Hop til indhold

Recommended Posts

Forleden efterspurgte jeg en pige, som kunne give et slowblow i stil med Nina, dog uden noget brugbart svar.

Jeg forespurgte hos et par piger, som enten ville have den normale timepris plus ekstra for CIM eller en kraftigt forøget pris på grund af den ekstra arbejdsindsats, det krævede af dem.
Det synes jeg i princippet er fair nok. De bestemmer selv over deres krop og deres services, og jeg ved, at det ville give en dårlig oplevelse, hvis de skulle forhandles til at gøre noget, de ikke ville.

Jeg nåede dog til enighed med Emily om en halv times cock worship med CIM (skulle nogen have lyst til noget lignende, må i selv spørge hende om prisen, da det ikke er noget, hun normalt har på programmet)

https://nympho.dk/n2125/1149/sexy-young-emily-is-back-at-vestamager/

Jeg er ret sikker på, at jeg har mødt Emily for mange år siden, hvor hun var ny i branchen. Billederne på hendes profil er tilsyneladende heller ikke helt nye, men jeg vidste godt på forhånd at til netop mit behov, ville en god sjat erfaring være en fordel, så det holdt mig ikke tilbage.

Og Emily er bare utroligt sød og utroligt professionel. Jeg fik fuldstændig hvad jeg havde bedt om. En halv time, hvor hun kyssede, kælede og legede med mig, med en fantastisk afslutning, hvor hun holdt den i munden til jeg var helt færdig og spyttede ud i en serviet i stedet for at styrte ud på toilettet for at skylle mund og børste tænder, som man nogle gange oplever.

Der er ingen tvivl om at jeg skal besøge hende igen i en mere traditionel sammenhæng. Hendes erfaring kombineret med hendes søde væsen, gør at hun er meget behagelig at være sammen med. Og så er hendes engelsk helt perfekt, så der er ingen misforståelser undervejs.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, for 57 minutter siden:

Billederne på hendes profil er tilsyneladende heller ikke helt nye

Har også besøgt hende nogle gange, altid sød, imødekommende og god service. Hun sagde selv sidst jeg var hos hende hun er 31, hvilket passer meget godt. Men hun burde nok opdatere billederne, selvom de er nogenlunde retvisende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lækkert! Lyder godt.... desværre var mit besøg hos hende lidt skuffende men jeg burde måske komme igen.... :)
Hvad gav du for de 30 min blow? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Facials skrev, for 1 minut siden:

Hvad gav du for de 30 min blow? 

 

yrghh skrev, for 3 timer siden:

(skulle nogen have lyst til noget lignende, må i selv spørge hende om prisen, da det ikke er noget, hun normalt har på programmet)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, @yrghh. Emily har brugt de billeder i ganske lang tid. Er hun lige så langhåret i dag, som på billederne (som godt nok også varierer lidt)? Og er det i en lejlighed, at man kan besøge hende? (Jeg er ikke så meget for hotel-løsningen)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Tak for anmeldelsen, @yrghh. Emily har brugt de billeder i ganske lang tid. Er hun lige så langhåret i dag, som på billederne (som godt nok også varierer lidt)? Og er det i en lejlighed, at man kan besøge hende? (Jeg er ikke så meget for hotel-løsningen)

Ja, det er en lejlighed i Ørestad

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv besøgt hende et par gange. 
Først lige da hun var startet og senest i 2019, hvor hun selv nævnte hun var i slutningen af 20’erne. 
 
Jeg husker hende som en der snakkede meget. Altså på en sød og charmende måde.  
Men når jeg tænker cock worship, henleder min egne tanker (fantasier) sig også hen på “dirty talk”. Var det med i oplevelsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
xxzcczc skrev, for 15 timer siden:

Hvordan er hendes bryster? Faste/Bløde/Størrelse? :)

Store, faste, meget berøringsvenlige.

MasterWu skrev, for 5 timer siden:

Men hvis det er det nye i Ørestad så er der vel ikke free parking?

Jeg kender ikke lige reglerne i det område. Jeg kom ikke i bil - men altså, om det så havde kostet 80 kr/time, så ville jeg nok have overlevet. Det er jo en minimal ekstraudgift.

McLovin skrev, for 4 timer siden:

Men når jeg tænker cock worship, henleder min egne tanker (fantasier) sig også hen på “dirty talk”. Var det med i oplevelsen?

Jeg bad ikke om dirty talk, og ærligt talt havde hun også munden fuld, så hun kunne ikke sige så meget...

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, den 14.4.2024 at 15:27:

Store, faste, meget berøringsvenlige.

Ah, er de silicone? Synes det er lidt svært at se på billederne, så undskyld for det sikkert dumme spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg
xxzcczc skrev, for 48 minutter siden:

Ah, er de silicone? Synes det er lidt svært at se på billederne, så undskyld for det sikkert dumme spørgsmål.

Det er silikone ja, men de er ret bløde dog.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...