Hop til indhold

Recommended Posts

Slowblow Nina er desværre ikke på arbejde for tiden, så jeg leder efter en anden, som kan det samme.

30 minutters langsom cock worship / slowblow med afslutning i munden til en yderst fornuftig pris.

Findes der nogen i KBH disse dage?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, for 32 minutter siden:

Hvad er en yderst fornuftig pris? Og indbefatter det også slug?

Så vidt jeg husker tager Slowblow Nina 800 kr for en halv times mega (uden kys, sex, slug) Det synes jeg er rimeligt
Jeg ved at en del andre piger kan gøre det, men de vil tage deres normale pris plus tillæg for CIM og så er prisen næsten dobblet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, for 12 minutter siden:

Hvis du kan undvære cim men nøjes med slow blow uden gummi, så kender jeg en som burde kunne gøre det for 600 kr.

Hvis du er renlig vil hun udover superfransk, tilbyde tungekys, slik af nosser skaft og måske numse...

Tak. Send gerne info

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, for 2 timer siden:

Hvis du kan undvære cim men nøjes med slow blow uden gummi, så kender jeg en som burde kunne gøre det for 600 kr.

Hvis du er renlig vil hun udover superfransk, tilbyde tungekys, slik af nosser skaft og måske numse...

Ville også gerne ha en pb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, for 3 timer siden:

Hvis du kan undvære cim men nøjes med slow blow uden gummi, så kender jeg en som burde kunne gøre det for 600 kr.

Hvis du er renlig vil hun udover superfransk, tilbyde tungekys, slik af nosser skaft og måske numse...

Kunne ligeledes være interesseret... Smid en PB.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor søren skriver man i en tråd at man ønsker en PB istedet for selv at skrive en PB? Det giver ingen mening.

@terkeln666, @BLUC2720, @Jugger, @Iceman, @Henrik68, @yrghh i 5 har nu sammen med @Blækspruttemanden spammet tråden uden at bidrage yderligere til emnet.

Iøvrigt har @Blækspruttemanden nu fået ferie for at spamme tråde med reklame for sin veninde, som iøvrigt ikke bor i området, der efterspørges. Hver gang han skriver, gør dét af ukendte årsager at mange ønsker at fortælle alle at de ønsker PB. :lol:

Nu tilbage til emnet!

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Godtmedlir skrev, for 11 timer siden:
yrghh skrev, for 13 timer siden:

Tak. Send gerne info

Er dette nu blevet et lukket Forum?

Hvorfor PB

Jeg bad ikke om PB. Jeg bad om info - Men jeg forstår godt, at "send" inviterer til misforståelse :(

Jeg har forhørt mig hos et par andre piger, og deres svar er, at det er meget hårdere arbejde for dem, så de vil enten have normal timepris + ekstra for CIM eller endnu højere pris end normalt på grund af den ekstra indsats de skal yde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, den 11.4.2024 at 16:22:

Slowblow Nina er desværre ikke på arbejde for tiden, så jeg leder efter en anden, som kan det samme.

30 minutters langsom cock worship / slowblow med afslutning i munden til en yderst fornuftig pris.

Findes der nogen i KBH disse dage?

Er det ikke hende her ?

Og har i også prøvet hendes massage ? Noget værd ? 

https://nympho.dk/n14924/4571/nina-new-offer-90mins-massage-and-lingam-massage-1500kr-i-prefer-and-accept-euro-revolut-card-dkk-many-times-sms-doesn-t-work-pls-write-on-whatsapp/#profile-about

Redigeret af 31Adam

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...