Hop til indhold
Rejsenetværk

Træls ny buksemode

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Jeg har bemærket en kedelig ny trend blandt unge kvinder, og såmænd også unge mænd hvis man nu også havde fokus på mænd.

Ved så ikke hvad midaldrende kvinder med interesse for unge mænd mener om den nye mode hos ungdommen?

Tidligere kunne man over alt hvor man kom og gik nyde synet af unge piger/kvinder i stramme jeans, og når det var bedst også iført langskaftede læderstøvler.

En åleslank model i jeans der sidder som var de malet på, bælte, et par lækre støvler og en stram skjorter der holder en perfekt B skål oppe.
Så er jeg solgt!

Imidlertid er der efterhånden langt mellem snapsene desangående i det offentlig rum, og jeg begræder det virkelig :(

I stedet mødes man over alt af synet af unge piger i bukser med løs vidde og hængerøv, der skjuler de mest ypperlige former mere end de fremhæver deres figur.

Det er muligvis med fuldt overlæg fordi de er trætte af gamle grise som mig, der nyder synet af dem i det offentlige rum.

Selvfølgelig skal man som mand styre sig og ikke glo uhæmmet, men helt lade være med at stjæle et kig i flugten det kan jeg ikke.

Jeg synes at det er rigtig træls, men det er den nye trend hos ungdommen og det må man så leve med.

Men minderne har man da lov til at have :)

Jeg forstår godt at sygeplejersker var trætte af uønsket opmærksomhed fra ældre mandlige patienter, og derfor fik designet nye usexede uniformer til jobbet.

Men når de har fri må de gerne klæde sig stramt og sexet :razz:

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske unge piger blev trætte af, at gamle mænd ikke kan lade være med at glo på deres kroppe, så de adapterede en ny stil ;) Hvis sygeplejerskerne ikke kan lide blikkende på jobbet, hvorfor skulle de så nyde det mere når de har fri?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hele menneskeheden er på vej lige lukt i afgrunden. Ungdommen har sikkert valgt at klæde sig sådan. Vi kommer ikke udenom at (mange)unge mennesker, har et usundt og forkvaklet syn på dem selv og deres krop.. Nu har samfundets skønhedsidealer, igen drejet det hele i den gale retning. Nu kommer blandt andet skolerne, de unge til undsætning. Nu er der stor ståhej om hvorvidt der skal bades efter at have dyrket idræt..  For det første, så er det fandme klamt, ikke at gå i bad efter at man har dyrket motion. For det andet, så er al denne snak om bad, ja og mangel på samme, opstået fordi mange danske børn og unge er kropsforskrækkede... Hvilket jo sikkert nok skal hjælpe så

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Det er også et problem at de unge piger bruger al deres tid på at kigge på deres mobiltelefon i stedet for at kigge på mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden:

I stedet mødes man over alt af synet af unge piger i bukser med løs vidde og hængerøv, der skjuler de mest ypperlige former mere end de fremhæver deres figur

Det er helt klart et kæmpe samfunds problem, i hvert fald for ca. Halvdelen af befolkningen. Vi stakkels mænd må stå sammen for at få løst det kæmpe problem, jeg vil foreslå at du @Rejsenetværk stiller et borger forslag om forbud mod at  piger går i bukser med løs vidde og hængerøv.

Du har min stemme og tænker at det bliver let at finde 49.998 andre der gerne vil støtte forslaget. :)

PS. Jeg har talt med Sofie Linde og hun giver sin fulde opbakning til forslaget :lol:

Jeg følger mig i den grad også krænket :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vekseleren

Naturligvis, det er bl.a. rejsenetværk der skal bestemme moden!
Lad dog folk bestemme selv hvad de vil gå i, du kan aldrig afholde andre fra at bruge andet tøj end det du lige synes om!

Bevares jeg nyder da også en smuk kvindenumse, men og gå til at klage over at de skjuler den er da overdrevet, men bevares hvis der ikke er andet at give sig til ……

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 4 timer siden:

Det er helt klart et kæmpe samfunds problem, i hvert fald for ca. Halvdelen af befolkningen. Vi stakkels mænd må stå sammen for at få løst det kæmpe problem, jeg vil foreslå at du @Rejsenetværk stiller et borger forslag om forbud mod at  piger går i bukser med løs vidde og hængerøv.

Du har min stemme og tænker at det bliver let at finde 49.998 andre der gerne vil støtte forslaget. :)

PS. Jeg har talt med Sofie Linde og hun giver sin fulde opbakning til forslaget :lol:

Jeg følger mig i den grad også krænket :ph34r:

Ja, og samtidig bør man udstede et forbud mod at fremstille stramme cykelbukser i større størrelser end 40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har meget stramt siddende tøj aldrig rigtigt været godt for skridtet på hverken mænd eller kvinder og behageligt er det heller ikke altid. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thunder78 skrev, for 9 timer siden:

Enig - det ligner lort ! Men giv det 10 år så er de stramme jeans tilbage….

Jeg håber virkelig ikke der går 10 år, førend vi er tilbage ved noget der er til at holde ud at se på ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kasse- og hængerøvsbukser har været på mode før - og "de ældre generationer" har altid brokket sig over "de unges" mode... Så jeg tror egentlig ikke der er så meget anderledes i det - selvom jeg godt kan forstå at man kan mene, at stort og baggy tøj er synd og skam! ^_^

Dog er vi stadig nogle "forholdsvis unge" der stadig foretrækker at gå i forholdsvis kropsnært tøj.... :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 1 minut siden:

Dog er vi stadig nogle "forholdsvis unge" der stadig foretrækker at gå i forholdsvis kropsnært tøj.... :rolleyes:

Jeg nyder at se dig i dette og helt mindre :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 11 timer siden:

Det er muligvis med fuldt overlæg fordi de er trætte af gamle grise som mig, der nyder synet af dem i det offentlige rum.

Det næste bliver vel:

Untitled.jpeg.262cc83fee33b280e280e395c6b2d508.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke være mere enig. Stramme velsiddende jeans - måske skind, hvis det skal være strammere. Men det hele går op i løst tøj, sneakers og Birkenstocksandaler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold kæft hvor er jeg glad for at jeg for længe siden opdagede at min krop er skabt til alt muligt andet end bare mænds fornøjelse og blev total ligeglad med hvad andre og tænkte når jeg forlod mit hus^_^.. Nu render jeg altid bare rundt i en eller anden form for heldragt alle mindre flatterende..

Livet er simpelthen for kort til at rende rundt og gøre sig til for andre imens man selv er semi-ukomfortabel:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Vekseleren skrev, for 6 timer siden:

Naturligvis, det er bl.a. rejsenetværk der skal bestemme moden!
Lad dog folk bestemme selv hvad de vil gå i, du kan aldrig afholde andre fra at bruge andet tøj end det du lige synes om!

Bevares jeg nyder da også en smuk kvindenumse, men og gå til at klage over at de skjuler den er da overdrevet, men bevares hvis der ikke er andet at give sig til ……

Jeg kan forstå at du tager tråden for mere end den er ment som,  og ikke med det glimt i øjet  som jeg også håbede at indlægget ville blive opfattet som.

Selvfølgelig bestemmer piger selv hvad de vil gå klædt i, og det må vi andre bare tage til efterretning.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg også så gammel i gårde, at jeg har set moden skifte. Jeg har aldrig været til kropnært tøj, så jeg glæder mig over igen at kunne købe et par jeans, der ikke strammer.

I forhold til pigerne bliver jeg faktisk tit utilpas af at se dem skruet ned i tøj de ikke kan være i. Så hellere et par slanke ben i et par løse bukser. Der er mange måder at være sexet på. Allerhelst nyder jeg at se på kvinder helt uden tøj på:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 4 timer siden:

Dog er vi stadig nogle "forholdsvis unge" der stadig foretrækker at gå i forholdsvis kropsnært tøj...

Der er vist liiiiiiige lidt for meget "forholdsvis" i det der

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 2 minutter siden:

Der er vist liiiiiiige lidt for meget "forholdsvis" i det der

 

Nu har jeg en enkelt gang hilst på Sweetkisses.

Hun ser ung ud, hun ser godt ud og så klæder hun sig kropsnært.

Det klæder hende - bliv gerne ved med det :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 23 minutter siden:

Der er vist liiiiiiige lidt for meget "forholdsvis" i det der

 

Læste godt efter og tænkte der var lidt for dobbeltkonfekt - men det passer. Kunne skifte den ene ud med “relativt”…. :D

tak @Rejsenetværk, jeg fortsætter. Men mindst lige så meget for min egen skyld ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...