Hop til indhold
Rejsenetværk

Træls ny buksemode

Recommended Posts

Nyde skrev, 1 time siden:

Allerhelst nyder jeg at se på kvinder helt uden tøj på

Også jeg - men sexet undertøj går nu lige i pilleren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Hold kæft hvor er jeg glad for at jeg for længe siden opdagede at min krop er skabt til alt muligt andet end bare mænds fornøjelse og blev total ligeglad med hvad andre og tænkte når jeg forlod mit hus^_^.. Nu render jeg altid bare rundt i en eller anden form for heldragt alle mindre flatterende..

Så er det jo heldigt at du er ret sød i heldragt;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 2 timer siden:

Læste godt efter og tænkte der var lidt for dobbeltkonfekt - men det passer. Kunne skifte den ene ud med “relativt”…. :D

Nej. Bare "kropsnært", det er fint  :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
haffelafparret skrev, for 20 timer siden:

Hele menneskeheden er på vej lige lukt i afgrunden.

Nå, altså ligesom generation før dig sagde om din generation?

Jeg vil aldrig forstå hvorfor folk ikke bare kan acceptere, at næste generation gør ting på en anden måde - og bare fordi man er blevet for gammel til at forstå det nye, så betyder det altså ikke, at det er forkert. De unge skal jo leve med denne verden en del længere end de gamle, så lad da dem forme et samfund de kan lide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Only_by_Night skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil aldrig forstå hvorfor folk ikke bare kan acceptere, at næste generation gør ting på en anden måde

Jeg har haft med yngre mennesker at gøre hele livet igennem.
Jeg synes egentlig ikke jeg har oplevet de store skift.
Mest variationer i detaljen.
Lige med undtagelse af en kort periode i firserne, så synes jeg at unge hele vejen igennem minder meget om unge i halvfjerdserne - bare lidt mere velklædte og stilbevidste.
Jeg vil sige jeg synes unge i dag er mere socialt bevidste og socialt kompetente end for 40 år siden,
Til gengæld er de der er udenfor, virkelig udenfor.

Det med om tøjstilen er mere eller mindre kropstæt eller 'afslørende' kommer altid lidt i bølger.
Stramt eller løst tøj - jeg er egentlig bedøvende trekvart ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude:)

Det var så en masse kommentarer om pigernes :wub:tøjstil  - - - - man kan sige mænds smag og behag.

- - og nu til noget andet???

------------------------------

Fra min sædvanligvis pålidelig pipeline ind i Forårsmodeministeriet forlyder det at højeste forårsmode for mænd i dette forår bliver dette komplette dress

Meget sexet og vovet 

2132116771_Forrsmoden.jpg.97e9f2e8f4a5b421dbc6403e7a467631.jpg

 

Bedste hilsner og godt forår 

Nye tider

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vekseleren
sneræven skrev, den 4.4.2024 at 22:49:

Jeg har haft med yngre mennesker at gøre hele livet igennem.
Jeg synes egentlig ikke jeg har oplevet de store skift.
Mest variationer i detaljen.
Lige med undtagelse af en kort periode i firserne, så synes jeg at unge hele vejen igennem minder meget om unge i halvfjerdserne - bare lidt mere velklædte og stilbevidste.
Jeg vil sige jeg synes unge i dag er mere socialt bevidste og socialt kompetente end for 40 år siden,
Til gengæld er de der er udenfor, virkelig udenfor.

Det med om tøjstilen er mere eller mindre kropstæt eller 'afslørende' kommer altid lidt i bølger.
Stramt eller løst tøj - jeg er egentlig bedøvende trekvart ... 

Er fuldstændig uenig, unge i dag er præget af SoMe, alt skal serveres på et sølvfad, alle vil have alt, ingen vil bidrage

Mht tøjstil, så skifter moden, synes ikke de unge er meget anderledes end 70er unge, moden var en anden 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu går vi jo ikke nødvendigvis rundt for at vise alle andre hvor sexede vi er, sådan til daglig.

jeg synes egentlig at almindelig ret usexet daglig tøj er fint til daglig.

Men så er der jo dage, steder, tider og lejligheder, hvor man mejer sig lidt mere ud og selvfølgelig nyder jeg at se de smukke piger i smart og sexet tøj og det kan nu være super lækkert selvom det er læstsiddende. Faktisk måske endnu mere inspirerende end stramtsiddende. Det er nok en smags sag. 
 

Jeg blev modtaget af en GP løstsiddende heldragt og blev faktisk ret tændt på at se mere, hvilket jeg jo også vidste jeg kom til. På samme måde synes jeg en pige med løsthængende tynd skjorte, som kun når ned til venusbjerget og ingen trusser er mere sexet end en nøgen pige.

At lade hænderne glide op under skjorten og nyde at mærke før man ser og smager….. er mega godt. 
 

Og uanset hvordan en kvinde er klædt er det en helt særlig oplevelse at lade fantasien arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professer Pfefferkorn

jeg ser masser af søde piger i tights/yogabukser osv hvor der er fin og tydelig aftegning af lår og røv - har udviklet en videoteknik som har givet masser af små frække film

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, den 4/4/2024 at 09:46:

Dog er vi stadig nogle "forholdsvis unge" der stadig foretrækker at gå i forholdsvis kropsnært tøj.... :rolleyes:

Jeg går også med rimeligt kropsnært tøj... selvom jeg var ret sikker på det ikke var kropsnært, da jeg købte det. 

/Reminder to ego : Køb ikke bekvemlighedstøj før jul, og forvent det passer i det nye år...

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den måde hun bevæger sig på, den slanke smukke kvinde dér på fortovet....den udstråling hun har.....blikket.......øjenkontakten.....stemmen.......alt det er vigtigere end tøjet. Selv om det også er vigtigt efter min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Professer Pfefferkorn skrev, den 7.4.2024 at 13:35:

jeg ser masser af søde piger i tights/yogabukser osv hvor der er fin og tydelig aftegning af lår og røv - har udviklet en videoteknik som har givet masser af små frække film

Jeg tænker det vel selvfølgelig er med motivernes indforståede viden og kendskab til at de bliver filmet.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Det er ikke cool at filme piger uden de ved det. Slet ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, den 8.4.2024 at 13:40:

Jeg kan ikke love, kære @Francois, at jeg kun kigger, hvis jeg spotter dig på min vej... Chancen for det kribler i mine fingre, når jeg ser dig (også i kropsnært tøj) er nemlig ret stor..... ;)

Kribler i dine fingre... For at smække mig en lussing ??!? Hvis det ikke derfor det kribler, så skal jeg vist booke dig til en time, og tage dig med til Louis Nielsen :mrgreen:

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tro mig. Piger er og bliver aldrig træt af at blive kigget på - de ELSKER det.

Tror bare moden stammer fra en eller anden populær influencer type, som har haft dem på i en Instagram video også vupti, så er det den nye mode.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professer Pfefferkorn
JenniferRomantica skrev, for 15 timer siden:

Jeg tænker det vel selvfølgelig er med motivernes indforståede viden og kendskab til at de bliver filmet.? 

jeg sidder tit ved søerne og filmer de små ænder og så hænder det at der glider en fin numse forbi...

Del dette indlæg


Link til indlæg
LeCoq skrev, for 2 timer siden:

Tro mig. Piger er og bliver aldrig træt af at blive kigget på - de ELSKER det.

Nej.. Bare nej.. Ingen ønsker at blive begloet.!! Heller ikke kvinder.. Det kan faktisk være direkte ubehageligt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professer Pfefferkorn
JenniferRomantica skrev, for 12 minutter siden:

Nej.. Bare nej.. Ingen ønsker at blive begloet.!! Heller ikke kvinder.. Det kan faktisk være direkte ubehageligt.. 

lever du ikke af at blive gloet på ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der jo forskel på at blive begloet, beundret eller bare set.

Meget få om nogen ønsker at blive begloet. Mange ønsker nok at blive beundret, sådan diskret og stort set alle ønsker at blive set.

Men så er der jo også forskel både på hvem der ser på en og hvordan man ser en. 
 

Jeg tænker det er ret kompliceret og ret individuelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Professer Pfefferkorn skrev, for 17 minutter siden:

lever du ikke af at blive gloet på ?

Nej det tror jeg da ikke jeg gør.. Og gjorde jeg det så har jeg forhåbentlig selv bestemt hvem der skal glo på mig og jeg ved at de glor på mig og ikke “filmer ænder”.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 43 minutter siden:

Nej.. Bare nej.. Ingen ønsker at blive begloet.!! Heller ikke kvinder.. Det kan faktisk være direkte ubehageligt.. 

Begloet? Hvem skrev det?

Det handler om opmærksomhed og beundring. Det handler om komplimenterende blikke og anerkendelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LeCoq skrev, for 13 minutter siden:

Begloet? Hvem skrev det?

Det handler om opmærksomhed og beundring. Det handler om komplimenterende blikke og anerkendelse.

 

Hvad du måske selv føler er beundrende blikke osv det vil nogle kvinder anse for at blive gloet på.. 

Jeg gik en gang i mine egne tanker på gaden hvor en fremmed mand lige pludselig stoppede mig og fortalte han havde fuldt efter mig den sidste km ca fordi han altså bare syntes jeg så, så dejlig ud og han ville gerne inviterer mig ud og spise.. Det var faktisk rimelig ubehageligt at han sådan havde fuldt efter mig.. De fleste mænd ville sige “det var da pænt af ham” og de fleste kvinder ville sige “ej hvor creepy”.. Der stor forskel på hvordan mænd og kvinder opfatter ting.. 

Som @SweetKisses så rammende skrev “det er kun en mand der kan udtale sig sådan”..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...