Hop til indhold
OGKasper

Taktisk prisrykning

Recommended Posts

Hej Brødre

Her for tiden er priserne stukket helt af, samt kvalitet faldet mange steder. Jeg ved der er mange, som har følt det samme, kan huske dengang du ku få 1 time full service for 1000kr, med skønne oplevelser i denne branche. Men fordi mange betaler uanset pris, har mange piger fået ideen om at det er okay. De lever af os og synes det på tide vi tager styringen. Synes det kunne være interresant, hvis vi lavet et movement herinde, og forhandlede priser ned, hvis de ligger over 1500kr for 1 time. Hvis vi alle gør det finder de hurtigt ud af, at priserne skal ned eller kvaliteten i det mindste skal højere. 
brødre jeg håber i vil være med på dette movement, vi har intet at miste. Selvom priserne måske ikke kan komme tilbage, som i gamle dage, vil en ekstra 200kr seddel i lommen, eller en gratis middag, altid give et smil på læben. Jeg har blandt selv allerede fået priser for 1500kr ned til 1200kr hos nogle. Så lads arbejde sammen om vores nuværende mål, om det kræver at du ikke kommer til at se hende du ville i lille stykke tid.

Vh OGkasper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Hvis jeg begynder at forhandle priser med min faste gp hos Eventyrpigerne, tror jeg nok det vil gå alvorligt ud over den gode stemning mellem os.

Og som hun siger: Mine priser (2300 i timen) er høje bl.a. for at sortere de værste typer fra

Redigeret af henlan

Del dette indlæg


Link til indlæg

God sex til billige penge er naturligvis at foretrække....   men nu er det jo sådan at ikke alle piger er ens og ikke alle priser skal derfor være ens. 

Hvis du mener at 1200 kr. Er et passende leje, så hold dig til de piger som tilbyder netop det, der er ingen grund til at presse søde piger ned i pris, hvis de faktisk kan få det til en højere pris. 

Synes ærlig talt ikke piger som har faste priser og er åbne omkring det fortjener en midlertidig boykot. De er ærlige om deres priser og værd og det bør respekteres.

Har ikke hørt noget godt argument for at du skal have sexydelserne billigere end hvad andre faktisk er villig til at betale. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OGKasper skrev, for 14 minutter siden:

synes det på tide vi tager styringen. Synes det kunne være interresant, hvis vi lavet et movement herinde, og forhandlede priser ned, hvis de ligger over 1500kr for 1 time. Hvis vi alle gør det finder de hurtigt ud af, at priserne skal ned eller kvaliteten i det mindste skal højere. 

Jeg vil ikke med i dit “movement”, for det er ikke op til andre at bestemme, hvad prisen skal være. Pigerne sætter prisen, og vi bestemmer, om vi vil købe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne skal da tage de priser de finder rimeligt. Du bestemmer helt selv om du vil købe ydelsen.

Jeg skal ikke være med i noget forsøg på at give pigerne ringere kår. 
 

K

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OGKasper skrev, for 27 minutter siden:

Hej Brødre

Her for tiden er priserne stukket helt af, samt kvalitet faldet mange steder. Jeg ved der er mange, som har følt det samme, kan huske dengang du ku få 1 time full service for 1000kr, med skønne oplevelser i denne branche. Men fordi mange betaler uanset pris, har mange piger fået ideen om at det er okay. De lever af os og synes det på tide vi tager styringen. Synes det kunne være interresant, hvis vi lavet et movement herinde, og forhandlede priser ned, hvis de ligger over 1500kr for 1 time. Hvis vi alle gør det finder de hurtigt ud af, at priserne skal ned eller kvaliteten i det mindste skal højere. 
brødre jeg håber i vil være med på dette movement, vi har intet at miste. Selvom priserne måske ikke kan komme tilbage, som i gamle dage, vil en ekstra 200kr seddel i lommen, eller en gratis middag, altid give et smil på læben. Jeg har blandt selv allerede fået priser for 1500kr ned til 1200kr hos nogle. Så lads arbejde sammen om vores nuværende mål, om det kræver at du ikke kommer til at se hende du ville i lille stykke tid.

Vh OGkasper

Held og lykke med projektet, og dét mener jeg.

Prisen er nu engang som prisen er, og den kan helt sikkert diskuteres meget ( og er blevet det herinde ).

Kvaliteten har du helt ret i er faldet, og ikke ikke bare meget, men nærmest styrtdykket.

Det er trist, men omvendt så kan jeg da glæde mig over at jeg ikke bruger så meget på pigebesøg længere :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da min gamle mormor levede, kunne hun fortælle, at et rosenbrød kostede 2 øre i hendes barndom. Jeg overvejer at prøve at forhandle den pris på plads med min lokale bager. Hvis altså han kan give tilbage på en 5-øre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 13 minutter siden:

Kvaliteten har du helt ret i er faldet, og ikke ikke bare meget, men nærmest styrtdykket.

Er den nu egentlig det? Eller er det mere fordi, at det pr. definition altid “var bedre i gamle dage”?

Jeg har ganske vist kun været med i lidt over en håndfuld år, men jeg oplever ikke, at kvaliteten på noget er faldet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo kæmpe forskel på faciliteter. Hvordan er briksen, massagebordet, sengen? Hvordan er rummet? Stor, lille bitte,  lidt nusset, helt rent og alt er lækkert. Er der varmt og lækkert eller trækker det. Kan man høre forretningerne rundt omkring eller er man privat. Hvordan er adgangsforhold, bade og toiletfaciliteter. Hvordan er beliggenhed, adgangsforhold, parkeringsforhold?
 

Og så er der jo mega smukke og frække piger, der kan læse kunderne og skabe præcis den atmosfære jeg gerne vil have og en anden til næste kunde der vil have noget helt andet. Der er steder hvor en time er 50 minutter og steder hvor 45 minutter er en time.

Om der så også altid er sammenhæng mellem pris og kvalitet? Nej, men det må så udforskes og man finder det man mener der har det forhold mellen pris og kvalitet man selv synes er godt.

Jeg synes en pris mellen 1500 og 2000 kr er fint for en time, hvis forhold og  den skønne dame er - skøn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 3 minutter siden:

Er den nu egentlig det? Eller er det mere fordi, at det pr. definition altid “var bedre i gamle dage”?

Jeg har ganske vist kun været med i lidt over en håndfuld år, men jeg oplever ikke, at kvaliteten på noget er faldet.

Jeg kan godt følge hvor du vil hen ad, og har da heller ikke noget statitistisk belæg for min udtalelse.

Jeg har bare erfaret at efter corona er det ligesom om at der er sket et enormt skifte i branchen ( jeg taler her.primært om det østjyske ). For år tilbage var det næsten udelukkende østeuropæiske piger der så fantastiske ud, og samtidig ydede en formidabel service. Nu er de næsten skubbet ud og erstattet af sydlandske  kvinder der ikke kan et ord engelsk, og med meget tvivlsom service??

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 2 minutter siden:

Jeg kan godt følge hvor du vil hen ad, og har da heller ikke noget statitistisk belæg for min udtalelse.

Jeg har bare erfaret at efter corona er det ligesom om at der er sket et enormt skifte i branchen ( jeg taler her.primært om det østjyske ). For år tilbage var det næsten udelukkende østeuropæiske piger der så fantastiske ud, og samtidig ydede en formidabel service. Nu er de næsten skubbet ud og erstattet af sydlandske  kvinder der ikke kan et ord engelsk, og med meget tvivlsom service??

Som du beskriver det, kan jeg godt forstå baggrunden for dit udsagn. Jeg kender ikke forholdene i det østjyske. Til gengæld synes jeg ikke, at der er den store forskel at spore i Storkøbenhavn, bortset fra at en del etablerede danske steder lukkede for et par år siden. Nogen af de piger er dog at finde som privat/diskret i dag, og jeg vil tro, at kvaliteten er deres services er rimelig uforandret. Flere har i hvert fald gode anmeldelser her på EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Jeg synes hans bemærkninger omkring faldene kvalitet og for høje priser osv er uforskammet så kan vi jo begge føle os uforskammet imod^_^.. 

Han har jo ret;-) -i mange tilfælde... Og de gør det kun fordi de kan slippe afsted med det;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi man ikke kan formår at få sex hos kvinder gratis. 
Betyder det ikke at man har krav på billig købe sex. 
du skal i det hele taget være glad for du kan betale dig fra dine manglede kompetencer 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Møffe skrev, for 8 minutter siden:

Han har jo ret;-) -i mange tilfælde... Og de gør det kun fordi de kan slippe afsted med det;-)

At du føler noget gør det altså ikke til den endegyldige sandhed^_^.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Jeg vil ikke med i dit “movement”, for det er ikke op til andre at bestemme, hvad prisen skal være. Pigerne sætter prisen, og vi bestemmer, om vi vil købe.

Præcis, vi kan jo bare lade være med at besøge dem hvis vi synes prisen er for høj.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 43 minutter siden:

Er den nu egentlig det? Eller er det mere fordi, at det pr. definition altid “var bedre i gamle dage”?

Jeg har ganske vist kun været med i lidt over en håndfuld år, men jeg oplever ikke, at kvaliteten på noget er faldet.

Jeg kan heller ikke prale med en kvalitet som i gamle dage. Jeg er bare glad for de stadig åbner døren med et smil og giver mig noget livskvalitet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 23 minutter siden:

Han har jo ret;-) -i mange tilfælde... Og de gør det kun fordi de kan slippe afsted med det;-)

Jeg kan ikke udtale mig om hvorvidt kvaliteten er faldet, men at priserne skulle være for høje er jo noget vrøvl. 
Først og fremmest er det jo udbud og efterspørgsel og dernæst synes jeg at den slags ydelser GP sælger skal koste så meget så det giver en virkelig god indtægt. 
Men det er jo frit for enhver at opsøge de lidt billigere piger. Kommer nok også an på hvad det er man forventer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 12 minutter siden:

-Det er vi jo mange det prøver den ene gang efter den anden... (hvis man følger lidt med herinde)

Jeg har været herinde i 8 år mener jeg efterhånden og selv den gang var der de præcis samme slags opslag og med samme frekvens.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Blækspruttemanden skrev, for 24 minutter siden:

Så fordi man køber sex, så er det ensbetydende med at man ikke kan få det gratis?

Håber oprigtigt at det kun er din personlige erfaring (at man betaler for sine manglende kompetencer), for det gælder heldigvis ikke os andre og derfor nok heller ikke for trådstarter.

Jeg er ingenlunde enig med trådstarter og det har jeg også gjort opmærksom på, men at afspore debatten på så et personligt plan er ikke ok. 

 

Tror ikke der var plads til ret mange sexarbejdere, hvis hovedparten af de kunder de har idag let kunne få god sex med dejlige piger gratis. Det kan jeg naturligvis ikke dokumentere, men udbud og efterspørgsel sætter prisen og det dælme svært at få 2000 kr for noget man let kan få gratis. Det hænger jo slet ikke sammen. Lidt selverkendelse - som jeg er ikke guds gave til pigerne, kunne måske være på plads. Der er nok undtagelser, men reglen er nok at den typiske sexkunde ikke er speciel attraktiv på sexmarkedet. 

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg vil have tilbud kan jeg gå i Netto eller El Giganten det bliver hverken hygiejnen, kvaliteten eller servicen meget bedre af nogen gange tvært imod. :rolleyes:

 Priserne lader jeg kvinderne om hvis man ikke vil betale deres priser kan man jo blive væk men det bliver næppe den store bevægelse mest bare kun øf fra dem der ønsker rabatter og discountpriser med all inclussive hvilket er urealistisk og fantasier. ;)

 

Det vil heller ikke virke at boycotte alle indre by diskoteker, klubber eller barer i København og så tro at de ender med at sælge øl og sprut til supermarkedspriser det sker heller ikke. 

 

Hvis jeg sidder stramt i det så besøger jeg ikke GPer den eller de måneder, hvis jeg vil besøge i længere tid eller en dyrerere GP så sparer jeg sammen. Nogen gange giver jeg 1000 kr for en halv time nogen gange 1200 nogen gange besøger jeg GPer der giver en time for 1800 kr, eller 21-2300 kr og nogen gange besøger jeg en hvor en time koster 1000 kr. 

Jeg prutter ikke om prisen eller forsøger ikke at presse priserne jeg vælger besøg jeg har lyst til og efter kvalitet og så vil jeg hellere få en fordel eller god pris hvis kvinden har lyst til at give mig det selv, fordi hun er glad for besøgene. 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har været herinde i 8 år mener jeg efterhånden og selv den gang var der de præcis samme slags opslag og med samme frekvens.. 

-Men det gør jo ikke, det er mindre rigtigt/relevant;-) Vi er jo nogle stykker der har været i velden længe før du blev født;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 11 minutter siden:

dælme svært at få 2000 kr for noget man let kan få gratis

Ja præcis min pointe 

hvis man kunne få gratis god sex af en flot pige hvorfor så betale for det. 
det er jo nok fordi man ikke få god sex af en flot pige der gør man er villig til at betale for det. 
eller man har nogle ønsker til sex som den gængse pige ikke vil give. 
ja så må man betale for det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 2 minutter siden:

-Men det gør jo ikke, det er mindre rigtigt/relevant;-) Vi er jo nogle stykker der har været i velden længe før du blev født;-)

Jeg arbejdede på klinik i 5-6 år før jeg gik privat diskret og der steg prisen med 100 kr i den tid jeg var der og det var den første prisstigning i 10 år.. For mig - og mange andre danske piger - har prisen på en times sex altid* lagt omkring 1800-2100 kr.. Der er stadig utrolig mange piger der er laaaangt under den pris.. Så det er vel lidt spørgsmålet om det skal være den udenlandske tømrer der sætter standart prisen på en times tømmerarbejde eller om det skal være den danske tømrer.. Og hvilkens pris skal vi måle stigningerne og faldende i prisen.? 

*Lige så længe jeg kan huske og så længe dem jeg har arbejdet sammen med kan huske.. Kender en pige der arbejdede i Agruppen den gang for evigheder siden der siger priserne lå deromkring også den gang.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...