Hop til indhold
OGKasper

Taktisk prisrykning

Recommended Posts

Sjovt, at folk ikke fatter, at det er markedsmekanismerne der styre priserne. Sort udbud, få kunder, lave priser. Lille udbud, mange kunder, høje priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 1 time siden:

markedsmekanismerne der styre priserne. Sort udbud, få kunder, lave priser. Lille udbud, mange kunder, høje priser.

Ja, og eftersom priserne på overordnet plan ikke rykker sig det store, er det nok fordi efterspørgslen er rimelig konstant over tid. For den enkelte pige kan man nogen gange se priserne rykke sig. Mest i opadgående retning. Men det samlede billede er ganske konstant.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 32 minutter siden:

 For den enkelte pige kan man nogen gange se priserne rykke sig. Mest i opadgående retning. Men det samlede billede er ganske konstant.

Er en "vare" efterspurgt og knap, vil langt de fleste da vælge, at tjene mest muligt på den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 1 minut siden:

Er en "vare" efterspurgt og knap, vil langt de fleste da vælge, at tjene mest muligt på den. 

Enig, og det er der så også nogle piger, der gør. Min pointe var bare, at det kun er forholdsvis få, som har justeret deres priser, så det er ikke det generelle billede, at alle piger øger deres priser som følge af en øget efterspørgsel.

Måske snarere lidt i den anden retning. De få piger, som jeg har talt med om, hvordan det går, siger at det er bedre nu end lige efter corona, men at det var bedre tider inden corona ramte os. Men det er jo selvfølgelig en individuel betragtning fra dem hver især.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 3.4.2024 at 18:32:

-Dengang for evigheder siden på Roderkonges tid -fik jeg et skrald for 250kr. af en dansk kvinde -og hun havde god tid. tror vi taler forbi hinanden... Jeg går ikke til danske kvinde længere -nærmest kun thaier -og det er der min interesse er;-) Jeg synes du har en fin pris i forhold til hvad du tilbyder...  

Linda på Howitzvej tog 150 for lidt fransk og dansk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...