Hop til indhold
Mr. Nobody

Alle os sexkunder...

Recommended Posts

Jeg kan slet ikke klare den slags artikler, der forsøger at gøre sexkøbere til små svage staklinge. Personligt ser jeg sexkøb som en oplevelse på lige fod med en rejse, en god middag, en fodboldkamp med vennerne e.l. Jeg har et højt sexdrive og sex er en af de bedste oplevelser jeg kender, så hvad er problemet i at jeg køber mig til det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Har lige hørt den, og synes den er interessant fordi jeg tror alle os der køber sex kan spejle sig i en eller flere af grundene der bliver talt om. For mig er det virkelig blevet en afhængighed, dog finder jeg også noget spænding i det, og søger en form for "omsorg/nærvær" fra en kvinde, efter jeg slog op med min ekskæreste for lidt over halvandet år siden efter 5 år sammen, det er jeg 100% bevidst om. Grundet jeg ved det er en afhængighed for mig, er fordi jeg for halvandet år siden kom ud af mit stof misbrug, efter 13 år, og er altså kun 26 år nu. Har ligsom bare fundet en ny afhængighed i det og i en masse træning, efter mit stofmisbrug. Og jeg kan virkelig ikke lade vær med det:blink: Vil på ingen måde lyde selvglad her, men jeg ved at jeg er en ret pæn og veltrænet ung mand, og jeg har ikke problemer med at få Tinder dates eller lignende. Eller for den sags skyld snakke med piger/kvinder. Men den her verden river bare i mig som bare fandens. Og et eller andet sted tænder det mig bare utrolig meget at betale for det, selvom jeg godt kunne finde en på Tinder eller lignende. Har også været på nogle stykker, kun en ud af 4 blev det til sex. Men har virkelig svært ved møde nogen ellers irl, grundet jeg slet ikke drikker, tager stoffer eller tager i byen mere. Så personligt mangler jeg virkelig den der lyst til at flirte/score. Og det synes jeg virkelig er svært uden jeg får noget indenbords.

Jeg på ingen måde ny i købesex verdenen, men det er først nu her efter jeg blev clean at der nærmest er gået sport i det for mig. Og jeg vil ærligtalt hellere bruge tid og penge på det her end at prøve at finde noget irl ligenu. Kan være jeg rammer væggen en dag, ligsom med alkohol og stoffer.:D

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg

At købe eller sex burde være en retttighed på linje med LGBT - jeg forstår slet ikke denne missionering mod at sælge eller købe sex - vi kan ligesågodt vænne os til at det er naturligt gennem livet at have flere sexpartnere - det er jo nærmest et urinstinkt, der går helt tilbage til før stenalderen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sacrecoeur108
Jernsvinet skrev, for 41 minutter siden:

At købe eller sex burde være en retttighed på linje med LGBT - jeg forstår slet ikke denne missionering mod at sælge eller købe sex - vi kan ligesågodt vænne os til at det er naturligt gennem livet at have flere sexpartnere - det er jo nærmest et urinstinkt, der går helt tilbage til før stenalderen.

Har du lyttet til podcasten? Jeg hører ikke en missionering mod det at købe eller sælge sex, men snarere en intention om at se og forstå det, fra mandens/køberens side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Helt enig med Jernsvinet. Sexkøbere burde have nogle rettigheder, ligesom de prostituerede. En millard postcasts kan alligevel ikke afskaffe køb og salg af sex. 

Redigeret af henlan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, 1 time siden:

Jeg på ingen måde ny i købesex verdenen, men det er først nu her efter jeg blev clean at der nærmest er gået sport i det for mig. Og jeg vil ærligtalt hellere bruge tid og penge på det her end at prøve at finde noget irl ligenu. Kan være jeg rammer væggen en dag, ligsom med alkohol og stoffer.:D

Jeg er ligesom dig en ung mand dog på 29 år, jeg træner næsten hver dag i fitness og spiller fodbold og går op i mig selv, og har heller ikke problemer med damerne på tinder eller i byen. kom selv ud fra et stofmisbrug der startede efter min eks gik fra mig tilbage i 2021. Jeg har selv været afhængig af købesex men det sluttede da jeg fandt ud af hvor nemt det egentlig er at få en dame med hjem fra tinder eller i byen.

Jeg bruger selv købesex efter at være blevet single igen, men det er slet ikke som dengang jeg startede nu er det når lysten og pengene er til det. Så engang imellem.

det jeg vil med mit skriv er at pas nu på dig selv og med gp’erne og lad det ikke styre dit liv, nyd det med omhu, og husk nu ikke at glemme og leve. Jeg skal selvfølgelig ikke bestemme over dig, men jeg har selv være afhængig af købesex men nu er det noget jeg gør mig af engang imellem, og skal gerne indrømme jeg da langt hellere vil have en dame med hjem fra tinder eller byen da det altså på ingen måder er svært. Dog er det spændende at møde et menneske fra et helt andet land og så have sex med hende, men ja pas nu på dig selv makker ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
etspil5moden skrev, for 28 minutter siden:

pas nu på dig selv makker ^_^

Ja okay så har du jo en vis forståelse kan jeg høre :DTak for din bekymring om man så må sige. Jeg føler jeg er meget bevidst omkring det ligenu og her dog, og det er ikke fordi jeg har lagt den "virkelige verden på hylden" men at skulle i byen og drikke osv. er et totalt no go for mig, da jeg ved alkohol og kokain går hånd i hånd for mit vedkommende dsv. Så det med at tage i byen er bare ikke en mulighed for mig mere, da jeg slet ikke kan styre det, sådan som tingene er lige nu. Har dog prøvet at tage byen ædru, og det var bare ikke særlig sjovt. Det blev nærmest angst provokerende på sin vis. Skal siges jeg stadig er fuld aktiv på diverse dating sider, men jeg er en ret kræsen type, også mere end jeg burde være uden tvivl. Pointen er jeg ikke møder særlig mange damer mere, og alle jeg kendte fra min "misbruger/fest tid" er alle afskåret. Da de næsten alle blæser hjernen af. Så Tinder og købesex er mine mest reelle muligheder pt. Lidt en tunnelsynet måde at se det på ja, men alt angående damer var bare nemmere når man var påvirket. Min nye udfordring er jo så at lære det uden....

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, for 8 minutter siden:

Ja okay så har du jo en vis forståelse kan jeg høre

Det har jeg, vi har stået i samme situation, med stoffer og det også et overstået kapitel for mig og rør aldrig det lort igen.

det er helt forståeligt du ikke går i byen mere nu, og stor respekt for det, det tager jeg fandme hatten af for også at du har cuttet de mennesker ud af dit liv som tog stoffer. Nu er vi begge på tinder og det jeg ville med min kommentar er at vi begge er unge friske fyre der træner og går op i os selv.

Det jeg vil med det hele er at jeg vil sige pas på, har selv været afhængig og jeg glemte helt den virkelig verden indtil jeg fik succes med damerne på Tinder, efter min mening bør gp besøg ses som lidt tant og fjas som andre nævner bør det ses som oplevelse a la at gå i byen en gang imellem eller ud at spise osv osv men det skal nydes moderat, det er spændende og sjovt og det skal der selvfølgelig være plads til uden tvivl men man skal bare passe på ^_^ Jeg gør mig selv af det engang imellem men jeg føler heller ikke jeg har brug for det mere på den måde, kun når lysten til det og når opsparingen tillader det.

Men ja håber mit svar kunne bruges :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
etspil5moden skrev, for 15 minutter siden:

det er spændende og sjovt og det skal der selvfølgelig være plads til uden tvivl men man skal bare passe på 

Jeg høre hvad du siger, og det giver mig mere stof til eftertanke uden tvivl. Tænker dog jævnligt at jeg skal passe på... Og nu skal det være slut osv. med købesex. Nogen gange er der bare langt fra tanke til handling, især nu for det giver mig virkelig bare en rus jeg ikke kan få nok af (afhængigheden) ligsom alkohol og kokain gjorde.

Men forhåbentlig med tiden finder jeg mig en ny sød kæreste på Tinder eller et andet sted måske.:rolleyes: Men som jeg beskrev længere oppe, vil jeg hellere bruge tid og penge på GP'er end dates ligenu og her...

Men faktum er det er en ond spiral jeg er i.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, for 8 timer siden:

Jeg høre hvad du siger, og det giver mig mere stof til eftertanke uden tvivl. Tænker dog jævnligt at jeg skal passe på... Og nu skal det være slut osv. med købesex. Nogen gange er der bare langt fra tanke til handling, især nu for det giver mig virkelig bare en rus jeg ikke kan få nok af (afhængigheden) ligsom alkohol og kokain gjorde.

Men forhåbentlig med tiden finder jeg mig en ny sød kæreste på Tinder eller et andet sted måske.:rolleyes: Men som jeg beskrev længere oppe, vil jeg hellere bruge tid og penge på GP'er end dates ligenu og her...

Men faktum er det er en ond spiral jeg er i.

 Nu er jeg ikke ude på at udstille dig på nogen måde crabman, jeg er selv i midt 20’erne og har nydt en gp’s selvskab en 4 gange. Jeg kan bare ikke fordrage at smide rundt med mine penge. Får næsten ondt i maven, når de ikke smides i aktier eller ryger på opsparingen. Hvor meget vil du skyde på, at du har brugt på gp besøg? Har selv fået skudt lige under 5k af og det, der efterfølgende har holdt mig fra det, er omkostningen. Jeg må dog indrømme, at jeg flittigt besøger annoncerne og siden her, men en spiller plejer at dæmpe den største lyst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inden vi nu afsporer tråden helt, vil jeg vende tilbage til emnet, som såvidt jeg kan se at hvis man betragter hele købesex markedet som et stort problem fokuserer man meget på pigerne, som ofre for afsporede, afstumpede, perverse og det der er værre, mænd. 
 

Dette modsiges af at over 20% af os mænd bruger eller har brugt købesex og det inkluderer så selvfølgelig en masse mænd, der normalt regnes for “helt normale”. 
 

Man forsøger så at fremstille disse mænd som nogen der har manglet noget i barndommen. Ikke har mødt sand kærlighed, god sex med deres partner eller er følelsesmæssigt amputerede på en eller anden måde.

Jeg tænker disse typer findes. Både skidderikker, afstumpede og perverse og de der ikke har fået det af livet som der skal til. Jeg tror dog også at langt de fleste bare er meget normale mænd, der følger deres instinkter, drifter og opfører sig på en måde der er endda overordentlig naturligt for mænd. 
 

Jeg tror at i gruppen af mænd der ikke bruger købesex er der langt flere der undertrykker naturlige lyster og drifter og som pga samfundets vedtagne normer ikke lever et bare nogenlunde godt liv mht sex. Jeg tænker mange er frustrerede og mindre velfungerende af den grund og derfor faktisk ikke den bedste version af sig selv.

Og så er der jo også en stor gruppe, der bare kan “lave damer” fordi de selv er attraktive og skønne mænd at have sex med. Deres største problem er måske at de har svært ved at være i varige forhold. Og varige forhold er nok i sidste ende det sundeste og bedste for de fleste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hughie skrev, for 2 timer siden:

 Nu er jeg ikke ude på at udstille dig på nogen måde crabman, jeg er selv i midt 20’erne og har nydt en gp’s selvskab en 4 gange.

Bare rolig føler på ingen måde du hænger mig ud. Men hvad mit egentlige forbrug er, føler jeg ikke du behøver at vide:) Kan sige så meget at det er langt over dit, men bruger ikke penge jeg ikke har. Om du så definerer det som at kaste rundt med penge, er din egen personlige holdning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
plasticlove skrev, for 15 timer siden:

Jeg kan slet ikke klare den slags artikler, der forsøger at gøre sexkøbere til små svage staklinge. Personligt ser jeg sexkøb som en oplevelse på lige fod med en rejse, en god middag, en fodboldkamp med vennerne e.l. Jeg har et højt sexdrive og sex er en af de bedste oplevelser jeg kender, så hvad er problemet i at jeg køber mig til det?

Nja……

Det er kun et problem, hvis den du køber sex af ikke er sexarbejderen, men en der udnytter, presser og tvinger sexarbejderen til at blive solgt til sex. Her synes jeg at enhver køber har et ansvar i en eller anden udstrækning, for ikke at understøtte en beskidt forretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, 1 time siden:

Bare rolig føler på ingen måde du hænger mig ud. Men hvad mit egentlige forbrug er, føler jeg ikke du behøver at vide:) Kan sige så meget at det er langt over dit, men bruger ikke penge jeg ikke har. Om du så definerer det som at kaste rundt med penge, er din egen personlige holdning.

tja, så længe det gør dig glad, så er det vel ikke spild af penge. Var dit første besøg her for 1 1/2 siden, hvor du slog op med din ex? Jeg er bare nysgerrig efter, hvad der har fået andre ud i denne verden, der nu engang er så tabubelagt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Hughie skrev, 1 time siden:

tja, så længe det gør dig glad, så er det vel ikke spild af penge. Var dit første besøg her for 1 1/2 siden, hvor du slog op med din ex? Jeg er bare nysgerrig efter, hvad der har fået andre ud i denne verden, der nu engang er så tabubelagt 

Mit første besøg var nok da jeg var 18-19 år og har lige siden der været omkring det, da det var en normalitet i de kræse jeg begik mig i. Det var en selvfølge, at vi ringede efter partygirls når vi festede i flere dage i streg...:D Også selv da jeg var i et forhold.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 3 timer siden:

Nja……

Det er kun et problem, hvis den du køber sex af ikke er sexarbejderen, men en der udnytter, presser og tvinger sexarbejderen til at blive solgt til sex. Her synes jeg at enhver køber har et ansvar i en eller anden udstrækning, for ikke at understøtte en beskidt forretning.

Det ændrer ikke på pointen om, at man sagtens kan have et sundt forhold til købesex som mand. Selvfølgelig har man et ansvar - det har man i alt hvad man foretager sig her i livet.

Har du nogensinde mødt en sexarbejder, hvor du havde mistanke om at hun var udsat for tvang eller trafficking? Jeg har været en del omkring, og jeg er personligt aldrig stødt på det. Hvis vi ser på tal fra 2022 så lader det til at være et forsvindende lille problem. "I 2022 er 73 personer er vurderet som værende handlet. Mere end halvdelen af de 73 personer er handlet til seksuel udnyttelse.".

Del dette indlæg


Link til indlæg
plasticlove skrev, for 5 minutter siden:

Det ændrer ikke på pointen om, at man sagtens kan have et sundt forhold til købesex som mand. Selvfølgelig har man et ansvar - det har man i alt hvad man foretager sig her i livet.

Har du nogensinde mødt en sexarbejder, hvor du havde mistanke om at hun var udsat for tvang eller trafficking? Jeg har været en del omkring, og jeg er personligt aldrig stødt på det. Hvis vi ser på tal fra 2022 så lader det til at være et forsvindende lille problem. "I 2022 er 73 personer er vurderet som værende handlet. Mere end halvdelen af de 73 personer er handlet til seksuel udnyttelse.".

Nu er jeg på tynd is, men jeg har nok lidt svært ved at tro på at de mange østeuropæiske piger mellem 18 og 24 år selv har fundet ud af at etablere sig i Danmark som GP’ere. Jeg tænker der især i den gruppe er en del, som er i pressede situationer. Det er ikke sort/hvidt men en gråzone.

Uanset at disse piger er underskønne at se på er det en gruppe jeg ikke selv køber sex hos. Det er ikke for at være hellig eller fordømme de der gør det, men som sagt, vi har retten til at tænke os om og tage et ansvar.

Og misforstå mig nu ikke. Det er i min optik (selvom det er ulovligt) ok at der er en vis service og hjælp til udenlandske piger mht lokaliteter, transport, annoncering, bare de selv er med på hvad og hvordan det foregår og selv har en god del af indtægten til sig selv.

Det er super svært, det her og det eneste jeg har det skidt med mht købesex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
plasticlove skrev, for 9 minutter siden:

Har du nogensinde mødt en sexarbejder, hvor du havde mistanke om at hun var udsat for tvang eller trafficking? Jeg har været en del omkring, og jeg er personligt aldrig stødt på det. Hvis vi ser på tal fra 2022 så lader det til at være et forsvindende lille problem. "I 2022 er 73 personer er vurderet som værende handlet. Mere end halvdelen af de 73 personer er handlet til seksuel udnyttelse.".

Der er en del andre aspekter i det end direkte tvunget. 
piger fra 3 lande er ofret i dk af nød. 
dog ikke direkte tvunget. 
men de bliver så til gengældt groft udnyttede, både på husleje og % del af deres omsætning. 
du kan ikke vurdere om pigen bliver ribbet af en bagmand. 
det er rufferi og forgår for langt største delen af de udlandske. 
Så du har mødt piger der er udnyttet du ved det bare ikke. 
det er ikke ligefrem sådan at de står med et skilt der siger jeg aflevere 50 % til min bagmand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, for 16 timer siden:

Men som jeg beskrev længere oppe, vil jeg hellere bruge tid og penge på GP'er end dates ligenu og her...

Så længe du har det godt så har jeg det godt hvis man kan sige det ^_^

min afhængighed er vel lige nu dates ? Så jeg er sgu ikke bedre selv.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 20 minutter siden:

det er ikke ligefrem sådan at de står med et skilt der siger jeg aflevere 50 % til min bagmand. 

Hvorfor er det et problem, at de afleverer 50% til en bagmand? Det afgørende må være, om de er her af egen fri vilje eller ej. Debatten går ikke på om det er en god forretning for dem eller ej. De samme mekanismer gør sig gældende for arbejdstagere i mange andre brancher.

Hvis vi kigger på de østeuropiæske piger, så er en meget stor del af dem gengangere. Jeg har svært ved at tro på at der skulle foregå tvang eller underbetaling, når de bliver ved med at komme tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
plasticlove skrev, for 23 minutter siden:

Hvorfor er det et problem, at de afleverer 50% til en bagmand?

Hvorfor ja det lader vi lige stå et øjeblik. 
det taler nok for sig selv. 

 

plasticlove skrev, for 23 minutter siden:

Jeg har svært ved at tro på at der skulle foregå tvang eller underbetaling, når de bliver ved med at komme tilbage.

Ja måske du har svært ved at forstå, hvor langt man vil gå for at forsøge sin familie, eller give sine børn bedre vilkår. 
Og de hammeren  afhængig af de penge som søsteren, moren kan tjene i dk. 
 

men hvis man synes det er herligt med billige piger der kæmper for at deres familie skal overleve. 
de har en helt anden virkelighed hvor de kommer fra. 
og ikke hjulpet af stat eller andre. 
og de værste eksempler er de sydamerikanske. 
ja de finder sig i at betale 50 % og en husleje på 10000 kr. 

og når alt er betalt har de 30-40 % tilbage. 
Er det ok at bangmænd tjene så mange sorte penge på pige i nød. 
jeg synes ikke. 
men hvis du synes så fred med det. 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 4 minutter siden:

Er det ok at bangmænd tjene så mange sorte penge på pige i nød. 
jeg synes ikke

Jeg er enig med dig i, at det er for meget, når pigerne afleverer 50% plus en voldsom husleje. Omvendt er mange herinde af den holdning, at det (modsat lovens bogstav) ville være ok, hvis “hjælperen” får et eller andet for at sørge for en række praktiske ting som bolig, annoncering og andet. Er det også fin holdning? Og hvis ja, hvad er så et rimeligt niveau, synes du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er enig med dig i, at det er for meget, når pigerne afleverer 50% plus en voldsom husleje. Omvendt er mange herinde af den holdning, at det (modsat lovens bogstav) ville være ok, hvis “hjælperen” får et eller andet for at sørge for en række praktiske ting som bolig, annoncering og andet. Er det også fin holdning? Og hvis ja, hvad er så et rimeligt niveau, synes du?

Jeg skal ikke gøre mig klog på hvad det kunne være.  Det er jo sådan at tjene penge på eller drage fordel af piger der sælger sex er rufferi. 
lige meget om det er 100 kr eller 50000 kr. 

men hvis det skulle være rimeligt og meget hypotetisk så tænker jeg 5000 kr. ville være rimeligt. 
de betaler jo heller ikke skat hvilken i sig selv heller ikke er ok. 
men det er en anden snak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...