Hop til indhold
Mr. Nobody

Alle os sexkunder...

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Hvis man finder de piger som er glade for deres job, så kan man kan sagtens nyde en gp en gang imellem, så længe det ikke tager kontrollen over een. Man bliver lettere at omgås og man undgår at splitte familien op. Det er min erfaring.

Redigeret af Spectrum

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 48 minutter siden:

Jeg er enig med dig i, at det er for meget, når pigerne afleverer 50% plus en voldsom husleje. Omvendt er mange herinde af den holdning, at det (modsat lovens bogstav) ville være ok, hvis “hjælperen” får et eller andet for at sørge for en række praktiske ting som bolig, annoncering og andet. Er det også fin holdning? Og hvis ja, hvad er så et rimeligt niveau, synes du?

Jeg ved godt spørgsmålet ikke var rettet til mig, men det var mig der udtalte at pigerne skulle have Deres rimelige del.

Det er svært. Dels kommer det jo an på hvilken service de får: sted/lokaler, annoncering, kørsel, “beskyttelse” i form af fysisk tilstedeværelse i ny og næ, håndklæder, kondomer osv osv. Og hvor store udgifter der er tale om for de der leverer denne service.

Havde det været et lovligt, åbent og frit marked, hvor pigerne selv kunne shoppe hvor de ville, ,kunne de jo vælge den klinik hvor var det niveau af service de synes modsvarer prisen. Sådan er det nok ikke helt. Jeg ved ikke om de mere erfarne piger til en vis grad kan vælge om de vil køre forretningen selv evt sammen med andre piger eller flytte fra en pimp til en anden.

er det så 30-50% eller et beløb pr dag eller hvad? 
 

Jeg ville håbe de kører forretning selv nogle stykker evt sammen med en ældre GP DER IKKE LÆNGERE TAGER SÅ MANGE KUNDER SELV, men kan være en god mentor, støtte og hjælp for pigerne. Naivt. Ja sikkert, men man må gøre sig sine egne tanker. Spørge sig lidt for og lægge sine forretninger, hvor man SELV FØLER det er en ok forretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, den 2.4.2024 at 16:28:

Nu er jeg på tynd is, men jeg har nok lidt svært ved at tro på at de mange østeuropæiske piger mellem 18 og 24 år selv har fundet ud af at etablere sig i Danmark som GP’ere. Jeg tænker der især i den gruppe er en del, som er i pressede situationer. Det er ikke sort/hvidt men en gråzone.

Uanset at disse piger er underskønne at se på er det en gruppe jeg ikke selv køber sex hos. Det er ikke for at være hellig eller fordømme de der gør det, men som sagt, vi har retten til at tænke os om og tage et ansvar.

Og misforstå mig nu ikke. Det er i min optik (selvom det er ulovligt) ok at der er en vis service og hjælp til udenlandske piger mht lokaliteter, transport, annoncering, bare de selv er med på hvad og hvordan det foregår og selv har en god del af indtægten til sig selv.

Det er super svært, det her og det eneste jeg har det skidt med mht købesex. 

Slowman bare tak for dig, fede indlæg hele vejen igennem, du er reflekterende og tydeligvis rettænkende, du virker til at have hjertet på rette sted, jeg er enig i hvert et ord du skriver, kunne ikke have skrevet det du skriver bedre selv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, den 2.4.2024 at 17:41:

Jeg er enig med dig i, at det er for meget, når pigerne afleverer 50% plus en voldsom husleje. Omvendt er mange herinde af den holdning, at det (modsat lovens bogstav) ville være ok, hvis “hjælperen” får et eller andet for at sørge for en række praktiske ting som bolig, annoncering og andet. Er det også fin holdning? Og hvis ja, hvad er så et rimeligt niveau, synes du?

Det kan jeg faktisk ikke svare på for det kommer an på hvor omfattende og hvilken kvalitet servicen har. Derudover ved jeg alt for lidt om omkostninger og - ja der er jo også en risiko. Det er jo rufferi og ikke lovligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...