Gæst Skrevet 6. Februar, 2014 Det er fint, at nævne alle disse ting, men så lad dog være med at nævne mandens efternavn i samme omgang. Jeg er sikker på, at dine kollegaer ved, hvem du taler om, og de fleste af os andre er nok ikke specielt interesseret i om han hedder Per eller Poul. Og så til din info. Jeg er ikke personens kollega. Ved ikke hvorfor du trække det ind i debatten? Svarede du ikke ja til du gjorde eller havde arbejdet for skat i tidligere indlæg, men ja ligemeget... Har ikke fået oplyst andet end at mit skriv indtil videre er ok dog kun med fornavn.. Så nej jeg ser da ingen grund til at kalde ham Poul uanset om i ved hvem jeg taler om. En spade er en spade og jeg siger tingene som de er om du eller andre bryder sig om det eller ej. Det samme tåler jeg i stor stil omvendt..Jeg vil dog gerne indrømme når jeg bliver for personlig. Hvilket sker sjældent, da jeg næsten altid er glad og ser det bedste i mine medmennesker. Så vi bliver da bare enige om at være uenige og forskellige smil. God aften herfra. Mvh Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Februar, 2014 Hold da op, er det holdningen her på eroguide, at det er vigtigere at behandle offentlige personer med silkehandske her. Og så sable kendte ned med navns nævnelse i anmeldelser og glædespige rygter her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ludvig Skrevet 7. Februar, 2014 Hold da op, er det holdningen her på eroguide, at det er vigtigere at behandle offentlige personer med silkehandske her. Og så sable kendte ned med navns nævnelse i anmeldelser og glædespige rygter her? Det er der da noget der tyder på Kimbjensen, og heldigvis for det, for med de argumenter der ligger til grund for holdningen, er det vel helt i orden..?? Syntes du i øvrigt, at Anni selv bidrager, hvis det gælder om at tætne låget for fortiden..?? VH Ludvig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 7. Februar, 2014 Svarede du ikke ja til du gjorde eller havde arbejdet for skat i tidligere indlæg, men ja ligemeget... Har ikke fået oplyst andet end at mit skriv indtil videre er ok dog kun med fornavn.. Så nej jeg ser da ingen grund til at kalde ham Poul uanset om i ved hvem jeg taler om. En spade er en spade og jeg siger tingene som de er om du eller andre bryder sig om det eller ej. Det samme tåler jeg i stor stil omvendt..Jeg vil dog gerne indrømme når jeg bliver for personlig. Hvilket sker sjældent, da jeg næsten altid er glad og ser det bedste i mine medmennesker. Så vi bliver da bare enige om at være uenige og forskellige smil. God aften herfra. Mvh Line Det er sgu' mere end helt ok at hænge en offentlig embedsmand ud, hvis han i den grad misbruger sit hverv, som af Line beskrevet! ********************* Line-skat.... Når du bliver statsministerinde, LOVER jeg ikke at stå frem i dagspressen og fortælle, at jeg har været i din betalingsring! Jeg skal nok nøjes med at smile skævt for mig selv og drømme lidt, når jeg ser dig diskutere finanslov der på skærmen... Kh. Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Februar, 2014 Sidespringeren muligt du ikke ville fortælle om Line, hvis hun blev kendt. Men det har Ludvig så ingen skrubler med. Og nej Ludvig selvfølgelig mener jeg ikke det er okay at fortællen om hverken Anni eller Linse eller andre glædespiger der blev/er kendte. Jeg efterlyste i denne tråd links til hvor Anni selv skulle have udtalt at hun var prostitueret og der er endnu ikke kommet et eneste link hvori hun udtaler det! Derimod er der kommet links, som er lige så utroværdige skriv som på eroguide omkring at hun skulle have været det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 7. Februar, 2014 Jeg efterlyste i denne tråd links til hvor Anni selv skulle have udtalt at hun var prostitueret og der er endnu ikke kommet et eneste link hvori hun udtaler det!I de links som der henvises til i denne tråd, fremgår det, at Anni Fønsby i en retssag har udtalt, at hun har arbejdet som glædespige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Phy 14 Skrevet 7. Februar, 2014 Det kan godt være at AF selv offentligt har været temmelig åben omkring sit virke i branchen. Men det er ikke nogen undskyldning for rygte smederi og sladdervirksomhed. Og så er der jo det - at AF ikke var den eneste der blev nævnt. Hvad med den anden? Hvornår har hun udtrykt sig offentligt om sit eventuelle virke i branchen ? Men den slags ”bagateller” er der åbenbart nogle der ser stort på. Desværre! Mvh. Phy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ludvig Skrevet 7. Februar, 2014 Sidespringeren muligt du ikke ville fortælle om Line, hvis hun blev kendt. Men det har Ludvig så ingen skrubler med. Og nej Ludvig selvfølgelig mener jeg ikke det er okay at fortællen om hverken Anni eller Linse eller andre glædespiger der blev/er kendte. Jeg efterlyste i denne tråd links til hvor Anni selv skulle have udtalt at hun var prostitueret og der er endnu ikke kommet et eneste link hvori hun udtaler det! Derimod er der kommet links, som er lige så utroværdige skriv som på eroguide omkring at hun skulle have været det. Hej Kim. At du vælger en sammenligning mellem Anni og Line er dit valg. Jeg ville hellere benytte sammenligningen i en sommer revy hvis det var mig.. Never mind. Du kalder de mange links for utroværdige..? Jeg syntes du har fået velargumenterede svar nok. Bla. har seriøse skribenter fortalt om en personlig oplevelse de har haft med den omtalte..? Og på hvilken klinik, hvis jeg husker rigtigt. Sidst men ikke mindst, havde jeg nok håbet på et svar ang. hvor vidt Anni selv bidrager til hendes egen diskretion, eller om du syntes hun kæmper en hård kamp for at skjule sin fortid..? VH Ludvig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 7. Februar, 2014 Det kan godt være at AF selv offentligt har været temmelig åben omkring sit virke i branchen. Men det er ikke nogen undskyldning for rygte smederi og sladdervirksomhed. Det er ikke rygter eller sladder, når nogle spørger om hun er aktiv i branchen, når hun tidligere har været aktiv i branchen. Og så er der jo det - at AF ikke var den eneste der blev nævnt. Hvad med den anden? Hvornår har hun udtrykt sig offentligt om sit eventuelle virke i branchen ? Politiet har bekræftet, at de har truffet hende på københavnske bordeller, hvor hun har afgivet forklaring om at hun drev de pågældende bordeller. Hun har i den forbindelse udtalt til pressen, at Politiet lyver. Man må så gøre op med sig selv, om man vil tro på Politiet, eller på en, der er dømt for voldstrusler og hashsmugling. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 7. Februar, 2014 Synes admin skal låse denne tråd, vi der har været med i mange år kender de to piger, men de fortjener ikke, at blive trukket igennem denne mølle igen - efter de er stoppet i branchen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Februar, 2014 Jeg tror ikke at jeg skyder helt ved siden af skiven, når jeg mener, at denne tråd reelt handler mere om os selv end om et par kendis-piger med en fortid de næppe skammer sig specielt over. Fællesnævneren for diverse skribenter i denne tråd er vel, at alle ønsker diskretion og fortrolighed omkring deres seksuelle aktiviteter. Men herefter skilles vandene også, specielt hvis man så begynder at analysere lidt på hvor afklaret man er omkring sine valg og hvilken betydning brud på diskretion og fortrolig kan have for en. Jeg har nu altid haft den holdning, at jeg selv i sidste ende bærer det fulde ansvar for mine handlinger, herunder også at forholde mig til følgende to statements 1) Ens fortid har det altid med at indhente en 2) Fortrolighed og lækage har det med at gå hånd i hånd. Det er såmænd ikke gud og hver mand der ved, at jeg køber seksuelle oplevelser, men som årene er gået ved en pæn gruppe mennesker dette. Og selvom den slags private informationer typisk udveksles i dyb fortrolighed, så ville jeg være naiv, hvis jeg ikke regnede med, at på et eller andet tidspunkt så vil den viden blive kendt for nogen, som jeg i udgangspunktet ikke synes bør vide det. I mit og andres tilfælde vil det hverken gøre fra eller til, at der eksempelvis argumenteres for, at det er helt forfærdeligt at nogen fortæller at Anni har en fortid som glædespige - Der vil altid være nogen der taler over sig, enten bevist eller ubevist. Så for mit vedkommende vil jeg blot trække på skuldrene, og sige "Ja og ????", hvis et familiemedlem en dag synes det kunne være interessant at præsentere denne viden for mig. Nu tror jeg så nok, at de nærmeste i min familie enten ved det eller har det på fornemmelsen. Jeg kommer fra en familie hvor vi elsker at debattere, og emnet købesex har vi tit diskuteret. Min fru moder spurgte mig engang med lidt sagte stemme "Har du selv prøvet at købe sex ?" Jeg svarede "Kan du håndtere sandheden kære mor" ? Herefter resonerede hun, at det havde jeg åbenbart. Hun havde så lige et lille behov for at høre, hvorfor hendes flotte, kloge og dejlige dreng "var nødt" til at betale penge for sex. Jeg fortalte hende så med et sødt smil på læben, at jeg købte oplevelser fordi de gav mig en anden form for nydelse end kærestesex, sex med b-veninder eller ligende, samt at der ikke var nogen sammenhæng imellem min almindelige "attraktionsværdi" og mine køb. Jeg tror ikke rigtigt at hun kunne forstå det. Da jeg så billigt talt fortalte hende om hun ikke mente at der var stor forskel på at lytte til ens farvorit musik hjemme i stuen og høre det som live-koncert, kunne jeg se på hendes ansigtstræk, at hun måske alligevel havde forstået noget af det. Nå, men får at gøre en lang historie kort, så accepterede hun at jeg levede mit liv som jeg ville og hun levede hendes som hun ville. Ja, jeg kunne måske miste en kunde eller to, hvis jeg engang gik på TV og fortalte lidt om hvorledes branchen er skruet sammen, og hvorfor mange mænd køber seksuelle oplevelser, men det vigtigste for mig er "Mit liv og mine værdier er så stærke. at mit liv ikke braser sammen blot fordi, gud og hver mand pludselig skulle blive bekendt med at jeg køber sex". Hvis det forholdt sig modsat, så ville jeg prioritere anderledes, specielt hvis jeg mærkede en udvikling "At jeg blev mere og mere angst for afslørring". Med hensyn til det sidste er det desværre mit indtryk, at nogen piger i branchen mere eller mindre ubevist giver udtryk for sidst nævnte. Og nej, jeg sætter ingen tal på, nævner blot at disse piger også findes, ligeså vel som der findes stærke og afklarede piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 7. Februar, 2014 Blå jakke eller ej, luk nu denne tråd... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Februar, 2014 Til filosof Nej det link du henviser til, udtaler Anni at hun havde bildt dem ind i retten at hun havde solgt sex. Så jeg mangler stadig link til steder, der fortæller at Anni og Linse selv fortæller at de har været prostitueret. Hvilket også var mit svar til dig Ludvig. Ratata tråden her bør ikke kun lukkes, den burde slettes sammen med efterlysningen af Anni Fønsby. Tråden burde slet slet ikke være startet og der burde ikke have været nogen grund til at starte den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Phy 14 Skrevet 7. Februar, 2014 Jeg finder det bemærkelsesværdigt at de personer der synes at det er ok at omtale tidligere glædespiger ved deres rigtige navn, her på dette offentlige site – de selv sidder bag et anonymt handle!! Hvorfor mon de ikke lægger deres eget rigtige navn til deres forespørgsler og omtaler ?? I øvrigt er jeg helt enig med Kimbjensen - slet tråden sammen med den efterlysning der førte til den!! Mvh. Phy. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 7. Februar, 2014 Helt enig Kimbjensen, slet disse tråde... Hvad angår de to piger så var de begge aktive i slut 90'erne start 0'erne, men vi har jo ikke billede dokumentation for at det er rigtig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 7. Februar, 2014 Nej det link du henviser til, udtaler Anni at hun havde bildt dem ind i retten at hun havde solgt sex. Så jeg mangler stadig link til steder, der fortæller at Anni og Linse selv fortæller at de har været prostitueret. Hvilket også var mit svar til dig Ludvig.Du bad om et link til hvor hun havde udtalt, at hun var glædespige.Du fik et link, at hun rent faktisk har udtalt dette i en retssag.At hun efterfølgende har udtalt, at hun talte usandt, ændrer ikke på, hvad hun rent faktisk har udtalt i en retssag. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Februar, 2014 Jeg tror det er trængt ind, at nogen synes at tråden bør lukkes. Det skal vel ikke forhindre vi andre i, at debattere emnet omkring diskretion m.v. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 7. Februar, 2014 Jeg finder det bemærkelsesværdigt at de personer der synes at det er ok at omtale tidligere glædespiger ved deres rigtige navn, her på dette offentlige site – de selv sidder bag et anonymt handle!! Ja, den diskussion er så off topic, i forhold til det vi debatterer i denne tråd. Vi debattere personer, der i bred offentlighed I FORVEJEN er kendte for deres mere eller mindre tætte forhold til prostitution. Jeg har ingen interesse i at trække de to åbenbart unævnlige personer, der omtales i denne tråd, igennem "møllen". Derimod har jeg en interesse i, hvad der må og ikke må debatteres her på EG. Og i den pågældende situation, så er den ene person dømt for rufferi, og Politiet har om den anden person udtalt, at hun overfor dem har forklaret, at hun drev bordel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 7. Februar, 2014 Helt enig Kimbjensen, slet disse tråde... Hvad angår de to piger så var de begge aktive i slut 90'erne start 0'erne, men vi har jo ikke billede dokumentation for at det er rigtig... http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/Arkiv/2008/05/Anni%20flotteste%20luder.aspx her har massagetesteren testet anni 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 7. Februar, 2014 (edited) Jeg tror ikke at jeg skyder helt ved siden af skiven, når jeg mener, at denne tråd reelt handler mere om os selv end om et par kendis-piger med en fortid de næppe skammer sig specielt over.God indlæg, du har forfattet.Jeg er dog ikke helt enig i, hvad denne tråd handler om.For mit vedkomne, handler det om, at jeg meget nødigt ser, at der på EG skal være regler om, at vi ikke må debattere personer på EG, der er omtalt i artikler i diverse medier, og vi ikke må fremføre her på EG, hvad der står i disse artikler om disse personer.Det svarer lidt til, at vi ikke må skrive, at Prins Frederik - da han var ung - godt kunne lide at kører stærkere end tilladt, og at Hans Engel er dømt som spritbilist. Redigeret 7. Februar, 2014 af Filosoffen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 7. Februar, 2014 Til filosof Nej det link du henviser til, udtaler Anni at hun havde bildt dem ind i retten at hun havde solgt sex. Så jeg mangler stadig link til steder, der fortæller at Anni og Linse selv fortæller at de har været prostitueret. Hvilket også var mit svar til dig Ludvig. Ratata tråden her bør ikke kun lukkes, den burde slettes sammen med efterlysningen af Anni Fønsby. Tråden burde slet slet ikke være startet og der burde ikke have været nogen grund til at starte den. Kim, hun har sagt i retten under eds ansvar at hun var prostitueret - at hun så ændrer forklaring i medierne, ændre ikke på at hun selv har sagt det. Det er jo tydeligt at hun vil sige hvad som helst i hvilken som helst situation, der kan gavne hende. Vi kan ikke vide hvilket af hendes udsagn der er rigtigt, men det ene er som sagt udtalt under eds ansvar. Hvis hun vil lyve dér er det vel ikke svært at forestille sig hun også kan have løjet for medierne istedet. Det eneste der er 100% sikkert, er at hun er en løgner, om hun så er en løgner der har begået mened er så mere tvivlsomt. Men uanset hvordan du prøver at dreje den, så har hun altså selv sagt at hun var prostitueret.... BASTA!!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 8. Februar, 2014 (edited) Kim, hun har sagt i retten under eds ansvar at hun var prostitueret.... Faktisk mener jeg ikke, hun var under ed, da hun indrømmede at være tidligere prostitueret. Som McQueen rigtigt pointerer i et tidligere indlæg i denne her tråd, er det et grundlæggende retsprincip, at man som tiltalt i en retssag IKKE har pligt til at tale sandt, men har lov at lyve lige så stærkt som en hest kan rende uden at risikere (tillægs-)straf for mened...! Som vidne i en retssag, hvor andre er tiltalt, skal man derimod tale sandt, og det udløser fængselsstraf, hvis det kan bevises, der er tale om mened. Domstolene straffer mened ganske hårdt.McQueen skrev: "Var hun ikke selv tiltalt? Så aflægger man da ikke ed og er da slet ikke forpligtet til at tale sandt!" Noget helt andet er, at "Knallertens" link til artiklen om Anni m. kunstnernavnet "Sabrina" afgør sagen om, hvorvidt hun har været prostitueret eller ej http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/Arkiv/2008/05/Anni%20flotteste%20luder.aspx Som tidligere bruger af Venuslogen husker jeg også anmeldelser af A-gruppens Sabrina tilbage fra starten af nullerne, hvor blandt andre "cykelmyggen" skrev en eller flere glimrende anmeldelser af hende, inden A-gruppen efterfølgende qua "rygmærke-folk" lagde hårdt pres på VL's ledelse for at slippe for anmeldelser.Se Kordegnen(Thomas Duus) fra Venuslogen udtale sig til pressen herom:http://m.bt.dk/?article=563144-Anni-sendte-rockere-efter-kritikere Redigeret 8. Februar, 2014 af ThorsHammer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Februar, 2014 Jeg vil gerne se den rets udskrift de herre! Omkring Anni. Ja Anni er en løgner, men skal vi ikke lige sidde det i perspektiv til os selv, det er vi så sandelig også alle sammen her på EG! Men sabel hende da endnu mere ned og pak skattefar endnu mere ind i vat. Filosof du siger at politiet har sagt hun har haft bodel, men du har ikke selv hørt hende sige det offentligt vel? Og jeg mener klart, at der skal holdes mund på Eroguide omkring navngivne personer. Ja indrømmer, at jeg er en lyseslukker for jer slibrige fyre, der elsker bål og brand på eroguide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Februar, 2014 Jeg vil gerne se den rets udskrift de herre! Omkring Anni. Ja Anni er en løgner, men skal vi ikke lige sidde det i perspektiv til os selv, det er vi så sandelig også alle sammen her på EG! Men sabel hende da endnu mere ned og pak skattefar endnu mere ind i vat. Filosof du siger at politiet har sagt hun har haft bodel, men du har ikke selv hørt hende sige det offentligt vel? Og jeg mener klart, at der skal holdes mund på Eroguide omkring navngivne personer. Ja indrømmer, at jeg er en lyseslukker for jer slibrige fyre, der elsker bål og brand på eroguide.Spørgsmålet er nok nærmere hvem du er, fremfor at du er en lyseslukker for nogen, som du mener du er. Du er lige oprettet som ny bruger, det eneste du skriver om er dette emne og du mener du kan fortælle hvordan hele Eroguide skal fungerer og være, tror du at du kan bestemme dette :D Hmmm, det er altså noget komisk. :D Jeg tror sku du er en pige - der ikke kan lide det du kalder os slibrige fyre :D Derudover kan jeg ikke se, at det der står alle andre steder ikke må stå på Eroguide, hverken om det ene eller andet, men det er bare min holdning ;) 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 8. Februar, 2014 Begge piger har været prostituerede og er stoppet, dermed må det være rimeligt at droppe omtalen om deres fortid, så der er en chance for at der kan gro bare lidt mos henover og de kan ligge lidt afstand til den stigmatisering. Bare min mening. Knus Pia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg