Hop til indhold
Gæst

Hvis i glædespiger bliver kendte, bliver i afsløret på eroguide

Recommended Posts

Gæst

Jeg respektere at debat ikke skal foregå i efterlysninger og ville gerne her linke til tråden Anni Fønsby i efterlysninger på Sjælland. Håber en anden kan bringe linket.

I linket, bliver både Anni Fønsby og Linse beskrevet som tidligere glædespiger, med accept fra Eroguide. Organizeser siger at det er okay fordi Anni Fønsby har fået en dom på over 1 år og selv gået i medierne med sit erhverv. Jeg vil gerne se et link til en artikel, hvor Anni Fønsby selv fortæller at hun har været glædespige.

Jeg har tidligere læst meninger om, at man ikke skal offentligøre personer der har været glædespiger. Men det gælder jo så åbenbart ikke, hvis de bliver kendte og interessante. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

I artiklen fra ekstrabladet, siger Anni at det var noget hun fandt på at sige i retten, at hun var massagepige. Ellers er det andre i artiklen der fortæller at hun var massagepige. Andre, lige som her på eroguide der fortæller det. 

Tak for linket til tråden !

Del dette indlæg

Link til indlæg

I artiklen fra ekstrabladet, siger Anni at det var noget hun fandt på at sige i retten, at hun var massagepige. Ellers er det andre i artiklen der fortæller at hun var massagepige. Andre, lige som her på eroguide der fortæller det.

Bemærk, at hun under eds-ansvar i forbindelse med en retssag har bekræftet, at hun var arbejdende pige.

Hun har kun trukket sin udtalelse tilbage i pressen.

Dvs. det mest gyldige udsagn pt. er, at hun har arbejdet som prostitueret (udtalelser under eds-ansvar i en retssag overtrumfer udtalelser til pressen).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tror sgu at retten er det sted der bliver løjet aller aller mest også under eds-ansvar. Men fint du selv kan se, at hun har trukket udtalelsen tilbage og som overskrift og hele den indledende smøre køre på fra jounalisten.

Filosof synes du selv det er okay at skrive her på eroguide at Anni og Linse har været glædespige? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror sgu at retten er det sted der bliver løjet aller aller mest også under eds-ansvar. Men fint du selv kan se, at hun har trukket udtalelsen tilbage og som overskrift og hele den indledende smøre køre på fra jounalisten.

Filosof synes du selv det er okay at skrive her på eroguide at Anni og .....har været glædespige? 

jeg kan nu ikke se at det er noget problem at anni bliver nævnt som glædespige. jeg syntes bare ikke om at den anden bliver nævnt mener ikke at hun har skrevet offentlig om det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Filosof synes du selv det er okay at skrive her på eroguide at Anni og Linse har været glædespige?

Lige præcis Anni Fønsby og Linse Kessler har været ejere af bordeller (dette har de begge bekræftet offentligt). Dette er normal viden, for normale mennesker, der følger med i den daglige presse. Det er derfor ikke så alvorligt, at fremføre, at disse to skulle have været arbejdende piger - hvilket ville være naturligt, da de har ejet bordeller (og det er ulovligt at drive bordel, uden selv at være/har været aktiv prostitueret).

Hvis man derimod offentligt beskylder en person for at være (ex)prostitueret, som aldrig tidligere, offentligt, har været kædet sammen med prostitution, så er det en helt anden sag. Dette ville være en direkte krænkelse af privatlivets fred.

Redigeret af Filosoffen

Del dette indlæg

Link til indlæg

I artiklen fra ekstrabladet, siger Anni at det var noget hun fandt på at sige i retten, at hun var massagepige .....

Mon ikke hun fandt på at sige til Ekstrabladet, at det var noget hun fandt på at sige i retten?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

For mig er der stor forskel på  hvad der florere at fakta og sladder omkring offentlige kendte (der også selv ønsker at fremstå som kendte) og tidligere glædespiger der aldrig har været eller ønsket at være "medieluder" Undskyld det omkring luder, men det hedder vist i denne sammenhæng

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Hm, jeg synes det er totalt usmageligt at nævne at nogensomhelst, kendte eller ej, er eller har været massagepiger med fulde navn.

Det kan godt være det er lovligt i Anni's tilfælde, men er det nu også altid det rigtige at gøre??

Det er jo også tilladt at vælte sig i en mødding, men det er vel ikke sådan, at man som menneske har lyst til at se sig selv, eller huh?

Bare min mening.

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes at det er yderst utiltalende og et groft brud på branchens diskretions kodeks, at gå ud på et offentligt site som EG og spekulerer i kendissers eventuelle tilknytning til købesex branchen som ”lagen artister”! I hvert fald så længe kendisserne ikke selv offentligt direkte og tydeligt ”reklamerer” med en sådan tilknytning!

Hvad mon ”man” ville sige til hvis nogle gjorde det samme overfor kendis-kunder? Altså at nogle – på et offentligt forum - begyndte at spekulere over navngivne kendissers købesex vaner på baggrund af en viden som ”nogle” tilfældigvis var kommet i besiddelse af?

Eller hvad hvis en ”pige” fandt på at ”sælge” en kendis kunde til sladderpressen. Ved feks at tippe om at vedkommende kommer på besøg, så sladderpressen kan ligge på lur med kameraerne?

Den holder ikke!! Diskretions kodeksen skal være nitte og nagel fast – begge veje! Den kan ikke gradbøjes. Hvis man prøver at gradbøje den, så ender den med at knække!

Mvh.

Phy.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

VarmePia

Jeg er sådant set ganske enig, men det er nok også naivt at tro, at man både kan være offentligt kendt og samtidigt beskytte sit privatliv. Pressen siger jo altid, når de viser en kendt person med bar røv, at offentligheden har krav på at vide den slags.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hm, jeg synes det er totalt usmageligt at nævne at nogensomhelst, kendte eller ej, er eller har været massagepiger med fulde navn.

Det kan godt være det er lovligt i Anni's tilfælde, men er det nu også altid det rigtige at gøre??

Det er jo også tilladt at vælte sig i en mødding, men det er vel ikke sådan, at man som menneske har lyst til at se sig selv, eller huh?

Bare min mening.

Knus Pia

Er det OK at nævne navnet på en medarbejder fra SKAT i Odense og omtale ham i lidet flatterende vendinger?

Eller er det noget helt andet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Nej, jeg synes ikke det er i orden at give folk en sviner på nettet, upåagtet hvem de er eller hvor de arbejder og jeg synes heller ikke man skal ligge en skattemedarbejders fulde navn på nettet og gi ham en sviner. Det er bare ikke i orden! Har man en finke at stege over sagte ild, så kan man henvende sig til vedkommende og så ordne det face to face.

Synes du jeg har været grim i min udtalelse om skats medarbejder? Jeg synes faktisk han var meget nede på jorden og jeg ville egentlig gerne have haft noget mere egentlig rådgivning, så det kan jeg da ikke forstå, hvis du virkelig synes det??

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det OK at nævne navnet på en medarbejder fra SKAT i Odense og omtale ham i lidet flatterende vendinger?

Eller er det noget helt andet?

Et godt spørgsmål Starson45.....

Mht Anni F, så er der blot at sige hun prøvede at leve livet som Pretty Woman med Erik D. Hun er dømt for rufferi. Om det er hun har været lidt naiv eller forfulgt af "vores" hemmelige klub, som åbenbart eksisterer her på siden - det ved jeg ikke. Jeg synes bare at det er dårlig stil at udleverer mennesker på den facon. Anni har krav på en smule diskretion, også selvom hun åbenbart har en lyst til stå foran et kamera........(og der er 10-20 mænd der står i kø for at fortælle om hvad de har gjort med hende).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså, nu skal vi ikke gøre det værre, end det reelt er.

Hvis man gerne vil vide, om Anni Fønsby eller Linse Kesler arbejder som massagepige, så er der intet galt i at lave en sådan efterlysning.

Anni Fønsby og Linse Kesler er offentlige kendte ex-bordelejere, og det er derfor nærliggende, at spørge, om disse damer, er aktuelle som glædespiger. Også ved navns nævnelse.

Man skal derimod IKKE efterlyse, om den totalt ukendte Birthe Andersen fra Nørre Snede(opdigtet), skulle arbejde som glædespige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nej, jeg synes ikke det er i orden at give folk en sviner på nettet, upåagtet hvem de er eller hvor de arbejder og jeg synes heller ikke man skal ligge en skattemedarbejders fulde navn på nettet og gi ham en sviner. Det er bare ikke i orden! Har man en finke at stege over sagte ild, så kan man henvende sig til vedkommende og så ordne det face to face.

Synes du jeg har været grim i min udtalelse om skats medarbejder? Jeg synes faktisk han var meget nede på jorden og jeg ville egentlig gerne have haft noget mere egentlig rådgivning, så det kan jeg da ikke forstå, hvis du virkelig synes det??

Knus Pia

Nej da, du er ganske sober i din omtale, men visse andre i samme tråd, synes jeg er lidt mere aggressiv i omtalen af den navngivne person.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Du har ret Starson, der er andre i tråden som bruger udtryk, som jeg aldrig selv ville gøre.

Knus Pia

Redigeret af VarmePia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ludvig

Jeg kan ikke se at branchens diskretions kodeks, har noget med Anni Fønsby at gøre..?? Hun må vist efterhånden være uden for nummer i den kategori.

Varme Pia, jeg mente ellers at du med stor iver bekræftede navnet på Skat's medarbejder i anden tråd..?? Jeg har måske bare læst forkert.. :smile:

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Come on!!

Det er almen kendt i DK at Anni og Linse har været glædespige!

Der er jo ikke noget at holde hemmeligt når alle i lille kongedømmet ved det!!!

Diskretionkodeks i dette tilfælde er ligegyldigt

Get real pips!

Redigeret af FORTE

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Jeg kan ikke se at branchens diskretions kodeks, har noget med Anni Fønsby at gøre..?? Hun må vist efterhånden være uden for nummer i den kategori.

Varme Pia, jeg mente ellers at du med stor iver bekræftede navnet på Skat's medarbejder i anden tråd..?? Jeg har måske bare læst forkert.. :smile:

VH Ludvig.

Nej, jeg har ikke skrevet hans navn, men var i et øjeblik af tågesyn noller nok til at bekræfte det en anden havde skrevet og jeg har appeleret til moderator om at fjerne hans navn, og de har slettet hans efternavn så believe it or not, så blev enden på det at jeg har siddet og forsvaret æren på ham som bostede mig :D

Helt seriøst venner, hvis vi nu allesammen nu lige husker på, at der sidder et rigtig levende menneske i den anden ende af cyperspace, som kan blive rigtig ked af det, så er det vel ikke altid skrignødvendigt at bruge HELE sin ytringsfrihed. Bare fordi vi kan, er jo ikke ensbetydende med at vi skal, og da slet ikke at vi skal uden omtanke for vores medmennesker.

Knus Pia

Redigeret af VarmePia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Come on!!

Det er almen kendt i DK at Anni og Linse har været glædespige!

Der er jo ikke noget at holde hemmeligt når alle i lille kongedømmet ved det!!!

Diskretionkodeks i dette tilfælde er ligegyldigt

Get real pips!

Helt enig..

Der har også gået rygter om flere reality-deltagere, dog sjældent med navns nævnelse.

Når blot folk kan nøjes med at konstatere det åbentlyse, så synes jeg det er fint.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener helt bestemt at man er i sin gode ret til at hænge skattemænd ud, med fulde navn og andet.

Og jeg føler det rigtigt meget når jeg skal betale skat og moms, og jeg får mærkelige pyroman tendenser når jeg ser deres skattekontor, og kunne jeg hacke en skatte-puter, så den ikke hed skat længre men Ridefogedens rakkerindrivere...så gjorde jeg det!

Skat....min...øøøøh bare Numse :-P  :-P :-P  :-P  

Bare hør ordet Selv-angivelse...Jeg skal angive mig selv hold da op og brevet kommer fra Skat

Det var vist en afsporing...sorry

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

man skal selvfølgelig være forsigtig, og man skal være diskret.. men - øhh.... come on...

Her er altså ikke tale om en pige der uretmæssigt er kommet i søgelyset hos EG. 

Anni fik i 2005 en dom for rufferi - og senere den nok så omtate der blev stadfæstet i 2011....

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/Arkiv/2008/05/Anni%20flotteste%20luder.aspx

http://m.bt.dk/?article=563144-Anni-sendte-rockere-efter-kritikere

http://politiken.dk/navne/foedselsdage/ECE1793081/eventyret-bristede-anni-foensby/

http://programmer.tv2.dk/dans/article.php/id-11437954:avis-anni-var-prostitueret.html

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...