Hop til indhold
Signor Cuoco

God kommunikation - gode knald

Recommended Posts

En stor fordel ved EG er, at vi, der elsker masser af sex, kan skrive sammen med hinanden, hvis vi vil. Og dermed på forhånd få en idé om, hvorvidt en booking vil blive vellykket  eller ej. Om der er respekt, fælles lyst og kemi? Og lidt senere i forløbet - om kunden har læst pigens annonce korrekt, og der er enighed om prisen? Desuden kan man også bruge debatten til at spore sig ind på hinanden. 

God kommunikation, begge veje, baner vejen for gode knald.

;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, Lige nu:

En stor fordel ved EG er, at vi, der elsker masser af sex, kan skrive sammen med hinanden, hvis vi vil. Og dermed på forhånd få en idé om, hvorvidt en booking vil blive vellykket  eller ej. Om der er respekt, fælles lyst og kemi? Og lidt senere i forløbet - om kunden har læst pigens annonce korrekt, og der er enighed om prisen? Desuden kan man også bruge debatten til at spore sig ind på hinanden. 

God kommunikation, begge veje, baner vejen for gode knald.

;)

ja samtale fremmer forståelsen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sacrecoeur108
Signor Cuoco skrev, for 4 timer siden:

En stor fordel ved EG er, at vi, der elsker masser af sex, kan skrive sammen med hinanden, hvis vi vil. Og dermed på forhånd få en idé om, hvorvidt en booking vil blive vellykket  eller ej. Om der er respekt, fælles lyst og kemi? Og lidt senere i forløbet - om kunden har læst pigens annonce korrekt, og der er enighed om prisen? Desuden kan man også bruge debatten til at spore sig ind på hinanden. 

God kommunikation, begge veje, baner vejen for gode knald.

;)

Drop nu de der belærende, subtil udskammende kommentarer og tag hånd om den undertrykte, men helt sikkert ubevidste vrede som du render rundt med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sacrecoeur108 skrev, for 33 minutter siden:

Drop nu de der belærende, subtil udskammende kommentarer og tag hånd om den undertrykte, men helt sikkert ubevidste vrede som du render rundt med.

Subtil?!…:ph34r:

Men måske er jeg bare ualmindelig god til at læse mellem linjerne…:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sacrecoeur108 skrev, for 36 minutter siden:

Drop nu de der belærende, subtil udskammende kommentarer og tag hånd om den undertrykte, men helt sikkert ubevidste vrede som du render rundt med.

Min pointe hermed understreget med rødt. 

Tak for dit bidrag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 2 minutter siden:

Subtil?!…:ph34r:

Men måske er jeg bare ualmindelig god til at læse mellem linjerne…:)

Ja, som altid, min tro følgesvend..sen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sacrecoeur108
Signor Cuoco skrev, for 4 minutter siden:

Min pointe hermed understreget med rødt. 

Tak for dit bidrag.

Du er velkommen, men det er nu kun for alvor et bidrag for dig, hvis det fjerner lidt af benægtelsens slør for dine øjne.

At nogle får lyst til at give dig et ordentligt los i løgene, handler mindre om dem og mere om at du undertrykker dine egne cojones. 

Du bor ikke sammen med din mor længere...eller? Du må godt lade klodserne falde ned og favne din maskulinitet. Du behøver ikke længere at undertrykke din kraft og din vrede. Når det sker, mindskes behovet for projicere den undertrykte vrede via dine bedrevidende kommentarer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sacrecoeur108
Svendsenaalborg skrev, for 15 minutter siden:

Subtil?!…:ph34r:

Men måske er jeg bare ualmindelig god til at læse mellem linjerne…:)

De er helt sikkert subtile for ham, da han er helt og holdent er ubevidst om, at han ikke er så hellig som han udgiver sig for at være ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sacrecoeur108 skrev, for 2 minutter siden:

Du er velkommen, men det er nu kun for alvor et bidrag for dig, hvis det fjerner lidt af benægtelsens slør for dine øjne.

At nogle får lyst til at give dig et ordentligt los i løgene, handler mindre om dem og mere om at du undertrykker dine egne cojones. 

Du bor ikke sammen med din mor længere...eller? Du må godt lade klodserne falde ned og favne din maskulinitet. Du behøver ikke længere at undertrykke din kraft og din vrede. Når det sker, mindskes behovet for projicere den undertrykte vrede via dine bedrevidende kommentarer.

 

Aha.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sacrecoeur108 skrev, Lige nu:

De er helt sikkert subtile for ham, da han er helt og holdent er ubevidst om, at han ikke er så hellig som han udgiver sig for at være ;-)

Der skal man bare se..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Det her er en del af en fløjkrig, har jeg ikke ret? Der er grupperinger på Eroguide der bekriger hinanden! Ligesom Lars og Jennifer (med mindre det bare er en slags forspil).

Det er spændende - lidt ligesom at være med i en bande.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panda skrev, for 2 timer siden:

Det her er en del af en fløjkrig, har jeg ikke ret? Der er grupperinger på Eroguide der bekriger hinanden! Ligesom Lars og Jennifer (med mindre det bare er en slags forspil).

Det er spændende - lidt ligesom at være med i en bande.

Man kan jo kalde det hvad man føler for^_^.. Eller bare kalde det folk der grundlæggende er utrolig uenige.. 

Jeg vidste ikke jeg var en del af nogen fløj.. Jeg prøver at gøre mig umage for at pointerer at jeg kun snakker på egne vegne altid i hvertfald-_-.. Hvad andre gør må være på deres skuldre.. 

Jeg kan ikke udtale mig om hvad det gør for Lars men for mig personligt er det egentlig mest bare en mindre irritation..

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvordan mænd beskriver deres besøg ved piger fordi jeg tænker at pigerne ikke har oplevet det som ubehageligt for ellers havde de smidt dem ud.. De eneste tidspunkter hvor jeg bider mærke i det er når mænderne skriver en negativ anmeldelse med ordlyd "hen af voldtægt" og så undre de sig over at pigen "ikke var indlevende" :ph34r::lol:.. 

Men for en I hele hulen helvede hvor ville jeg ønske at der var nogle personer der fik et kursus i debatering.. Argumentum ad hominem er bare ufattelig udbredt på dette forum og det er den simpleste fejlslutning der findes og den nemmeste at undgår hvis man bare gider gøre sig en smule umage og faktisk selv føler sig sikker på det man debatterer.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panda skrev, for 10 timer siden:

Det her er en del af en fløjkrig, har jeg ikke ret?

Pandaen har ret. Synes det svinger mellem at være ustyrligt morsomt og dødens pølse.

Det ses mange steder på nettet når man kan gemme sig bag anonymitet. Hvis nogen går i selvsving hjælper det at læse det højt. Men med en højdramatisk førerstemme, læsbende eller måske en af karaktererne fra Matador. Så kommer det skrevne ord til sin ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panda skrev, den 16.3.2024 at 22:51:

Det her er en del af en fløjkrig, har jeg ikke ret? Der er grupperinger på Eroguide der bekriger hinanden!

Det kan man måske godt sige ...
Jeg véd ikke om det ligefrem er to fløje der bekriger hinanden - måske snarere to tilgange til dette univers der simpelt hen ikke forstår - eller ikke kan rumme - hinanden ... 
Den diskussion har kørt de sidste ti år ...
Mindst ... 

Jeg har selv undret mig meget over hvad pokker den diskussion egentlig handler om, dybest set ...
Og hvorfor der er så meget energi i dén kontrovers ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min mangeårige erfaring er, at når man har kommunikeret sammen på en god måde, fået aftalt honorar, hvad der skal ske og spillereglerne.

Så bliver det alt andet lige en bedre oplevelse, da begge er afklaret med hvad der skal ske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Signor Cucco:

Hvad er formålet med indlægget?

Hvis kommunikationen med pigen er god, hvad enten det er mail, SMS eller ved fremmøde, bliver det jo godt.

Eller forestiller Signor Cucco sig, at brugerne af det her site skal kommunikere indbyrdes udover det der allerede er tilfældet, anmeldelser ol.? 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hagbarth skrev, 1 time siden:

Til Signor Cucco:

Hvad er formålet med indlægget?

Hvis kommunikationen med pigen er god, hvad enten det er mail, SMS eller ved fremmøde, bliver det jo godt.

Eller forestiller Signor Cucco sig, at brugerne af det her site skal kommunikere indbyrdes udover det der allerede er tilfældet, anmeldelser ol.? 

 

 

Man må da håbe, du får svar fra Cucco en dag, så du kan blive oplyst

...............vedrørende det du spørger om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 13 minutter siden:

Man må da håbe, du får svar fra Cucco en dag, så du kan blive oplyst

...............vedrørende det du spørger om.

Er  det virkelig  nødvendigt? 

Opfør dig  nu  som  den  veldannet gentleman  som  du  udgiver dig for at  være. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panda skrev, den 16.3.2024 at 22:51:

Det her er en del af en fløjkrig, har jeg ikke ret? Der er grupperinger på Eroguide der bekriger hinanden! Ligesom Lars og Jennifer (med mindre det bare er en slags forspil).

Det er spændende - lidt ligesom at være med i en bande.

Du har da fuldstændigt ret;-) Det er mindst en Bjørnebande herinde -og så er det alle os løsgængere, og hvem "knep..." hvem der er aldrig til at vide... -mener dog sjældent det bliver ved "forspillet" kan godt blive lettere trivielt i længden, at være vidne til;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Tak. Jeg tænker det er Team Black mod Team Pink - selv om det er mere indviklet i praksis. Team Black er dem, der er sure på bestemte GP'er og deres tilhængere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panda skrev, for 41 minutter siden:

Tak. Jeg tænker det er Team Black mod Team Pink - selv om det er mere indviklet i praksis. Team Black er dem, der er sure på bestemte GP'er og deres tilhængere.

Jeg tilhører Team Yellow/Blue og vi har plads for flere. Bare brug anmeldelsefunktionen så vender vi tilbage så snart vi har evalueret dine kvalifikationer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...