Hop til indhold
Signor Cuoco

God kommunikation - gode knald

Recommended Posts

lejogbrug skrev, for 3 timer siden:

Er  det virkelig  nødvendigt? 

Opfør dig  nu  som  den  veldannet gentleman  som  du  udgiver dig for at  være. 

 

 Sort humor kan ofte læses på flere måder. Beklager hvis du føler dig stødt over  sætningen.

Men man kan vel godt være en velskabt gentleman  og samtidig have sans for sarkasme og sort humor? Jeg kan sagtens tåle at blive drillet. Og du må da gerne kalde mig Cucco i stedet for Cuoco.

Men ét sted, må jeg korrigere dig. Jeg udgiver mig ikke for at være en gentleman. Jeg er en gentleman. Hvis du er i tvivl om dette, så spørg hvem som helst af dine kolleger, som jeg har besøgt og anmeldt herinde og på Nympho.

Men jeg er en gentleman med lidt modhager. Det er korrekt. Det er et levet liv, der har givet mig dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 6 minutter siden:

 

 Sort humor kan ofte læses på flere måder. Beklager hvis du føler dig stødt over  sætningen.

Men man kan vel godt være en velskabt gentleman  og samtidig have sans for sarkasme og sort humor? Jeg kan sagtens tåle at blive drillet. Og du må da gerne kalde mig Cucco i stedet for Cuoco.

Men ét sted, må jeg korrigere dig. Jeg udgiver mig ikke for at være en gentleman. Jeg er en gentleman. Hvis du er i tvivl om dette, så spørg hvem som helst af dine kolleger, som jeg har besøgt og anmeldt herinde og på Nympho.

Men jeg er en gentleman med lidt modhager. Det er korrekt. Det er et levet liv, der har givet mig dem.

sorry, der skulle selvfølgelig have stået:

"hvem som helst af de piger, som jeg har besøgt og anmeldt". Min fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 3 timer siden:

Sort humor kan ofte læses på flere måder. Beklager hvis du føler dig stødt over  sætningen.

Men man kan vel godt være en velskabt gentleman  og samtidig have sans for sarkasme og sort humor? Jeg kan sagtens tåle at blive drillet. Og du må da gerne kalde mig Cucco i stedet for Cuoco.

Men ét sted, må jeg korrigere dig. Jeg udgiver mig ikke for at være en gentleman. Jeg er en gentleman. Hvis du er i tvivl om dette, så spørg hvem som helst af dine kolleger, som jeg har besøgt og anmeldt herinde og på Nympho

Du  opretter  en  tråd  med  fokus  på  god  kommunikation,  og  så  vælgere du  at  "latterliggøre" en  brugers  spørgsmålet grundet stavefejl/slåfejl. 

Der  skal  mere til at  støde mig, men  ønsker  "man" en anden  adfærd  hos  andre, så  kan start med at  være den  bedste  udgave af  dig  selv.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lejogbrug skrev, for 42 minutter siden:

Du  opretter  en  tråd  med  fokus  på  god  kommunikation,  og  så  vælgere du  at  "latterliggøre" en  brugers  spørgsmålet grundet stavefejl/slåfejl. 

Der  skal  mere til at  støde mig, men  ønsker  "man" en anden  adfærd  hos  andre, så  kan start med at  være den  bedste  udgave af  dig  selv.

 

 

Latterliggøre pga af slåfejl?  Det er godt nok et stort brød at slå op med ingredienserne fra min sætning. Jeg synes, du søger splid. Men ok, vi ser forskelligt på det, og jeg respekterer din protest.

Hvis du læser tråden "banned" fra i dag, vil du i min replik se et lille udpluk af, hvad deltagere herinde har kaldt mig af  øgenavne igennem blot de seneste måneder.  Det er latterliggørende. 

Jeg kunne nævne mange flere eksempler på hetz og latterliggørelse af min person, men jeg gider ikke, for så kommer jeg til at høre på dem igen. Det er også derfor, jeg vælger ikke at anmelde dem til moderator. Har aldrig gjort det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 1 time siden:

Latterliggøre pga af slåfejl?  Det er godt nok et stort brød at slå op med ingredienserne fra min sætning. Jeg synes, du søger splid. Men ok, vi ser forskelligt på det, og jeg respekterer din protest.

Hvis du læser tråden "banned" fra i dag, vil du i min replik se et lille udpluk af, hvad deltagere herinde har kaldt mig af  øgenavne igennem blot de seneste måneder.  Det er latterliggørende. 

Jeg kunne nævne mange flere eksempler på hetz og latterliggørelse af min person, men jeg gider ikke, for så kommer jeg til at høre på dem igen. Det er også derfor, jeg vælger ikke at anmelde dem til moderator. Har aldrig gjort det.

Aj, nu bliver jeg nærmest skuffet; det her er under dit niveau, Señor Kukkuk;)

Brug dog endelig det overskud, du har i din sproglige ekvilibrisme ift så mange andre, til at gøre dine indlæg læseværdige (guderne skal vide, at jeg da fx ikke læser dem for det indholdsmæssige:lol:), men lad nu være med at spille fornærmet eller uforstående. 

Som en, der lever af at bruge sproget (sådan har jeg forstået det?), så ved du også, at det svar, du gav, var decideret nedladende i den givne kontekst. Dit sidste svar her, med what-aboutisme og krokodilletårer, er ikke så elegant. 

Mon ikke din glæde ved at give sådan et finurligt stik, er mindst lige så stor, som den glæde, du mener, at nogle føler ved at anmelde dig?…;)

Det er da afgjort langt mere elegant end de bøvede kommentarer, som du selv har modtaget, og som i øvrigt er så langt ude, at de bare bør ignoreres (som du også gør).

Men du ved jo udmærket godt, hvordan man rammer dybt uden at være bøvet.
Hold stilen; det hepper jeg på:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, 1 time siden:

Aj, nu bliver jeg nærmest skuffet; det her er under dit niveau, Señor Kukkuk;)

Brug dog endelig det overskud, du har i din sproglige ekvilibrisme ift så mange andre, til at gøre dine indlæg læseværdige (guderne skal vide, at jeg da fx ikke læser dem for det indholdsmæssige:lol:), men lad nu være med at spille fornærmet eller uforstående. 

Som en, der lever af at bruge sproget (sådan har jeg forstået det?), så ved du også, at det svar, du gav, var decideret nedladende i den givne kontekst. Dit sidste svar her, med what-aboutisme og krokodilletårer, er ikke så elegant. 

Mon ikke din glæde ved at give sådan et finurligt stik, er mindst lige så stor, som den glæde, du mener, at nogle føler ved at anmelde dig?…;)

Det er da afgjort langt mere elegant end de bøvede kommentarer, som du selv har modtaget, og som i øvrigt er så langt ude, at de bare bør ignoreres (som du også gør).

Men du ved jo udmærket godt, hvordan man rammer dybt uden at være bøvet.
Hold stilen; det hepper jeg på:)

Jeg kan godt li' dit indlæg, Svendsenaalborg.:P

Og det er jo i sig selv en begivenhed...:D som jeg lige nu fejrer med et glas ædel Brunello di Montalcino after dinner.

Dit skriv er befriende, humoristisk, ironisk, elegant kritisk og i det hele taget velturneret. Og latterfremkaldende på den gode måde.;).

Indhold er ét. Stil noget andet. Det er da herligt, at jeg kan ramme din smag på bare et af punkterne. Man skal ikke undervurdere det barokke og burleske i tilværelsen.:)

Også Signor Cuoco stavet så skamløst fornærmende på spansk-dansk-bodegasvensk ( Senor Kukkuk, nu ber' jeg Dem):D er en rendyrket kinky oplevelse. 

God underholdning. Fine pointer. Tak af hjertet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...