Hop til indhold
Crabman

MOLLY! Nok den smukkeste GP jeg har mødt WOW<3

Recommended Posts

https://nympho.dk/n16516/5753/molly/

Jeg faldt over Molly den her utrolig søde og smukke skønhed. Hun er virkelig det smukkeste jeg har set længe, og hendes billeder er helt retvisende, det man ser får man. Er helt målløs over hun er i det her fag... :o Men det kan jeg og andre jo så glæde sig over. Fik sat en aftale i hus over WhatsApp, meget hurtig og klar respons osv. præcise adresse fik jeg da jeg var tæt på, hvilket er et hotel omkring DR byen. Diskret er det efter min mening da der ikke er nogen lobby eller ansatte på stedet, bare to elevators. Men jeg ankom til stedet, og hun hentede mig ved elevatoren, iført noget meget frækt business/sekretær lignende tøj, meget smuk og elegant i hæle også. Når men havde DSV. kun taget 1100,- med til 30 min. kan godt mærke jeg fortryder det nu haha. For hold da op hvor er hun bare hammer sød og fræk at være sammen med, og leverer en fantastisk GFE i mit tilfælde i hvert fald, med en meget lille snært af PSE. Alt blev leveret til et flot 12 tal i min optik. Mega lækkert bj, med masser af spyt og tunge. Meget passioneret grådige tungekys og skøn sex. Valgte at afslutte ud over hendes smukke krop, så kan jeg ikke klage over noget i hvert fald. Og hendes mis er også bare så indbydende, velplejet, små læber og smager lækkert. Hun er også meget imødekommende og nem at snakke med, altid et stort plus hos mig.

Fik endda også et par komplimenter fra hende angående mit udseende og meget veltrænede krop haha :wub: :) Det var nu første gang jeg har oplevet det. Men følte det var ret ærlig snak fra hende. Og det virkede i hvert fald til hun også tændte på mig, hvilket gjorde oplevelsen så meget bedre. Hendes krop fejlede bestemt heller ikke noget overhovedet, meget lækre små faste bryster og en killer body imo. (Normalt er jeg mest til silikone bryster) Men her spillede alt bare som det skulle. Hun har dog fået lavet læber tror jeg, men det kan jeg nu altså også godt lide normalt haha. Men de super bløde og passer godt til hendes udseende imo hvis det er tilfældet. Hun har mine varmeste anbefalinger :) Jeg skal i hvert fald forbi igen uden tvivl, inden hun forlader os igen som er omkring 10-12 dage sagde hun. God dag alle sammen ::x

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 6 minutter siden:

kan nogen bekræfte om det er samme molly som denne :

https://nympho.dk/n15233/5214/molly/

?

Det ligner da hun har silikone bryster hende du linker til, hvilket den anden ikke har. Synes nu heller ikke de ligner hinanden i ansigtet overhovedet? :blink:Hun sagde også det var første gang i Danmark, men hvad ved jeg?

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg
BLUC2720 skrev, for 20 minutter siden:

Det er 100% ikke hende. 

molly2 ser ellers meget bekendt ud . hvis ikke molly1 så en anden .

kan bare ikke helt placere hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 18 timer siden:

molly2 ser ellers meget bekendt ud . hvis ikke molly1 så en anden .

kan bare ikke helt placere hende 

Skal jeg ikke gøre mig klog på, mindes ikke selv at have set hendes billeder før :?::roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan en, på billederne, elegant og attraktiv pige, kan da umuligt have slug,  "sluger" og "cum in mouth" på menuen ?

Men måske en kostelig affære ?

Glædelig overrasket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 15 minutter siden:

Sådan en, på billederne, elegant og attraktiv pige, kan da umuligt have slug,  "sluger" og "cum in mouth" på menuen ?

Men måske en kostelig affære ?

Glædelig overrasket.

Det har hun, hendes extras kostede mellem 300-400 ish. Kan se i vores samtale at rimming til hende og balls lick "tager hun extra for" gjorde hun dog ikke under mit besøg, hun tog gladeligt imod og gav :biggrin: Fik også indtrykket af det ikke er hende der bestyrer telefonen.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg

I can only agree. Top notch in my book. Beautiful, social, good english and great in bed. :x Awesome blowjob and very much passion in to it. Maybe a chemistry thing but it's hard to not like her. Just that face.....like a supermodel with high cheek bones and very nice eyes. Will repeat B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var sgu nødt til at se hende igen i dag, da jeg slet ikke kunne få hende ud af hovedet :wub: Havde taget 45 min i dag så jeg kunne komme i bad med hende, og det var bare klasse. Fik et dejligt bj under bruseren af hende, med en god udsigt da der er et kæmpe spejl derinde, så man kan følge godt med fra alle vinkler :D Ellers var det den samme store succes som første besøg. <3 Lækker lækker GFE <3

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Just chiming in that Molly is a really lovely little thing.

Came out of a wonderful one hour session that delivered above expectations. Swallow included.

Can also confirm she is not 'Molly1' who I visited, and while not quite the same in terms of looks, she has a very charming personality, great GFE and overall delivers top performance in bed.

Only warm recommendations from me.

Redigeret af Apex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Apex skrev, for 15 minutter siden:

Only warm recommendations from me.

Great. Swallowing (and anal to slim girls. Molly NOT offering this ) seems to be more and more unlikely to find anywhere..

Wondering witch country she's from. Any thoughts on that subject ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 4 minutter siden:

Great. Swallowing (and anal to slim girls. Molly NOT offering this ) seems to be more and more unlikely to find anywhere..

Wondering witch country she's from. Any thoughts on that subject ?

I agree, a shame really..

She told me she's from an eastern european country. Not sure I should disclose more. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uomo di cioccolato skrev, for 25 minutter siden:

Et er at hendes billeder er virkelig flotte - men alle dise gode reviews.....hmmmmm det frister virkelig.:)

Afsted med dig :D Hun er virkelig dejlig at være sammen med. Og hun smutter snart og kommer først tilbage til sommer sagde hun til mig.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg stemmer i lovsangen af denne skønne og meget flotte tøs. 
En absolut ener. Og det måske bedste bj modtaget til dato. 
smuttet hjem søndag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, den 19.3.2024 at 15:43:

Afsted med dig :D Hun er virkelig dejlig at være sammen med. Og hun smutter snart og kommer først tilbage til sommer sagde hun til mig.

Nu er der jo pres på;) - Synes der pt er et ganske fint udvalg og nogle gange kunne der være fedt at man lige kun trykke på en pause knap, så de ikke bare forsvinder. Hun er lækker og det bliver svært at holde sig på måtten, eller måske mere fra måtten i denne kontekst..:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uomo di cioccolato skrev, for 51 minutter siden:

Nu er der jo pres på;) - Synes der pt er et ganske fint udvalg

Hun er i hvert fald et besøg værd ;) Men ja der er virkelig mange lige nu man har lyst til at besøge :rolleyes: Tilgengæld kommer min ynglings GP i morgen, så har gemt lidt skejser som går til hende haha.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læst denne tråd har jeg også været forbi og kan skrive under på alt der er sagt. Virkelig sød og smuk pige, dybe kys og fantastisk SF. Jeg blev ligesom Crabman komplimenteret på tøj og krop, og det luner da :rolleyes: 

Klar anbefaling herfra. Hun er ved at være slut her for denne gang, mener hun sagde hun tager hjem Mandag.

Redigeret af hbo

Del dette indlæg


Link til indlæg
hbo skrev, for 8 minutter siden:

Klar anbefaling herfra

Fedt at høre du har haft en lignende oplevelse som mig B) Hun måtte virkelig gerne blive lidt længere haha.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er SÅ køn, hun er SÅ virkeligt cute og leverer SÅ kanon-service.

Og så som andre (også) har bemærket: hun har SÅ bredt et repertoire. En stjerne er født.

Er normalt lidt skeptisk over meget begejstrede førstegangsanmeldelser og Forum-selvsving i øvrigt.

Men her bøjer jeg mig undskyldende i støvet over mine fordomme. 

@Crabman får sex lysende stjerner fra mig og en evig plads i Forums  Hall of Fame for denne finding.

Twain

Redigeret af Twain

Del dette indlæg


Link til indlæg
Twain skrev, for 2 timer siden:

@Crabman får sex lysende stjerner fra mig og en evig plads i Forums  Hall of Fame for denne finding.

Haha jamen tak og velbekomme :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...