Hop til indhold
cupid

MobilePay viser nu fulde navn

Recommended Posts

Kubrick skrev, for 9 minutter siden:

Hvis der er steder hvor jeg ikke vil have mit navn ud, så tager jeg bare cash med….

Jeps, men så skal du huske ikke at tage kontakt med den mobil, du har MobilePay tilknyttet på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Jeg tænker ikke det kommer til at ske^_^<3.. Jeg har anvendt Mobilepay i længe.. Og jeg er måske den absolut nemmeste at stalke men jeg har ALDRIG været udsat for noget ubehageligt og der har ikke været mursten igennem mine vinduer eller folk der har opsøgt mig.. Måske venter de til at jeg stopper i branchen:ph34r:.. 

Bruger du da MobilePay som betalings måde. 
eller stalker du bare dine kunder fra din private mobil. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 22 minutter siden:

Bruger du da MobilePay som betalings måde. 
eller stalker du bare dine kunder fra din private mobil. ?

Begge dele.. Jeg stalker dem der ikke har besøgt mig endnu men bare booket en tid:D.. Så mulige gæster.. Har Mobilepay på begge telefoner så stalker dem bare fra min arbejdsmobil^_^.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Begge dele.. Jeg stalker dem der ikke har besøgt mig endnu men bare booket en tid:D.. Så mulige gæster.. Har Mobilepay på begge telefoner så stalker dem bare fra min arbejdsmobil^_^.. 

Ok det var ellers mystisk. 
for jeg prøvede at sende dig 1 kr. 

men dit nummer i annoncen havde ikke mobilpay 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 48 minutter siden:

Ok det var ellers mystisk. 
for jeg prøvede at sende dig 1 kr. 

men dit nummer i annoncen havde ikke mobilpay 

Argh du mente telefonnummer^_^.. Nej der anvender jeg mit eget.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Argh du mente telefonnummer^_^.. Nej der anvender jeg mit eget.. 

Nåååå jeg mente MobilePay på telefon nummer klart.  Ja man kan nemt tage fejl. :)

JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Har Mobilepay på begge telefoner så stalker dem bare fra min arbejdsmobil^_^.. 

Du skrev ellers du havde på begge telefoner. 
Det vil sige du modtager MobilePay på din private telefon fra gæster. 
som ryger direkte ind på din private konto 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 5 timer siden:

Nåååå jeg mente MobilePay på telefon nummer klart.  Ja man kan nemt tage fejl. :)

Du skrev ellers du havde på begge telefoner. 
Det vil sige du modtager MobilePay på din private telefon fra gæster. 
som ryger direkte ind på din private konto 

Tage fejl.? Du mener når du skriver forkert eller upræcist så det min fejl eller.? Ja min mobilepay app ligger på begge mine telefoner.. Jeg har en konto og derfor kan jeg have en mobilepay bruger.. 

Jeps det vil det sige.. Is this going somewhere eller er Du bare utrolig interesseret i min forretning^_^.? 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overvejede kort at spørge til om nogen havde oprettet egentligt CVR nummer, for at få mulighed for en Erhvervs mobile Pay konto, indtil jeg indså at det vel i sådan et tilfælde kun er muligt at oprette enkeltmandsfirma, for ikke at få problemer med rufferi loven... Men så er man som GP jo endnu nemmere at finde...

Hvad var min mening med denne tekst? Oh well.

Har selv ikke problem med manglende anonymitet på MobilePay - har dog kun brugt det en enkelt gang. Der findes udmærkede alternativer efterhånden, synes jeg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 25 minutter siden:

Tage fejl.? Du mener når du skriver forkert eller upræcist så det min fejl eller.

:lol: fuck du er vild 

har det sort på hvidt det du skrev :lol: 

det ord jeg brugte i anden tråd passer sgu meget godt. 
 

JenniferRomantica skrev, for 13 timer siden:

Har Mobilepay på begge telefoner så stalker dem bare fra min arbejdsmobil^_^.. 

Du benægter simpelthen det du skrev 

god weekend til dig. Og prøver at køre den over på mig. 
Ja du få nok nogle likes fra dine fanboys. 
men ændre ikke på du ikke taler sandt og væver rundt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 12 minutter siden:

:lol: fuck du er vild 

har det sort på hvidt det du skrev :lol: 

det ord jeg brugte i anden tråd passer sgu meget godt. 
 

Du benægter simpelthen det du skrev 

god weekend til dig. Og prøver at køre den over på mig. 
Ja du få nok nogle likes fra dine fanboys. 
men ændre ikke på du ikke taler sandt og væver rundt. 

What the actual fuck:lol:.? Det du skriver er for langt ude.. 

Du skriver og spørger om jeg stalker folk fra min arbejdsmobil eller privatmobil og jeg anvender min arbejdsmobil til at tjekke om folk har mobilepay.. Jeg fatter stadig ikke hvad fuck hele din spørgsmålsstrøm gik ud på:wacko::lol:.? Og hvad er det jeg benægter.? Kan simpelthen ikke andet end at sidde og grine og ryste på hovedet i disbelieve:rolleyes:.. 

Jeg bliver seriøst træt af dig.. Så de likes jeg få er fordi folk er fan af mig og det skulle være noget skidt.? Men hvis nu en anden skulle være lige så tosset som dig og like dit opslag så er det fordi du har ret eller bare på nogen som helst måde giver mening:lol:.? Du er den eneste der gå op i de fucking likes som en eller anden twitterhornyskank.. Grow the fuck up.. Likes don't make you right honey.. Men jeg kan godt se HVIS man er den usikre type så kan de være vigtige for ens selvfølelse.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

What the actual fuck:lol:.? Det du skriver er for langt ude.. 

Du skriver og spørger om jeg stalker folk fra min arbejdsmobil eller privatmobil og jeg anvender min arbejdsmobil til at tjekke om folk har mobilepay.. Jeg fatter stadig ikke hvad fuck hele din spørgsmålsstrøm gik ud på:wacko::lol:.? 

Jeg bliver seriøst træt af dig.. Så de likes jeg få er fordi folk er fan af mig og det skulle være noget skidt.? Men hvis nu en anden skulle være lige så tosset som dig og like dit opslag så er det fordi du har ret eller bare på nogen som helst måde giver mening:lol:.? Du er den eneste der gå op i de fucking likes som en eller anden twitterhornyskank.. Grow the fuck up.. Likes don't make you right honey.. Men jeg kan godt se HVIS man er den usikre type så kan de være vigtige for ens selvfølelse.. 

Nej det er nok dig der er opmærksomheds søgende. 
 

Ved du egentlig hvad det er  Når man er psykotisk, er man ude af stand til at skelne mellem virkelighed og fantasi, og man har svært ved at sortere i sanseindtrykkene og tillægge dem korrekt betydning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 5 minutter siden:

Nej det er nok dig der er opmærksomheds søgende. 
 

Ved du egentlig hvad det er  Når man er psykotisk, er man ude af stand til at skelne mellem virkelighed og fantasi, og man har svært ved at sortere i sanseindtrykkene og tillægge dem korrekt betydning. 

Du må vide meget om det kan jeg se det virker næsten som personlig erfaring:ph34r:.. Jeg kender ikke så meget til det udover hvad man sådan læser i psykologi men du burde undersøge begrebet "gaslighting" fordi dét er du vist kæmpe fan af uden at have mestret det "raffinerede" i det:lol:..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden:

Du må vide meget om det kan jeg se det virker næsten som personlig erfaring:ph34r:.. Jeg kender ikke så meget til det udover hvad man sådan læser i psykologi men du burde undersøge begrebet "gaslighting" fordi dét er du vist kæmpe fan af uden at have mestret det "raffinerede" i det:lol:..

Nej passer ikke på mig :P

jeg lyver nemlig ikke 

du skulle slå notorisk løgner op, så vil du erfare at det stemmer  meget godt med Gaslighting 

så pilen peger i den grad kun på dig :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 2 minutter siden:

Nej passer ikke på mig :P

jeg lyver nemlig ikke 

du skulle slå notorisk løgner op, så vil du erfare at det stemmer  meget godt med Gaslighting 

så pilen peger i den grad kun på dig :lol:

Nu skal du simpelthen stoppe med at påstår jeg lyver hvis du ikke har tænkt dig at komme med nogle forbandede beviser.. Og du smider dem bare her eller i en separat tråd hvis det passer dig bedre.. Det jo for langt ude efterhånden..

Stop nu med at finde mig så interessant tak.!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Nu skal du simpelthen stoppe med at påstår jeg lyver hvis du ikke har tænkt dig at komme med nogle forbandede beviser.. Og du smider dem bare her eller i en separat tråd hvis det passer dig bedre.. Det jo for langt ude efterhånden..

Stop nu med at finde mig så interessant tak.!!

Dine tvetydig svar omkring MobilePay er bevis nok for mig, 

finder dig mere sjov end interesant, :P

for interesant bliver du aldrig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 8 minutter siden:

Dine tvetydig svar omkring MobilePay er bevis nok for mig, 

finder dig mere sjov end interesant, :P

for interesant bliver du aldrig 

Fuck sake:rolleyes:.. Nu bliver det sku for barnligt.. "Fordi jeg siger det" come on.? Helt ærligt.? Beviser blev der bedt om og ikke "det er nok for mig" det er ikke nok for nogen som helst andre og injurier er altså ulovlige også når de bare er fremsagt på nettet.. 

Jeg havde virkelig ikke brugt min kostbare tid på folk jeg ikke fandt interessante hvis det ikke var fordi du kom med påstande omkring min person som du bare tager længere og længere ud uden nogen former for beviser.. Du stalker jo alt jeg skriver:lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Fuck sake:rolleyes:.. Nu bliver det sku for barnligt.. "Fordi jeg siger det" come on.? Helt ærligt.? Beviser blev der bedt om og ikke "det er nok for mig" det er ikke nok for nogen som helst andre og injurier er altså ulovlige også når de bare er fremsagt på nettet.. 

Beviserne ligger jo i dine svar omkring MobilePay privat og arbejdsmobil. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og @JenniferRomantica  

vi kender alle den person fra barndommen. 
Når man sagde man havde 2 foldbolde så havde personen 5. 
eller når man fortalte en historie, så havde personen altid oplevet det samme eller noget der var vildere. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxxon skrev, for 1 minut siden:

(er der en admin til stede?)

Kommer du hende til undsætning :D

hun er blevet grebet i direkte løgne og alligevel forsvare folk hende. 
hold da kæft mand 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 2 minutter siden:

Beviserne ligger jo i dine svar omkring MobilePay privat og arbejdsmobil. 
 

Du skriver upræcist/fejlagtigt og spørger om jeg bruger min arbejdstelefon eller privattelefon til at tjekke mine gæster.. Jeg svarer dig ærligt og som det er at jeg bare anvender min arbejdsmobil.. At du mente "mobilepay-bruger" eller "hvilket telefonnummer jeg bruger til min mobilepay" er jo noget helt andet som du ikke spurgte om.. Ikke at du PÅ NOGEN MÅDER har ret til eller krav på at jeg svarer på dine spørgsmål omkring MIN forretning men derfor har jeg stadig været venlig og svaret dig i god tone lige indtil du endnu engang helt uden beviser påstår at jeg lyver.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 4 minutter siden:

Og @JenniferRomantica  

vi kender alle den person fra barndommen. 
Når man sagde man havde 2 foldbolde så havde personen 5. 
eller når man fortalte en historie, så havde personen altid oplevet det samme eller noget der var vildere. 
 

Hvis det er den type personer du har draget omgang med så forstår jeg bedre din adfærd.. Personligt kender jeg ikke den type mennesker men jeg har efterhånden set beviser på at de findes på egen krop herinde..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Du skriver upræcist/fejlagtigt og spørger om jeg bruger min arbejdstelefon eller privattelefon til at tjekke mine gæster.. Jeg svarer dig ærligt og som det er at jeg bare anvender min arbejdsmobil.. At du mente "mobilepay-bruger" eller "hvilket telefonnummer jeg bruger til min mobilepay" er jo noget helt andet som du ikke spurgte om.. Ikke at du PÅ NOGEN MÅDER har ret til eller krav på at jeg svarer på dine spørgsmål omkring MIN forretning men derfor har jeg stadig været venlig og svaret dig i god tone lige indtil du endnu engang helt uden beviser påstår at jeg lyver.. 

Nej gør jeg ikke 

du er bare blind og ser som altid kun det du vil. 
hav det godt du. 
bliver nok smidt ud lige om lidt. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 2 minutter siden:

Nej gør jeg ikke 

du er bare blind og ser som altid kun det du vil. 
hav det godt du. 
bliver nok smidt ud lige om lidt. 
 

Det ville jo være helt forståeligt fordi din adfærd er helt hen i vejret.. Både hvad angår din direkte opsøgning/stalking af mine svar i tråde og dine påstande uden beviser.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Hvis det er den type personer du har draget omgang med så forstår jeg bedre din adfærd.. Personligt kender jeg ikke den type mennesker men jeg har efterhånden set beviser på at de findes på egen krop herinde..

Du er præcis den type. 
bevist gang på gang. 
du har altid oplevet det folk skriver. 
eller noget der er vildere :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...