Hop til indhold
cupid

MobilePay viser nu fulde navn

Recommended Posts

Larschristian skrev, for 3 minutter siden:

Du er præcis den type. 
bevist gang på gang. 
du har altid oplevet det folk skriver. 
eller noget der er vildere :P

Utroligt som du har holdt øje med mig.. Stop det dog.. Det bliver sku lidt creepy.. 

Det kunne også tænkes at jeg har oplevet en ting eller to i løbet af mine snart 9 år I branchen..

Men tyv tror hver mand stjæler som man siger.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Utroligt som du har holdt øje med mig

Næ men når du fortæller de samme historier igen og igen tilmed så er det sgu svært. 
og fortæller man dem mange gange nok tror man til sidst selv på dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 9 minutter siden:

Næ men når du fortæller de samme historier igen og igen tilmed så er det sgu svært. 
og fortæller man dem mange gange nok tror man til sidst selv på dem. 

Det kender jeg heller ikke noget til.. Men igen virker det som om du har kendskab til det på et personligt plan.. Du har snart fået lavet en hel liste over ting/lidelser du kender mere til end mig.. Så ved man da hvad man har med at gøre.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ignore the trolls, for they thrive on attention like weeds in fertile soil. Instead, let their words echo in the empty chambers of cyberspace while you walk confidently in the light of reason.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxxon skrev, for 3 minutter siden:

Ignore the trolls, for they thrive on attention like weeds in fertile soil. Instead, let their words echo in the empty chambers of cyberspace while you walk confidently in the light of reason.

Problemet er at den sidste idiot ikke er født endnu så om et par måneder kommer der endnu en inceltypetosse der "finder mig for meget" fordi "hvor vover jeg at bruge min stemme" og så skal jeg møllen igennem med ham også og så har han alle de her tosset påstande at henvise til som bevis på "at jeg lyver":rolleyes:..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Problemet er at den sidste idiot ikke er født endnu så om et par måneder kommer der endnu en inceltypetosse der "finder mig for meget" fordi "hvor vover jeg at bruge min stemme" og så skal jeg møllen igennem med ham også og så har han alle de her tosset påstande at henvise til som bevis på "at jeg lyver":rolleyes:..

Når der er så mange idioter der synes du lyver. Og er for meget. 
kunne det så tænkes du faktisk lyver og er for meget ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 23 minutter siden:

Problemet er at den sidste idiot ikke er født endnu så om et par måneder kommer der endnu en inceltypetosse der "finder mig for meget" fordi "hvor vover jeg at bruge min stemme" og så skal jeg møllen igennem med ham også og så har han alle de her tosset påstande at henvise til som bevis på "at jeg lyver":rolleyes:..

Næh... Ikke endnu....

Fidusen er vel at grine af dem. Mens man tænker hvordan det ser ud, når de falder ned fra 47. etage... Han levede stærkt. Døde ung. Men et smukt lig kunne han ikke mestre.

-

Og nej. Det er ikke fordi nogen skubbede ham. Han faldt selv.

Redigeret af Maxxon
Afklaring for ikke at blive beskyldt for at ville påføre andre skade.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 25 minutter siden:

Når der er så mange idioter der synes du lyver. Og er for meget. 
kunne det så tænkes du faktisk lyver og er for meget ?

Synes du to er mange.? "En, to, mange" tæller ikke hvis du er over 10 år.. 

Det kan godt være du har for vane at lytte efter hvad tosserne siger men det ikke noget jeg gør mig i.. 

Stop nu bare..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxxon skrev, for 23 minutter siden:

Fidusen er vel at grine af dem

Dét gør jeg meget og tit men jeg har aldrig været typen der bare bakkede væk når folk opførte sig forkert:ph34r:.. Påstande om min person har jeg altid haft det svært ved^_^.. 

Tit kan man også få presset tosserne hen et sted hvor de siger ting som "fordi jeg siger det" hvilket ethvert rationelt tænkende menneske godt ved ikke er et gyldigt argument.. Jo mere de skriver jo dummere fremstår de.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undrer mig gang på gang hvor hurtigt og i hvilken retning en tråd bliver afsporet...

Jeg tror det var MobilePay vi kom fra?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, 1 time siden:

Beviserne ligger jo i dine svar omkring MobilePay privat og arbejdsmobil. 

Det er ikke beviser - det er din fejlfortolkning af hendes svar.

Lars, du var ikke den eneste der misforstod Jennifers besked med arbejdsmobil og privatmobil, det gjorde jeg også. Jeg troede også at hun havde både en privat MobilePay og en arbejds MobilePay. 
Jeg vidste heller ikke at man kan have samme MobilePay på flere enheder (så blev jeg så meget klogere).
Jeg læste beskeden igen, med den intention at forstå hvad Jennifer skrev. IKKE se ned på hende eller ville ud i en diskussion med hende. Og jeg fandt ud af, at JEG havde læst hendes svar på en forkert måde. Lidt kringlet skrevet, men det blev min konklusion.
Der hvor filmen knækker er, når du ikke vil acceptere, at du har fejlfortolket hendes svar og lade det være en læring til dig selv om, at se på misforståelsen med åbne øjne. I stedet vælger du at angribe og kalde hende en løgner, hvilket på ingen måder har sin berettigelse nogen steder, medmindre du kommer med skudsikre beviser. Og ovenstående citat er ikke et bevis for det.

Og nu er jeg lige en virkelig dårlig fanboy Jennifer, sorry :rolleyes:

JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Tage fejl.? Du mener når du skriver forkert eller upræcist så det min fejl eller.?

Det er aggressivt - forståeligt aggressivt, hvis man ser på jeres ‘fortid’, men i hvert fald ikke noget der er med til at løse den misforståelse der tydeligvis er sket. For der ér noget i din formulering, der gør at man kan misforstå det, hvis man ikke får læst tydeligt hvad du får skrevet. Er det så dit problem at andre misforstår hvad du skriver? Både og. Du står inde for hvad du skriver, det er tydeligt, men jeg er også sikker på at du ikke har intentionen, at folk skal misforstå dine skriv.
Du har i og for sig ikke gjort noget galt - men jeg kan se hvor problemet opstod, fordi jeg i første omgang selv blev ‘narret’. 

Skriftlig kommunikation er en biaaatch somme tider, specielt hvis man tror der er dårlige intentioner indblandet :ph34r:

Denne tråd har da for alvor fået mig til at ville bruge Mobilepay, næste gang jeg skal besøge Jennifer :lol:
Hvis hun så samtidig stalker mig lidt :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vimmel skrev, for 23 minutter siden:

Denne tråd har da for alvor fået mig til at ville bruge Mobilepay, næste gang jeg skal besøge Jennifer :lol:

Hvis man stadig vil være analog kan man jo altid skrive sit borgerlige navn på pengesedlen :lol: ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxxon skrev, den 15.3.2024 at 11:59:

Jeg undrer mig gang på gang hvor hurtigt og i hvilken retning en tråd bliver afsporet...

Jeg tror det var MobilePay vi kom fra?

 

Helt enig. Jeg bliver lige forarget hver gang over hvordan det kan stikke så meget af :wacko: 

Og sikke en masse, som @JenniferRomantica skal lægge ører til her :shock: Jeg har besøgt hende et utal af gange (og gør det stadig :wub:), når hun er i Kbh (og det har kunnet passe med min vagtplan :blink::lol:). Jeg er så vanvittig vild med hvor jordnær, åben, sjov og ærlig hun altid er. Så Jennifer, don’t mind the bullshit <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

En anden ting man skal være opmærksom på. Har man flere kort tilknyttet MobilePay, så bruger den det sidst anvendte kort ved betaling, og ikke et derault markeret kort. Så vær opmærksom på dette inden familiens husholdningskonto pludselig er gået til “fisse og patter”. Det vil fremgå temmeligt tydeligt af kontoudtog hvem modtageren har været. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amagerdreng83 skrev, den 25.3.2024 at 21:32:

Helt enig. Jeg bliver lige forarget hver gang over hvordan det kan stikke så meget af :wacko: 

Og sikke en masse, som @JenniferRomantica skal lægge ører til her :shock: Jeg har besøgt hende et utal af gange (og gør det stadig :wub:), når hun er i Kbh (og det har kunnet passe med min vagtplan :blink::lol:). Jeg er så vanvittig vild med hvor jordnær, åben, sjov og ærlig hun altid er. Så Jennifer, don’t mind the bullshit <3

Brugeren her har fået en hilsen for sit indlæg, der er skrevet efter, at jeg har lavet en henstilling i tråden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...