Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Nu så jeg lige en tråd der hylder de udenlandske damer og så tænkte jeg at jeg lige ville hylde alle de dejlige danske mænd der findes derude i verdenen:wub:.. 

Jeg har været fysisk sammen med en bred vifte af nationaliteter men intet slår, for mig, den danske mand:wub:.. Det er spøjst når man kan fornemme nationalitet ud fra måden man knalder på:P.. For mig gør det en forskel at jeg kan kommunikerer på mit modersmål og det på trods af højest mulige karakter i engelsk.. 

Jeg elsker den danske mands høflighed og sødme.. Jeg elsker den danske mands jordbundethed og ydmyghed.. Jeg elsker den danske mands ueksotiskhed<3.. Jeg elsker at jeg føler at de ser mig som deres lige<3.. 

Sååå here’s to you guys:wub:.. 

Og god weekend til jer alle<3.. 

Redigeret af JenniferRomantica
  • Synes godt om 31
  • Tak 15
  • Haha 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
JenniferRomantica skrev, for 42 minutter siden:

Nu så jeg lige en tråd der hylder de udenlandske damer

Det må vidst være mig :ph34r:

JenniferRomantica skrev, for 42 minutter siden:

så tænkte jeg at jeg lige ville hylde alle de dejlige danske mænd der findes derude i verdenen:wub:.. 

Jeg siger også tak for den søde hyldest ! <3 i er altså også dejlige :wub:;)

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 39 minutter siden:

For mig gør det en forskel at jeg kan kommunikerer på mit modersmål

Jeg kan kun give dit ret, det gør det bedre at kunne kommunikere på sit modersmål. 
Så lige en hyldest den anden vej til alle jeg danske damer.<3:wub:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var jeg den eneste der var ved at få et hjertestop, da jeg så overskriften og at den var fra JRo? :ph34r:
Jeg tænkte, at nu skal danske mænd lige ha’ en ordentlig sviner på vej ind i weekenden og den skulle fandme ikke ha’ for lidt! :lol:
- og så er det bare en kærlighedserklæring af de store :wub:

JRo, vi er også mange danske mænd der elsker dig og danske gp’er. Men vi hylder os selv for lidt - så tak for at tage teten! <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vimmel skrev, for 1 minut siden:

Var jeg den eneste der var ved at få et hjertestop, da jeg så overskriften og at den var fra JRo? :ph34r:
Jeg tænkte, at nu skal danske mænd lige ha’ en ordentlig sviner på vej ind i weekenden og den skulle fandme ikke ha’ for lidt! :lol:
- og så er det bare en kærlighedserklæring af de store :wub:

JRo, vi er også mange danske mænd der elsker dig og danske gp’er. Men vi hylder os selv for lidt - så tak for at tage teten! <3

Måske skulle jeg skrue lidt ned for “charmen” hvis det er den form for reaktioner mit navn vækker herinde:P:lol:.. 

“Hyldningen” tæller også bare for lidt mere når man ikke selv skal står for den så det var da bestemt så lidt og intet mindre end sandheden.. Jeg elsker bare det ukomplicerede ved danske mænd:wub:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh ja… Det gør det så meget hyggeligere når man kan tale sammen…

Jeg kan ikke tysk….. Og mange tyskere kan ikke engelsk :unsure: Selvom man snildt kan knalde uden at tale sammen, så mangler der lidt hyggesludre….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da sødt sagt, JenniferRomantica... man ranker lige ryggen lidt - er jo vant til at få en masse drag over nakken ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Kan kun give dig så inderligt ret! :wub:

.... Mere er der sådanset ikke at sige om dét ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
ForVirring skrev, for 2 timer siden:

Fedt. Jeg er super glad for at I andre trækker gennemsnittet grundigt op. ;)

Det virker da ellers til at du skriver udemærket dansk:P.. Det samme gør sig måske ikke gældende for sproglig^_^.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Det virker da ellers til at du skriver udemærket dansk:P.. Det samme gør sig måske ikke gældende for sproglig^_^.? 

Handler mere om at jeg ikke har en naturlig høflighed eller sødme. Men som sagt, så er der mange danske mænd der er og har, så de trækker gennemsnit op. Så vi er home safe. :P;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ForVirring skrev, for 2 minutter siden:

Handler mere om at jeg ikke har en naturlig høflighed eller sødme. Men som sagt, så er der mange danske mænd der er og har, så de trækker gennemsnit op. Så vi er home safe. :P;)

Det var da ærgerligt men så har du måske andre kvaliteter:ph34r::P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Det var da ærgerligt men så har du måske andre kvaliteter:ph34r::P.. 

Yep, jeg er ærlig, og top-notch i kassen. ;):D

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

Nu så jeg lige en tråd der hylder de udenlandske damer og så tænkte jeg at jeg lige ville hylde alle de dejlige danske mænd der findes derude i verdenen:wub:.. 

Jeg har været fysisk sammen med en bred vifte af nationaliteter men intet slår, for mig, den danske mand:wub:.. Det er spøjst når man kan fornemme nationalitet ud fra måden man knalder på:P.. For mig gør det en forskel at jeg kan kommunikerer på mit modersmål og det på trods af højest mulige karakter i engelsk.. 

Jeg elsker den danske mands høflighed og sødme.. Jeg elsker den danske mands jordbundethed og ydmyghed.. Jeg elsker den danske mands ueksotiskhed<3.. Jeg elsker at jeg føler at de ser mig som deres lige<3.. 

Sååå here’s to you guys:wub:.. 

Og god weekend til jer alle<3.. 

Uf, dér blev jeg, et ægte romersk gadekryds, lige diskvalificeret med min dansk-latinske baggrund. :-o

Lad gå med sødmen og høfligheden.

Det er især "ydmygheden, jordbundetheden og ueksotiskheden", det kniber.....meget..... med.

Jeg er og bliver italiensk-spansk-dansk-spontan.  Drikker, spiser, nyder, knalder, taler og slår ud med armene. Fylder alt for meget i et lokale ifølge masser af koteletter-i-fad-danskere. 

Til almindelig advarsel.;) 

Ovenstående vil sikkert, klippet godt til, blive brugt imod mig.

Men jeg er ligeglad. Har det skønt.:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 19 minutter siden:

Uf, dér blev jeg, et ægte romersk gadekryds, lige diskvalificeret med min dansk-latinske baggrund. :-o

Lad gå med sødmen og høfligheden.

Det er især "ydmygheden, jordbundetheden og ueksotiskheden", det kniber.....meget..... med.

Jeg er og bliver italiensk-spansk-dansk-spontan.  Drikker, spiser, nyder, knalder, taler og slår ud med armene. Fylder alt for meget i et lokale ifølge masser af koteletter-i-fad-danskere. 

Til almindelig advarsel.;) 

Ovenstående vil sikkert, klippet godt til, blive brugt imod mig.

Men jeg er ligeglad. Har det skønt.:P

Det bliver man også selvom man er alt det der beskrives men har en glød fra varmere himmelstrøg. Heldigt der er så mange andre steder man kan vælge at slå sin vej forbi ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal ikke kunne sige noget om danske mænd generelt. Har da mødt nogle fæhoveder, men de er måske undtagelser.

Jeg venter til næste liv når jeg skal blive GP, så bumper jeg den her tråd. Hold udkig.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Altså Jennifer - jeg håber du en en dag bevæger dig over til Jylland :wub: Så er jeg SÅ klar :)

Redigeret af sunny

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren
sunny skrev, for 3 minutter siden:

Altså Jennifer - jeg håber du en en dag bevæger dig over til Jylland :wub: Så er jeg SÅ klar :)

Øhhh, her er hun da?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sunny skrev, for 45 minutter siden:

Altså Jennifer - jeg håber du en en dag bevæger dig over til Jylland :wub: Så er jeg SÅ klar :)

Hun er da mere i Jylland end andre steder :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 14 minutter siden:

Hun er da mere i Jylland end andre steder :blink:

Ja, vi skal være hurtig den ene gang om måneden hun kommer til Sjælland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Obersten skrev, for 2 timer siden:

Det bliver man også selvom man er alt det der beskrives men har en glød fra varmere himmelstrøg. Heldigt der er så mange andre steder man kan vælge at slå sin vej forbi ;-)

Igen så pointerer jeg at det giver mig noget særligt at kunne snakke på mit modersmål.. Det ikke op til mig at vurderer hvad der gør en mand dansk men for mig er det vigtigste at jeg kan kommunikerer med mine gæster.. Så hvis man er alt det andet oveni at snakke dansk så står der altså intet omkring mørkglød eller noget som helst andet i den dur ej heller at jeg elsker den danske bleghed:lol:.. 

Men du er da velkommen til at fortsætte med at læse holdninger ind i mit skriv eller du kunne nysgerrigt have spurgt:ph34r:..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...