Hop til indhold

De danske mænd

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Obersten skrev, for 7 timer siden:

Forstår ikke hvad du reagere på. I det hele taget var mit svar til en anden end dig. Han udpensler iøvrigt flot på alle tangenter senere i tråden hvad selvironi er, hvad det vækker mindelser imod også. Så jeg har ikke mere at tilføje eller behov for at spørge om. Godnat

Øhm.. Synes det var meget tydeligt med citat og alt muligt hvad det var jeg reagerede på:ph34r:.. Andre skal ikke gå ind i denne tråd og tro de ikke er velkomne med “en mørkglød” pga din insinuering:D.. 

Men jeg kan godt klarificerer det yderligere.. Jeg reagerede på at du antog noget - i din kommentar - der slet ikke var skrevet om i mit skriv, som du vælger at kommenterer på ved at deltage i tråden.. Så kan du have skrevet det til nok så mange andre end mig.. Jeg reagerer stadig på det^_^.. 

• Svar 50
  • Visninger 6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Måske skulle jeg skrue lidt ned for “charmen” hvis det er den form for reaktioner mit navn vækker herinde..  “Hyldningen” tæller også bare for lidt mere når man ikke selv skal står for den så det

• CamillaHusmor
    CamillaHusmor

Åh ja… Det gør det så meget hyggeligere når man kan tale sammen… Jeg kan ikke tysk….. Og mange tyskere kan ikke engelsk  Selvom man snildt kan knalde uden at tale sammen, så mangler der lidt hygg

• Og alligevel så er der ingen forskel at mærke i den måde du behandler os med andre aner - Og det kendetegner lige netop et godt menneske som dig, @JenniferRomantica.  /Francois

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.