Hop til indhold
frejah20

Forholdvis ny og ung pige i branchen

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

for der sku ikke nogen der føler at “jeg er for god til at være sand” længere

Arrghh et par stykker af os er der nok ;) Der er jo en grund til at vi vender tilbage igen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden:

Jovjov forstår mig ret:P:lol:.. 

Fair nok det er ikke annoncen der gør det det er mere når man har mødt dig man tænker sætningen <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå har kigget på annoncen og jeg tror mest det er fordi at du er så ung, og det er pæne billeder samt at du tilbyder trekant med en transveninde at folk nok er skeptiske det er en atypisk kombination for kvinder i din alder og så som mange har skrevet så er de fleste falske scammer forsøg ofte med annoncer med meget unge piger der tilbyder det ene mere vilde set up eller alle ydelser de kan. 

 

Tag det som et kompliment at du virker som noget der er for godt til at være sandt

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Ja det kiggede jeg også efter.. Og kan se navlepiercing der gå igen og en lille tatovering ved lysken også så jeg ved ikke hvorfor man tænker det ikke er samme pige:ph34r:.. 

Tattoo i lysken er der kun 1 billed af. Vil give dig ret i navlepiercingen, men udover den, er der ikke noget der tale for det er samme pige på alle billederne.

Se Tattoo på venstre underarm, den er der kun på det billed hvor hun har lyserødt på. Det hvor hun sidder i sengen, er der ingen tattoo på underarmen.

Det kan sagtens være samme pige, men det er fra 2 forskellige perioder af hendes liv. Eller at hun har dækket dem til, på de billeder der ser lidt nyere ud. :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 1 time siden:

Tattoo i lysken er der kun 1 billed af. Vil give dig ret i navlepiercingen, men udover den, er der ikke noget der tale for det er samme pige på alle billederne.

På billedet i badekarret kan man liiiige ane en sort klat jeg ser som det øverste af den tattoo i lysken.. Der er samtidig et rimelig tydeligt modermærke under brystet der gå igen på billedet i badekarret og det billede hvor hun løfter brystet.. På billedet med Calvin Clein trusserne er der et modermærke nederst på ribbene/maven agtigt der gå igen på billedet med det lyserøde sæt.. Synes det er rimelig tydeligt at det er samme pige.. De billeder taget på sengen og hvor hun sidder på gulvet på badeværelset der er den arm med tatoveringen den hun har gemt bag sig så den burde ikke kunne ses.. 

Hendes priser er samtidig på ingen måder mistænkeligt lave og hun skriver på et fint dansk så jeg forstår ikke mistænkeliggørelsen.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt på linje med Jennifer her, intet ved den annonce virker forkert. Og jeg ser ingen grund til at tage billeder med aviser og ting og sager. Tag dog kontakt og se, hvordan kommunikationen er, man kan jo altid takke nej, hvis det ikke spiller….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, 1 time siden:

Jeg er helt på linje med Jennifer her, intet ved den annonce virker forkert. Og jeg ser ingen grund til at tage billeder med aviser og ting og sager. Tag dog kontakt og se, hvordan kommunikationen er, man kan jo altid takke nej, hvis det ikke spiller….

Taaark<3.. Var lige ved at tro at mit syn var dårligere end jeg troede og at jeg var helt skør når jeg ikke kunne se fejlene:ph34r::lol:..

Jeg har heller aldrig måtte have billeder med aviser osv så måske den mistro skal placeres hvor den passer bedre..

Del dette indlæg


Link til indlæg
frejah20 skrev, for 21 timer siden:

Hej alle sammen 

Jeg er en ung pige på 20 år som har kastet mig ud i det at være glædespige. 
Er det normalt at mænd er meget mistroiske og tror at man ikke useriøs eller falsk? 

 

Nok fordi den sidste del af din annonce er kopieret fra Alia

https://annoncelight.dk/showad/311787

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 17 timer siden:

På billedet i badekarret kan man liiiige ane en sort klat jeg ser som det øverste af den tattoo i lysken.. Der er samtidig et rimelig tydeligt modermærke under brystet der gå igen på billedet i badekarret og det billede hvor hun løfter brystet.. På billedet med Calvin Clein trusserne er der et modermærke nederst på ribbene/maven agtigt der gå igen på billedet med det lyserøde sæt.. Synes det er rimelig tydeligt at det er samme pige.. De billeder taget på sengen og hvor hun sidder på gulvet på badeværelset der er den arm med tatoveringen den hun har gemt bag sig så den burde ikke kunne ses.. 

Hendes priser er samtidig på ingen måder mistænkeligt lave og hun skriver på et fint dansk så jeg forstår ikke mistænkeliggørelsen.. 

Det meget lille modermærke er godt spottet. :lol: 

Men det lader til hun lytter til hvad der bliver skrevet og retter efter det. For billed 2 er spejlvendt af hvad det var i går, hvilket får det til at give mening, for man kan lige skimte tattooen på armen, på billed 3. 

Jeg mistænkeliggøre heller ikke annoncen, påpeger blot at det ikke ved Første øjekast lignede den samme pige på alle billeder.

JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Taaark<3.. Var lige ved at tro at mit syn var dårligere end jeg troede og at jeg var helt skør når jeg ikke kunne se fejlene:ph34r::lol:..

Jeg har heller aldrig måtte have billeder med aviser osv så måske den mistro skal placeres hvor den passer bedre..

Nu er du os vel anmeldt, det er denne pige ikke, og deri ligger mistroen. Nærmest alle nye, har da en eller anden form for verifikation, om det er avis med enten EG brugernavn, sit annonce ID, telefon nummer og dato.

I og med hun er ny, og ikke anmeldt af nogen som helst, så tror folk det er for godt til at være sandt, netop fordi der er så mange fakes i denne branche.
Så det giver god mening at råde hende, til at tage et billed med nogle af ovenstående ting, netop for at komme af med enhver tvivl :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 5 timer siden:

Er der ikke en der kan tage en for holdet og tage ud og besøge hende, så kan vi få høre om den holder vand.....

Jeg stemmer for at @JenniferRomantica skal tage en for holdet :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tankevækkende at både trådstarter og trans veninden søger råd, men har ikke gjort andet end at oprette hver en tråd, ingen yderligere kommentarer eller lign. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 2 timer siden:

Tankevækkende at både trådstarter og trans veninden søger råd, men har ikke gjort andet end at oprette hver en tråd, ingen yderligere kommentarer eller lign. 

Jeg kan se pigen i denne tråd har fuldt et råd givet af nogle af brugerne efter trådstart så en form for reaktion har der været..

Jeg forstår godt hvis man ikke magter at deltage når der ikke har foregået andet end mistænkeliggørelse som du så bidrager yderligere til:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 timer siden:

Det blev desværre ikke nødvendigt:P.. 

Det er normalt og god etik med to bekræftede kildeangivelser indenfor journalistik... Ergo kan vi sagtens overføre det princip til anmeldelser på EG. Bare få den aftale booket, JRo... Du VED du gerne vil.. :mrgreen:. Hvis du har brug for moralsk støtte den dag, er jeg sikker på både @Dillermand Junior og jeg kan den dag :D

/Francois
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Behøver jeg at sige at jeg fryder mig bare lidt voldsomt:ph34r::lol:.. 

Alle her i denne tråds “jeg finder det bare mærkeligt…” og “der er ingen tegn på det er samme pige på billederne” og “der er løjet omkring alder eller erfaring” osv osv osv burde faktisk besøge pigen bare fordi de har mistænkeliggjort hende og muligvis skadet hendes forretning med deres påstande:rolleyes::P.. 

Smider lige link til anmeldelsen herind så hvis det er denne tråd der kommer frem når man søger efter Frejah så der ikke er andre der tager jeres meninger for den ultimative sandhed.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
frejah20 skrev, den 22.2.2024 at 15:39:

Hej alle sammen 

Jeg er en ung pige på 20 år som har kastet mig ud i det at være glædespige. 
Er det normalt at mænd er meget mistroiske og tror at man ikke useriøs eller falsk? 

 

Nu ser jag att du har blivit recenserad så det ska väl till viss mån kunna råda bot på den misstänksamhet som du har mött.

Utöver de skäl till misstänksamhet som kommit fram i tråden så vill jag lägga till ett (eller egentligen kanske två) skäl till, nämligen åldern: Det är rätt vanligt att en flicka (pige) som annonserar att hon är 18-20 år antingen är betydligt äldre, eller så är hon 16-17 år (eller ännu yngre). Jag har själv flera gånger i Sverige träffat en GP där jag av en slump upptäckte att hon var 17 och inte 18 år fyllda! I Sverige är det som du säker vet olagligt att köpa sex och det ses som ett värre brott att köpa sex av någon under 18. Jag är inte 100% bekant med dansk lagstiftning, men jag kan tänka mig att det är som i många andra länder där det är lagligt att köpa sex men olagligt att köpa sex av någon under 18.

För övrigt så tycker jag att du har väldigt fina bilder och ser läcker ut så det är synd att jag inte har någon resa till Danmark inplanerad närmaste tiden :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bror Myra skrev, for 4 timer siden:

Nu ser jag att du har blivit recenserad så det ska väl till viss mån kunna råda bot på den misstänksamhet som du har mött.

Utöver de skäl till misstänksamhet som kommit fram i tråden så vill jag lägga till ett (eller egentligen kanske två) skäl till, nämligen åldern: Det är rätt vanligt att en flicka (pige) som annonserar att hon är 18-20 år antingen är betydligt äldre, eller så är hon 16-17 år (eller ännu yngre). Jag har själv flera gånger i Sverige träffat en GP där jag av en slump upptäckte att hon var 17 och inte 18 år fyllda! I Sverige är det som du säker vet olagligt att köpa sex och det ses som ett värre brott att köpa sex av någon under 18. Jag är inte 100% bekant med dansk lagstiftning, men jag kan tänka mig att det är som i många andra länder där det är lagligt att köpa sex men olagligt att köpa sex av någon under 18.

För övrigt så tycker jag att du har väldigt fina bilder och ser läcker ut så det är synd att jag inte har någon resa till Danmark inplanerad närmaste tiden :(

Du har helt ret, i Danmark skal man os være fyldt 18 år for at sælge sexuelle ydelser. 

Redigeret af Den Anonyme

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 23.2.2024 at 10:38:

Taaark<3.. Var lige ved at tro at mit syn var dårligere end jeg troede og at jeg var helt skør når jeg ikke kunne se fejlene:ph34r::lol:..

/reminder to Ego : Tag @JenniferRomantica med forbi Louis Nielsen, ved næste booking. Just to be safe... :P 

/Francois

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...