Hop til indhold

Forholdvis ny og ung pige i branchen

Featured Replies

• Svar 51
  • Visninger 10.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg få en del beskeder på engelsk hvor gæsten så er dansk fordi “dansk” ikke altid er dansk så de gå bare ud fra jeg er udenlandsk selvom der står dansk i min annonce.. Tænker det er det samme du ople

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Hvad føler du skal justeres.? Blev helt nysgerrig og måtte tjekke men jeg kunne ikke umiddelbart se noget der gjorde mig mistænksom.. 

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Behøver jeg at sige at jeg fryder mig bare lidt voldsomt..  Alle her i denne tråds “jeg finder det bare mærkeligt…” og “der er ingen tegn på det er samme pige på billederne” og “der er løjet omkr

Skrevet
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Det behøves jo ikke når jeg tydeligvis igen havde ret:P.. 

Jamen altså, det er nemmere at tage dig forbi Louis Nielsen og få checket dine øjne - Og qva din egen udmelding, hvis dine øjne er i orden, så er du ikke skør.

Det ikke så nemt at få dig med til en psykiatrisk skadestue, og få dem til at checke om du er skør - Og dermed finde ud af om dine øjne er i orden.. Jeg mener, man risikerer jo at de beholder dig på en psykiatrisk skadestue, HVIS de synes du er skør (og som følge af dit eget udsagn, så må dine øjne i så tilfælde ikke være i orden, så du skal alligevel forbi Louis Nielsen og have briller), og så går bookingen jo fløjten... 

Så du kan godt se, Louis Nielsen er det bedste valg i dette tilfælde, ikk' oss ??!?

:mrgreen:

/Francois

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.