Hop til indhold
frejah20

Forholdvis ny og ung pige i branchen

Recommended Posts

Det er meget normalt at mænd er mistænksomme fordi der er så meget fup og plattenslageri i branchen.

Prøv at tage et kig på de mange anmeldelser hvor mænd har truffet en helt anden kvinde end den fra annoncen når de er mødt op. 
 

Derudover er der flere endnu grovere tilfælde med trusler om afsløring og meget andet. Rene afpresningsfælder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes så mange profiler med falske billeder. Andre prøver at fra narre dig penge. Nogle holder ikke hvad de lover. Så derfor tror jeg mange er mistroiske. Incl. Mig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja :D

Der er tonsvis af eksempler på piger der annoncerer med falske billeder, eller prøver at lokke en over på en betalt snapchat for aldrig at mødes, eller det der er værre, så det er helt berettiget at være skeptisk i mine øjne. Men hvis du får nogle anmeldelser ændrer det sig nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
frejah20 skrev, for 41 minutter siden:


Er det normalt at mænd er meget mistroiske og tror at man ikke useriøs eller falsk? 
 

Jeg ville også være mistroisk, hvis jeg faldt over din annonce.
Du bør nok justere din tekst lidt, hvis du er seriøs - ellers kan du bare lade den være, som den er ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, for 6 minutter siden:

Jeg ville også være mistroisk, hvis jeg faldt over din annonce.
Du bør nok justere din tekst lidt, hvis du er seriøs - ellers kan du bare lade den være, som den er ;)

Hvad føler du skal justeres:ph34r:.? Blev helt nysgerrig og måtte tjekke men jeg kunne ikke umiddelbart se noget der gjorde mig mistænksom:).. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som mange nævner, er der desværre en del fake. Hvis jeg var dig ville jeg tage et billede med et stykke papir hvor du har skrevet dit profil navn og dato (skrevet i hånden). Det hjælpe en del med at folk ikke bare tror det er billeder du har stjålet fra nettet (som mange gør).

Del dette indlæg


Link til indlæg
frejah20 skrev, for 51 minutter siden:

Hej alle sammen 

Jeg er en ung pige på 20 år som har kastet mig ud i det at være glædespige. 
Er det normalt at mænd er meget mistroiske og tror at man ikke useriøs eller falsk? 

 

Jeg få en del beskeder på engelsk hvor gæsten så er dansk fordi “dansk” ikke altid er dansk så de gå bare ud fra jeg er udenlandsk selvom der står dansk i min annonce:ph34r:.. Tænker det er det samme du oplever bare med hvorvidt du er fake eller ej.. Måske skal du se det som et kompliment og nyde det imens du stadig er i “ungdommens vold” for der sku ikke nogen der føler at “jeg er for god til at være sand” længere:lol::lol:..

Anyways så held og lykke med dit foretagende.. Jeg håber du bliver lige så glad for springet som jeg altid har været<3..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 21 minutter siden:

Hvad føler du skal justeres:ph34r:.? Blev helt nysgerrig og måtte tjekke men jeg kunne ikke umiddelbart se noget der gjorde mig mistænksom:).. 

Jeg er ikke tekstforfatter, og jeg skal ikke afsløre, hvilke ord og vendinger, som jeg føler, kan virke mistænksomme.
Frejah20 er muligvis ægte nok, lad tvivlen komme hende til gode, men andre (svindlere) skal ikke kunne drage nytte af gode råd til tekst og billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af de ting der gør er vi er mistroiske er at det er meget sjældent at en 20 årig dansk pige tilbyder sig som GP. Den slags er vi vant til er svindel

Forstår du - GP branchen i Danmark er helt overtaget af udenlandske piger og udenlandske piger har for det meste et lidt andet forhold til gensidig forståelse og aftaler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg læser annoncen og også den linkede til trans’en, så et det for mig usædvanligt, at en 20 årig allerede er der i sit setup og erfaringer. Kan udemærket være du er reel, men anden info ikke er, såsom alder og erfaringer. Så jeg er også skeptisk over for denne annonce. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mistroen skyldes nok at der findes et stort antal annoncer med falske billeder eller hvor man skal lokkes til at overføre penge. Lav gerne et par billeder hvor man kan se en lokal avis, så man kan se, at billederne ikke er hentet fra et sted på nettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, for 51 minutter siden:

En af de ting der gør er vi er mistroiske er at det er meget sjældent at en 20 årig dansk pige tilbyder sig som GP. Den slags er vi vant til er svindel

Forstår du - GP branchen i Danmark er helt overtaget af udenlandske piger og udenlandske piger har for det meste et lidt andet forhold til gensidig forståelse og aftaler

Jovjov men hvis det nu er hendes alder så det jo tosset at skrive andet for at virke troværdig tænker jeg:ph34r:.. Jeg har mødt mange unge piger i branchen især da jeg arbejdede på klinik så det sker stadig..

Men forstår godt hvis man bliver tæt af spørgsmålet og til sidst tænker "fuck it det sku for bøvlet" dog ser det heldigvis ud til at Frejah ikke mangler gæster ud fra hendes annonce så man må håbe det giver modet til at fortsætte påtrods af irriterende spørgsmål.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bullaarhus skrev, for 54 minutter siden:

Når jeg læser annoncen og også den linkede til trans’en, så et det for mig usædvanligt, at en 20 årig allerede er der i sit setup og erfaringer. Kan udemærket være du er reel, men anden info ikke er, såsom alder og erfaringer. Så jeg er også skeptisk over for denne annonce. 

Der er generelt for mange ting i annoncerne, der ikke rigtig passer sammen, men det er da sødt, at de begge bruger Calvin Klein trusser ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicefyr333 skrev, for 2 minutter siden:

virkelig falske billeder 

De er i hvert fald ikke taget samme sted, eller samme dag, på nogen af annoncerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den krumme skrev, for 21 minutter siden:

Hvordan ved du det? Det er den samme pige på alle billeder.

Ja det kiggede jeg også efter.. Og kan se navlepiercing der gå igen og en lille tatovering ved lysken også så jeg ved ikke hvorfor man tænker det ikke er samme pige:ph34r:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...