Hop til indhold
Guest Illusion

Langt hår til mænd

Recommended Posts

Guest Illusion

- hvad siger I er det et go eller no-go?

Har aldrig haft det, men er begyndt at overvejer noget i stil med billedet.

(Ved godt at det ikke er mode mere, men nogle gange skal man jo gå mod strømmen)

IMG_3372.jpeg

Redigeret af Illusion

Del dette indlæg


Link til indlæg
Illusion skrev, for 11 minutter siden:

- hvad siger I er det et go eller no-go?

Har aldrig haft det, men er begyndt at overvejer noget i stil med billedet.

(Ved godt at det ikke er mode mere, men nogle gange skal man jo gå mod strømmen)

 

Jeg har haft langt hår de seneste 40 årene. Det fine med det er:

1. I ny og næ er det mode. Jeg er altså været moderne måske i 15-20 år af de 40, og aldrig  behøvet fundere.

2. I min gesjæft har det haft fordelen at folk bliver lidt usikre. Her skal vi altså til møde og snakke projekt for nogle millioner og så kommer den der gamle hippie og ser ud som han lyster.  Det fortæller alle dem der sidder der i jakkesæt og slips at de har at gøre med en mand som er uhyre selvsikker, og det gør dem lidt rundtossede. En kæmpefordel hver gang. Helt ærligt.

3. Thaikvinderne - som jeg er nogenlunde glad i, og som foretrækker ordentlige, rene mænd i flotte jakkesæt - elsker mit hår. Jeg tror faktiskt ikke de forstår hvorfor, og det gør heller ikke jeg.

4. Det er uhyre afslappende at ikke behøve at fundere. Mit hår er jeg.

Et lille filosofiskt grundlag til sidst: Vi mænd kan ikke stole på vores hår. Så jeg synes at det er en pligt at nyde det så længe man kan. Husk Simson: når de tog hans hår tog de også hans styrke.

Go for it, unge mand. Langt hår er aldrig fejl. Uanset hvad folk siger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har haft langt hår de seneste 40 årene. Det fine med det er:

1. I ny og næ er det mode. Jeg er altså været moderne måske i 15-20 år af de 40, og aldrig  behøvet fundere.

2. I min gesjæft har det haft fordelen at folk bliver lidt usikre. Her skal vi altså til møde og snakke projekt for nogle millioner og så kommer den der gamle hippie og ser ud som han lyster.  Det fortæller alle dem der sidder der i jakkesæt og slips at de har at gøre med en mand som er uhyre selvsikker, og det gør dem lidt rundtossede. En kæmpefordel hver gang. Helt ærligt.

3. Thaikvinderne - som jeg er nogenlunde glad i, og som foretrækker ordentlige, rene mænd i flotte jakkesæt - elsker mit hår. Jeg tror faktiskt ikke de forstår hvorfor, og det gør heller ikke jeg.

4. Det er uhyre afslappende at ikke behøve at fundere. Mit hår er jeg.

Et lille filosofiskt grundlag til sidst: Vi mænd kan ikke stole på vores hår. Så jeg synes at det er en pligt at nyde det så længe man kan. Husk Simson: når de tog hans hår tog de også hans styrke.

Go for it, unge mand. Langt hår er aldrig fejl. Uanset hvad folk siger.

Tror nu han hed Samson og ikke Simson

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 26 minutter siden:

Tror nu han hed Samson og ikke Simson

Han hed både Samson og Simson, afhængigt af hvilket sprog som fortæller hans historie.

Selv hedder jeg Bananas eller Ananas afhængigt af hvor i verden jeg befinder mig. Men håret er detsamme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

underligt forum at spørge til det, du virker en smule uselvstændig.

Jeg kunne så spørge dig om det samme, syntes du jeg skal bi beholde mit skæg eller fjerne det ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har altid haft kort hår og til tider meget kort. Men det er vel ligegyldigt. Det handler vel om hvad du vil og ikke hvad andre syntes. 

Find det rigtige for dig og lad dig ikke begrænse af hvad andre mener. 

Det gælder både for hårlængde og stil, men også livet mange andre forhold. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerDick skrev, 1 time siden:

Jeg kunne så spørge dig om det samme, syntes du jeg skal bi beholde mit skæg eller fjerne det ???

Jeg synes du skal fjerne det :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerDick skrev, for 1 time siden:

underligt forum at spørge til det, du virker en smule uselvstændig.

Jeg kunne så spørge dig om det samme, syntes du jeg skal bi beholde mit skæg eller fjerne det ???

Jeg synes det er underligt at du overhovedet har et behov for at kommentere på sådan en nedladende måde. Emnet er lagt op i hyggesnak så hvad er problemet?? Kunne du ikke bare lade være at svare hvis du mener at emnet ikke er relevant?
 

Og til trådstarter: det kommer an på dit ansigt, nogle kan bære det, andre kan ikke ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mine yngre år (25-28) havde jeg langt hår. Blev også farvet sort et par gange pga. cosplay eller halloween (anden snak).

Jeg var egentlig begyndt at få langt hår igen, men synes ikke at det er pænt, når det er så gråt som det er. Plus man bruger væsentlig mere shampoo i badet og stopper afløbet noget tiere :)

Men jeg fik det klippet hos min yndlings thai frisør i Brønshøj. Og vil give @Bananas ret. Hun var ret vild med det, og synes det var synd jeg ville have det så kort - men det skulle altså af.

Redigeret af Maxxon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Han hed både Samson og Simson, afhængigt af hvilket sprog som fortæller hans historie.

Selv hedder jeg Bananas eller Ananas afhængigt af hvor i verden jeg befinder mig. Men håret er detsamme.

Men håret er det samme … i love it :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er til crewcut, men har ingen fordomme/forbehold for mænd med langt hår. Det må man sgu’ helt selv om, men jeg synes ikke at det er pænt med langt hår til mænd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg glemte vist at svare på trådstarter @Illusion's spørgsmål...

Prøv det!

Og se hvad du synes. Det kræver dog lidt tålmodighed. Og der vil være en periode hvor dit hår ikke er hverken langt nok eller kort nok til at kunne holde det ud (i perioder) :) Og du får lov at høre for det fra de fleste i din omgangskreds. Men skid på det, og gør det du har lyst til :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man har et flot langt hår, synes jeg det er OK - men jer ser af og til nogle afdankede hippier med nogle ret høje tindinger og resterne af den fordums hårpragt samlet langt bagude i en hestehale, der virker som om vedkommende desperat prøver på at holde fast i de sidste rester af en længst fortabt ungdom.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Miley_for_pleasure skrev, for 9 timer siden:

Jeg synes det er underligt at du overhovedet har et behov for at kommentere på sådan en nedladende måde. Emnet er lagt op i hyggesnak så hvad er problemet?? Kunne du ikke bare lade være at svare hvis du mener at emnet ikke er relevant?
 

Og til trådstarter: det kommer an på dit ansigt, nogle kan bære det, andre kan ikke ❤️

Jeg syntes at du skal passe dit, så passer jeg mit, er det forstået ????

At TS spørger om han skal have langt hår eller ej i et forum for sexkøber, virker fuldstændigt absurd, da vi ikke kander ham, ansigts form eller lign.

Ville give bedre mening hvis han spurgte folk som kender ham, problemet er måske at han ikke har andre at spørge en dette forum, så ville det være enormt trist .

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Grabbing skrev, for 9 timer siden:

Jeg synes du skal fjerne det :D

jeg ville ligne en lille dreng så ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Grabbing skrev, for 1 minut siden:

Prøv nu :D

har prøvet, når man har haft fuldskæg i 10 år efterhånden, så er det vildt underligt at ta det af, men at TS spørger i et forum for sexkøber om han skal have langt år eller ej, er mig ubegribeligt, kunne forstå hvis han spurgte sine nærmeste som kender ham .

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerDick skrev, 1 time siden:

har prøvet, når man har haft fuldskæg i 10 år efterhånden, så er det vildt underligt at ta det af, men at TS spørger i et forum for sexkøber om han skal have langt år eller ej, er mig ubegribeligt, kunne forstå hvis han spurgte sine nærmeste som kender ham .

Jeg synes det er mere underligt at TS bruger Myles Kennedy som eksempel. Myles er en fantastisk sanger men hans hår ser både fedtet og uplejet ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerDick skrev, for 1 time siden:

Jeg syntes at du skal passe dit, så passer jeg mit, er det forstået ????

At TS spørger om han skal have langt hår eller ej i et forum for sexkøber, virker fuldstændigt absurd, da vi ikke kander ham, ansigts form eller lign.

Ville give bedre mening hvis han spurgte folk som kender ham, problemet er måske at han ikke har andre at spørge en dette forum, så ville det være enormt trist .

@AmagerDick gider ikke hygge og er derfor meldt ud af tråden.

Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Kunne du ikke tage en selfie og få en Ai picture generator til at vise hvordan du ser ud med langt hår. ...

Så kan du jo se om resultatet er 80er model Fabio typen :).... eller Nepal Jørgen nede fra bodegaen..:P

Vh

Sejanus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja i de unge dage var jeg langhåret og glad for det, og ja det var moderne dengang, idag er alt moderne, men tyndt langt hår og måne med hestehale duer ikke for mig, så jeg er plysset - karseklippet og et flot velplejet (gråligt) fuldskæg..mange kvinder og de to jeg har hjemme finder det maskulint og potent..gør hvad du selv finder lækkertog klædeligt.

bh

Bødlen

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerDick skrev, for 16 timer siden:

Jeg syntes at du skal passe dit, så passer jeg mit, er det forstået ????

At TS spørger om han skal have langt hår eller ej i et forum for sexkøber, virker fuldstændigt absurd, da vi ikke kander ham, ansigts form eller lign.

Ville give bedre mening hvis han spurgte folk som kender ham, problemet er måske at han ikke har andre at spørge en dette forum, så ville det være enormt trist .

Hahaha. Og alligevel har du et stort behov for at kommentere.... så heeelt absurd mener du jo nok ikke det er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mænd med langt hår er enten arbejdsløse eller rockstjerner. Eller arbejdsløse rockstjerner. Og så er der vist nogle få, der er offentligt ansat.  Men ellers, get a haircut and a real job.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 3 timer siden:

Mænd med langt hår er enten arbejdsløse eller rockstjerner. Eller arbejdsløse rockstjerner. Og så er der vist nogle få, der er offentligt ansat.  Men ellers, get a haircut and a real job.

 

Keanu Reeves Exits 'Devil in the White City' Series at Hulu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...