Hop til indhold
Guest Illusion

Langt hår til mænd

Recommended Posts

Hvis man har tykt fyldigt hår så det super pænt til mænd med langt hår, jeg har noget for dreadlocks - jaja det klamt osv - men det kræver fyldigt hår.. 

Udover det så er det vigtigste at du brydes dig om det og kan accepterer er folk nok kigger.. Da jeg farvede håret postkasserødt skulle jeg lige vænne mig til at folk gloede og det højst sandsynlig ikke var fordi jeg havde en plet på tøjet eller i panden:lol:.. Jeg tænker at når man skiller sig ud så bliver man bemærket selvom det ikke er fordi folk er negative omkring det eller fordi de synes det ser dumt ud så kigger folk jo alligevel.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Årh, det er jo så forskelligt hvordan vi allesammen ser ud, med eller uden langt hår.. Nogen klæder det virkelig :wub:andre ikke ^_^

Spring ud i det...! smiler

Jeg har selv hår næsten ned til numsen, og det har taget en evighed at gro så langt <3

 

 

Redigeret af Luna_xo
Billede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også haft langt hår engang - men da jeg også var biker (og stadigt er), så er langt hår lidt kikset, når man tager hjelm på med vådt hår, og efterfølgende tager hjelmen af :wacko: ret sjov frisure.

Nå - men i dag bliver jeg desværre satellit klippet - dvs frisøren tager en tur omkring det igangværnede måne :lol:

 

Redigeret af sunny

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 22.2.2024 at 00:04:

Jeg har haft langt hår de seneste 40 årene.

Det giver da helt fint mening. Hvis ikke en svensker skulle have svenskerhår, hvem skulle så?:)

Langt hår er meget flot til mange mennesker, jeg har aldrig turde vove mig ud i det. Som ung havde jeg nogle år med frisure som en puddelhund - og det snakker vi så ikke mere om....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 4 minutter siden:

Det giver da helt fint mening. Hvis ikke en svensker skulle have svenskerhår, hvem skulle så?:)

Langt hår er meget flot til mange mennesker, jeg har aldrig turde vove mig ud i det. Som ung havde jeg nogle år med frisure som en puddelhund - og det snakker vi så ikke mere om....

Er langt hår svenskerhår? Det har jeg aldrig hørt før.

Jeg skal måske tilføje at jeg stadig har tykt ordentligt hår (tak far og mor og alle vitaminerne), selv om det er lidt mere gråt i farven. Den dag det tyndes ud så bliver jeg som Simson/Samson - af med min styrke og mit kendetegn.

Jeg vil ikke en gang tænke på det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 1 time siden:

Årh, det er jo så forskelligt hvordan vi allesammen ser ud, med eller uden langt hår.. Nogen klæder det virkelig :wub:andre ikke ^_^

Spring ud i det...! smiler

Jeg har selv hår næsten ned til numsen, og det har taget en evighed at gro så langt <3

 

 

Tak for billedet, selv om det blev redigeret væk. Vi nåede jo at se dit lange hår - og lidt af din numse. 

Ja, hår tager tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 7 minutter siden:

Er langt hår svenskerhår? Det har jeg aldrig hørt før.

Jeg skal måske tilføje at jeg stadig har tykt ordentligt hår (tak far og mor og alle vitaminerne), selv om det er lidt mere gråt i farven. Den dag det tyndes ud så bliver jeg som Simson/Samson - af med min styrke og mit kendetegn.

Jeg vil ikke en gang tænke på det...

Der var jo engang, som du selv nævnte, at det lange hår var højeste mode i Sverige. Det bemærkede vi i Danmark, og langt hår i nakken og kort foran blev til svenskerhår. I kan være stolte af at have fået en frisure opkaldt efter jer.

Bananer har jo et højt indhold af B vitaminer, og det går jo lige i hårrødderne, så ingen ængstelse. Og farven kan du jo altid få justeret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sunny skrev, for 56 minutter siden:

Har også haft langt hår engang - men da jeg også var biker (og stadigt er), så er langt hår lidt kikset, når man tager hjelm på med vådt hår, og efterfølgende tager hjelmen af :wacko: ret sjov frisure.

Nå - men i dag bliver jeg desværre satellit klippet - dvs frisøren tager en tur omkring det igangværnede måne :lol:

 

Hvordan går det så med at få hætten på, når de lange lokker forsvinder. Skal der bruges glidecreme?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Bananas skrev, for 30 minutter siden:

Tak for billedet, selv om det blev redigeret væk. Vi nåede jo at se dit lange hår - og lidt af din numse. 

Ja, hår tager tid.

Ja, ups! Det var jeg ikke lige klar over at man ikke måtte ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 27 minutter siden:

Ja, ups! Det var jeg ikke lige klar over at man ikke måtte ^_^

Det må man faktiskt. Hvis man selv har rettighederne till billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 37 minutter siden:

'langt hår i nakken og kort foran blev til svenskerhår. I kan være stolte af at have fået en frisure opkaldt efter jer.

 

Det er hvad vi i Sverige kalder for tyskerhår - eller eventuelt hockeyfrisure.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 22 minutter siden:

Det er hvad vi i Sverige kalder for tyskerhår - eller eventuelt hockeyfrisure.

Det kan også i Danmark hedde bundesligahår. Og så er vi jo også lidt i den retning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 7 minutter siden:

Det kan også i Danmark hedde bundesligahår. Og så er vi jo også lidt i den retning.

Bundesligahår. Den er jeg med på.:)

Men bare så vi får det hele rigtigt: jeg har altså ikke bundesligahår;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 4 minutter siden:

Bundesligahår. Den er jeg med på.:)

Men bare så vi får det hele rigtigt: jeg har altså ikke bundesligahår;)

Nej, der findes mange forskellige udformninger. Jeg tror også at den oprindelige frisure fra 80-erne er meget sjælden i dag.

Pas godt på hårpragten.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Bananas skrev, for 59 minutter siden:

Det må man faktiskt. Hvis man selv har rettighederne till billederne.

Men, hvorfor blev det så slettet? Det var et billede af mig, taget af mig selv.. smiler 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, Lige nu:

Men, hvorfor blev det så slettet? Det var et billede af mig, taget af mig selv.. smiler 

Ja, og et smukt billede var det. Du må gerne sende mig det i PB:)

Måske er det noget med at vi på EG en gang havde sk "selfietråde", hvor pigerne herinde viste billeder av sig selve. Disse tråde var meget populære, men blev stoppet. Jeg husker ikke helt hvorfor. Du har jo ret at bruge dine egne billeder hvordan du lyster, men hvis EG ikke vil at pigerne viser sine billeder herinde, så er det deres regler som afgører.

I hvert fald glad at jeg nåede at se både dit lange hår og din smukke numse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 18 minutter siden:

 

Pas godt på hårpragten.:)

Det gør jeg. Frisk skovsluft, fornuftig mad, vitaminer og at ikke vaske alt for ofte. Det er hemmeligheden. Sammen med gener selvfølgelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 9 timer siden:

Bundesligahår. Den er jeg med på.:)

Men bare så vi får det hele rigtigt: jeg har altså ikke bundesligahår;)

Bundeligahår = VoKuHiLa (Vorne kurz hinten lang), var meget moderne engang. Selv havde jeg i 70'erne meget langt, kraftigt hår. Min frisørveninde var meget misundelig (det var den eneste bonus jeg havde af hende, hun var ellers en rigtig flot MILF), Nu er har jeg måne i 2. kvarter.

Men man bærer sit hår som man lyster og kan og som man selv synes ser OK ud

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 10 timer siden:

Det må man faktiskt. Hvis man selv har rettighederne till billederne.

Ja, juridisk set må man godt.

Det er også OK hvis man lægger egne billeder ud af hvad som helst andet (forudsat samtykke fra personerne på billedet, selvfølgelig).
Men administrationen tolererer ikke selfies fra pigerne - det er en 'lokal' regel.
Det administreres ret håndfast, som vi jo ser .. 
Sender dig lige en PB med forklaringen på et tidspunkt, der er et par andre ting i den sammenhæng også.

Jeg nåede også at se billedet af @Luna_xo
Og ja, det var et rigtig godt billede .... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 11 timer siden:

Det må man faktiskt. Hvis man selv har rettighederne till billederne.

Nej det må man faktisk ikke:ph34r:.. 

Alle billeder herinde er vurderet som reklame efter folk beklagede sig over nogle selfie-adventskalendere osv^_^.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@JenniferRomantica
Nå OK ... Tak
Jeg havde hørt en lidt anden forklaring på at selfietrådene blev 'forbudt' .. men tænker du har fingeren mere på pulsen end jeg ... 
Jeg var vist ikke så aktiv herinde, lige i den periode .. 
Heller ikke så vigtigt ... 
Under alle omstændigheder, så er det en intern regel ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 9 minutter siden:

@JenniferRomantica
Nå OK ...
Jeg havde hørt en lidt anden forklaring på at selfietrådene blev 'forbudt' .. men tænker du har fingeren mere på pulsen end jeg ... 
Jeg var vist ikke så aktiv herinde, lige i den periode .. 
Heller ikke så vigtigt ... 
Under alle omstændigheder, så er det en intern regel ... 

Njargh der var vist også en gammel undskyldning med at en pige før havde bedt admins slette alle billeder hun havde smidt herinde fordi hun fortrød..

Men jeg vil sige at der klaaaart - af nogle brugere - blev skabt nok ballade omkring selfietrådene til at det blev forbudt.. Især blev der ment at det var reklame hvilket altid har været forbudt herinde.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

... Især blev der ment at det var reklame hvilket altid har været forbudt herinde.. 

Det forstår jeg egentligt godt- tror hurtigt forummet ville drukne i "se mig" fra pigerne, og på den måde ændre hele måden vi er herinde på.. ^_^

Jeg synes det er så hyggeligt herinde.. og jeg skænkede det ikke en tanke, før det blev nævnt <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...