Hop til indhold
Silke-pige

Hvis man gerne vil være glædes pige

Recommended Posts

Gæst

Hej igen smo

 

Apropos tvivlsomme råd, hvad synes du så om denne opskrift på at lave sorte penge? Fortjener den ikke også en løftet pegefinger?

 

Filosoffen sagde den 28 Jan 2014 - 11:00 PM:

 

"Som minimum bør man lade sig registrere som erhvervsdrrivende, og angive en del af sine indtægter, således at det ser tilforladeligt ud overfor SKAT (det er denne måde, de fleste laver sorte penge på)."

 

Jeg mener at mit første indlæg dækker dette, så måske du skal ofre lidt tid på igen at læse, hvad der står. :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis du vil starte for dig selv er der også noget med lokaler, hvis det er i et hus så husk at sneen skal være ryddet. om sommeren husk at græsset skal være nyslået og at der er pænt omkring huset. indenfor skal der være en venterum hvor man ikke ser den forerige gæst der helst skal ud af en anden dør og det allervigtigste er at der er en damixa blandings batteri i brusebadet :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

Redigeret af knallert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg mener at mit første indlæg dækker dette, så måske du skal ofre lidt tid på igen at læse, hvad der står. :geek:

Dit første indlæg opfattede jeg som møntet på Gameguys holdning til emnet. Det jeg bare er interesseret i at vide er: hvor vil du trække grænsen? For mig at se, vil ledelsen blive fuldtidsbeskæftiget, hvis en sådan regel skal håndhæves.

I øvrigt spurgte jeg til Filosoffens indlæg, der jo kom før Gameguys indlæg, så måske du først reagerede på sidstnævnte, fordi førstnævnte efter din opfattelse, ikke var så slemt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Al det snak om paragraffer, love og regler bedes I venligst tage via PB

'ssssss eller i en anden tråd, da det slet ikke er det trådstarter spørger til og derfor ganske irrelevant. Liv har gentagne gange pænt gjort opmærksom på det, men beskeden er tilsyneladende ikke forstået. Jeg skal derfor anmode Filosoffen, Jernsvinet og MushRoom holde inde med lovsnakken eller finde sig et andet sted hvor I kan diskutere emnet.

Et ironisk indslag bl.a. med reference til en vis ÅE, der har udnævnt sig selv til ordstyrer i andre tråde.

 

Istedet for din nedenstående bemærkning på boardet, burde du jo nok have sendt mig en PB, hvis nu du skal følge dine egne retningslinjer.

 

Og han bliver ved med at køre i den samme rille..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og han bliver ved med at køre i den samme rille..

Tak for det :-)

Her forsøger jeg at forsvare din ytringsfrihed, så du uden reprimander kan fortsætte med at råde de unge piger til at stikke hele fortjenesten i lommen uden at betale skat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dit første indlæg opfattede jeg som møntet på Gameguys holdning til emnet. Det jeg bare er interesseret i at vide er: hvor vil du trække grænsen? For mig at se, vil ledelsen blive fuldtidsbeskæftiget, hvis en sådan regel skal håndhæves.

I øvrigt spurgte jeg til Filosoffens indlæg, der jo kom før Gameguys indlæg, så måske du først reagerede på sidstnævnte, fordi førstnævnte efter din opfattelse, ikke var så slemt.

 

Mit første indlæg er som tidligere nævnt generelt.

 

Hvis ledelsen skriver ind i reglerne for indlæg på EG (f.eks. ændrer §10), at indholdet ikke må indeholde foreslag om at omgå dansk lov er det jo op til dem, hvordan det skal håndhæves/fortolkes, for selvfælgelig kan og skal de ikke læse alle indlæg, de får selvfølgelig brug for hjælp.

 

De vil være afhængige af, at medlemmerne bruger 'Anmeldelses-knappen' når der er nogen, der er kommet 'galt afsted' med et indlæg uanset om det gælder indhold eller placering, begge dele eller noget helt tredie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

her til aften må der være noget helt galt med testoteron-niveauet på EG -  Scanidinavian wellness tråden, forelskede piger tråden og denne her...

 

Du Godeste ! Så knep da nogle tøser og drik da noget rødvin istedet for at bitche....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mit første indlæg er som tidligere nævnt generelt.

Hvis ledelsen skriver ind i reglerne for indlæg på EG (f.eks. ændrer §10), at indholdet ikke må indeholde foreslag om at omgå dansk lov er det jo op til dem, hvordan det skal håndhæves/fortolkes, for selvfælgelig kan og skal de ikke læse alle indlæg, de får selvfølgelig brug for hjælp.

De vil være afhængige af, at medlemmerne bruger 'Anmeldelses-knappen' når der er nogen, der er kommet 'galt afsted' med et indlæg uanset om det gælder indhold eller placering, begge dele eller noget helt tredie.

OK. I så fald skal jeg have anskaffet en fingerbøl, når der skal trykkes på anmeld knappen, for det sker ikke sjældent, at der opfordres til ulovligheder. Mindst en håndfuld gange alene i denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

OK. I så fald skal jeg have anskaffet en fingerbøl, når der skal trykkes på anmeld knappen, for det sker ikke sjældent, at der opfordres til ulovligheder. Mindst en håndfuld gange alene i denne tråd.

Tryk bare løs på anmeld.

Pigerne er da klar over de kan snyde med skat og de gør det i stor stil. Og jeg er da ligeglad med det. Bare de får så meget ud af det som muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...