Hop til indhold
Silke-pige

Hvis man gerne vil være glædes pige

Recommended Posts

 

.... glem alt om told og skat hvis det er muligt. Hvis ikke så skift arbejdsplads og nick name hyppigt ....

 

Jeg ved ikke, hvor gennemtænkt dette gode råd er.

 

For det første skal alle vel have en plausibel indtægtskilde, og SKAT vil vel undre sig, hvis nogen kan leve af ingen indtægt.

 

For det andet er det vist ikke helt så nemt at skifte arbejdsplads så hyppigt, som du synes at mene.

 

Og for det tredie er det da direkte dumt at skifte nick hyppigt. Man skal således reklamemæssigt begynde helt forfra hver gang og er således forhindret i at opbygge et solidt navn i branchen, som man kan profitere af.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er helt enig med BX i hans synspunkter; og desuden undrer jeg mig over, at det ikke er mod EG's regler at opfordre til skatte- og momssnyd, således som gameguy gør ovenfor.

Det har jo ofte været et kritikpunkt at udenlandske piger sjældent eller aldrig betaler disse udgifter, så ligefrem at opfordre til slags er vel noget af et skråplan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... Virkelig imponerende, hvor mange kloge mænd, der har skrevet i denne tråd! :-P  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Flere siger det mere fornuftigt at betale procent? Jaa, hvis man ikke tjener noget? -Men hvorfor så være der? Og hvorfor skal huset have mere bare fordi man selv tjener mere, i siger det er mest fair, okay så??? Ikke i min lille lyserøde bog...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Hedo....

Loooooooooool der kan du se....de findes ....de findes sku :-P:-P:-P :-P :-P:-P:-P:-P

Ikke fordi jeg skal forsvare nogen, men jeg synes det du skriver er pinligt.

Du har selv tidligere forsøgt at kloge dig og kommet til kort.

Så stop med at more dig på andres bekostning. Det kunne (burde) måske ramme dig selv en dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er helt enig med BX i hans synspunkter; og desuden undrer jeg mig over, at det ikke er mod EG's regler at opfordre til skatte- og momssnyd, således som gameguy gør ovenfor.

Det har jo ofte været et kritikpunkt at udenlandske piger sjældent eller aldrig betaler disse udgifter, så ligefrem at opfordre til slags er vel noget af et skråplan.

Det er nok meget svært at håndhæve sådan noget. Alle siger jo branchen oprerer i en gråzone, hvor ingen kan vide sig sikker, heller ikke på tyngdeloven ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Flere siger det mere fornuftigt at betale procent? Jaa, hvis man ikke tjener noget? -Men hvorfor så være der? Og hvorfor skal huset have mere bare fordi man selv tjener mere, i siger det er mest fair, okay så??? Ikke i min lille lyserøde bog...

Lad os starte med, at procent betaling er ulovligt for opkræver, og det burde betaler vide, der dermed risikerer at blive involveret i en eventuel efterfølgende sag. Vil man løbe den risiko?

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har ikke et behov for et forum, de ringer til hinanden.

 

Nåe... jeg vidste ikke, at alle glædespigerne kendte hinanden og bare kunne ringe sammen...

 

Hvor lærer man dog meget nyt herinde.

 

Men det må nu alligevel koste en del i telfonmøder...

 

Hvis vi andre herinde alle sammen kendte hinanden, kunne vi jo også lave telefonmøder og spare en hel masse hamren i tastaturet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Nåe... jeg vidste ikke, at alle glædespigerne kendte hinanden og bare kunne ringe sammen...

Hvor lærer man dog meget nyt herinde.

Men det må nu alligevel koste en del i telfonmøder...

Hvis vi andre herinde alle sammen kendte hinanden, kunne vi jo også lave telefonmøder og spare en hel masse hamren i tastaturet.

Om de kender hinanden kan pigerne kun udtale sig om, men er man kollegaer så kan du også regne med de snakket sammen og nogen advare de andre og snakken går. De er jo tøser gg

Om vi skulle gøre det samme, nej det vil jeg nu ikke bryde mig om. Det har vi EG til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Alle siger jo branchen oprerer i en gråzone, hvor ingen kan vide sig sikker, heller ikke på tyngdeloven :wink:

 

Og hvad det så med betaling af skat og moms at gøre? Reglerne for disse områder gælder da uanset hvilken branche man er i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og hvad det så med betaling af skat og moms at gøre? Reglerne for disse områder gælder da uanset hvilken branche man er i.

 

Jo umiddelbart har du ret. Hvis vi holder os til skat og moms, så er der bl.a. flere herinde, der giver udtryk for, at det er OK, at prostituerede ikke afregner alt, når nu de ikke har samme rettigheder som andre erhvervsdrivende. Skal sådanne udtalelser så også bandlyses? Og sådan er der et hav af varianter, der luftes herinde omkring emnet, og som nok ikke holder i byretten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg desværre ikke meget forstand på hvad der er af muligheder vest for Storebælt, men en smule forstand har jeg da på moms, skat mm for selvstændige erhvervsdrivende og virksomheder.

 

Det er korrekt at der ikke er krav om et cvrnr/momsregistrering hvis man omsætter for under DKK 50.000 på 12 løbende måneder - altså ikke pr. kalenderår, men 12 løbende måneder.

 

Det der til gengæld er krav om er, at et overskud af selv et mindre bijob skal selvangives.

 

Her er det ikke alene din omsætning der skal selvangives, men nettoresultatet - for du kan også fratrække dine udgifter til annoncer, telefonpige, husleje (hvis du kan få en kvittering) mm.

 

En momsregistrering er en god ide, da du i så fald har et registreringsbevis fra Skat på din virksomhed. Skulle der så komme besøg fra Skat kan du blot henvise hertil. Det giver en dejlig ro i maven...

 

Så kan Skat forholde sig til din selvangivelse og indkalde bilagsmateriale hvis de ønsker det. Så undgår du i første omgang at Skat estimere en estimeret indtjening på et givent antal vagter.

 

 

Jeg har gennem flere år hjulpet såvel piger som klinikker - og kun en gang har Skat ikke været tilfreds. Det skyldes så et voldsomt højt privatforbrug af ejeren af klinikken - uden det kunne begrundes ved indtjening.

 

Send mig gerne en besked, hvis du har yderligere spørgsmål angående regnskab, skat mm

 

bh

The Revisor-man

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Flere siger det mere fornuftigt at betale procent? Jaa, hvis man ikke tjener noget? -Men hvorfor så være der? Og hvorfor skal huset have mere bare fordi man selv tjener mere, i siger det er mest fair, okay så??? Ikke i min lille lyserøde bog...

enig med molly, og så er der jo altså stadigvæk steder der intet skal have hvis der ingen indtjening er... Så ja hul i hovedret at give feks 5000 kr på en vagt når man kan nøjes med 1000!!! For feks de 5000 kan du komme på 5 vagter og dermed kan man jo regne ud, at det kun kan betale sig... Ren rufferi!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har for øvrigt haft en god snak med silke pigen og har foreslået hende at være her sammen med mig en dag, så hun kan se med egne øjne hvad jobbet går ud på... Det ser jeg meget frem til og ville ønske nogen havde budt mig den chance som ny, guderne skal vide jeg havde brug for det... Så skønt at der er så mange søde og rare herinde der hjælper hende smiler. Stort varmt knus til jer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg desværre ikke meget forstand på hvad der er af muligheder vest for Storebælt, men en smule forstand har jeg da på moms, skat mm for selvstændige erhvervsdrivende og virksomheder.

 

Det er korrekt at der ikke er krav om et cvrnr/momsregistrering hvis man omsætter for under DKK 50.000 på 12 løbende måneder - altså ikke pr. kalenderår, men 12 løbende måneder.

 

Det der til gengæld er krav om er, at et overskud af selv et mindre bijob skal selvangives.

 

Her er det ikke alene din omsætning der skal selvangives, men nettoresultatet - for du kan også fratrække dine udgifter til annoncer, telefonpige, husleje (hvis du kan få en kvittering) mm.

 

En momsregistrering er en god ide, da du i så fald har et registreringsbevis fra Skat på din virksomhed. Skulle der så komme besøg fra Skat kan du blot henvise hertil. Det giver en dejlig ro i maven...

 

Så kan Skat forholde sig til din selvangivelse og indkalde bilagsmateriale hvis de ønsker det. Så undgår du i første omgang at Skat estimere en estimeret indtjening på et givent antal vagter.

 

 

Jeg har gennem flere år hjulpet såvel piger som klinikker - og kun en gang har Skat ikke været tilfreds. Det skyldes så et voldsomt højt privatforbrug af ejeren af klinikken - uden det kunne begrundes ved indtjening.

 

Send mig gerne en besked, hvis du har yderligere spørgsmål angående regnskab, skat mm

 

bh

The Revisor-man

 

Det kan være, at du kan blive "ansat" herinde :).

Det, jeg mener, er, at det kan være betryggende for pigerne at vide, at man kan konsultere en herinde, der har et solidt indblik i tingene på begge sider af desken – en, som ikke har et ubestrideligt kendskab til tingene.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kan være, at du kan blive "ansat" herinde :).

Det, jeg mener, er, at det kan være betryggende for pigerne at vide, at man kan konsultere en herinde, der har et solidt indblik i tingene på begge sider af desken – en, som ikke har et ubestrideligt kendskab til tingene.

 

De to negationer i sidste sætning, er det med vilje, eller en fejl? Ret afgørende for hvordan man skal opfatte dit indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De to negationer i sidste sætning, er det med vilje, eller en fejl? Ret afgørende for hvordan man skal opfatte dit indlæg.

Det sidste "ikke" skulle selvfølgelig ikke have været med. Det er desværre det, der kan ske, når man sidder og retter/forbedrer.

Af og til kunne man godt længes tilbage til fyldepennens tidsalder.

Men det, jeg mener, er, at det er rart at kende en, der har et ubestrideligt kendskab til tingene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Minika

Hej alle i søde mennesker her på siden :)

Jeg har længe fuldt med her på siden:) og har engang også være glædespige - men det forgik hos min x kæreste...

Jeg savner dig faktisk rigtigt meget spænding og alle de gode opleves ved det:)

Jeg går i tankerne om at jeg gerne vil være på en klinik eller noget i den dur så jeg ikke er alene.. Men synes ikke rigtigt jeg kan finde nogen i Århus - hvor er der danske piger ? :) nogen der ved hvem jeg kan snakke med for at finde et sted og være :)

Lidt om mig jeg er en dansk pige - har fuldtid job - og bor i Århus - jeg er en frisk, sød og udadvendt pige som savner noget spænding i hver Dagen:)

Håber nogen kan hjælpe mig :) har som sagt prøvet lidt af det med min x.

Mange kram Silke ;)

 

Heeey :D ved du hvad ?! 

jeg er lige den person du har brug for + jeg mangler en som dig :D Vil du ikke være sød kontakte mig på 31 80 70 27 eller [email protected] 

 

Mange hilsen Minika ;D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Jeg vil på det kraftigste advarer om at man ikke lader sig registrere som erhvervdrivende!!

 

Hvis SKAT få viden om, at man har drevet virksomhed uden at være registreret, så står man til bål og brand!! SKAT vil i første omgang lave en skønsmæssig fastsættelse af ens indkomst udfra et skøn af antal vagter/kunder osv. De kan så komme frem til at man har haft en indkomst på f.eks. dkr. 500.000 på et år, og så kræve skat af dette, dvs. ca. 50% = 250.000 i skat.

 

Dvs. så står man pludselig med en skattegæld på dkr. 250.000!! Og hvis man ikke kan modbevise SKAT skønsmæssige antagelser, så hænger man på gælden. Og da de fleste transaktioner for en glædespige jo foregår kontant uden bilag, så vil en glædespige have meget svært ved at løfte denne bevisbyrde.

 

Som minimum bør man lade sig registrere som erhvervsdrrivende, og angive en del af sine indtægter, således at det ser tilforladeligt ud overfor SKAT (det er denne måde, de fleste laver sorte penge på).

 

Man skal i øvrigt IKKE registreres som glædespige. SKAT og Erhvervsstyrelsen skal kun have at vide, at man er selvstændig erhvervsdrivende med "andre personlige tjenesteydelser".

 

Det lyder måske som den rigtige løsning desværre! Og det med at angive en del også fornuftigt og en velkendt strategi. Når jeg tidligere har skrevet imod dette skyldes det min eventuelle uvidenhed omkring hvor aktiv skat er i at kontrollere massage miljøet. Grådighed straffer sig altid er dog også min holdning og erfaring her i livet. Så måske kunne man angive efter et 50/50 princip eller lignende!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er helt enig med BX i hans synspunkter; og desuden undrer jeg mig over, at det ikke er mod EG's regler at opfordre til skatte- og momssnyd, således som gameguy gør ovenfor.

Det har jo ofte været et kritikpunkt at udenlandske piger sjældent eller aldrig betaler disse udgifter, så ligefrem at opfordre til slags er vel noget af et skråplan.

 

Hej igen smo

 

Apropos tvivlsomme råd, hvad synes du så om denne opskrift på at lave sorte penge? Fortjener den ikke også en løftet pegefinger?

 

Filosoffen sagde den 28 Jan 2014 - 11:00 PM:

 

"Som minimum bør man lade sig registrere som erhvervsdrrivende, og angive en del af sine indtægter, således at det ser tilforladeligt ud overfor SKAT (det er denne måde, de fleste laver sorte penge på)."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og meget apropos, når man ønsker at være anonym i branchen, så er man nødt til at forholde sig til spørgsmål som:

 

1) Hvordan beskytter jeg min anonymitet

2) Når, den brydes, hvor stor skade kan det så medføre.

 

 

Bemærk "Når den brydes" for her gælder som ved alt andet her i livet "Hvad der kan gå galt, går galt - det er blot et spørgsmål om tid"

 

Det gør sig gældende for kunder, man er simpelthed nødt til at vurdere forskellige scenarier, samt gøre sig nogle tanker om, hvad gør jeg i den situation

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hold da kæft i er for meget i bliver ved med og råbe hinanden i hovedet med alt mulig i ik ved en skid om alligevel.

 

Tal for dig selv. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...