Hop til indhold
Silke-pige

Hvis man gerne vil være glædes pige

Recommended Posts

hvis Silke fortsat vil være Glædespige - så er det nok nærmest på trods af jeres indsats Gutter :)  

 

De eneste der byder ind med noget fornuftigt er tøserne (igen) ... resten er igen en pikmålingskonkurrence

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis Silke fortsat vil være Glædespige - så er det nok nærmest på trods af jeres indsats Gutter :)

 

Det bør heller ikke være "let" at starte som glædespige.

I denne tråd er der givet "advarsler" om, at

1. man på følelsesmæssige/seksuelle plan skal være 100% afstemt med at have sex med mange fremmede personer.

2. man bør have en "ven" der arbejder i branchen

3. man bør have en fast husleje, fremfor en procentvis andel, for at undgå at udlejer presser ens grænser i forhold til større omsætning.

4. man ikke skal arbejde hvor det er en mand der er "mutter", da mænd ikke kan sætter sig ind i piges arbejde som glædespige.

5. man bør have styr på hvordan man er selvstændig erhvervsdrivende, herunder SKAT osv.

Det er alle nogle rigtige gode råd, som Silke helt sikkert kan bruge.

Vi skal vel ikke bare læne os tilbage, og sige til Silke: "Gå du bare igang som glædespige, der er overhoved intet at bekymre sig om"??

 

De eneste der byder ind med noget fornuftigt er tøserne (igen) ... resten er igen en pikmålingskonkurrence

 

Min debat med Liv, kan vel næppe være en pikmålingskonkurrence? Så vidt jeg ved, har Liv ikke nogen pik. :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg ville helt klart skifte navn fra Silke-pigen, da det ikke er særlig originalt og allerede er "taget" af flere andre piger :-P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Til Filosoffen: Og det Silke-pige spørger om:

Hej alle i søde mennesker her på siden :)

.....Jeg går i tankerne om at jeg gerne vil være på en klinik eller noget i den dur så jeg ikke er alene.. Men synes ikke rigtigt jeg kan finde nogen i Århus - hvor er der danske piger ? :) nogen der ved hvem jeg kan snakke med for at finde et sted og være :).....

....Håber nogen kan hjælpe mig :) har som sagt prøvet lidt af det med min x......

Mange kram Silke ;)

Alle de gode råd, du og dine "venner" er kommet med berører langt fra ovenstående spørgsmål.

 

Men du har ret. Hvis man kun skal forholde sig til overskriften, og ikke det trådstarter i øvrigt skriver, så er der jo ingen grænser for, hvad der kan debatteres. Meeeeen, er det nu sådan det forholder sig i andre tråde, f.eks. den hvor du selv mente en eller anden var på vildspor?

Redigeret af Starson45

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville helt klart skifte navn fra Silke-pigen, da det ikke er særlig originalt og allerede er "taget" af flere andre piger :-P

 

Tror at hun bl.a. selv har brugt det tidligere, men ellers er det nok ikke det bedste navn, udover at det giver det her lidt amatørpræg, som godt kan lokke husarerne til  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

så tager vi den lige en gang til for Prins Knud - Filosof 

 

1. man på følelsesmæssige/seksuelle plan skal være 100% afstemt med at have sex med mange fremmede personer. (pige-råd)
2. man bør have en "ven" der arbejder i branchen (pige-råd)
3. man bør have en fast husleje, fremfor en procentvis andel, for at undgå at udlejer presser ens grænser i forhold til større omsætning. (pige-råd)
4. man ikke skal arbejde hvor det er en mand der er "mutter", da mænd ikke kan sætter sig ind i piges arbejde som glædespige. (pige-råd)
5. man bør have styr på hvordan man er selvstændig erhvervsdrivende, herunder SKAT osv.  (her er pigernes råd - så at se tiden an - i direkte kontrast til dit ...)

 

så alt i alt - ud over at du får listet en række teoretiske tilfælde op hvor pigen kan blive ramt af Skat - og andre kloger sig på husleje-konstruktioner - så er det eneste KONKRET ANVENDELIGE råd fra mændene - at søge ind hos Grønnegade 64 teamet...  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man kun skal forholde sig til overskriften, og ikke det trådstarter i øvrigt skriver, så er der jo ingen grænser for, hvad der kan debatteres.

 

Forkert, der ER grænser. Indlæg skal som minimum kunne relateres til trådens overskrift.

 

Meeeeen, er det nu sådan det forholder sig i andre tråde, f.eks. den hvor du selv mente en eller anden var på vildspor?

 

Den >tråd du henviser til, kunne hverken dine/mine indlæg ikke længere relateres til hverken trådens overskrift eller trådstarters indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

så tager vi den lige en gang til for Prins Knud - Filosof 

 

1. man på følelsesmæssige/seksuelle plan skal være 100% afstemt med at have sex med mange fremmede personer. (pige-råd)

2. man bør have en "ven" der arbejder i branchen (pige-råd)

3. man bør have en fast husleje, fremfor en procentvis andel, for at undgå at udlejer presser ens grænser i forhold til større omsætning. (pige-råd)

4. man ikke skal arbejde hvor det er en mand der er "mutter", da mænd ikke kan sætter sig ind i piges arbejde som glædespige. (pige-råd)

5. man bør have styr på hvordan man er selvstændig erhvervsdrivende, herunder SKAT osv.  (her er pigernes råd - så at se tiden an - i direkte kontrast til dit ...)

 

så alt i alt - ud over at du får listet en række teoretiske tilfælde op hvor pigen kan blive ramt af Skat - og andre kloger sig på husleje-konstruktioner - så er det eneste KONKRET ANVENDELIGE råd fra mændene - at søge ind hos Grønnegade 64 teamet...  

 

Du kan lige så godt give op. Vedkommende har bestemt sig for, at han har ret.

 

Nu bliver der nok hældt en omgang vand ud af ørerne igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager muligvis fejl, or så opdateret er jeg jo heller ikke - men lige Grønnegade har ihvertfald tidligere opereret med heftige huslejer med, dummebøder o.s.v   

 

Men nu spørger Silke-pigen jo rent faktisk ikke om andet end HVOR..... Der er ikke mange steder i Århus for danske piger - de modne finder man i Trepkasgade 29, Jægersgaardsgade 147 og Samsøgade 35, men falder man uden for den aldersgruppe (er det begrænset med muligheder), så vidt jeg kan er orienteret. Så hvis det er rent på hobbyplan - og du ikke vil have en vagtpige med - så er det at leje sig ind på enten La Tour (det kan gøres nogenlunde diskret) eller på Havnhotellet (http://www.aoa.dk/overnatning/havnehotellet) nok noget at det letteste at starte med.... Så kan det jo prøves af - UDEN at involvere alt for mange andre. 

 

Redigeret af Heine

Del dette indlæg


Link til indlæg

5. man bør have styr på hvordan man er selvstændig erhvervsdrivende, herunder SKAT osv.  (her er pigernes råd - så at se tiden an - i direkte kontrast til dit ...)

Mit råd angående det at være erhvervsdrivende er faktisk en direkte vidregivelse af informationer fra SIO's guide "Ny i sexarbejde".

 

Da SIO's guide er forfattet af piger, vil jeg hævde, at mit råd er lige så "pige-agtig" som de piger der har indlæg i denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mit råd angående det at være erhvervsdrivende er faktisk en direkte vidregivelse af informationer fra SIO's guide "Ny i sexarbejde".

 

Da SIO's guide er forfattet af piger, vil jeg hævde, at mit råd er lige så "pige-agtig" som de piger der har indlæg i denne tråd.

 

Jeg synes så også hun skal gå til lægen regelmæssigt, passe sin nattesøvn, spise mindst tre næringsrige og sunde måltider om dagen samt sørge for at drikke mindst to liter om dagen. Og så tror jeg ikke engang jeg fik det hele med, men det er relevant for trådens overskrift.

 

Jeg tror ærlig talt Silke-pige ved dette, også at der findes noget der hedder SKAT (og moms, hvis omfanget kræver det). Ellers havde hun jo nok spurgt om det.

 

Hold nu op med alt det udenomssnak. Please.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes så også hun skal gå til lægen regelmæssigt, passe sin nattesøvn, spise mindst tre næringsrige og sunde måltider om dagen samt sørge for at drikke mindst to liter om dagen. Og så tror jeg ikke engang jeg fik det hele med, men det er relevant for trådens overskrift.

 

Jeg tror ærlig talt Silke-pige ved dette, også at der findes noget der hedder SKAT (og moms, hvis omfanget kræver det). Ellers havde hun jo nok spurgt om det.

 

Hold nu op med alt det udenomssnak. Please.

Mener du også, at SIO skal fjerne deres råd om SKAT/moms/revisor i deres guide?

Jeg tror mere på SIO's guide, end på en anonym bruger på EroGuide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Jeg synes bare moderator starson45 skal føre pigens sag videre. Han er trods alt klogere på det område med hensyn til råd. I'm out.

Redigeret af MushRoom

Del dette indlæg


Link til indlæg

du burde være gammel nok Filosof, til at vide hvad ordet "trættekær" betyder...  prøv at forhold dig til det Silke-pigen SPØRGER om - snarere end det du vil kloge dig om .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mener du også, at SIO skal fjerne deres råd om SKAT/moms/revisor i deres guide?

Jeg tror mere på SIO's guide, end på en anonym bruger på EroGuide.

 

En gang til for Prins Knud:

 

Det er jo ikke SKAT Silke-pige spørger om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

du burde være gammel nok Filosof, til at vide hvad ordet "trættekær" betyder...

Ak ja, det ved jeg i den grad, og det er netop sådan jeg har det, i forhold til EG-brugere der leger moderatorer.

prøv at forhold dig til det Silke-pigen SPØRGER om - snarere end det du vil kloge dig om .....

Prøv at forholde dig til, at vi er i "Generel debat" og ikke i et Q&A-forum (som efterlysningsforummet er).

Emnet for denne tråd er "Hvis man gerne vil være glædes pige", og dette kan GENERELT debatteres i denne tråd, sålænge man holder sig inden for dette emne. (fordi vi netop er i GENERELT DEBAT)

At trådstarter har nogle specifikke spørgsmål, hindrer ikke, at man også kan debattere trådens emne/overskrift.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puha der er godt nok gået meget debat i at jeg har lavet et oplæg :)

For at ligge låg på at det med skat og moms - sååå ved jeg godt alt dette:) så kan vi ikke bare lade det emne ligge er ikke født i går :) så ved godt man skal betale sin del til samfundet :)

Men ellers tak for alle jeres råd :) og især tak til dem der har smid en pb med det jeg virkelig spurgt om :) :) fordi det er ikke helt til og finde hovede og hale i det her på tråden efter der er gået mere debat i og omkring om hvad jeg mente :)

Kæmpe kram fra silke ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ved ikke om silke ringer i dag, men gør hun vil jeg koncentrere mig om at lytte til hvad hendes grundlag for at starte som glædespige er, hvad hun har af forventninger, hvad hun allerede ved, hvad hun har af erfaringer med branchen, høre om grænser og så vil jeg give hende min personlige mening om det at være pige... Vil fortælle lidt, men kun lidt om faldgrupperne, da Silke skal gøre sine egne erfaringer og ikke danne dem ud fra mine. Jeg tænker det, at snakke med en anden pige og (det kunne være hvem som helst herinde fra) høre lidt om det hele, må være nok til at selv træffe beslutningen om hun ønsker det eller ej. Tænker beslutningen faktisk er taget, men at der bare er tvivls spørgsmål... Vi kan vel alle bidrage og håbe hun kommer godt fra havn smil. Den ene stemme er jo ikke mere vigtig end den anden herinde... I hvert fald alt held og lykke til Silke pigen og nu ved hun da hvor hun kan henvende sig... Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Silke og Jer andre på EG

 

Jeg har indtil nu også fulgt lidt med på sidelinien, og vil da gerne give mit besyv med. 

 

Silke som jeg ser det, er der både mennskelige (eks. håndtering af dobbeltliv) samt praktiske overvejelser du kan gøre dig i forbindelse med det at være massagepige. 

Jeg ville foreslå, at du begynder med at "snuse" til faget stille og roligt. Eksempelvis kan du måske blive "føl" hos en mere erfaren (klinik)pige, og følge hende nogle timer på en vagt. Læg evt mærke til følgende:

  • Hvordan arbejder pigen? Er det 2 piger der deler en vagt?
  • Hvordan er stedet? Er der overvågning?  
  • Er der en telefondame?
  • Annoncering. How to do?

 

Og her kan man så selv vælge at indsætte mange mange flere punkter.

 

Ovenstående er kun en kort generel opsummering, som jeg nok selv ville følge, hvis jeg var på jagt efter et nyt sted.

 

Du er selvfølgelig velkommen til at smide mig en mail. Og jeg vrinsker gerne, men er ikke i det jyske så ofte.

 

Held og lykke Silke :-P 

 

Kh

 

Kimora  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor var det godt, at der her til sidst kom et par svar fra nogle af pigerne, som vel er de eneste, der egentligt kan give en ny pige i branchen de råd, hun har brug for.

 

Mangler pigerne mon i virkeligheden et forum uden for Eroguide, hvor de kan debattere den slags?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Mangler pigerne mon i virkeligheden et forum uden for Eroguide, hvor de kan debattere den slags?

De har ikke et behov for et forum, de ringer til hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Heine, der er nu altså flere steder i Århus med danske piger, du er ikke altid helt opdateret når du snakker om stederne i Århus, har jeg lagt mærke til. :-) No offence :-)

http://www.star-babes.eu/news.php

http://www.stjernebabes.dk/

På Stjernebabes har jeg gennem tiden også mødt unge danske piger som Regitze.

Begge klinikker er veletablerede klinikker med mindst 15 år på bagen.

Undskyld at jeg forholder mig til trådstarters spørgsmål :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Heine, der er nu altså flere steder i Århus med danske piger, du er ikke altid helt opdateret når du snakker om stederne i Århus, har jeg lagt mærke til. :smile: No offence :smile:

http://www.star-babes.eu/news.php

http://www.stjernebabes.dk/

På Stjernebabes har jeg gennem tiden også mødt unge danske piger som Regitze.

Begge klinikker er veletablerede klinikker med mindst 15 år på bagen.

Undskyld at jeg forholder mig til trådstarters spørgsmål :smile:

 

 

helt OK... jeg har skrevet lidt PM'er med Silke - bl.a. om ejerfohold bag Randersvej 5 og et par andre steder.... så no offence :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg tager muligvis fejl, or så opdateret er jeg jo heller ikke - men lige Grønnegade har ihvertfald tidligere opereret med heftige huslejer med, dummebøder o.s.v

Men nu spørger Silke-pigen jo rent faktisk ikke om andet end HVOR..... Der er ikke mange steder i Århus for danske piger - de modne finder man i Trepkasgade 29, Jægersgaardsgade 147 og Samsøgade 35, men falder man uden for den aldersgruppe (er det begrænset med muligheder), så vidt jeg kan er orienteret. Så hvis det er rent på hobbyplan - og du ikke vil have en vagtpige med - så er det at leje sig ind på enten La Tour (det kan gøres nogenlunde diskret) eller på Havnhotellet (http://www.aoa.dk/overnatning/havnehotellet) nok noget at det letteste at starte med.... Så kan det jo prøves af - UDEN at involvere alt for mange andre.

Helt fint, mit indlæg var blot en kommentar til at det skulle være begrænset med muligheder for steder med danske piger i Århus, hvis man så bort fra Grønnegade, Trepkasgade, Jægergårdsgade, Samsøgade. :) Så synes jeg bare der som minimum manglede at blive nævnt de 2 klinikker jeg henviste til i Århus N. :)

Derudover er Silkeborgvej i Århus et eldorado for folk der elsker modne danske piger. Der er 2 klinikker der udelukkende har modne piger på programmet, faktisk var der 3 klinikker med danske piger engang på Silkeborgvej og måske stadig, men den ene er vist noget ustabil i deres åbningstider eller også er den lukket.

Så i det hele taget er Århus stedet for folk der er til de lidt mere modne danske piger :D Men heldigvis der er også er gode thaisteder og enkelte lyspunkter hos de danske piger i Grønnegade og til tider på Stjernebabes, hvis man ikke lige tænder helt vildt på modne piger, ligesom Engtoften af og til også har overrasket mig og andre brugere på Eroguide meget positivt, men det er jo polske piger og ikke relevant for Silke. :)

Endelig er der danske piger i 20'erne så vidt jeg husker deres alder, der er begyndt at annoncere fra et sted i Thorvaldsensgade. De har dog heller ikke åbent hver dag og der er tilsyneladende kun 3 faste piger, som skiftes til at være der engang imellem.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

 

Det bør heller ikke være "let" at starte som glædespige.

I denne tråd er der givet "advarsler" om, at

1. man på følelsesmæssige/seksuelle plan skal være 100% afstemt med at have sex med mange fremmede personer.

2. man bør have en "ven" der arbejder i branchen

3. man bør have en fast husleje, fremfor en procentvis andel, for at undgå at udlejer presser ens grænser i forhold til større omsætning.

4. man ikke skal arbejde hvor det er en mand der er "mutter", da mænd ikke kan sætter sig ind i piges arbejde som glædespige.

5. man bør have styr på hvordan man er selvstændig erhvervsdrivende, herunder SKAT osv.

Det er alle nogle rigtige gode råd, som Silke helt sikkert kan bruge.

Vi skal vel ikke bare læne os tilbage, og sige til Silke: "Gå du bare igang som glædespige, der er overhoved intet at bekymre sig om"??

 

 

Min debat med Liv, kan vel næppe være en pikmålingskonkurrence? Så vidt jeg ved, har Liv ikke nogen pik. :grin:

 

Punkt 3 er jo rent hjernedødt. Det er da som jeg tidligere har pointeret da langt bedre at aflevere fx 20 pct. af omsætningen end at betale en fast pris på fx. 1000 kr. i husleje. Ved enhver omsætning under 5000 vinder pigen, ved større omsætning får huset også lidt del i den. Ved 0 vagt taber pigen intet og ved en lousy vagt får hun i det mindste lidt med hjem. Alle der hævder noget andet er storgamblere og mindre fornuftige. Kun hvis procenten kommer for højt op er denne model ikke god. Og omkring det der med at blive presset, ja men så scorer pigen altså stadigvæk de 80 pct af den ekstra citronsaft som evt måtte komme ud. Common interest

 

5 glem det. Lav dine penge sort og glem alt om skat og moms - erhvervet er ikke godkendt og organiseret så glem alt om told og skat hvis det er muligt. Hvis ikke så skift arbejdsplads og nick name hyppigt. Os kunder kan jo heller ikke trække udgiften fra så hvorfor fordyrre det hele med moms og skat. Det er dog det mest naive og tåbelige jeg længe har hørt! Tak for kaffe!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...