Hop til indhold

Recommended Posts

Er lige vendt hjem efter årets første tur til Thailand/Pattaya/Jomtien. Hermed en lille beretning om “Disneyland for voksne”.

Normalt rejser jeg med Thai Air, men lige her i Januar lod jeg mig friste af at spare knap 4000kr på billetten ved at rejse med Turkish. 

Bestilte CPH/Istanbul/Singapore og retur Bkk/Istanbul/Cph…..begge veje en rejsetid på ca 16 timer og en pris på 5.400kr plus 300kr til Air Asia fra Singapore til BKK.

Det gider jeg ikke igen. Næste gang bliver det direkte, koste hvad det koste vil.

 

Ankommet til DMK, Bangkok. Bruger altid Minnys Taxi, bestilt på forhånd, venter med navneskilt i terminalen. Limousine kørsel, koldt vand og en pris på 1200Bath til Pattaya/Jomtien.

 

Ankommer omkring kl 16 til Pattaya. Har bestilt Condo 5 dage på Airbnb.

I Pattaya bruger jeg næsten altid “The Edge”. En fin nyere bygning på hjørnet af Second Road og Soi Diana, perfekt location, gå afstand til alt. Super pool område, fine mindre condos og ikke mindst, meget let adgang for gæster.

 

Faldt straks i søvn og vågnede selvfølgelig kl 3 om natten.

Thai Friendly er min foretrukne jagtmark. Og det er let….meget let….af finde hvad man søger.

Jeg er sjældent oplagt til bar miljøet….og stort set aldrig til natklubber, Gogo bars, Soi 6 nej tak….walking Street ligeså.

Nå, faldt hurtigt i snak med Tuck på 37. Jeg går meget sjældent efter de helt unge piger, da jeg er nået op i en alder (60), hvor det ikke kun er sex og ud af døren. Piger mellem 30-40 år giver mig helt klart de bedste oplevelser.

Jeg kan da godt finde på at møde en 20 årig super hot lille sag en gang imellem, men så er det ST, sex og ud af døren.

Jeg er mest til LT(Long time). 

Tuck ankommer efter 20 min på sin scooter. 37, 160 høj, 48 kilo og et stort smil. Proviantering i 7/11, øl, vand, snacks….og selvfølgelig en af de gode skinke/ost toast til 29Bath

Op i lejligheden, masser af kys og omfavnelser fra Tuck.

Havde selvfølgelig forberedt mig hjemmefra ved at medbringe en æske Xegra fra mit seneste besøg i Thailand, så fra dette øjeblik og de følgende små 3 uger, slugte jeg en af de blå hver morgen. Gad vide hvor sundt det egentlig er?…men en herlig fornemmelse konstant at gå rundt og nærmest få jern på blot ved øjenkontakt med en fræk Thai pige.

Tuck opdagede også hurtigt, der var liv i kalorius, så af med tøjet og ud over stepperne. Hun virkede næsten endnu vildere end jeg selv. Fuld gas og afslutning i hendes varme mund.

Forventede hun ville løbe en tur på badeværelset, men Tuck slugte mine opsparede hvide soldater uden at fortrænge en mine, tog en slurk af sin øl og smilte til mig.

Så er ferien ligesom igang for alvor.

Nå, vi lå på sengen og sludrede lidt om alt muligt…virkelig god kemi imellem os, og et acceptabelt engelsk fra hendes side.

Resten af natten/formiddagen foregik med sex, Netflix, grinen, sjov og ballade og konstant nusseri. Jeg elsker at blive forkælet, bare ligge og blive nusset på nosserne og blive kælet for.

Vi vågnede ved 12 tiden, tog et bad sammen og gik ned for at spise noget frokost. Lige foran “The Edge” ligger “Kiss drinks and food”….et perfekt sted til lidt hurtig mad. Næsten udelukkende Farangs med Thai piger, der frekventerer det sted.

Op på værelset igen, et hurtigt blowjob fra den skønne….og jeg var øm og helt færdig.

Tuck arbejder som tjener på en restaurant fra 14-23, så hun måtte hellere komme afsted.

Jeg gav hende 2.500Bath….vi havde på intet tidspunkt talt om penge eller pris. Hun var lykkelig, og vi fulgtes hånd i hånd ned til hendes scooter.

 

Det blev ikke sidste gang jeg mødtes med Tuck på denne tur.

 

Fylder på med yderligere oplevelser hen ad vejen, når tiden er til det….og hvis der er nogen, som er interesseret i at høre mere fra Thailand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Asianking

Tusind tak for en meget fin beretning.

Bliv endelig ved med at dele ud af dine oplevelser, det er ualmindelig god underholdning for os som er godt satte og ikke har mulighed for at rejse til Himmeriget alene:P

VH PG

Del dette indlæg


Link til indlæg

@AsianKing Tak for beretningen. Og tak for at bekræfte mig i, ikke at vælge fly mere mellemlandinger blot for at spare. 
 

Jeg har selv haft kig på the edge, hvordan er deres wifi og hvordan får man adgang til condoen?

Jeg har altid bestilt hotel nemlig, så er lidt grøn i forhold til condo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin beretning A.K. 

lang rejse via Istanbul Singapore og så Air Asia til Don Muang OMG :shock: kan godt forstå hvis du tager Thai Airways næste gang  ;)

Og så Airbnb på The Edge, det må næsten ha kostet det samme som flybilletten :wub:

Kender The Edge på 2. rd ;) er der bar og swimmingpool på toppen 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ErnstOle skrev, 1 time siden:

@AsianKing Tak for beretningen. Og tak for at bekræfte mig i, ikke at vælge fly mere mellemlandinger blot for at spare. 
 

Jeg har selv haft kig på the edge, hvordan er deres wifi og hvordan får man adgang til condoen?

Jeg har altid bestilt hotel nemlig, så er lidt grøn i forhold til condo.

Meget fint og stabilt internet, ingen problemer….selv streaming kører fint.

jeg foretrækker helt klart en Condo frem for hotel. Nøglekortet til lejligheden henter du i postkasserne bag receptionen. Du får en SMS fra udlejer når rengøringsfolkene er færdige, så henter du nøglen og går til lejligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ErnstOle skrev, for 7 timer siden:

tak for at bekræfte mig i, ikke at vælge fly m(. fl)ere mellemlandinger blot for at spare. 

Singapore er da også ca. 2½ times flyvning i den forkerte retning - og så tilbage igen. Jeg har selv prøvet først at flyve til London og vente der i en 4 timer - det gider jeg heller ikke igen. Sidst fløj jeg via Paris fra Billund - det var lidt bedre og jeg undgik den lange togrejse til CPH.

Jeg synes det kommer an på timelønnen for en evt. længere rejsetid, men når jeg begynder at søge ca. ½ år i forvejen, sætter jeg på som regel en rejsetid på under 20 timer og ser hvad der kommer frem - og så kan man ofte ved at mingelere afrejsedatoer lidt frem og tilbage, både opnå mindre ventetid under mellemlandinger - og ikke mindst en billigere billet - men jeg gider helst heller ikke flyve på odd tidspunkter, hvor jeg er nødt til at betale for en taxi til/fra lufthavnen - så hellere en lidt dyrere ticket og spare på CO2-udledningen.

Tidligere før coronaen fløj jeg altid retur med Norwegian til en pris på mellem kr. 2500 - 3000 - de tider kommer nok ikke igen ;-(  - nu skal man virkelig bruge lang tid for at finde en pris til under det dobbelte.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
AsianKing skrev, for 22 timer siden:

Havde selvfølgelig forberedt mig hjemmefra ved at medbringe en æske Xegra fra mit seneste besøg i Thailand, så fra dette øjeblik og de følgende små 3 uger, slugte jeg en af de blå hver morgen. Gad vide hvor sundt det egentlig er?…men en herlig fornemmelse konstant at gå rundt og nærmest få jern på blot ved øjenkontakt med en fræk Thai pige.

Det lyder jo dejligt, at man får nemmere ved at få jern på, når dét begynder at knippe, men det er vel også det eneste de gør, ikke?

Det er ikke sådan, at du er i stand til, at få flere udløsninger end du normalt kan, vel?

Gav de dig nogen bivirkninger? som jeg kan læse mig frem til at de evt. kan give

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dagene går her I Pattaya. Efter min første hektiske nat, har jeg hygget mig med at opleve byens utrolige liv…..dag og nat!

Har haft 4-5 kvindelige besøg i lejligheden, alle bekendtskaber fra Thai Friendly. ST og LT flyder lidt sammen, da det svinger meget, hvor lang tid jeg bruger med den enkelte pige. En af de fede ting her er, at pigerne er meget fleksible og er glade for blot at være sammen og lade mig bestemme hvornår det skal slutte. Alle gode oplevelser og prismæssigt i et leje, hvor man som Dansker knapt kan tro det. Jeg aftaler næsten aldrig pris med pigen på forhånd. Rigtig mange piger på TF kan åbenbart også godt lide det på denne måde.

Lavede en aftale med en smuk 28 årig pige, som tilbød oliemassage(kokos) hos mig. Hun gav mig ca 2 timers glimrende massage og afsluttede med blow og handjob til top karakterer. Vi havde aftalt pris for massagen 500bath, og da jeg efter seancen spurgte hende hvor meget for afslutningen, smilte hun og sagde, det var op til mig. Jeg gav hende 1000bath. Vi var begge meget tilfredse…..nåede at have besøg af hende 3 gange mere under mit ophold.

Når jeg ikke havde kvindeligt selskab gik jeg rundt i byen og nød det. Soi Diana, Soi Buakhao, Treetown og hele dette område ligger inden for 10 minutters gang fra The Edge. Beachroad 5 minutter….de fleste gange gik jeg igennem Mikes shopping center på vej til Beachroad….fin aircondition, så man ikke sveder for meget.

Freelancerne på Beachroad(Coconut bar) tog jeg ikke med hjem….ellers en hel del flotte kvinder, men var ikke lige In The mood de gange jeg gik der. Til gengæld hyggeligt at sidde på den anden side af vejen og få et par øl. Der kan man altid høre lidt historier og erfaringer fra ligesindede sex turister.

Nå, havde aftalt en LT men en virkelig hot lille 30 årig Thai pige, Jasmine,fra TF. 155 høj, 46 kilo. Perfekt slank krop, ingen tatoveringer, kønt frækt ansigt, langt mørkt hår og et skønt smil. Hun havde så fået lavet et par meget velsiddende silicone bryster…men flot ser det ud.

Vi mødtes kl 18 foran The Edge. Hun så fantastisk ud i kort stramtsiddende sort kjole, der virkelig fremhævede hendes former og velsiddende bryster. Alle - som i alle - fyre som piger, kiggede lige en ekstra gang på den skønne….jeg koncentrerede mig bare om ikke at savle helt åbenlyst.

Havde bestemt mig for, vi skulle have en god middag på Beefeater, som praktisk nok ligger lige overfor min Condo.

Desværre havde jeg ikke bestilt bord, så alt var optaget. Sludrede lidt med den Svenske bestyrer af restauranten, som ville skaffe os et bord i løbet af en halv time. 

Jasmine foreslog straks, vi satte os i en nærliggende beerbar og fik en øl mens vi ventede. Hun talte udmærket engelsk og havde et vidunderligt imødekommende smil. Snakken gik lystigt og vi lærte hurtigt hinanden bedre at kende….snart føltes det som om, vi havde kendt hinanden i længere tid. Små kærlige berøringer og tætte kram gjorde os hurtigt meget tætte.

Vi nåede et par øl hver, så tilbage til restauranten, hvor svenskeren var klar med vores bord.

2 peberbøf med det hele, lidt forret, 1 flaske rødvin, 2 Leo og lidt isvand….det kunne ikke have været en mere perfekt start på aftenen.

Sluttede af med et par cocktails på Beefeater, og vi var begge i humør til at feste videre.

Jasmine foreslog et sted hun kendte med levende musik (country). En Grab blev hurtigt bestilt og afsted med os.

Jeg bliver meget sjældent meget fuld, men efter en 5-6 gin/tonic var både jeg og Jasmine helt op og ringe. Et glimrende sted med musik og dans og en fantastisk vellykket aften…kan desværre ikke huske navnet på stedet.

Der blev danset, skrålet, grinet, kysset og krammet til den store guldmedalje.

Har ingen ide om, hvad klokken var, da vi tumlede ud til en Grab, der tog os tilbage til The Edge.

Security folkene må have fået sig et billigt grin, da vi væltede rundt for at komme ind til elevatoren.

Det sidste jeg husker er, at vi faldt i søvn på sengen, viklet ind i hinanden…fuldt påklædte.

Vågnede kl 11 næste formiddag. Fik langsomt liv i Jasmine, og vi styrede samme mod et forfriskende bad. 

Det hjalp, så vi endelig kunne give den gas med herlig sex i alle mulige stillinger og uden nogen former for tabu.

Endnu et bad, på med noget tøj og ned på Kis’s, food and drinks til noget frokost.

Jeg gav Jasmine 3000bath for en fantastisk aften/nat. 

Var sammen med Jasmine en enkelt nat mere….vidunderlig pige.

 

Mere følger….

Del dette indlæg


Link til indlæg
leo kbh skrev, for 7 timer siden:

Det lyder jo dejligt, at man får nemmere ved at få jern på, når dét begynder at knippe, men det er vel også det eneste de gør, ikke?

Det er ikke sådan, at du er i stand til, at få flere udløsninger end du normalt kan, vel?

Gav de dig nogen bivirkninger? som jeg kan læse mig frem til at de evt. kan give

Ingen former for bivirkninger overhovedet.

men der skal meget lidt stimulans til før jeg er helt kampklar…og om morgenen er det stensikkert, man vågner med et ordentligt jern på.

føler nu nok jeg kan få flere udløsninger end normalt, men der bliver selvfølgelig færre og færre dråber i sprøjten med et unaturligt hyppigt antal udløsninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, tid til endnu en lille oplevelse fra Pattaya.

 

Har ved tidligere besøg i byen haft kanon gode oplevelser på blowjob baren Kings Club på 3. Road.

Så afsted med mig en tidlig aften ved 20-tiden.

Ankommer til stedet, der som altid ser lukket og mørkt ud. Det skal man ikke lade sig narre af. Ring på klokken, og døren bliver åbnet.

Ind i de mørke lokaler med et enkelt pool bord og ca 10 piger på vagt.

Satte mig ved baren som den eneste. I alt var vi 3 gæster. Den ene pige efter den anden kommer hen og hilser indtil jeg giver en Lady drink til en.

Så bliver det meget kærligt. Hun tager bluse og trusser af, så jeg kan føle på varerne. Bliver tilbudt et blow siddende i baren, eller i en kabine indrettet til formålet.

Det blev et pænt nej tak fra mig. Havde nok for store forventninger til mit besøg denne gang.

 

Lad mig i stedet springe tilbage til September 23 og mit besøg på Kings Club.

 

Kommer ind på Kings Club ved 21. Tiden. De har officiel lukketid kl 12, så man skal ikke komme alt for sent.

Kun 4-5 gæster, så jeg hygger mig med en af de 11-12 tilstede værende piger.

Pigerne er højlydte og går til den med øl og drinks. “Min” pige forklarer mig, at en af hendes kolleger har fødselsdag, så det fejrer de selvfølgelig. Jeg havde selv fået lidt at drikke på det tidspunkt, så jeg vælger at give en drink til alle pigerne. Det gav bonus, så jeg var nu en integreret det af fødselsdagsfesten.

På et tidspunkt ser jeg, de andre mandlige gæster er gået, så jeg er alene på baren. Kort tid efter kommer 3 unge amerikanske fyre ind. Alle i godt humør, og de starter med at give en omgang til alle. Så er vi pludselig som en samlet flok…4 gæster og 11-12 efterhånden meget frække piger. 

Vi spiller lidt pool med pigerne og jeg står og sludrer lidt med en af amerikanerne. På det tidspunkt er alle i Kings Club ved at være godt beduggede.

Kan ikke helt huske om det var ham eller mig, der fik en genial ide.

Vi foreslog til pigerne og bartenderen. At hver af os 4 gæster lagde 4000 bath. Det betalte for resten af aftenen, lukket dør, fri bar til os og pigerne. Pigerne skulle smide alt tøj….de fleste var allerede nøgne og vi skulle have blowjob unlimited.

Dørene blev låst, og så gik det ellers amok på baren. 

Det kan bare noget, at spille pool med en halv snes nøgne piger, som bare er oplagte til en kæmpe fest. Mellem stødene(pool) er der hele tiden en pige, der tager ens pik i munden og sutter løs.

De tre amerikanere og jeg selv havde det fantastisk.

Efterhånden begyndte et par af pigerne at blive for beruset. De blev ved fælles hjælp båret ud i  en taxi og kørt hjem.

En af pigerne omkring poolbordet gav et suverænt godt blowjob. Jeg havde i smug fået lavet en aftale med hende om, at hun skulle med mig hjem, når festen på baren sluttede.

På et tidspunkt har en af amerikanerne åbenbart også opdaget hendes særlige evner ud i blowjobs. Han havde også inviteret hende med hjem, men fået besked af den smukke om, at hun allerede havde en aftale med mig.

Han kom over og spurgte mig om det var rigtigt…hvilket jeg kun kunne bekræfte. Han ville meget gerne have hende med til sit hotel, så vi indledte forhandlinger om, hvem der skulle have Miss blowjob med hjem.

Det endte med, han tilbød mig 2000 bath, hvis han kunne få lov at invitere hende med hjem. Det accepterede jeg, da jeg alligevel var blevet så fuld, at jeg sikkert bare var faldet i søvn alligevel.

Så blev jeg lige pludselig en slags Pimp i Pattaya….

Nå, alt i alt havde jeg en af de bedste aftener/nætter i mit liv….til en meget billig penge!.

 

Jeg ankom alene, fuld og træt til min Condo….men jeg er helt sikkert faldet i søvn med et kæmpe smil.

 

Sådanne oplevelser får man selvfølgelig ikke altid, men når man rammer sådan en aften, så føler man sig virkelig som verdens lykkeligste mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AsianKing skrev, den 4.2.2024 at 18:57:

Dagene går her I Pattaya. Efter min første hektiske nat, har jeg hygget mig med at opleve byens utrolige liv…..dag og nat!

Har haft 4-5 kvindelige besøg i lejligheden, alle bekendtskaber fra Thai Friendly. ST og LT flyder lidt sammen, da det svinger meget, hvor lang tid jeg bruger med den enkelte pige. En af de fede ting her er, at pigerne er meget fleksible og er glade for blot at være sammen og lade mig bestemme hvornår det skal slutte. Alle gode oplevelser og prismæssigt i et leje, hvor man som Dansker knapt kan tro det. Jeg aftaler næsten aldrig pris med pigen på forhånd. Rigtig mange piger på TF kan åbenbart også godt lide det på denne måde.

Lavede en aftale med en smuk 28 årig pige, som tilbød oliemassage(kokos) hos mig. Hun gav mig ca 2 timers glimrende massage og afsluttede med blow og handjob til top karakterer. Vi havde aftalt pris for massagen 500bath, og da jeg efter seancen spurgte hende hvor meget for afslutningen, smilte hun og sagde, det var op til mig. Jeg gav hende 1000bath. Vi var begge meget tilfredse…..nåede at have besøg af hende 3 gange mere under mit ophold.

Når jeg ikke havde kvindeligt selskab gik jeg rundt i byen og nød det. Soi Diana, Soi Buakhao, Treetown og hele dette område ligger inden for 10 minutters gang fra The Edge. Beachroad 5 minutter….de fleste gange gik jeg igennem Mikes shopping center på vej til Beachroad….fin aircondition, så man ikke sveder for meget.

Freelancerne på Beachroad(Coconut bar) tog jeg ikke med hjem….ellers en hel del flotte kvinder, men var ikke lige In The mood de gange jeg gik der. Til gengæld hyggeligt at sidde på den anden side af vejen og få et par øl. Der kan man altid høre lidt historier og erfaringer fra ligesindede sex turister.

Nå, havde aftalt en LT men en virkelig hot lille 30 årig Thai pige, Jasmine,fra TF. 155 høj, 46 kilo. Perfekt slank krop, ingen tatoveringer, kønt frækt ansigt, langt mørkt hår og et skønt smil. Hun havde så fået lavet et par meget velsiddende silicone bryster…men flot ser det ud.

Vi mødtes kl 18 foran The Edge. Hun så fantastisk ud i kort stramtsiddende sort kjole, der virkelig fremhævede hendes former og velsiddende bryster. Alle - som i alle - fyre som piger, kiggede lige en ekstra gang på den skønne….jeg koncentrerede mig bare om ikke at savle helt åbenlyst.

Havde bestemt mig for, vi skulle have en god middag på Beefeater, som praktisk nok ligger lige overfor min Condo.

Desværre havde jeg ikke bestilt bord, så alt var optaget. Sludrede lidt med den Svenske bestyrer af restauranten, som ville skaffe os et bord i løbet af en halv time. 

Jasmine foreslog straks, vi satte os i en nærliggende beerbar og fik en øl mens vi ventede. Hun talte udmærket engelsk og havde et vidunderligt imødekommende smil. Snakken gik lystigt og vi lærte hurtigt hinanden bedre at kende….snart føltes det som om, vi havde kendt hinanden i længere tid. Små kærlige berøringer og tætte kram gjorde os hurtigt meget tætte.

Vi nåede et par øl hver, så tilbage til restauranten, hvor svenskeren var klar med vores bord.

2 peberbøf med det hele, lidt forret, 1 flaske rødvin, 2 Leo og lidt isvand….det kunne ikke have været en mere perfekt start på aftenen.

Sluttede af med et par cocktails på Beefeater, og vi var begge i humør til at feste videre.

Jasmine foreslog et sted hun kendte med levende musik (country). En Grab blev hurtigt bestilt og afsted med os.

Jeg bliver meget sjældent meget fuld, men efter en 5-6 gin/tonic var både jeg og Jasmine helt op og ringe. Et glimrende sted med musik og dans og en fantastisk vellykket aften…kan desværre ikke huske navnet på stedet.

Der blev danset, skrålet, grinet, kysset og krammet til den store guldmedalje.

Har ingen ide om, hvad klokken var, da vi tumlede ud til en Grab, der tog os tilbage til The Edge.

Security folkene må have fået sig et billigt grin, da vi væltede rundt for at komme ind til elevatoren.

Det sidste jeg husker er, at vi faldt i søvn på sengen, viklet ind i hinanden…fuldt påklædte.

Vågnede kl 11 næste formiddag. Fik langsomt liv i Jasmine, og vi styrede samme mod et forfriskende bad. 

Det hjalp, så vi endelig kunne give den gas med herlig sex i alle mulige stillinger og uden nogen former for tabu.

Endnu et bad, på med noget tøj og ned på Kis’s, food and drinks til noget frokost.

Jeg gav Jasmine 3000bath for en fantastisk aften/nat. 

Var sammen med Jasmine en enkelt nat mere….vidunderlig pige.

 

Mere følger….

Du skriver at du aldrig laver pris aftaler med pigerne, det sørger jeg altid for, og har aldrig problemer. Men jeg kender til mange grimme historier hvor der ikke har været klar pris aftale på forhånd, sågar er nogle endt på den lokale politistation, så vil nok anbefale at der laves aftaler, evt med doc. Som på en sms. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AsianKing skrev, den 4.2.2024 at 19:05:

Ingen former for bivirkninger overhovedet.

men der skal meget lidt stimulans til før jeg er helt kampklar…og om morgenen er det stensikkert, man vågner med et ordentligt jern på.

føler nu nok jeg kan få flere udløsninger end normalt, men der bliver selvfølgelig færre og færre dråber i sprøjten med et unaturligt hyppigt antal udløsninger.

Du skriver "Xegra" hvad er det viagra/cialis ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 2 timer siden:

"Xegra" hvad er det viagra/cialis ??

Xegra indeholder det samme aktiv stof Sildenafil, som Viagra og mange andre kopi produkter.

Cialis indeholder Tadalafil.

lad nu vær med at købe det på nettet eller i en kiosk i udlandet,  der er INGEN GARANTI for hvad det indeholder!

Gå til lægen og få det der - for din egen skyld.

Også er det næsten gratis når det er på recept ;)

https://www.tv2kosmopol.dk/tv2-oestjylland/kan-indeholde-rottegift-og-gipsvaegge-illegale-potenspiller-slipper-gennem-koebenhavns-lufthavn

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 9 timer siden:

Xegra indeholder det samme aktiv stof Sildenafil, som Viagra og mange andre kopi produkter.

Cialis indeholder Tadalafil.

lad nu vær med at købe det på nettet eller i en kiosk i udlandet,  der er INGEN GARANTI for hvad det indeholder!

Gå til lægen og få det der - for din egen skyld.

Også er det næsten gratis når det er på recept ;)

https://www.tv2kosmopol.dk/tv2-oestjylland/kan-indeholde-rottegift-og-gipsvaegge-illegale-potenspiller-slipper-gennem-koebenhavns-lufthavn

Se dem kender jeg jo godt, men lige Xegra har jeg ikke hørt før, og han nævner at han har dem fra sit sidste besøg i thailand, og han bare skal kigge på pigerne for de virker, det er da lidt vildere end sidafil mm. :D

Så bare nysgerrig B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tid til mit sidste skriv fra denne tur. Har måttet springe over mange gode og spændende oplevelser, men sådan er det, når man er på Pattaya tur. Der sker så meget, at man næsten er nødt til at føre dagbog for at huske det hele.

Nå, efter en lille uge i Pattaya, var det tid at skifte lokation til Jomtien Beach.

Pattaya er faktisk lidt for vild og hektisk for mig, så jeg elsker at komme ud til Jomtien Beach, hvor alting er lidt mere roligt og ferie stemning.

Samtidig har jeg det sådan, at jeg gerne vil betale for, at være installeret i lidt luksuriøse omgivelser, som gør opholdet lidt mere behageligt.

Jeg havde derfor lejet en Condo i Copacabana Beach bygningen (lige ved siden af Jomtien Night Market), hvor jeg har været flere gange før og altid har følt mig godt tilpas.

Nyere bygning med 4 fantastiske pools - den ene på 59. Sal med den mest imponerende udsigt i hele Jomtien.

Jeg havde lejet en Condo på 58. Sal med flot udsigt og altan med jacuzzi….det gav bestemt også nogle ekstra plus point fra mine skiftende gæster….

Thai Friendly er min ven. Fandt en formiddag Rainy, en slank velskabt pige på 30 med små frække bryster og glatbarberet mis. Vi aftalte, hun skulle tage bikini og skiftetøj med.

Rainy viste sig at være en super sød pige med et mægtigt humør….vi svingede utroligt godt sammen.

Vi tog et brusebad - og en kold Chang - ved hendes ankomst. Derefter en hidsig omgang middags sex i alle mulige og umulige stillinger….så havde vi ligesom lært hinanden lidt bedre at kende.

Derefter på med badetøj og ned til poolen i haven foran bygningen. Det er den største pool med flere jacuzzi, swimup poolbar og restaurant.

Svømmede lidt rundt i poolen, lavede lidt sjov og hyggede os gevaldigt. Satte os i poolbaren og fik nogle øl og lidt frokost.

Hyggede os ved poolen det meste af eftermiddagen. Grinede, pjattede og til tider ret højlydte. Herligt når man virkelig føler den der rigtige “Girlfriend” fornemmelse med en så sød, smuk, fræk og imødekommende person….den kontinuerlige indtagelse af alkohol begyndte selvfølgelig også at gøre os mere og mere løsslupne.

Sidst på eftermiddagen rykkede vi op til lejligheden, hvor Rainy i sengen lå og nulrede mine nosser og pik. Det udviklede sig selvfølgelig til et frækt blæs fra den smukke, og jeg fyrede min (lille) ladning af i hendes smilende mund.

Derefter faldt vi i søvn viklet ind i hinanden.

Vågnede igen ved 20 tiden. Vi tager et bad og klæder os på til at gå ud at spise. For pokker hvor så hun godt ud, dresset op til en festlig aften.

Vi går hånd i hånd ad Jomtien Beach Road og går ind på “Akvavit”, et udmærket hyggeligt sted med god mad….både internationalt og Thai.

Bestiller mad, en flaske rødvin og et par øl. Rainy

Er mindst lige så “tørstig” som jeg er.

Nyder den gode mad og vinen, masser af grin og jokes.

Rykker efter maden til baren, hvor det er Gin/Tonic, der står på menuen….og derefter videre til et spillested med levende musik, gang i den med dans og en hel del kolde øl.

Ud på natten er den skønne og jeg godt beduggede og godt trætte begge. Bestiller en Grab hjem til Copacabana, hvor vi begge er for trætte/fulde til sex.

Det blev der til gengæld taget revanche for næste formiddag, hvor vi efter et bad sammen, gav den fuld gas på badeværelset, i stuen, i køkkenet, på altanen(!) og endelig i sengen.

Jeg havde nu kendt Rainy et døgn, men det føltes som om, vi havde kendt hinanden altid. 

Da hun var i gang med endnu et bad, lagde jeg 3000 Bath på hendes taske.

Da hun var påklædt tog vi elevatoren de 58 etager ned, og ude på Beach Road krammede vi og kyssede farvel.

Mens vi ventede på hendes motorcykel Taxi skulle ankomme, spurgte jeg hende, hvad hendes planer var for dagen. Ingenting, svarede hun. Vi grinede begge fjoget, jeg gav hendes Taxi 100 Bath, tog Rainy i hånden og gik tilbage mod Copacabana.

Og sådan startede endnu et døgn i Rainys vidunderlige selskab.

 

Jeg taler stadig dagligt med Rainy på Line, hvor vi pjatter og planlægger nye oplevelser sammen. 

 

—————-

 

Ny oplevelse.

 

Denne oplevelse flyttede nogle grænser for mig.

Begyndte ved 1 tiden om natten at chatte med en pige, Tukkata, på TF.

Man kunne ikke se hendes ansigt på billederne, men hendes krop så virkelig flot og velskabt ud.

Når jeg skrev en besked, kunne der gå 10-15 minutter før hun svarede. Rimeligt irriterende, normalt mister jeg hurtigt interessen, men et eller andet fik mig til at fortsætte kontakten med hende.

Jeg skrev flere gange til hende om at komme til mig, men hver gang fik jeg en vævende besked om, at hun ikke var smuk som pigerne i en bar.

Endelig, omkring ved 3.30 tiden om natten, fik jeg overbevist hende om, hun skulle tage en MC til mit sted. Hun ville lige tage et bad og så komme til mig.

Jeg fik lidt af et chok, da jeg mødte hende foran bygningen. Hun var virkelig ikke køn. Ansigtet med mange ar, jeg tror fra acne.

Hun virkede nervøs, noget forhutlet…og slet ikke hvad jeg havde håbet på.

Havde mest af alt lyst til blot at sende hende afsted igen, men kunne fornemme, at det virkeligt ville være hårdt for hende, at føle sig kasseret….endnu en gang sikkert.

Inviterede hende med op i lejligheden. Jeg var bestemt ikke glad ved hele denne situation.

Hun talte ikke et ord Engelsk, så al kommunikation foregik via SayHi appen.

Hun var meget stille og genert, gav hende en flaske vand. 

Hun spurgte via appen, hvad jeg havde lyst til. Havde mest af alt lyst til at give hende lidt penge og sende hende afsted hurtigst muligt, men havde en fornemmelse af, at det ville være et stort nederlag for hende.

Skrev så, at jeg ikke havde lyst til fuld sex, men at jeg gerne ville have et blowjob, hvis det var ok med hende.

Da hun hørte den besked på Thai, kunne jeg mærke hvordan hun fik mere selvtillid og tro på sig selv. 

Fra det øjeblik startede den vildeste blowjob oplevelse, jeg har haft i mit liv.

Det var som om, hun gik fuldstændig amok i en crazy sexverden for at gøre alt for mig.

Hun suttede mig op fra helt slap til et ordentlig jern. Deepthroat og facefuck helt ned til roden, så jeg kunne følge mine kneppe bevægelser på hendes hals. Det var helt vildt. Hun kastede sig rundt i alle mulige stillinger, så jeg kunne komme så langt ind som overhovedet muligt.

Når jeg trak den ud af hendes mund, kastede hun sig om bag mig og stak hendes tunge helt op i min røv, slikkede mellemkød og nosser.

Vi skiftede stillinger utallige gange, den ene mere crazy end den anden.

Pludselig pegede hun på min telefon. Hun ville sige noget på Thai.

Beskeden på engelsk lød, om jeg havde lyst til at pisse hende i ansigtet.

Det er ikke en verden jeg normalt gør det i, men hele dette scenarie var simpelthen for frækt til at afslå dette tilbud.

Hurtigt ud i badet, mere facefuck og deepthroat…og så endelig kunne jeg mærke, jeg fik en lyst til at pisse.

Jeg pissede hende i ansigtet og munden. Munden fyldte hun op….og drak det.

Jeg var nu, så jeg rystede af ophidselse. Kørte kalorius helt ned i halsen på hende et par minutter tror jeg.

Med pikken dybt nede i hendes hals, fyrede jeg min opsparede sperm nærmest direkte ned i maven på hende…sådan føltes det.

Efter lidt oprydning, afvaskning af mig og hurtigt bad til hende, kunne jeg sende hende afsted med god samvittighed.

Jeg gav hende 2000 for den times tid, hun havde været der. Da hun så pengene, begyndte tårene at trille ned af hendes kinder.

Tror slet ikke jeg kunne forstå, hvor meget de penge kunne betyde for hende og hendes familie.

På vej ned i elevatoren, gav jeg hende yderligere 1000 Bath. Det var lige før jeg selv fældede en tåre over denne lille forhutlede pige med et meget svært liv.

 

Hun sender mig af og til en lille besked på Line, men jeg har ikke lyst til at mødes igen.

 

—————-

 

Apotekerens datter

 

Min sidste beretning fra denne tur omhandler ikke en pige, man kan finde på en bar….eller TF for den sags skyld. Derfor nævnes hendes navn ikke.

Havde fået lidt kriller i halsen og gik derfor ind på et apotek for at købe nogle strepsil. Bliver betjent af en køn elegant kvinde….38 år skulle jeg senere finde ud af.

Hun talte udmærket engelsk, og flirtede helt åbenlyst med mig. Det er jeg ikke lige vant til, da jeg bestemt ikke er nogen Brad Pitt. Tværtimod vil jeg nærmere sige.

Efter lidt snik/snak frem og tilbage valgte jeg at spørge, om hun havde lyst til at gå ud og spise med mig efter arbejde.

Med et stort indbydende smil spurgte hun, om jeg inviterede hende på en date. Det kunne jeg så bekræfte. Vi aftalte at mødes kl 7.30 foran min bygning, da hun lukkede apoteket kl 7 og lige skulle tælle op før hun kunne gå.

Hun ankommer præcis 7.30 på sin scooter, og vi finder en restaurant og får bestilt noget mad og en flaske vin.

Snakken går lystigt. Hun spørger meget ind til hvem jeg er, og hun fortæller mig, at det er hendes fars apotek. Han er blevet en ældre herre og vil gerne snart trække sig tilbage fra apoteket og nyde sit otium med familien i det nordlige Thailand. Ideen er så, at min date skal køre apoteket videre.

Nå, efter maden sætter vi os lidt på stranden og sludrer videre om løst og fast. Der er en virkelig god kemi imellem os.

Ved 22 tiden går vi mod hendes scooter….det bliver til et kort kys på munden, før hun suser afsted.

Da hun er kommet hjem skriver hun til mig på Line og siger tak for en dejlig aften.

Jeg siger selv tak tilbage….og vi aftaler at mødes næste aften efter hendes arbejde.

Vi mødes dagen derpå, har igen en meget hyggelig aften og skilles med et lidt længere kysse scenarie.

Den følgende dag er hendes ugentlige fridag.

Hun kommer tidligt - ved 11 tiden om formiddagen.  I lejligheden går vi for første gang i infight og har sex….dejlig skøn og afslappet sex. Resten af dagen bruger vi ved poolen og nyder hinandens selskab. For første gang overnatter hun hos mig.

Her den sidste uge af min ferie, er vi sammen konstant, når hun ikke arbejder. Hun ligger  ikke skjul på, at hun er interesseret i et seriøst forhold med mig og en fremtid sammen.

Ja faktisk har hun allerede i sit hovede planlagt, at jeg med tiden skal flytte til Thailand. Så skal hende og jeg drive apoteket sammen, så hendes far kan trække sig tilbage.

Kan se, hun er helt seriøs, når hun siger det. Jeg trækker lidt nervøst på smilebåndet og siger, det må jeg tænke nærmere over.

Havde ikke lige planlagt en fremtid som apoteker i Thailand!!!

 

Dagene går, og det begynder efterhånden at minde om et fast forhold. En dag finder hun nogle lange hår i min lejlighed, og så er der godt nok dårlig stemning i Condoen. Og det til trods for, jeg faktisk kun har været sammen med hende, siden jeg mødte hende.

Hun bliver dog god igen.

Efterhånden er det blevet tid til min hjemrejse til Danmark. Thai flyver heldigvis efter midnat, så det passer med, at min “kæreste” kan låne farmands Mercedes og køre mig i lufthavnen.

Afskedsscene med masser af tårer inden jeg skynder mig op af trappen og siger farvel til Thailand for denne gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AsianKing skrev, den 18.2.2024 at 09:31:

En dag finder hun nogle lange hår i min lejlighed, og så er der godt nok dårlig stemning i Condoen.

Heldigvis har de fleste thaipiger langt mørkt hår, men en støvsuger er noget jeg altid savner, da de koste og fejebakker, der normalt findes i disse condos, ikke er meget bevendte og det er næsten umuligt at fange enkelte hår med fingrene og en godt gulvmoppe er åbenbart også for stor en investering.

Ligeledes vil de også gerne have et stort rent håndklæde - så dels har jeg selv nogle gamle mere eller mindre aflagte og små vaskeklude med, dels beder jeg altid om ekstra håndklæder, så jeg nogenlunde kan følge med til at have rene og tørre håndklæder - det hjælper lidt at have egen vaskemaskine og at kunne hænge håndklæder mv. ud i solen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 47 minutter siden:

Heldigvis har de fleste thaipiger langt mørkt hår, men en støvsuger er noget jeg altid savner, da de koste og fejebakker, der normalt findes i disse condos, ikke er meget bevendte og det er næsten umuligt at fange enkelte hår med fingrene og en godt gulvmoppe er åbenbart også for stor en investering.

Ligeledes vil de også gerne have et stort rent håndklæde - så dels har jeg selv nogle gamle mere eller mindre aflagte og små vaskeklude med, dels beder jeg altid om ekstra håndklæder, så jeg nogenlunde kan følge med til at have rene og tørre håndklæder - det hjælper lidt at have egen vaskemaskine og at kunne hænge håndklæder mv. ud i solen.

Efter min uheldige oplevelse fandt jeg fandt jeg faktisk en fin støvsuger i et køkkenskab og gav lige lejligheden en omgang for at undgå lignende episoder.

jeg havde ved indflytning købt 4 badehåndklæder på Jomtien Night Market, så alle var glade….

Del dette indlæg


Link til indlæg
AsianKing skrev, for 2 timer siden:

jeg havde ved indflytning købt 4 badehåndklæder på Jomtien Night Market

OK - hvad gav du for dem? - synes ikke jeg kan finde nogen til fornuftige priser i forhold til DK på tilbud - og engang købte jeg nogen i Soi Bukhauo Market, som bare fnuldrede at H. til - så jeg tager nogle brugte og ukurante med hjemmefra, jeg ikke behøver tage med hjem igen og køber istedet nye i jysk - og så ved jeg at jeg har lidt ekstra plads i kufferten til div. indkøb - selvom der ikke er meget at købe -  sidst havde jeg fundet en fin klemmetang - den snuppede de så i "security", da den åbenbart var "farlig" og "not alouded" - og man får ingen kvittering eller noget  - de kunne jo bare have puttet den i en pose og ned i lastrummet, så jeg kunne få den udleveret ved ankomst, hvis den var så "farlig"!

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilket rejseselskab bruger i til turer til Thailand?

Er Euro eller dollars bedst at tage med, til at veksle? Eller er det bedst bare at hæve dernede?

Har læst at nye 100 dollars sedler, giver den bedste kurs, men passer det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 18 minutter siden:

Hvilket rejseselskab bruger i til turer til Thailand?

Er Euro eller dollars bedst at tage med, til at veksle? Eller er det bedst bare at hæve dernede?

Har læst at nye 100 dollars sedler, giver den bedste kurs, men passer det?

Jeg foretrækker helt klart direkte med Thai fra København til Bangkok. Meget behageligt plus afgangs og ankomsttider passer mig perfekt. 

tror det er ligegyldigt om du medbringer Euro eller dollars.

Jeg havde lidt Euro med i kontanter, men hævede mest i ATM med mit Revolut kort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AsianKing skrev, for 1 time siden:

Jeg foretrækker helt klart direkte med Thai fra København til Bangkok. Meget behageligt plus afgangs og ankomsttider passer mig perfekt. 

tror det er ligegyldigt om du medbringer Euro eller dollars.

Jeg havde lidt Euro med i kontanter, men hævede mest i ATM med mit Revolut kort.

Har bare hørt dårligt om Thai airways, men kiggede nemlig os på dem, fordi direkte flyvning passer os mig bedst. Serverer de os mad om bord eller hvordan?

Giver du noget for at hæve med revolut dernede?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 7 timer siden:

Har bare hørt dårligt om Thai airways, men kiggede nemlig os på dem, fordi direkte flyvning passer os mig bedst. Serverer de os mad om bord eller hvordan?

Giver du noget for at hæve med revolut dernede?

Ja mad og drikkevarer er inkluderet i prisen.

når man hæver kontanter i hævemaskine, er der altid et gebyr på 220 bath…..så hæv så meget som muligt pr gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 10 timer siden:

Hvilket rejseselskab bruger i til turer til Thailand?

Er Euro eller dollars bedst at tage med, til at veksle? Eller er det bedst bare at hæve dernede?

Har læst at nye 100 dollars sedler, giver den bedste kurs, men passer det?

Jeg har tidligere brugt Jysk Rejsebureau / Kilroy, men efter Corona køber jeg direkte hos flyselskab. I 2022 rejste jeg med Singapore og i 23 med Thai.

Jeg er igang med at søge på efterår 24 og indtil nu fører Thai. Jeg udelukker ikke Turkish, da jeg kan rejse med dem fra Billund med overkommelig transit I Istanbul, så slipper jeg for togrejse til CPH.

Jeg medbringer altid 2-3000 kr kontanter som "nødpenge" hvis der går kuk i kort. Tidligere i DKK men nu er det Euro. Jeg har dem altid med hjem igen, men det er en god sikkerhed hvis der går kuk i kortene.

Jeg medbringer ét Visa-Dankort fra min egen bank som reservekort, da jeg kun kan hæve 2000 kr med gebyr på 30 kr ud over ATM 220 Baht gebyret. Der ud over har jeg 2 Lunar kort som jeg kan hæve 30.000 Baht på hvis ATM vil, for det meste dog kun 25.000 da adskillige ATM kun vil aflevere 25 sedler. Jeg får god kurs og betaler kun ATM gebyret. Slutteligt har jeg Wise kort som jeg kun bruger ved specielle lejligheder.

Jeg ved mange sværger til at medbringe en masse kontanter, men dem gider jeg ikke gå og passe på. Jeg overlever at betale de 220 Baht pr hævning i ATM.

I det daglige går jeg kun rundt med min Baht-pung med op til 10.000 Baht og ét lunar kort, resten er opbevaret spredt og rimeligt sikkert.

Redigeret af FKK4Ever

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, for 5 timer siden:

Jeg har tidligere brugt Jysk Rejsebureau / Kilroy, men efter Corona køber jeg direkte hos flyselskab. I 2022 rejste jeg med Singapore og i 23 med Thai.

Jeg er igang med at søge på efterår 24 og indtil nu fører Thai. Jeg udelukker ikke Turkish, da jeg kan rejse med dem fra Billund med overkommelig transit I Istanbul, så slipper jeg for togrejse til CPH.

Jeg medbringer altid 2-3000 kr kontanter som "nødpenge" hvis der går kuk i kort. Tidligere i DKK men nu er det Euro. Jeg har dem altid med hjem igen, men det er en god sikkerhed hvis der går kuk i kortene.

Jeg medbringer ét Visa-Dankort fra min egen bank som reservekort, da jeg kun kan hæve 2000 kr med gebyr på 30 kr ud over ATM 220 Baht gebyret. Der ud over har jeg 2 Lunar kort som jeg kan hæve 30.000 Baht på hvis ATM vil, for det meste dog kun 25.000 da adskillige ATM kun vil aflevere 25 sedler. Jeg får god kurs og betaler kun ATM gebyret. Slutteligt har jeg Wise kort som jeg kun bruger ved specielle lejligheder.

Jeg ved mange sværger til at medbringe en masse kontanter, men dem gider jeg ikke gå og passe på. Jeg overlever at betale de 220 Baht pr hævning i ATM.

I det daglige går jeg kun rundt med min Baht-pung med op til 10.000 Baht og ét lunar kort, resten er opbevaret spredt og rimeligt sikkert.

Medgiver at Thai har det mest attraktive tilbud, med direkte flyvning, så man ikke skal have et pitstop et sted. 

Min plan var os at evt. medbringe 10k baht til en start, også hæve resten dernede. Og evt. 1-2000 euro, hvis man så ikke får dem brugt, så kan man altid bruge dem på EU ferie. 
Ville under alle omstændigheder have 1-3 kort med, også bare sørge for at der stod x antal beløb på det pågældende kort, så der ikke kunne hæves mere. Også gøre som du siger ,at ikke alt ligger samme sted.

Det var os min plan i starten at tage 10.000kr med i baht, men efter at have læst erfaringer herinde, så droppede jeg den del, og kom frem til 10k baht, så har jeg til de første par dage, også kan jeg altid finde en hæveautomat.

Har ikke haft Wise før, og heller ikke Revolut, men har flere bekendte der har det, og har kun hørt godt om det.

Er totalt newbie i Thailand-verdenen, men efter at have læst alle de historier og anmeldelser fra folk, og set en helvedes masse youtube omkring det, så skal det altså prøves :) 

Tak for svar til dig og @AsianKing :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...