Hop til indhold

Recommended Posts

Den Anonyme skrev, 1 time siden:

Medgiver at Thai har det mest attraktive tilbud, med direkte flyvning, så man ikke skal have et pitstop et sted. 

Min plan var os at evt. medbringe 10k baht til en start, også hæve resten dernede. Og evt. 1-2000 euro, hvis man så ikke får dem brugt, så kan man altid bruge dem på EU ferie. 
Ville under alle omstændigheder have 1-3 kort med, også bare sørge for at der stod x antal beløb på det pågældende kort, så der ikke kunne hæves mere. Også gøre som du siger ,at ikke alt ligger samme sted.

Det var os min plan i starten at tage 10.000kr med i baht, men efter at have læst erfaringer herinde, så droppede jeg den del, og kom frem til 10k baht, så har jeg til de første par dage, også kan jeg altid finde en hæveautomat.

Har ikke haft Wise før, og heller ikke Revolut, men har flere bekendte der har det, og har kun hørt godt om det.

Er totalt newbie i Thailand-verdenen, men efter at have læst alle de historier og anmeldelser fra folk, og set en helvedes masse youtube omkring det, så skal det altså prøves :) 

Tak for svar til dig og @AsianKing :) 

Rigtig god tur til dig, når du kommer afsted….men pas på….Pattaya/Jomtien er stærkt vanedannende som single fyr.

det føles lidt som om, man ikke mere er i den virkelige verden, når man ankommer til Pattaya…..ligesom det føles helt skørt, hvis man opholder sig for længe i Las Vegas.

er selv allerede ved at planlægge den kommende tur til Thailand i Maj måned.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AsianKing skrev, for 13 minutter siden:

Rigtig god tur til dig, når du kommer afsted….men pas på….Pattaya/Jomtien er stærkt vanedannende som single fyr.

det føles lidt som om, man ikke mere er i den virkelige verden, når man ankommer til Pattaya…..ligesom det føles helt skørt, hvis man opholder sig for længe i Las Vegas.

er selv allerede ved at planlægge den kommende tur til Thailand i Maj måned.

Jo tak!
Ja det har jeg godt hørt om, og os derfor jeg prøver at sætte mig ind i alt, inden jeg drager afsted, eller så meget som muligt. 

Har godt hørt om diverse historier om barpigerne, ikke at alle er sådan, men har godt styr på faldgrupperne der måtte være . 

Må os prøve Las Vegas bare 1 gang i mit liv :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overvejer godt nok en Thailand-tur !

Tager i alene derned, eller vil i anbefale man rejser sammen med en god buddy første gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
CHL skrev, for 9 timer siden:

Overvejer godt nok en Thailand-tur !

Tager i alene derned, eller vil i anbefale man rejser sammen med en god buddy første gang?

Du kan roligt rejse alene. En god buddy kan også være sjovt, men det skal bare være en der har helt samme dagsorden som dig.

Jeg har ofte rejst med andre, men foretrækker at rejse alene. Du møder hurtigt ligesindede og kommer aldrig til at kede dig.

Gør lidt forarbejde ved at læse og spørge på EG, så er du godt igang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, 1 time siden:

Du kan roligt rejse alene. En god buddy kan også være sjovt, men det skal bare være en der har helt samme dagsorden som dig.

Jeg har ofte rejst med andre, men foretrækker at rejse alene. Du møder hurtigt ligesindede og kommer aldrig til at kede dig.

Gør lidt forarbejde ved at læse og spørge på EG, så er du godt igang.

Tak for svar - jeg læser løs! 

Og lækkert at man også kan falde i snak med ligesindede - mellem gymnastikken dernede :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CHL skrev, for 57 minutter siden:

Tak for svar - jeg læser løs! 

Og lækkert at man også kan falde i snak med ligesindede - mellem gymnastikken dernede :)

Jeg foretrækker også at rejse alene. Brug din sunde fornuft, bare slap af og nyd det. Der er masser af ligesindede at falde i snak med, hvis du ønsker dette.

selv er jeg mest til at passe mig selv og nyde det med diverse kvindelige bekendtskaber. Dog får jeg en gang imellem lyst til lidt dansk mad og lidt røverhistorier med andre danskere. Bryghuset i Jomtien, Soi Whitehouse, er et glimrende sted for dansk mad, en sludder med danskere….og så har de også barpiger, du kan få en aftale med…..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undrer mig over at hørt dårlig om Thai Airways.

Inden de gik i  betalingsstandsning (som de er færdig med nu) var de kendt som et af de bedste selskaber i verden.

Efter Covid har de skåret ind til benet men jeg kan kun sige sæderne samt pladsen og service er stadigvæk i høj klasse.

Der hvor de kan oppe sig er at få nye fly som næsten alle de andre selskaber har på ruterne til Bangkok. Thais fly er af ældre dato og det begynder at kunne ses.

Men nu har de lige bestilt 45 nye  787 dreamliners så det ændrer nok oplevelsen hurtigt når de bliver leveret.

Men jeg kan kun sige du kan roligt bestille billetter hos Thai Airways

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, den 23.2.2024 at 20:42:

Jeg undrer mig over at hørt dårlig om Thai Airways.

Inden de gik i  betalingsstandsning (som de er færdig med nu) var de kendt som et af de bedste selskaber i verden.

Efter Covid har de skåret ind til benet men jeg kan kun sige sæderne samt pladsen og service er stadigvæk i høj klasse.

Der hvor de kan oppe sig er at få nye fly som næsten alle de andre selskaber har på ruterne til Bangkok. Thais fly er af ældre dato og det begynder at kunne ses.

Men nu har de lige bestilt 45 nye  787 dreamliners så det ændrer nok oplevelsen hurtigt når de bliver leveret.

Men jeg kan kun sige du kan roligt bestille billetter hos Thai Airways

Helt enig….bedste selskab til BKK.

ser frem til de nye Dreamliners bliver indsat på ruten CPH-BKK….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...