Hop til indhold

Recommended Posts

Det lader til, at der blandt vores ærværdige brødre, er en eller flere der ser det som sin mission, at fortælle diverse sugarbabes om de tråde der er herinde.

En af mine seneste forespørgelser, kom lige pludselig sugarbaben for øre. Jeg tænker ikke at hun selv har fundet frem til den, så derfor må der være en broder som fortæller det videre.

Gad vide  hvad vedkommende får ud af det?

Redigeret af MrPilot
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er findes sugarbabes som er på EG, så ikke umuligt at hun selv eller en af hendes veninder har fundet tråden… 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vel, det er da selvsagt muligt at en eller anden af våre ærværdige brødre her inde har sagt noget til hende, hvad ved jeg? Siger kun at der er sugarbabes som også følger med på hvad som skrives herinde..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uanset om det er den ene eller den anden, så forsvinder noget af formålet med dette forum; at hjælpe brødre til gode oplevelser og undgå de dårlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nok lidt svært ved at se problemet? Må de ikke følge med i hvad der bliver skrevet om dem eller hvad sker der?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel i det hele taget problematisk at der skrives om sugarbabes på eroguide. Hermed signalere sitet - og alle os brugere inkl mig selv - jo at vi anser sugardating for et købe/salgssex marked og sugarbabes for at være semi prostituerede.

Det bliver ikke mindre grotesk af at mange af os brugere inkl mig selv drømmer om at finde en uskyldig pige uden tidligere erfaring med at sælge sexydelser.

Jeg tror en del af forklaringen skal findes i at mange inkl mig selv bruger sugardaters (og eroguide) til sexchat samtidig med vi bruger det til at finde købe-sex.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrPilot skrev, for 28 minutter siden:

Uanset om det er den ene eller den anden, så forsvinder noget af formålet med dette forum; at hjælpe brødre til gode oplevelser og undgå de dårlige.

Hvordan det? Hvis de læser med herinde, kan de jo se hvad de får ris og ros for - og på den måde fremadrettet forsøge at forbedre deres service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 3 minutter siden:

Hvordan det? Hvis de læser med herinde, kan de jo se hvad de får ris og ros for - og på den måde fremadrettet forsøge at forbedre deres service.

Tror ikke det er højt på deres agenda.

For os herinde, er det vel et spørgsmål om at trække på andres erfaringer, så vi lige netop undgår at rende ind i hustlers eller dårlige oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 1 minut siden:

Hvordan det? Hvis de læser med herinde, kan de jo se hvad de får ris og ros for - og på den måde fremadrettet forsøge at forbedre deres service.

De fleste sugarbabes kender intet til dette forum og bliver stiktossede over at blive omtalt her. Nogen endda meget kede af det, fordi de måske troede noget andet om sugardating.

Derfor opleves det ofte at profiler slettes eller brugernavnet ændres efter omtale på eroguide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelRæv64 skrev, for 1 minut siden:

De fleste sugarbabes kender intet til dette forum og bliver stiktossede over at blive omtalt her. Nogen endda meget kede af det, fordi de måske troede noget andet om sugardating.

Derfor opleves det ofte at profiler slettes eller brugernavnet ændres efter omtale på eroguide.

Spot on...

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrPilot skrev, for 1 minut siden:

Tror ikke det er højt på deres agenda.

Jeg tror det er forskelligt fra pige til pige, hvor meget de tager til sig.

MrPilot skrev, Lige nu:

For os herinde, er det vel et spørgsmål om at trække på andres erfaringer, så vi lige netop undgår at rende ind i hustlers eller dårlige oplevelser.

Men det forhindres vel ikke af at pigerne læser med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelRæv64 skrev, for 2 minutter siden:

De fleste sugarbabes kender intet til dette forum og bliver stiktossede over at blive omtalt her. Nogen endda meget kede af det, fordi de måske troede noget andet om sugardating.

Jeg tror du har helt ret i at de fleste piger ikke kender til dette forum, men jeg har godt nok stadig svært ved at se problemet i at de lærer om dets eksistens. Hvis de bliver kede af det fordi de troede sugardating handlede om noget andet, så er det selvfølgelig synd for dem, men det er nok alligevel meget sundt for dem at finde ud af hvad det egentlig handler om.

MikkelRæv64 skrev, for 4 minutter siden:

Derfor opleves det ofte at profiler slettes eller brugernavnet ændres efter omtale på eroguide.

At de ændre brugernavn betyder jo ikke meget, da linket til deres profil jo ikke er relateret til deres brugernavn. Hvis de sletter deres profil, skyldes det nok at de har besluttet det ikke er noget for dem og det kan vi jo ikke bebrejde nogen for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

EG har gjort mere skade for muligheden for at få de gode oplevelser hos en Sugarbabe end noget andet. Selvfølgelig bryder de unge kvinder der finder ind på siden sig ikke om at blive omtalt som en vare, i et ofte nedsættende og ulækkert sprog.

Jeg mener kun man burde skrive om sin oplevelse hvis sugarbaben er indforstået med det, eller der er decideret tale om snyd/scam eller andet ulovligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 25 minutter siden:

Jeg tror du har helt ret i at de fleste piger ikke kender til dette forum, men jeg har godt nok stadig svært ved at se problemet i at de lærer om dets eksistens. Hvis de bliver kede af det fordi de troede sugardating handlede om noget andet, så er det selvfølgelig synd for dem, men det er nok alligevel meget sundt for dem at finde ud af hvad det egentlig handler om.

At de ændre brugernavn betyder jo ikke meget, da linket til deres profil jo ikke er relateret til deres brugernavn. Hvis de sletter deres profil, skyldes det nok at de har besluttet det ikke er noget for dem og det kan vi jo ikke bebrejde nogen for.

Du forudsætter at alle pigerne på sugardaters er der for at sælge sex hard core. Det er langt fra tilfældet. Der er fx mange piger der søger en længerevarende relation der omfatter andet end sex. Det er derfor særdeles grænseoverskridende for dem at se på eroguide hvad liderlige gamle mænd kan finde på at skriver om dem.

Hvis man som pige kun ser sugardating som en prostitutionsforretning er jeg ret sikker på annonceligt er et bedre bud på at finde seriøse sexkunder med et mindre tidsforbrug.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelRæv64 skrev, for 3 minutter siden:

Du forudsætter at alle pigerne på sugardaters er der for at sælge sex hard core.

Nej, det gør jeg ikke. Jeg forudsætter derimod at størstedelen af de mænd der bruger EG til at læse og skrive om sugarbabes gør det for at købe sex.

MikkelRæv64 skrev, for 4 minutter siden:

Der er fx mange piger der søger en længerevarende relation der omfatter andet end sex. Det er derfor særdeles grænseoverskridende for dem at se på eroguide hvad liderlige gamle mænd kan finde på at skriver om dem.

Det har du helt sikkert ret i - men hvis deres metode hertil er at have nok engangsoplevelser med forskellige mænd for penge til at ende på EG, så bør de nok revurdere deres fremgangsmåde.

MikkelRæv64 skrev, for 5 minutter siden:

Hvis man som pige kun ser sugardating som en prostitutionsforretning er jeg ret sikker på annonceligt er et bedre bud på at finde seriøse sexkunder med et mindre tidsforbrug.

Det tror jeg du har helt ret i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 7 minutter siden:

Nej, det gør jeg ikke. Jeg forudsætter derimod at størstedelen af de mænd der bruger EG til at læse og skrive om sugarbabes gør det for at købe sex

Jeg tror vi er enige

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrPilot skrev, for 3 timer siden:

Det lader til, at der blandt vores ærværdige brødre, er en eller flere der ser det som sin mission, at fortælle diverse sugarbabes om de tråde der er herinde.

En af mine seneste forespørgelser, kom lige pludselig sugarbaben for øre. Jeg tænker ikke at hun selv har fundet frem til den, så derfor må der være en broder som fortæller det videre.

Gad vide  hvad vedkommende får ud af det?

Hun må jo kende dit nick her. Det er da også for dumt at fortælle sb'er eller gp'er det

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrPilot skrev, for 3 timer siden:

Tror ikke det er højt på deres agenda.

For os herinde, er det vel et spørgsmål om at trække på andres erfaringer, så vi lige netop undgår at rende ind i hustlers eller dårlige oplevelser.

Og pigerne må så ikke blive advaret om hustlere herfra ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capitan skrev, for 2 timer siden:

EG har gjort mere skade for muligheden for at få de gode oplevelser hos en Sugarbabe end noget andet. Selvfølgelig bryder de unge kvinder der finder ind på siden sig ikke om at blive omtalt som en vare, i et ofte nedsættende og ulækkert sprog.

Jeg mener kun man burde skrive om sin oplevelse hvis sugarbaben er indforstået med det, eller der er decideret tale om snyd/scam eller andet ulovligt.

helt enig, der er ingen her som skriver positivt om nogen . Så at formålet her kunne være at dele gode oplevelser, er for længst ovre. Her sladres fra nederste hylde og ofte uden man har kendskab til pigen. F eks, hun var ofte på for nogle år siden, jeg fik aldrig mødt hende,  er nok ikke uerfaren og i den dyre ende , er en typisk kommentar. Det er fuldstændigt ubrugeligt og bare sladder . Men den typiske kommentar
jeg har ikke set en eneste positiv anmeldelse af nogen, eller for den sags skyld fået svar på spørgsmål om piger herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelRæv64 skrev, for 2 timer siden:

Du forudsætter at alle pigerne på sugardaters er der for at sælge sex hard core. Det er langt fra tilfældet. Der er fx mange piger der søger en længerevarende relation der omfatter andet end sex. Det er derfor særdeles grænseoverskridende for dem at se på eroguide hvad liderlige gamle mænd kan finde på at skriver om dem.

Hvis man som pige kun ser sugardating som en prostitutionsforretning er jeg ret sikker på annonceligt er et bedre bud på at finde seriøse sexkunder med et mindre tidsforbrug.

helt enig, jeg har som oftest mødt søde piger der ikke er prostituerede, nysgerrige måske. jeg har haft 4 faste hver i mange år, og de var helt almindelige piger. Der er enkelte som kan betegnes som semi professionelle, men dem opdager man hurtigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prøver-igen skrev, 1 time siden:

Hun må jo kende dit nick her. Det er da også for dumt at fortælle sb'er eller gp'er det

Nej hun kender ikke mit nick, men tænker hun ud fra min beskrivelse godt kan lægge to og to sammen og få 4.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kan ikke hele tiden skrev, for 47 minutter siden:

Og pigerne må så ikke blive advaret om hustlere herfra ?? 

selvfølgelig må de det, men kan ikke se hvordan det er at hustle når man spørger ind til om der er nogen der kender en pige.

I dette tilfælde bedte hun om noget af betalingen forud - hvorefter jeg bedte hende om at ringe mig op, men det ville hun ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrPilot skrev, for 3 minutter siden:

Nej hun kender ikke mit nick, men tænker hun ud fra min beskrivelse godt kan lægge to og to sammen og få 4.

Hvordan? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prøver-igen skrev, for 14 minutter siden:

Hvordan? 

Den måde jeg har beskrevet forløbet. Jeg tænker, at hun er en normalt tænkende person, og ud fra hvad jeg beskrev, så kunne det næsten kun være mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...