Hop til indhold

Recommended Posts

MrPilot skrev, for 6 minutter siden:

Den måde jeg har beskrevet forløbet. Jeg tænker, at hun er en normalt tænkende person, og ud fra hvad jeg beskrev, så kunne det næsten kun være mig.

Nåååå, op i anus med det, der er nok at ta af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prøver-igen skrev, for 8 minutter siden:

Nåååå, op i anus med det, der er nok at ta af. 

Det kan godt være, men stadig irritetende, at der er folk som sladrer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kan ikke hele tiden skrev, for 1 time siden:

jeg har ikke set en eneste positiv anmeldelse af nogen, eller for den sags skyld fået svar på spørgsmål om piger herinde

Jeg har nu set en del af det jeg vil kalde "misforståede positive" anmeldelser. Tit meget udpenslende og udstillende, noget som pigerne selvfølgelig ikke bryder sig om.

Jeg er egentlig glad for at der virker til at være flere der deler mening med mig, tidligere har beskeden fra en del brugerne herinde været et budskab der kunne koges ned til "De er ludere, så de må finde sig i at blive omtalt som ludere". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrPilot skrev, for 23 minutter siden:

Det kan godt være, men stadig irritetende, at der er folk som sladrer.

Men det er ok for dig at sladre om de babes du har mødtes med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrPilot skrev, 1 time siden:

Det kan godt være, men stadig irritetende, at der er folk som sladrer.

Det er sgu da en offentlig tilgængelig hjemmeside, hele verden kan se den og enhver sugarbabe kan finde den og søge tråden frem hvis du har skrevet hendes "navn" her. Ligesom nogle daddies prøver at finde deres babes rundt omkring på nettet, ja hvorfor skulle det ikke også foregå omvendt? Du har ingen bevis for at nogen har hjulpet hende, hun er måske klog nok til selv at gøre det, og selv hvis nogen havde hjulpet hende, så er det ikke at sladre, det er jo heller ikke at sladre hvis jeg fortæller dig hvad der står på dr.dk. Du kan jo holde det for dig selv hvis du ikke kan stå ved det, eller skrive det på en måde så du er sikker på ikke at blive genkendt. Hvis hun kun ses/skriver med dig, bør du ikke skrive det offentligt uden du har aftalt det med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...