Hop til indhold

Recommended Posts

hrolandj skrev, for 2 timer siden:

Jeg kunne forstå det, hvis GP'en insisterede på at ryge mens du er på besøg, men ellers har det da ingen indflydelse på dit besøg.

Du skriver ordret at med mindre de ryger så har det ingen indflydelse på ens besøg det er faktuelt forkert 

Og det er derfor det er relevant info som det er hensynsfuldt at have med i annonceringen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrolandj skrev, for 5 minutter siden:

Spørg pigen om hun er ryger og om hun ryger dér, hvor hun vil kneppe med dig... Vupti, så er dén potte ude istedet for at brokke sig over, at hun ikke har gjort opmærksom på, at hun er ryger...

Aner ikke hvorfor du citerer mig og skriver dette. Hvis du forsøger at lægge ord i munden på mig bedes du gerne stoppe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Teach skrev, for 17 minutter siden:

Aner ikke hvorfor du citerer mig og skriver dette. Hvis du forsøger at lægge ord i munden på mig bedes du gerne stoppe.

Fordi du skrev:

Mr. Teach skrev, for 2 timer siden:

Jeg formoder, at du er ryger, Roland. Som nuværende ikkeryger kan jeg fortælle dig, at når man i en lille times tid har ligget og snavet med en ryger, er det noget, man bliver mindet om resten af dagen - også selv om deres mundhygiejne ikke fejler noget. Det er ikke noget, der har ødelagt mine oplevelser med pigerne, men man kunne jo være af en anden mening.

Teach

Og til dét er der kun een løsning: at du selv spørger den GP du gerne vil besøge om hun ryger eller ej - det er ikke noget nogen kan kræve, at hun skriver i sin annonce.

Du skal selv spørge, hvis det er noget der går dig på... Det er såmænd ikke en gang en kritik, men en løsning på problemet...

Og det var så grunden til at du blev citeret.... du skrev direkte til mig med mit navn i dit indlæg og med en citering af, hvad Jeg tidligere havde skrevet....

Lægger ikke ord i munden på dig.... så du bedes stoppe med at overse sammenhængen i det du selv har skrevet, tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 23 minutter siden:

Du skriver ordret at med mindre de ryger så har det ingen indflydelse på ens besøg det er faktuelt forkert 

Og det er derfor det er relevant info som det er hensynsfuldt at have med i annonceringen 

Det der kommenterer Jeg gerne, når du har kommenteret resten af det Jeg skrev til dig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrolandj skrev, for 5 minutter siden:

Det er såmænd ikke en gang en kritik, men en løsning på problemet...

Læs lige det, du har citeret, 3-4 gange igen, og forklar mig, hvor jeg giver udtryk for, at jeg har et problem og efterspørger en løsning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrolandj skrev, for 3 timer siden:

Det der kommenterer Jeg gerne, når du har kommenteret resten af det Jeg skrev til dig...

Jeg kan ikke se hvorfor om man ruger skulle være personligt at man skal trække det ud af GPerne så dit spørg hende hvis du vil vide det er fjollet i min optik. 

Jeg finder kvindens højde, vægt, alder og bryststørrelse langt mere personligt og det vil nogen af kvinderne bestemt også især hvis de ikke er helt tilfreds med de data, så hvis man alligevel smider de data ud i annoncen offentligt så smid ryger / ikke ryger info med også det gør det bare nemmere for kunder der ikke kan tåle røg og røglugt at navigere i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 9 timer siden:

Er vi ikke bare rigtig gode til at flueknappe :huh:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

nej - vi er gode til "fluekneppe" :-)

(finder straks selv ud...)

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrolandj skrev, den 7.1.2024 at 16:11:

Du køber jo ikke tid med hendes 'rygepause' før og efter dit besøg - du køber til gengæld tid med hendes højde, vægt og størrelse på brysterne, som er en del af den service hun tilbyder...

Jeg kunne forstå det, hvis GP'en insisterede på at ryge mens du er på besøg, men ellers har det da ingen indflydelse på dit besøg.

at kysse en ryger er som at slik i et askebæger. Lige meget om det er før eller efter besøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 8 minutter siden:

at kysse en ryger er som at slik i et askebæger. Lige meget om det er før eller efter besøget.

Så. Spørg. Hende. Om. Hun. Er. Ryger!

Hvor svært kan det være?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 53 minutter siden:

at kysse en ryger er som at slik i et askebæger. Lige meget om det er før eller efter besøget.

Og ikke rygere falder i søvn efter sex.

Men er det noget der betyder noget for dig, spørger ud jo bare. Hvor svært kan det være?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay både Tvr og Hrroland fatter hat her det handler ikke om hvis det betyder noget for for folk med svær astma, lungesygdomme eller røgallergi det betyder det meget der kan de påvirke helbredet lige efter og derfor er det ikke et spørgsmål om at så kan man bare spørge dem det er en vigtigere info end så meget andet som alder og diverse mål, så derfor af hensyn så kan de ligeså godt tage den del med. og ddt er langt vigtigere info fnd om man er tatoveret eller ej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 3 minutter siden:

Okay både Tvr og Hrroland fatter hat her det handler ikke om hvis det betyder noget for for folk med svær astma, lungesygdomme eller røgallergi det betyder det meget der kan de påvirke helbredet lige efter og derfor er det ikke et spørgsmål om at så kan man bare spørge dem det er en vigtigere info end så meget andet som alder og diverse mål, så derfor af hensyn så kan de ligeså godt tage den del med. og ddt er langt vigtigere info fnd om man er tatoveret eller ej. 

Nej, det er dig, der fatter hat, som du så smukt formulerer det...

Der er ingen, der har sagt at de ikke  skrive om de er rygere, eller om der i det hele taget bliver røget på stedet. Det TVR og Jeg argumenterer for er, at ANSVARET ligger på den enkelte kundes skuldre. Hvis han har en begrundelse til at ville vide om pigen er ryger eller ej så må han spørge ind til det. Det kan ikke påhvile hende at informere om alt. Det er op til den enkelte kunde, som har et problem med røg - uanset om det er et "bekvemmelighedsproblem" (bryder sig ikke om at kysse med en ryger, for eksempel) eller om det er et helbredsproblem (røg-allergi, astma eller lignende) - at spørge om der bliver røget eller ej.

Der er ingen, der har argumenteret for, at kunden ikke kan vælge en pige, der ryger fra, men det er ikke noget hun skal informere om i sin annonce. I så fald skulle der dæleme en lang liste over allergener og bekvemmeligheder i hendes annonce. Jeg siger ikke, at det ikke ville være smart for en pige at lave den liste i sin annonce så kunden kan læse det før han bruger tid på at kontakte hende, men det kan aldrig blive et krav eller en forventning fra kundernes side.

Eller skal vi derhen, hvor en GP skal lave en liste over alt det, der kan give lignende problemer?
- Har hun kat så det potentielt kan genere en katte-allergiker?
- Har hun hund af samme årsag?
- Er der kørestol-adgang til hendes sted?
- Hvornår er stedet sidst tjekket for skimmelsvamp?

Ville de ikke være nemmere at kunden - der jo ved, hvad han har af præferencer eller helbredsproblemer - selv spørger ind til om det er et problem på hendes sted eller ved hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dit argument tidligere var at det var personligt så det skulle kvinden absolut ikke så mit argument var at det er sgu da ikke mere personligt end, alder, højde, vægt og brystmål som godt kan stå i annoncerne. Det samme kan info om man har tatoveringer eller ej stå i nogen annoncer og så kan jeg ikke se hvorfor den information ikke bare bliver inkluderet når nu det er vigtigere for en del kunder end de andre informationer. 

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 8 minutter siden:

Dit argument tidligere var at det var personligt så det skulle kvinden absolut ikke så mit argument var at det er sgu da ikke mere personligt end, alder, højde, vægt og brystmål som godt kan stå i annoncerne. Det samme kan info om man har tatoveringer eller ej stå i nogen annoncer og så kan jeg ikke se hvorfor den information ikke bare bliver inkluderet når nu det er vigtigere for en del kunder end de andre informationer. 

Fordi det ér en personlig ting om man er ryger eller ej. Det er ikke sikkert at GP'en vil besvare det spørgsmål. Du har ikke KRAV på svar på dét spørgsmål og du kan ikke forvente, at de netop tilgodeser DINE præferencer i deres annoncer.

Brystmål, højde, alder, vægt og des lige er salgs-pointer, det er rygning ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo ikke en personlig ting hvis det var så forbandet personligt ville rygere ikke i et væk hele tiden informere om at nu går de ud og ryger :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er noget der påvirker en kundes helbred så jo, så burde man have et vist krav på den viden.

Ligesom at det i fødevarebranchen er blevet mere normalt med info om Allergener og ingredienser for de kunder hvor det er vigtig viden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 11 timer siden:

Hvis det er noget der påvirker en kundes helbred så jo, så burde man have et vist krav på den viden.

Ligesom at det i fødevarebranchen er blevet mere normalt med info om Allergener og ingredienser for de kunder hvor det er vigtig viden. 

Der er heller ikke nogen, der har argumenteret for, at du ikke må spørge til det - tværtimod... Spørg dog pigen om hun er ryger eller ej, hvis det er noget du vil vide... 

Eller tør du ikke spørge om den slags?

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrolandj skrev, for 22 minutter siden:

Eller tør du ikke spørge om den slags?

Det handler om service info det forstår du godt så ingen grund til at spille dum bare fordi du er uenig i hvilken info du finder vigtig og relevant

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 22 minutter siden:

Det handler om service info det forstår du godt så ingen grund til at spille dum bare fordi du er uenig i hvilken info du finder vigtig og relevant

Ja, det handler om service-info... Men du har ikke krav på de info, hvis pigen ikke selv giver dig dem. Og istedet for at blive tøs'f'nærmet over at pigerne ikke skriver det i deres annoncer så må du og TS jo spørge pigerne om de ryger eller ej. 

Sværere er det altså ikke, men du bliver ved med at bitche og brokke dig over, at de ikke giver den slags info af sig selv fordi det er nemmere for dig, hvis de gjorde det (eller fordi du ikke tør ringe og spørge dem).

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 19 timer siden:

at kysse en ryger er som at slik i et askebæger. Lige meget om det er før eller efter besøget.

Så er det godt at ikke alle GP tilbyder kiss :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...