Hop til indhold
Muggi

VIGTIG INFORMATION : KLAMYDIA I OMLØB.

Recommended Posts

Hej alle hulbrødre

Jeg skriver dette indlæg UDEN AT udlevere nogen GP. Det eneste jeg udleverer er vist mig selv ;)

Med dette indlæg her på EG, vil jeg godt gøre opmærksom på at der muligvis er Klamydia i kredsene hos GP'ere som tilbyder sex uden kondom. Jeg nævner IKKE ved navn, for det må vi ikke. Men drenge .. vær lidt ekstra opmærksom på symptomer eller ta et check hos din læge eller lign. Jeg er selv blevet testet positiv for klamydia her d. 27 December og må holde inde med sex for et stykke tid. Jeg har advaret de damer jeg har været sammen med skal det lige siges.

Det skal lige siges, at jeg ikke ligger med alle GP'ere som tilbyder uden kondom. Men jeg syntes en advarsel er på sin plads, så vi kan blive "rene" igen.

 

PS: Undskyld hvis dette opslag OGSÅ er forbudt (hvilket det ikke burde være) for jeg røber jo ikke navne. Men så må admin fjerne det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes dit indlæg er i overensstemmelse med retningslinjernes pkt. 1.8.
Måske - hvis det ikke er indforstået - kan du nævne hvilken landsdel du har besøgt, så dem, der kunne være i "risikogruppen" kunne være ekstra opmærksomme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Muggi skrev, for 15 minutter siden:

Jeg bor selv på Sjælland, men har også haft lille tilknytning til fyn. Så begge.

Uden at blive for specifik, når du siger Sjælland, omfatter det så Københavnsområdet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt du laver opslaget. For er da ens pligt at give sådan en oplysning. 
og er jo intet med at dømme hverken gp eller dig. For jo ikke til at sige hvem der har givet dig det. Hvem der har givet gp det. Er jo desværre hvad der kan ske når det er uden kondom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle igen

Der er en del der skriver privat til mig. Jeg udleverer IKKE navne. Men kan sige at jeg har været på besøg hos damer i KBH og FRB. Jeg har også en enkelt tilknytning til Odense.

Jeg kan ikke blive meget mere specifik end dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Muggi skrev, for 1 time siden:

(…)

Med dette indlæg her på EG, vil jeg godt gøre opmærksom på at der muligvis er Klamydia i kredsene hos GP'ere som tilbyder sex uden kondom. Jeg nævner IKKE ved navn, for det må vi ikke.

(…)

 

Tak for dit indlæg. Jeg ved faktisk ikke, om man må skrive den slags her, da det nok kunne falde ind under “beskyldninger om sygdomme” – her bare ikke rettet mod en GP, men en gruppe af GP’er. Nu skriver @ErnstOle godt nok noget andet. Dem der tilbyder sex uden kondom. Problemet for mig at se i indlægget er, at man forholdvis nemt vil kunne identificere de GP’er der tilbyder sex uden kondom, hvorfor jeg ikke er sikker på, at det går.

 

Jeg vil ligesom en række andre medlemmer i tråde, hvor emnet er blevet diskuteret i stedet bare stærkt fraråde sex med GP’er uden kondom.

 

Gangbang-milf skrev, for 57 minutter siden:

Dejligt du laver opslaget. For er da ens pligt at give sådan en oplysning. 
og er jo intet med at dømme hverken gp eller dig. For jo ikke til at sige hvem der har givet dig det. Hvem der har givet gp det. Er jo desværre hvad der kan ske når det er uden kondom. 

Det er jo en god oplysning, hvis det vel og mærke er sandt, men der kan være problemer i forhold til EG’s retningslinjer og en hel gruppe kan blive hængt ud. Om det virker dømmende eller noget i den stil ved jeg ikke. Men en gruppe kan blive hængt ud – mere noget med hvad der bliver fortalt om andre. Personligt gør jeg det netop ikke i sex uden kondom med GP’er :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 1 minut siden:

Nu skriver @ErnstOle noget andet. Men jeg ved faktisk ikke, om man må skrive den slags her, da det nok kunne falde ind under “beskyldninger om sygdomme” – her bare ikke rettet mod en GP, men en gruppe af GP’er. Dem der tilbyder sex uden kondom. Problemet for mig at se i indlægget er, at man forholdvis nemt vil kunne identificere de GP’er der tilbyder sex uden kondom, hvorfor jeg ikke er sikker på, at det går.

 

Jeg vil ligesom en række andre medlemmer i tråde, hvor emnet er blevet diskuteret i stedet bare stærkt fraråde sex med GP’er uden kondom.

 

Det er jo god oplysning, hvis det vel og mærke er sandt, men der kan være problemer i forhold til EG’s retningslinjer og en hel gruppe kan blive hængt ud :)

Er også selv i tvivl ... om det er på grænsen eller over grænsen. Men hvad pokker skal man gøre .. u know. Hvis man kan få møget udryddet (den klamydia) så fint.

Jeg har haft sex uden i rigtig mange år, ALDRIG haft noget. 

Hvis det er over grænsen, ja så må admin smide mig ud af EG og slette tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 4 minutter siden:

Nu skriver @ErnstOle noget andet. Men jeg ved faktisk ikke, om man må skrive den slags her, da det nok kunne falde ind under “beskyldninger om sygdomme” – her bare ikke rettet mod en GP, men en gruppe af GP’er. Dem der tilbyder sex uden kondom. Problemet for mig at se i indlægget er, at man forholdvis nemt vil kunne identificere de GP’er der tilbyder sex uden kondom, hvorfor jeg ikke er sikker på, at det går.

 

Jeg vil ligesom en række andre medlemmer i tråde, hvor emnet er blevet diskuteret i stedet bare stærkt fraråde sex med GP’er uden kondom.

 

Det er jo en god oplysning, hvis det vel og mærke er sandt, men der kan være problemer i forhold til EG’s retningslinjer og en hel gruppe kan blive hængt ud. Om det virker dømmende eller noget i den stil ved jeg ikke. Men en gruppe kan blive hængt ud – mere noget med hvad der bliver fortalt om andre. Personligt gør jeg det netop ikke i sex uden kondom med GP’er :)

Men er vel ikke at hænge nogen ud. Et valg man selv tager hvis det er uden kondom. Og jo den risiko der følger med. Altså bliver selv testet løbende, hvilket jeg håber andre også gør. Men ja, kan jo desværre ske at der er nogle der ikke gør og derfor giver det videre. Men er jo lige så meget besøgende som gp’ers ansvar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg kan heller ikke lige forstå hvordan det skulle være at hænge nogen ud, hvis der er "noget i omløb", så alle dem der vælger at tage chancen uden kondom, ved at den chance de tager i øjeblikket, måske er en smule større end den de plejer at tage. 

I fortrolighed (ved PB) godt kunne finde på at give navnene på dem jeg har besøgt samt selvfølgelig kontakte dem jeg har besøgt,  og bede dem om at blive behandlet. 

Bøje

Del dette indlæg


Link til indlæg

Surprise: Klamydia er ALTID i omløb og øger for hvert år. Selvfølgelig rammer det også GP'er og kunder som knalder uden. Det er en no-brainer.

At nu @Muggifortæller at han har været uheldig er en påmindelse for dem som har glemt fakta, ikke en grund til at jagte hvem og i hvilken landsdel.

Træls for dig Muggi, men ikke forkert at du fortæller om det. Altid får det nogen at tænke sig om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Surprise: Klamydia er ALTID i omløb og øger for hvert år. Selvfølgelig rammer det også GP'er og kunder som knalder uden. Det er en no-brainer.

Jeg skulle så meget til selv at skrive lige præcis det samme:lol:.. Its ALWAYS there:ph34r:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 4 minutter siden:

Man ligger som man har redt. Just saying. Har aldrig forstået dem der ikke beskytter sig selv og andre. 

Lige præcis ... man ligger som man har redt.

Men med kondom er bare alt for kedeligt.

Redigeret af Muggi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant og bekymrende læsning - jeg har perioder hvor jeg besøger mange damer og perioder hvor jeg "holder pause" så, at sige.
Har i perioder hvor jeg har besøgt mange damer i ny og næ fået blow uden kondom.
Men jeg bliver så også tjekket årligt for "sex" Sygdomme.
Da jeg et tidspunkt blev tjekket og talte med sygeplejersken om klamydia, som jeg dog ikke havde. Der sagde hun, at hvis man havde haft det og fået vist nok nogle piller imod det og det så gik væk igen. Der ville man vist have muligheden for, at få det igen. 
Så et råd hvis man er i tvivl/nervøs for om der er noget så bliv tjekket.

God dag til jer alle :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Jeg har (7-9-13, bank under bordet) heldigvis aldrig selv prøvet det- men det er ikke jordens undergang at have klamydia. Det er da træls, bevares, men det er den risiko man løber ved usikker sex - tænk hvis det havde været HIV eller syfilis? :wacko: Jeg forstår ærlig talt ikke at i tør i det her miljø :unsure:

Kan kun opmuntre til, at man går til lægen og bliver testet regelmæssigt - i hvert fald en gang om måneden, hvis man ofte dyrker usikker sex. Det er bedre at blive testet, end at gå i uvidenhed, for alles skyld - og aller bedst kun at have ueskytte sex med en fast partner man er eksklusiv sammen med :wub: Man kan vidst få sådan nogle hjemmeteste, man kan købe på apoteket, hvis det kun er klamydia man er bekymret for.

Men den smøre, har i sikkert hørt 100gange før :roll: *fnis* <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er altid klamydia i omløb sammen med gonnere og syfilis, når man leger i vandkanten, risikere man at blive våd .

Mht klamydia er det eksplodert blandt unge mennesker, så det er bestemt ikke farligere at besøge GP er, en at have ubeskyttet sex privat .

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerDick skrev, for 3 minutter siden:

bestemt ikke farligere at besøge GP er, en at have ubeskyttet sex privat .

Det er så ikke helt rigtigt 

for jo flere sex partner du har, jo større risiko.  
Og da Gp har rigtig mange forskellige mænd gennem møllen. På en uge. Så er der større risiko for hun for det,  og der ved giver det videre . 
Ikke så tit at piger uden for denne verden har 5-10 forskellige partner på en dag. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Larschristian skrev, for 37 minutter siden:

Det er så ikke helt rigtigt 

for jo flere sex partner du har, jo større risiko.  
Og da Gp har rigtig mange forskellige mænd gennem møllen. På en uge. Så er der større risiko for hun for det,  og der ved giver det videre . 
Ikke så tit at piger uden for denne verden har 5-10 forskellige partner på en dag. 

 

Det jeg helt med på, men nu er det jo kun en lille procentdel af gp er som dyrker usikker sex, at besøge en gp som ikke dyrker usikker sex, er der absolut intet større fare ved, en andre ude for denne verden . Unge i dag kender ikke til kondom, det gør størstedelen af gp er som formodeligt bliver tjekket regelmæssigt .

Går ud fra at du ikke bliver smittet når du besøger gp er ? Jeg gør ikke ihverfald og har ikke været smittet med nogen gp er, ever i mine ca 35 år i dette univers .

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerDick skrev, for 3 minutter siden:

Det jeg helt med på, men nu er det jo kun en lille procentdel af gp er som dyrker usikker sex, at besøge en gp som ikke dyrker usikker sex, er der absolut intet større fare ved, en andre ude for denne verden . Unge i dag kender ikke til kondom, det gør størstedelen af gp er som formodeligt bliver tjekket regelmæssigt .

Går ud fra at du ikke bliver smittet når du besøger gp er ? Jeg gør ikke ihverfald og har ikke været smittet med nogen gp er, ever i mine ca 35 år i dette univers .

Jeg ved ikke hvis du ev har noteret det, men TS har startet en tråd hvor han bl.a. fortæller at han er smittet efter at have dyrket sex uden med flere GP'er. Det drejer sig altså ikke om at dyrke sex med GP'er generelt, men om at gøre det uden beskyttelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Jeg ved ikke hvis du ev har noteret det, men TS har startet en tråd hvor han bl.a. fortæller at han er smittet efter at have dyrket sex uden med flere GP'er. Det drejer sig altså ikke om at dyrke sex med GP'er generelt, men om at gøre det uden beskyttelse. 

Det er jeg helt med på ! Hvad er det du ikke forstår ? 

At dyrke usikker sex generelt, om det er med en GP eller en pige fra scor.dk er det risiko ved at blive smittet med noget .

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo ikke alene de GP'er der annoncerer aktivt med at lege uden gummi der gør det. Se selv en række historier om Thai kvinder der pludselig giver stamkunden en 'ekstraydelse' uden beregning endda.

Eller de kvinder der ikke skriver noget som helst om gummi. Jeg har adskillige gange besøgt sådanne kvinder og som jeg forventede blev der aldrig talt om endsige brugt gummi :P. I virkeligheden har disse kvinder vel været det nærmeste jeg er kommet GFE. Man kommer ind, betaler, klæder hinanden af og elsker med kvinden som et naturligt møde med sin kæreste. Ingen fumlen med et kondom, men en naturlig udvikling hen imod det ultimative den nøgne pik der trænger ind i kvindens skønne våde kusse. Bedre bliver det ikke.

Sygdoms risiko ? Ja det er der, men de kvinder jeg har besøgt er voksne, seriøse og sygdomsbevidste kvinder der ligesom mange i swingermiljøet lader sig teste regelmæssigt.

An I never got any. :) Heldig ? Nej kvalitetsbevidst :P

Redigeret af Moden slikken M
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...