Hop til indhold
Muggi

VIGTIG INFORMATION : KLAMYDIA I OMLØB.

Recommended Posts

AmagerDick skrev, for 17 minutter siden:

Det er jeg helt med på ! Hvad er det du ikke forstår ? 

At dyrke usikker sex generelt, om det er med en GP eller en pige fra scor.dk er det risiko ved at blive smittet med noget .

Oki, sorry. Jeg misforstod dig. Sådan kan det gå når man læser og skriver uden beskyttelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerDick skrev, for 33 minutter siden:

Det jeg helt med på, men nu er det jo kun en lille procentdel af gp er som dyrker usikker sex, at besøge en gp som ikke dyrker usikker sex, er der absolut intet større fare ved, en andre ude for denne verden . Unge i dag kender ikke til kondom, det gør størstedelen af gp er som formodeligt bliver tjekket regelmæssigt .

Går ud fra at du ikke bliver smittet når du besøger gp er ? Jeg gør ikke ihverfald og har ikke været smittet med nogen gp er, ever i mine ca 35 år i dette univers .

Nej er aldrig selv blevet smittet med noget. 
men dyrker heller ikke ubeskyttet sex. 
selv om det kan ske alligevel. 
det er jeg klar over. 
 

siger bare dyrker man sex uden kondom med en GP der tilbyder det, er risikoen trods alt støre at få det. 
da hun dyrker ubeskyttet sex med mange flere mænd. End piger normalt ville gøre. 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 13 minutter siden:

Nu er det jo ikke alene de GP'er der annoncerer aktivt med at lege uden gummi der gør det. Se selv en række historier om Thai kvinder der pludselig giver stamkunden en 'ekstraydelse' uden beregning endda.

:P

Med thai'er er der ingen problemer. Dyrker man sex uden, napper man bare en af deres penicillinpiller på vej ud. De kommer i alle kulørter og fungerer mod alt - tilmed virus og hovedpine. Magiskt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troede det var kvinden der tog en 'morning after ' pille :D

Men jeg har nu her over julen fået to kure med antibiotika med 10 dages mellemrum mod bihulebetændelse. Men indlægssedlen siger:

Infektioner forårsaget af azithromycinfølsomme bakterier, fx: 

  • Øvre- og nedre luftvejsinfektioner
  • Hud- og bindevævsinfektioner
  • Infektioner med Chlamydia spp., Mycoplasma spp. og Legionella spp.

Doseringsforslag

  • Chlamydia urethritis og cervicitis
    • 1.000 mg som engangsdosis.
  • Urogenital infektion med Mycoplasma genitalium
    • Initialt 1. dag: 500 mg 1 gang dgl.
    • Derefter 2.-5. dag: 250 mg 1 gang dgl.
    • Samlet behandlingsvarighed: 5 dage.

Så jeg har nok ikke klamydia herefter. Men som en forsigtigt skrev, selv om man er blevet kureret kan man få det igen, og igen og igen :P

 

Redigeret af Moden slikken M
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...