Hop til indhold
Sexy Event Club

SEXPARTY med Julie Sweetkisses og Eva Nadine - tirsdag 23. januar - aften

Recommended Posts

Ja det lyder som et dejligt  - og frækt arr.  

Jeg kan ikke den dag - men ville være frækt - så jeg er da potentiel deltager hvis der er kommende arr. - Bare så I ved sådanne arr værdsættes!

Rigtig god, dejlig og fræk aften til jer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg beklager forsinkelsen. 
Det har været nødvendigt både at have en længere "pillowtalk" med en af mine erhvervsjurister - for at spare de 2100 plus moms min ikke-pillowtalk-erhvervsjurist koster i timen, så vi holder budgettet bare nogenunde så der ikke bliver underskud de første 5 gange som der var til Evas Fredagsbar som havde en laaang og hård fødsel økonomisk set :rolleyes: 

Der er godt nyt for os alle på den front. 
Vi har fundet en løsningsmodel vi kan bruge til noget mht. økonomi og jura og depositum og GDPR lovgivning og aflysningsfrister (fra købers side) og tilbagebetalingspligt og ALT muligt andet besværligt bøvl når det kommer til foreninger der ikke er foreninger osv. 
Jeg har næsten fået længere patter siden jeg skrev sidst - men nu er DET på plads. 
Om længden på sekretærens patværk er det hele værd? Ja det vil jeg mene :P

Lige nu venter jeg på en telefonsamtale fra lokationen til "The Full Monty" og bekræftelse fra restauranten om hvor stort et flex-antal vi kan booke bord til. Hvis der kommer 5 og vi har bestilt bord til 20 eller der kommer 50 og vi har bestilt bord til 12... f.eks. 

Men... om lidt når jeg har haft tisse-tænke-pause og fået lidt at spise, så skriver jeg noget andet godt nyt - om damer og par ;) 

...To be continued ;):wub:

Eva <3
På vegne af Sexy Event Club

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Event Club/Eva mfl.

Endnu en gang et godt initiv :P

Tror du kender finterne med restauranter, men bare for at repetere:

De skal have fast antal bekræftet mandag til arrangement fredag. Så bekræfter bare 10 pct færre end der er booket. Vælg selv pct.

Og kommer der så 1, 2, 5 flere ( afhængigt af selskabet størrelse), så får restauranten besked. Har aldrig hørt brokkeri, der er købt ind og de ekstra er bare penge lige i kassen. 

Fra en halvprof arbejdsjulefrokostsommerfestkonfirmationssølvbryllups arrangør.

:wub:  MSM

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Moden slikken M 
Det er pænt af dig... jeg var restauratør i mine unge dage, og er stadig investor i branchen. Min kæreste er vokset op på en restaurant og er Souchef... men tak for tanken.
Jeg LOVER at har vi brug for hjælp så spørger vi om det ;)
Vi har tilsammen et netværk af Kvinder og Mænd vi har "pillowtalks" med der har rigtigt mange forskellige kompetencer. Jeg tænker vi klarer os nok. 
Skulle vi komme i en "Damsels in Distress" situation, så er DU en af de første 108 vi kontakter <3

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er stor tilhænger af den forretningsmodel som Dinnerbooking.com benytter.

Vælg, book og forudbetal hele beløbet punktum!

Jeg påbegyndte denne booking, men afsluttede den ikke.

Dinnerbooking
https://dinnerbooking.com/dk/da-DK 

KØB BILLET:
Brunch - SEANERY Skybar - Scandic CPH Strandpark
VÆLG MELLEM LEDIGE TIDER PÅ LØR., 20 JAN. 2024
Din søgning: 2 ✕ Brunch

Book:
CPH Strandpark, Scandic - Brunch

Brunch - SEANERY Skybar - Scandic CPH Strandpark
10:30 Booking
Total forudbetaling: 728,56 DKK (Inklusiv gebyr: 30,56 DKK)

Gennemfør din ordre
Du er logget ind som xxxx. Din email adresse er xx
Kontrollér venligst, at nedenstående oplysninger er korrekte. Du modtager billetterne via e-mail, når betalingen er afsluttet.
Lør., 20 jan. 2024 / CPH Strandpark, Scandic - Brunch    Mængde ✕ Emner    Pris / DKK
10:30 Booking
Brunch - SEANERY Skybar - Scandic CPH Strandpark    2 ✕ Brunch    698,00
Brug et DinnerBooking Gavekort
Hvad er gavekort?
Indtast gavekort-kode

Total forudbetaling (inkl. 30,56 DKK i gebyrer):    728,56

------------------------

Hvis jeg havde gennemført den betaling og vi ikke var mødt op, så var de penge tabt.

Det er en fornøjelse at se at det er en forretningsmodel, der er bæredygtig og at flere og flere restauranter tør benytte den.

--------------------------

Jeg er så godt klar over at I hverken får restauranten til at benytte Dinnerbooking.com, eller Dinnerbooking.com til at optage arrangementet.
Endsige får nogle herfra til at betale via Dinnerbookng.com

Men jeg er klar tilhænger af princippet om fuld forpligtende forudbetaling, mod en garanteret plads til arrangementet.

Jeg synes at det er så trist at man hele tiden er nødt til at køre med depositum på laveste niveau, og at arrangør og restaurant skal beskæftige sig med deadlines, afbesstilings politikker osv.

Jeg ville ønske at der var opbakning til en præmis, om at det er os som gerne vil deltage der påtager sig den hele og fulde risiko for at vi bliver forhindret.

Sådan at restauranten uanset kan regne med omsætningen fra dem der har forudbetalt, uanset om de møder op eller ikke.
Og uden pligt til at betale pengene tilbage.

Jeg har netop været i Rom i 10 dage, hvor vi takket være min grundighed fandt et virkeligt godt 3 stjernet budget hotel nær hovedbanegården.
Til ca 1/2 - 2/3 af normal prisen i området, fordi hotellet ikke bruger formuer på at møve sig frem på Google.

Men vi oplevede noget helt usædvanligt!

Normalt oplyser man sit kreditkort for at de kan trække gebyrer efter gældende tariffer for afbestilling.

Men her blev jeg trukket ca 7300 kr inclusiv morgenbuffet for 10 dage på eneværelse.
Lige i samme øjeblik jeg modtog min ordrebekræftelse.

Det var 6 uger før afrejse, og var jeg ikke kommet afsted var de penge spildt.
Medmindre jeg var forsikret på anden vis.

Det var helt ok med mig, og jeg gør det gerne igen!

Efter min mening må vi have et opgør med de små sko her i forum på EG!
Og se at finde accepten af at påtage sig den økonomiske risiko, som den er gerne vil med til festen.

Det burde slet ikke være noget som arrangøren skulle bekymre sig om overhovedet.

Det burde være sådan at arrangøren formidler et arrangement, og hvad det koster.
Og så ellers bare kan vente på at pengene ruller ind, og videre eksempelvis til en som i tilfældet her en restaurant.

Efter først til mølle princippet, og når der er udsolgt er det bare ærgerligt for alle fedsylene der bekymrer sig om snottede 500 kr.
Og ikke tør løbe risikoen.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sexy Event Club ved Eva herself.

Hvordan kunne jeg forestille mig at du nogensinde kunne komme i den situation at være 'damsel in distress' ? Nej vel it doesnt happen :)

Det er jo altid godt med pillowtalks, men min erfaring er desværre at rådgivningen let kan blive 'fordrejet' af de andre 'ingredienser' i 'pillowtalken' :D

Går ud fra at skibet søsættes i mængder af champagne og sejler stolt over de hjemlige vande. Måske er der basis for lidt eksport hen ad vejen. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mini.is

Hej

Jeg vil gerne tilmelde mig EVENT #3 TIR-23-01-24.

er der et telefon nr man kan ringe til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Rejsenetværk jeg tænker at du ikke læste mit svar til en anden så jeg gentager det lige til dig også :) 

"Jeg LOVER at har vi brug for hjælp så spørger vi om det ;)
Vi har tilsammen et netværk af Kvinder og Mænd vi har "pillowtalks" med der har rigtigt mange forskellige kompetencer. Jeg tænker vi klarer os nok. 
Skulle vi komme i en "Damsels in Distress" situation, så er DU en af de første 108 vi kontakter <3"

Kan vi holde os til feedback og tanker om arrangementet i sig selv, og så kan man i privat besked skrive hvis man synes vi har brug for hjælp til noget vi ikke selv har styr på? 
Altså hvordan man booker bord på en restaurant og hvordan man tænker vi har brug for træning i forståelse af anvendelige pillowtalks osv. 
Umiddelbart tænker jeg at er der råd at hente som man synes vi mangler, så vil en privat besked være helt fin - så kan tråden her handle om eventet og det der er interessant for folk der måske ønsker at deltage. 
Der ER styr på hvor vi spiser osv. 
Der ER styr på lokationen. 
Kan vi gøre det sådan at opstår der noget i forbindelse med dette arrangement hvor vi har brug for hjælp til noget specifikt, så spørger vi først?  
Har man idéer til hvordan man kan lave lignende arrangementer, så er det jo alletiders mulighed for at arrangere noget helt selv præcis som man gerne vil ha' det. 
Jeg LOVER at jeg ikke kommer med "Unsolicited Advice" til jeres arrangementer og kun blander mig i detaljer og belærer om hvad I trænger til at lære hvis I beder om det først ;) 

Så får jeg også lidt bedre tid til rent faktisk at skrive om det jeg gerne vil - nemlig par og damer osv. 
Det ville jeg så gerne bruge lidt tid og skriveplads på i stedet :) 
 

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Den facepalm smiley mangler jeg altså dagligt for tiden... Her kommer den i en tvillinge-version:

@Rejsenetværk jeg tænker at du ikke læste mit svar til en anden så jeg gentager det lige til dig også :) 

"Jeg LOVER at har vi brug for hjælp så spørger vi om det ;)
Vi har tilsammen et netværk af Kvinder og Mænd vi har "pillowtalks" med der har rigtigt mange forskellige kompetencer. Jeg tænker vi klarer os nok. 
Skulle vi komme i en "Damsels in Distress" situation, så er DU en af de første 108 vi kontakter <3"

Kan vi holde os til feedback og tanker om arrangementet i sig selv, og så kan man i privat besked skrive hvis man synes vi har brug for hjælp til noget vi ikke selv har styr på? 
Altså hvordan man booker bord på en restaurant og hvordan man tænker vi har brug for træning i forståelse af anvendelige pillowtalks osv. 
Umiddelbart tænker jeg at er der råd at hente som man synes vi mangler, så vil en privat besked være helt fin - så kan tråden her handle om eventet og det der er interessant for folk der måske ønsker at deltage. 

Moden slikken M skrev, for 2 timer siden:

men min erfaring er desværre at rådgivningen let kan blive 'fordrejet' af de andre 'ingredienser' i 'pillowtalken' :D

Det er så ikke min erfaring. Er det dem du pillowtalker med der har givet dig fordrejede råd, eller er det dig der har givet dem fordrejet rådgivning? 
Du må RIGTIGT gerne svare i privat besked i stedet for i tråden her. På forhånd tak :) 
Jeg tænker i hvert fald at vi har forskellige erfaringer, og jeg takker endnu en gang for tanken om at du gerne vil redde os ud af en potentielt set farlig situation vi nok ikke har styr på fordi vi ikke er i stand til at se den potentielle fare ved pillowtalks.
Så jeg har ikke noget nyt at bidrage med i den henseende, og vil sætte pris på at det stopper her. Så kan vi lade det her ligge og så kan du jo skrive til mig i privat besked hvis der kommer mere op til overfladen du tænker vi har brug for hjælp til? 
På forhånd tak :) 

Der ER styr på hvor vi spiser osv. osv. 
Der ER styr på lokationen osv. osv. 
Kan vi gøre det sådan at opstår der noget i forbindelse med dette arrangement hvor vi har brug for hjælp til noget specifikt, så spørger vi først?  
Altså hvis vi får brug for en håndværker eller en partybus eller en skomager eller lign. - så skriver vi det. For ellers bliver det goooodtnok en lang tråd med "random shit stuff" hvis alle skal dele tilfældig lomme- eller navleuld ud og strø det gavmildt overalt i tråden. 
Har man idéer til hvordan man kan lave lignende arrangementer, så er det jo alletiders mulighed for at arrangere noget helt selv præcis som man gerne vil ha' det. 
Jeg LOVER at jeg ikke kommer med "Unsolicited Advice" til jeres arrangementer og kun blander mig i detaljer og belærer om hvad I trænger til at lære hvis I beder om det først ;) 

Så får jeg også lidt bedre tid til rent faktisk at skrive om det jeg gerne vil - nemlig par og damer osv. 
Det ville jeg så gerne bruge lidt tid og skriveplads på i stedet :) 

Nu er jeg så træt at det heller ikke bliver i aften jeg får skrevet om noget af det der handler om  arrangementet som nogle måske venter på at høre. 

Jeg forsøger igen i morgen, medmindre der er flere mere eller mindre velmenende råd eller navleuld der skal adresseres først :P

Godnat og sov godt <3

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev der endelig tid til en opdatering :) 

Interessen for kun at deltage i middagen har været større end vi troede. Så...

Vi deler arrangementet op i to - på samme dag og lige efter hinanden. 


SEC #3A
Sexy Club Event #3A er middagen (
det grønne event). 
Det koster 500kr at deltage og der skal forudbetales 10% i depositum pr. næse, som en slags tilkendegivelse overfor os om at man er seriøst interesseret.
Dvs. din "risikovillighed" er på 50kr. som forudbetales via mobilepay. Dette gælder for både mænd og kvinder. 
De resterende 450kr. betales ved fremmøde på dagen i kontanter i danske kronerog i LIGE PENGE, tak ;) 
Mødestedet får man først på selve dagen, da vi ikke ønsker at folk for en 50'er kan tiltuske sig en "kigger" eller bare lurepasse/fuske sig til at vide hvor vi skal hen. 
Depositum betales til Evas mobilepay box som er oprettet til dette formål. Derfor kan hele beløbet IKKE forudbetales, da max grænsen for mobilepay box i så fald vil blive overskredet. 
Vi mødes kl. 17:45 og går sammen til restauranten hvor vi har booket bord fra kl. 18:00 til 20:30

SEC #
3B:
Sexy Club Event #3B er "The Afterparty" med sex ad libitum med @SweetKisses og @Eva Nadine (
det røde event). 
Det koster 1.500kr at deltage og der skal forudbetales 10% i depositum pr. næse, som en slags tilkendegivelse overfor os om at man er seriøst interesseret.
Dvs. din "risikovillighed" er på 150kr. som forudbetales via mobilepay. 
De resterende 1.450kr. betales ved fremmøde på dagen i kontanter i danske kroner og i LIGE PENGE, tak ;) 
Mødestedet får man først på selve dagen, da vi ikke ønsker at folk for 150 kan tiltuske sig en "kigger" eller bare lurepasse/fuske sig til at vide hvor vi skal hen. 
Depositum betales til Evas mobilepay box som er oprettet til dette formål. Derfor kan hele beløbet IKKE forudbetales, da max grænsen for mobilepay box i så fald vil blive overskredet. 
Vi mødes kl. 20:35  og går sammen til "The Afterparty special place" altså dér hvor vi skal gruppe-knalde-bolle fra ca. kl. 21:00-24:00

OG... 
De KVINDER der ønsker at dukke op som "Freelancere" til "The Afterparty" er ALLE velkomne til at følge med. 
Det er de mænd der ikke har tilmeldt sig til dette, sådan set også, men bliver naturligvis ikke lukket ind i vores "private rum" hvor døren bliver lukket og låst. 
Hvad I laver af frækkerier og har af aftaler mellem deltagere og Freelancere, blander vi os overhovedet ikke i - det er mellem jer. 
OG... (indsæt truthorn, violiner og fanfare) 
ALLE KVINDER ER VELKOMNE TIL MIDDAGEN. SEXY EVENT CLUB BETALER FOR JER - det eneste I skal have op af lommen er de 50kr. forudbetalt seriøsitets-stempel. 
VELBEKOMME og du er velkommen til at bruge middagen som en slags "kemi-møde i plenum" og dele visitkort ud. Eller du kan bare tilmelde dig hvis du egentlig ikke er sexarbejder, men er nysgerrig på miljøet og måske bare mangler en bolleven eller sugardaddy eller betalende elsker eller hvadsomhelst. 
Så har du ingen andre planer den dag og er du nysgerrig, så sæt kryds i kalenderen. Du vil møde et netværk af sexsælgere og sexkøbere der i relativ diskretion er kamufleret som en "Julefrokost" i januar ;) 
Domænet PULEFROKOST.dk har vi købt - men det bliver først markedsført til næste år. 

Nogen (for dette specifikke arrangement relevante) spørgsmål? 

Kærligst, Eva <3
på vegne af Sexy Event Club

 

PS: ALT der handler om eventet her og kan besvares her i tråden vil jeg bede jer skrive her i tråden og ikke i privat besked. Det tager ALT for lang tid med private dialoger. Så skriv KUN privat besked herinde til os - og ikke Evas andre profiler - så skriv i din PM (private besked fra din indbakke her på Eroguide til os) 
EMNE: Tilmelding til SEC #3A 50kr
EMNE: Tilmelding til SEC #3B 150kr
Ønsker du at deltage i begge, så skriv TO breve til os. 
Link til vores indbakke her på Eroguide: 
https://www.eroguide.dk/forum/messenger/compose?to=68300 

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har et spørgsmål ja hvordan ved  man om man fik en plads til Sec #3B ? eller ikke nåede med i cuttet ? 

 

Og hvis man nu er så heldig at være med til Sec # 3B men her på falderebet ønsker at spise med alligevel kan det nås og ændrer det depositum

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 24 minutter siden:

Jeg har et spørgsmål ja hvordan ved  man om man fik en til Sec #3B ? eller ikke nåede med i cuttet ? 

Man skriver igen - nu hvor proceduren er på plads - som beskrevet i PS'et i indlægget her:

;) 

Dillermand Junior skrev, for 24 minutter siden:

Og hvis man nu er så heldig at være med til Sec # 3B men her på falderebet ønsker at spise med alligevel kan det nås og ændrer det depositum

Man kan frem til 48 timer før tilmelde sig middagen SEC #3A

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er der opstået et nyt LUKSUSPROBLEM :P:wub:

Der er en del der spørger om de kan gi' et støtte-bidrag selvom de ikke deltager fordi de synes det er en fantastisk idé, og er "på halen" over at vi betaler for alle KVINDERS middag på dagen. 
TAK for det - det er klasse!
JA det kan man naturligvis - skriv en privat besked: 
EMNE: SEC STØTTE  
Så sender jeg QR link til boksen og man bestemmer HELT selv hvor meget eller hvor lidt man vil støtte-bidrage med til Sexy Event Club. 

Jeg får da helt tårer i øjnene og er dybt rørt over at tænke på vores budget og økonomi og investering i projektet. 
Det luner mit "Mama-San" hjerte ;) 

Kærligst Eva <3
På vegne af Sexy Event Club
 

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Sexy Event Club skrev, for 3 timer siden:

SEC #3B:
Sexy Club Event #3B er "The Afterparty" med sex ad libitum med @SweetKisses og @Eva Nadine (
det røde event). 
Det koster 1.500kr at deltage og der skal forudbetales 10% i depositum pr. næse, som en slags tilkendegivelse overfor os om at man er seriøst interesseret.
Dvs. din "risikovillighed" er på 150kr. som forudbetales via mobilepay. 
De resterende
1.450kr. betales ved fremmøde på dagen i kontanter i danske kroner og i LIGE PENGE, tak ;) 

Ja det er jo så de resterende 1.350 kr og ikke 1.450 kr... for faaaan altså! :D Sekretær-Eva trænger til pulejuleferie nu :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ang. STØTTE overførsler... Ja altså... luksusproblemerne tårner sig op i dag :D 
En af de "smart i en fart replikker" jeg i årtier har brugt som som projekt- og produktudvikler når jeg har tjent penge på at projektudvikle en eller anden virksomhed som ønskede at komme op i et højere gear er: 

Citat

Vær forberedt på succes. Bliver den større end man tror og kan man ikke følge med, så mister man startgnisten og skal bygge rumraketten forfra hvis den er på vej ud af atmosfæren. 

Ja der fik jeg lige et Karma-klask for den replik - men heldigvis har jeg lyttet til mit eget råd og er forberedt på succes (ego-strygning deLuxe!) 

En enkelt eller to har været så gavmilde, at det vist er heldigt at jeg i går fik positivt svar på særlig forhøjelse af min øvre grænse for mobilepay box. 
Til jer begge - og alle andre der har støtte-indbetalt:
TAK!
Til dig der gik amok eller fik skrevet et 0 for meget: TAK! Du ved hvem du er... og jeg kender dig formodentlig godt nok til at vide at du ikke ønsker "street credit" for dit bidrag, og at det ikke var en fejl, så jeg vil ikke afsløre her hvem du er <3
Var det en fejl og et 0 for meget - så kan de altså tilbageføres :P
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

STATUS: 
Af de 8 pladser til Afterparty (SCE#3B) med Julie og Eva (det røde knalde-bolle-gruppesex) er der nu afsat 3 "badebilletter" i form af depositum, og der er 5 pladser tilbage. 
Der er stadig mulighed for spontant Afterparty (uden Julie og Eva og de 8 mand) som I selv kan aftale helt uden vi blandes ind i det :P Det er mit indtryk at en del kvinder gerne vil "Freelance" den aften. Og mon ikke flere kommer til mellem nu og tirsdag 23. januar? 
Der er præcis en måned til :)

Sekretæren går nu om 7 minutter på juleferie fra Sexy Event Club tjansen.
Har man skrevet brev MED DET RETTE EMNE-OVERSKRIFT efter næsten NU (Lillejuleaften 23. december kl. 15:00) bliver det besvaret når jeg har tid og overskud i løbet af juledagene. 
Så der er ingen grund til at sende rykker for svar før 3. juledag, veller ;) 

Hvor mange der har tilmeldt sig middagen skriver jeg ikke løbende status for.
Men jeg kan da afsløre at det er noget mere end 3 <3 og indtil videre flere kvinder end mænd :wub::lol:

Glædelig jul til jer alle! 

Kærligst, Eva 
på vegne af Sexy Event Club

 

Her er de 7 frække julesange med Ørkenens Sønner til dem der gerne lige vil ha' dem overstået før de skal til jul hos svigerfamilien eller lign. ;)  
Videoen lægger ud med:
"Kilde min Dingeling ska' du"  med afslutningen på sangen "Bar' det altså snart var jul - FEZ FEZ spis fisk(!?)" og fortsætter derfra - enjoy! 




 

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg
moppydick skrev, 1 time siden:

Nu har jeg forsøgt at skrive en besked og håber den når frem i tide jeg ville da forfærdeligt gerne deltage i the full Monty show

Ok... men jeg er nødt til at bede dig om at læse instruktionerne i det indlæg i tråden jeg sendte tidligere i dag - du er nødt til at sende en ny besked - for både arrangement A og arrangement B hver for sig - der er RIGTIGT mange der har skrevet til os, og har beskederne ikke den rette overskrift/emne så har jeg ganske enkelt ikke en chance for at se hvem der bare vil spørge hvad farve vores trusser er eller om de kan få rabat, og på dem der gerne vil deltage - når jeg skal finde dem igen :D 
Derfor er vi nødt til at starte forfra med tilmeldingen, så vi er sikre på ikke at "snyde nogen for en plads" fordi jeg ikke kan se hvem der er hvem i brevenes overskrift når jeg skal svare. 
Læs DETTE indlæg:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/178118-sexparty-med-julie-sweetkisses-og-eva-nadine-tirsdag-23-januar-aften/?do=findComment&comment=1571305

Dit brev har en HELT anden overskrift... og der er sindssygt mange der har vist interesse før vi kunne starte med tilmeldingerne. 
En enkelt af dem der havde vist interesse har trukket sig "så vi kunne bruge tid på de andre" idet jeg formoder at han blev fortørnet over ikke at kunne få særbehandling og ikke behøver gøre som de andre. 
Det er så fint hvis man har det sådan. Men det ændrer ikke ved at vi er nødt til at have styr på det i indbakken så vi NEMT i oversigten over beskeder kan se hvem der er pennevenner og hvem der ønsker at deltage - I OVERSKRIFTEN/EMNET. Indbakken er RET proppet kan jeg afsløre.

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...