Hop til indhold
Sexy Event Club

SEXPARTY med Julie Sweetkisses og Eva Nadine - tirsdag 23. januar - aften

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/392108 

Er der stemning for det? 
Det tror vi på ;) 
Skriv privat besked her til denne profil med det emne vi beder dig om at skrive som du finder i annoncen på Annoncelight.dk 
...så ved vi du har læst den, nemlig :P

Link til vores medlemsprofil og indbakke her på Eroguide: 
@Sexy Event Club 
https://www.eroguide.dk/forum/messenger/compose?to=68300
(Du skal være logget ind som medlem for at kunne skrive til os og det er første skridt hvis du vil være med :) )
 

Frække tanker, 
Julie  og Eva <3:wub:

@SweetKisses og @Eva Nadine 
 

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fååååårk..
Kommer ikke til at deltage, men ønsker jer rigtig god fornøjelse. Er ret sikker på at det bliver en både sexet, sjov, og fantastisk aften med både god sex og intelligent samtale (ihvertfald under middagen).

Hvis der er mulighed for at deltage kun i spisningen, så er jeg klar til det, men kan godt se der kan være et problem med diskretionen for de øvrige deltagere.

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er sku en fair pris for sådan en aften, ønsker jer et super arrangement samt glædelig jul piger, desværre kan jeg ikke grundet sygdom .

 

Frække julehilsner :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 12 timer siden:

Hvis der er mulighed for at deltage kun i spisningen, så er jeg klar til det, men kan godt se der kan være et problem med diskretionen for de øvrige deltagere.

Det har vi faktisk overvejet - men vi vil gerne spørge dem der skal med til "The Full Monty" først. 
Der er flere damer der egentlig gerne vil med "kun" til spisningen også - som en slags "gruppe-kemi-date". 
Altså sådan at det er to forskellige arrangementer (i forlængelse af hinanden på samme aften), og så "splitter vi gruppen op" efter middagen. Så ved jo ingen hvem der skal knalde og hvem der skal spise men kun hvem der skal spise :P
Så kan folk jo lade være med at spise eller lade være med at knalde - og ingen ved hvem der skal hvad udover hvad folk selv fortæller. 
Altså Julie og jeg skal begge dele - bare for liiiige at være HELT sikker på folk forstår det :D 

Men... vi skal ikke skyde os selv i foden fra starten. Så vi prøver os stille frem og venter på jeres feedback her i tråden. 
Logistikken og sekretærarbejdet er ikke det nemmeste i verden når vi endnu ikke har plads i budgettet til en rigtig sekretær og booker... endnu ;) 

Men er der andre der er interesserede kun i middagen? 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuck i skuret et fedt set up B) *hvor er min 'stjerner i øjnene & dansende dame emoji når jeg skal bruge dem?* :D

Jeg ville kratpetervæltme gerne være med på en kigger, når de damer rigtig folder sig ud, liste forsigtigt rundt og se til at alt er som det skal være, hente vand og stryge nogle klaverfingre hen over nogen svedige kroppe......eller noget :P - det bliver steeeeaming hot :wub: 

Jeg holder øje med jeres profil og sidder som tiger på spring og afventer en dato hvor min logistik kan gå op i en højere enhed <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 29 minutter siden:

med på en kigger

Den går da forhåbentlig ikke Nisten, hvis du er med til det frække, så er du naturligvis med til det frække - hele vejen :wub:

Jeg har faktisk lagt en forsigtig føler ud for at deltage i dette event, men om jeg skulle blive accepteret ved jeg ikke og om jeg tør er jeg faktisk heller ikke helt sikker på, men det er jo lidt sent at melde fra når først har sagt "A", så derfor skyndte jeg mig meget bestemt at sige "jo altså..." :ph34r::D

Det ville dog ikke gøre det lettere for mig hvis der er nogle der bare er med på en kigger uden at deltage. Slet heller ikke når det er dig, frække :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Event Club skrev, for 2 timer siden:

Der er flere damer der egentlig gerne vil med "kun" til spisningen også - som en slags "gruppe-kemi-date". 

Prisen for arrangementet bliver 2000 kr. med spisning og 1.500 kr. uden spisning.
https://annoncelight.dk/showad/392108 

Jeg håber at jeg uden at fornærme nogle kan tilkendegive min interesse i konceptet, men samtidig med forbehold for hvilke damer der sexer.
Om jeg er interesseret eller ikke.

Hvis der vitterligt er damer/piger der er interesseret i alene at spise med, uden nødvendigvis at deltage i sexparty.

Så kan jeg som mandlig interesseret absolut være interesseret i at deltage i spisningen, da det er en unik mulighed for at træffe glædespiger uden at være begrænset til kun at læse deres annoncer.
Og se deres billeder i deres annoncer.

I princippet er der potentiale i relations opbygning på denne måde.

Og jeg ser det på ingen måde som suspekt, hvis der er piger der bare spiser med, også med det som bagtanke.
Alt er også markedsføring, og jeg ser det bestemt ikke som noget der står i modsætning til et oprigtigt ønske om også at møde nye ansigtet i en uvant kontekst som en fælles middag.

Faktisk er jeg taknemmelig for hvis de deltagende piger ikke anser det suspekt heller, hvis mænd deltager uden nødvendigvis på forhånd at være interesseret i at bidrage til deres forretning.

Igen er jeg her den lidt utaknemmelige type med en præference for yngre slanke modeller 18 + - 30/35 måske?
Når det kommer til en eventuel interesse for at betale for sex, men det er super hyggeligt at møde alle i en kontekst som denne, både drenge og piger.

Skulle initiativet udvikle sig til at der er accept af kun at deltage i fællesspisning, vil det så koste 500 kr forudbetalt.
Gerne for eget vedkommende, også hvis det skulle give et mindre overskud til arrangørerne, og gerne med drikkevarer for egen regning i tillæg.

Vil arrangørerne billige det hvis der er deltagere, kun i spisningen der ender med at træffe forretningsmæssige aftaler indbyrdes.
Uden at de deltager i sexeventen efter middagen.

Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er kæmpe fan af konceptet, men tænker ikke det vil være muligt for mig at snige mig afsted. Jeg synes dog endelig i skal blive ved med den type arrangementer, og håber alle deltagere får en helt suverænt liderlig og hyggelig aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Rejsenetværk 
Jeg svarer kort - på det med betalingen. 
Det vil være et valg mellem depositum på 10% og fuld forudbetalt med rabat. 

Til alle læsere: 
Vi ved som sexarbejdere erfaringsmæssigt ISÆR når det gælder sær-arrangementer som disse, at hvis folk ikke er villige til at hive et så (relativt set) lille beløb op af lommen for at vise at de er seriøse, så er der SINDSSYGT mange der booker og sidder derhjemme og wanker til tanken om alle de mænd de har cockblocket ved at vi har "spærret en plads". 
Depositumet mister man hvis man aflyser eller udebliver. 
Til gengæld kan man bruge det til et af Sexy Event Clubs ANDRE fremtidige arrangementer hvis man melder fra senest 48 timer før. 
Så i praksis handler det om min. 50 kr og max 200 kr (hvis man havde tænkt sig at købe "The Full Monty") - og har man ikke lyst til at gøre det, så kan man jo bare vente til der kommer anmeldelser nok fra folk der ikke er blevet snydt. 

Hvis vi IKKE tager depositum før vi afslører hvor arrangementet foregår så kommer ALLE dem der har vist interesse sgu nok liiiiige forbi kvarteret og ser hvem fa'n vi er for nogle folk. 
Der er alene i dag 836 visninger af vores annonce på Annoncelight.dk - tænk hvis vi havde skrevet hvor i byen det er? 

Så det er ikke bare for at malke folk for penge - vores "projekt- og produktudvikler" er ret trænet i meget store og avancerede events på helt andre niveauer. Hun har styr på sit shit ;) Det er OGSÅ for at få pigerne til at ville deltage og ikke får passet ungerne, lavet alibi og købt togbillet hvis så ingen mænd dukker op men sidder og wanker derhjemme. 
Det er OGSÅ for at beskytte JER som deltagere så det ikke ender i hat og briller og en hale af paparazzi i kvarteret hvis man egentlig er lidt for keeeeendt til det her steeed eller bare ønsker anonymitet i det hele taget. 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som (endnu) et virkelig frækt og spændende arrangement som Eva får stablet på benene. Eneste årsag til at jeg ikke deltager - denne gang - er en længe planlagt ferie. 
 

Det er to helt særlige GP’r som deltager kan jeg love, for dem som ikke kender Julie og Eva allerede :wub::wub:

Jeg har deltaget et par gange i fredagsbaren, med mit kendskab til Eva og Julie, så ville jeg ikke betænke mig på af aflevere et depositum, Evas argumenter for depositum er da også gode. 

Ønsker alle deltagere en fræk, lækker og sjov aften. 

Mausen 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sådan et fedt arrangement af to troværdige og erfarne kvinder der kan deres kram :wub:

Jeg har tilmeldt mig og håber virkelig at jeg var hurtig nok og får en plads det er sådan et luksus arrangement og skønt initiativ. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

JØØØØSSES Rødder! :rolleyes:

Vi har fået mere end 2.500 views på annoncen på AL på under to døgn - så vi venter liiiiige lidt med at svare folk i indbakken her, til dem der skal vente 24 timer fra de melder sig ind på Eroguide til at de kan skrive privat besked til vores profil her også kan være med. 
Nogle af jer står og skraber i jorden som en væddeløbshest i brunst og venter på startskudet - spis en sukkerknald og ta' en solo-hånder imens I venter i startboksen. 
Roooolig nu! Prust ind - prust ud - og gentag ;) 

I er nødt til lige at væbne jer med tålmodighed og ikke sende os rykker for svar! 
Køb nogle flere julegaver eller noget i stedet :D

Selvom vi egentlig var forberedt på succes, så er det her ikke noget der for sekretæren (Eva) er en betalt opgave, så der er ingen der får særbehandling og kan springe køen over - heller ikke dig [indsæt selv navn] :P
Og nej - man kan heller ikke skrive til en af de andre profiler og lige ta' en omvej - heller ikke selvom man synes man er VIP hos en af D'damer - på forhånd tak ;)

Skriver her seeent i aften/nat med hvad vi i løbet af i dag har fundet ud af i gruppesex-husmødet her i "Pigekollektivet" Sexy Events Club's kusselisse :wub:
Øj det er svært at skrive uden "Freudian Slips" - altså ikke slips med knude... ej jeg stopper mig selv og ta'r en arbejdstime med noget HELT andet før der går for meget ild i sekretærens trusser :lol:


Kærligst, Evas sekretærservice <3
På vegne af Sexy Event Club

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Event Club skrev, for 45 minutter siden:

Spis en sukkerknald og ta' en solo-hånder imens I venter i startboksen. 

Kære søde @Sexy Event Club og @SweetKisses

Vi skal nok gøre vores bedste for at være tålmodige MEN der bliver under ingen omstændigheder taget nogen solohånder

personligt af mig førend at jeg enten har fået afslag på eventet eller står i rummet med jer i slut januar, det kommer ikke til at ske. 

Grunden til det kan læses i annoncen. 

Julie har en slags bukkake fantasi (ikke oralt) om at blive pladret godt til - så VI ønsker os riiiigtigt meget at det kunne blive en realitet den aften. 

Ergo ingen solo hånder eller pjank herfra indtil jeg enten hjælper hende med den fantasi i januar eller er blevet afvist :P ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Event Club skrev, for 3 timer siden:

JØØØØSSES Rødder! :rolleyes:

Vi har fået mere end 2.500 views på annoncen på AL på under to døgn - så vi venter liiiiige lidt med at svare folk i indbakken her, til dem der skal vente 24 timer fra de melder sig ind på Eroguide til at de kan skrive privat besked til vores profil her også kan være med. 
Nogle af jer står og skraber i jorden som en væddeløbshest i brunst og venter på startskudet - spis en sukkerknald og ta' en solo-hånder imens I venter i startboksen. 
Roooolig nu! Prust ind - prust ud - og gentag ;) 

I er nødt til lige at væbne jer med tålmodighed og ikke sende os rykker for svar! 
Køb nogle flere julegaver eller noget i stedet :D

Selvom vi egentlig var forberedt på succes, så er det her ikke noget der for sekretæren (Eva) er en betalt opgave, så der er ingen der får særbehandling og kan springe køen over - heller ikke dig [indsæt selv navn] :P
Og nej - man kan heller ikke skrive til en af de andre profiler og lige ta' en omvej - heller ikke selvom man synes man er VIP hos en af D'damer - på forhånd tak ;)

Skriver her seeent i aften/nat med hvad vi i løbet af i dag har fundet ud af i gruppesex-husmødet her i "Pigekollektivet" Sexy Events Club's kusselisse :wub:
Øj det er svært at skrive uden "Freudian Slips" - altså ikke slips med knude... ej jeg stopper mig selv og ta'r en arbejdstime med noget HELT andet før der går for meget ild i sekretærens trusser :lol:


Kærligst, Evas sekretærservice <3
På vegne af Sexy Event Club

Det er ikke nemt vente på spændingen udløses til en sådan begivenhed:D. Lidt lige som jule aften før gaverne skal åbnes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 2 timer siden:

Kære søde @Sexy Event Club og @SweetKisses

Vi skal nok gøre vores bedste for at være tålmodige MEN der bliver under ingen omstændigheder taget nogen solohånder

personligt af mig førend at jeg enten har fået afslag på eventet eller står i rummet med jer i slut januar, det kommer ikke til at ske. 

Grunden til det kan læses i annoncen. 

Julie har en slags bukkake fantasi (ikke oralt) om at blive pladret godt til - så VI ønsker os riiiigtigt meget at det kunne blive en realitet den aften. 

Ergo ingen solo hånder eller pjank herfra indtil jeg enten hjælper hende med den fantasi i januar eller er blevet afvist :P ;)

Helt enig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 3 timer siden:

Kære søde @Sexy Event Club og @SweetKisses

Vi skal nok gøre vores bedste for at være tålmodige MEN der bliver under ingen omstændigheder taget nogen solohånder

personligt af mig førend at jeg enten har fået afslag på eventet eller står i rummet med jer i slut januar, det kommer ikke til at ske. 

Grunden til det kan læses i annoncen. 

Julie har en slags bukkake fantasi (ikke oralt) om at blive pladret godt til - så VI ønsker os riiiigtigt meget at det kunne blive en realitet den aften. 

Ergo ingen solo hånder eller pjank herfra indtil jeg enten hjælper hende med den fantasi i januar eller er blevet afvist :P ;)

Jeg bøjer mig i støvet over din dedikation! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...