Hop til indhold
Sexy Event Club

SEXPARTY med Julie Sweetkisses og Eva Nadine - tirsdag 23. januar - aften

Recommended Posts

Der er TO pladser tilbage af de 8 til #3B 
#3A har stadig masser af plads :) 

Skulle man gå hen og blive "overhalet indenom" til Afterparty delen - altså B-arrangementet - så kan man heldigvis tilbageføre via mobilepay så ingen kommer til at have betalt depositum til et udsolgt arrangement. Man kan jo så vælge kun at deltage i middagen og "snuppe en freelancer" eller lign, i stedet - men depositumet på de 150 får man altså retur hvis der når at blive udsolgt før man har sikret sig sin plads. 
Det gælder naturligvis kun for "den dyre del af festen" ;) 
Jeg spærrer ikke plads til nogen - heller ikke dem der tænker de måske er VIP's :P
Vi har haft nok af Elite-snik-snak på det seneste her på Eroguide. 
Der er i øvrigt ikke overtal af Fredagsbar-mænner i Pule-puljen til det frækkeste af arrangementerne - så er jeg vel kommet DET bøvl i forkøbet? :wub:


NU holder jeg fri. 
Jeg skal til Sverige og spille Bingo Lotto som er en svensk juletradition på Lillejuleaften. 
Jeg er ikke svensk, og lettere talblind. Det skal nok blive sjovt! 
Sidst jeg spillede sådan noget var til Fredagsbarens Blowjob Bingo og Lingam Lotto... det var først i dag det slog mig at BINGO LOTTO i mine ører nu for altid vil lyde som en sammensmeltning af Blowjob Bingo og Lingam Lotto... jeg tænker at det undlader jeg at nævne overfor svigerfamilien i aften... eller hvad synes I? :lol:
Finder det også morsomt at "svensk" er en af mine spidskompetencer som sexarbejder... jeg må hellere se at komme afsted :P

Kærligst, Eva <3

GLÆDELIG JUL! 

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan sgu godt være, jeg er lidt tungnem, men jeg forstår ikke helt denne passage fra Evas indlæg tidligere i dag (for 9 timer siden i skrivende stund):

Citat: "De KVINDER der ønsker at dukke op som "Freelancere" til "The Afterparty" er ALLE velkomne til at følge med. 
Det er de mænd der ikke har tilmeldt sig til dette, sådan set også, men bliver naturligvis ikke lukket ind i vores "private rum" hvor døren bliver lukket og låst. 
Hvad I laver af frækkerier og har af aftaler mellem deltagere og Freelancere, blander vi os overhovedet ikke i - det er mellem jer." Citat slut.

Betyder det, at der er en slags "forlokale(r)" i forbindelse med det "private rum", hvor de 8 heldige mænd og de to møer skal boltre sig, og at freelancerne og de forsmåede mænd kan gøre forretning i disse "forlokaler", mens hovedslaget slås i det "private rum"?

... Jeg har givet vis misforstået det hele, men hvad betyder så ovennævnte citat?

Pft.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 8 minutter siden:

Kan sgu godt være, jeg er lidt tungnem, men jeg forstår ikke helt denne passage fra Evas indlæg tidligere i dag (for 9 timer siden i skrivende stund):

Citat: "De KVINDER der ønsker at dukke op som "Freelancere" til "The Afterparty" er ALLE velkomne til at følge med. 
Det er de mænd der ikke har tilmeldt sig til dette, sådan set også, men bliver naturligvis ikke lukket ind i vores "private rum" hvor døren bliver lukket og låst. 
Hvad I laver af frækkerier og har af aftaler mellem deltagere og Freelancere, blander vi os overhovedet ikke i - det er mellem jer." Citat slut.

Betyder det, at der er en slags "forlokale(r)" i forbindelse med det "private rum", hvor de 8 heldige mænd og de to møer skal boltre sig, og at freelancerne og de forsmåede mænd kan gøre forretning i disse "forlokaler", mens hovedslaget slås i det "private rum"?

... Jeg har givet vis misforstået det hele, men hvad betyder så ovennævnte citat?

Pft.

 

Forestil dig et sted med flere rum med døre der kan lukkes og et måske lidt større aflukket rum, dem der har tilmeldt sig går i det store rum sammen kun dem og døren låses så ingen andre kommer ind. 

Hvad freelancere og andre gør i de andre forlokaler og åbne fællesrum eller i de mindre lukkede rum er op til freelancerne og en selv og blander arrangørerne sig ikke i. 

Det her er min fortolkning og forklaring kun ikke andet men sådan jeg læser og fortolker Evas skriv. Jeg har intet med det at gøre selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 13 timer siden:

Betyder det, at der er en slags "forlokale(r)" i forbindelse med det "private rum", hvor de 8 heldige mænd og de to møer skal boltre sig, og at freelancerne og de forsmåede mænd kan gøre forretning i disse "forlokaler", mens hovedslaget slås i det "private rum"?

Ja!  
 

Lokationen til B-festen har plads til mange mennesker. 
Tænk på det som et forsamlingshus eller en kro med bar og et stoooort soveværelse og mindre gæsteværelser. 
Det store værelse er lukket og låst de tre timer Julie og Eva har gruppesex med 8 mænd i 3 timer. 
Resten af de tanter og onkler der har lyst kan jo feste og/eller knalde eller danse på bordene eller hyggesnakke ude resten af forsamlingshuset og have deres eget afterparty efter middagen hvis de lyster. 
Middagen er dog på en separat lokation (en restaurant i nærheden) fordi der ikke er noget køkken i “forsamlingshuset” 

Kærligst, Eva-på-juleferie <3 …fra sin mobiltelefon 

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Event Club skrev, for 2 timer siden:

ALLE 8 GRUPPESEX MED JULIE OG EVA-PLADSER ER NU AFSAT. 
 

Der er masser af plads til A-middagen (til 500kr for mænd og 50kr for kvinder) og evt. Freelancer-afterparty (som ikke kræver depositum og koster 100kr i entré til “forsamlingshuset”)
 

Med så hurtig udsolgt, er jo tegn på et populært event, som helt klart kalder på mere. Men dejligt at der stadig er plads til middagen.:D

Redigeret af Swarley

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle mulige andre idag: Glædelig Jul hvad skal du så Jule aften. 

Mig: Æææh min juleaften er rykket til den 23. Januar. 

Alle mulige andre idag: Nej hvor trist håber du får en god dag alligevel, det lyder kedelig. 

Mig i mit hovede: Trist ??? Jeg har aldrig været gladere :lol: :P En god dag alligevel ?? bevares idag bliver fin nok men god er ikke i nærheden af nok til at beskrive hvordan den 23. Januar bliver DET BLIVER FAN FUCKING AWESOMETACULAR ( Ja jeg opfandt lige mit eget bandeord for at beskrive hvor vildt en dag det bliver), Lyder kedeligt ??? Her hold min øl det er da nok det sidste det bliver det er kun fordi i stakkels folk ikke har set den gave som jeg og mine 7 brødre får lov at pakke ud den dag og nyde sammen, hvis jeg kunne ønskede jeg mig præcis den samme gave hver eneste juleaften og på min fødselsdag med og det ville aldrig blive kedeligt nogensinde. :D :ph34r: B)

 

Tak for den bedste gave nogensinde skønne @Sexy Event Club, smukke dejlige @SweetKisses og alle de andre skønne ERO folk og Lyserøde Freelancere (ingen nævnt, ingen glemt, i ved selv hvem i er), der kommer til middagen og er med til at gøre den 23. Januar helt perfekt og uforglemmelig. :wub: <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Swarley skrev, for 4 minutter siden:

Og da jeg har fødselsdag dagen før til med rund, kan man så overhoved give sig selv en bedre gave:)

Ikke i min bog ser frem til at fejre det sammen med dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er blevet nødt til at oprette en ny tråd da jeg i tidernes morgen (som @Evas Fredagsbar ) blev nøje instrueret i at hvert arrangement skal have sin egen tråd.
Når "festen" nu er opdelt i 3 arrangementer, (omend på samme aften) nemlig:
#3A (middagen) 
#3B (den UDSOLGTE 10-kant/PRIVATE afterparty med Julie og Eva)
og "Open Afterparty" for dem der er med til middagen og gerne vil Freelance eller bare hygge videre (som ikke skal forudbetales eller lign. og derfor ikke har nogen #-nummerkode ) 

Det giver også mening, fordi folk der kommer ind lidt sent i forløbet - og kun kan komme med til middag og Open Afterparty, bliver forvirrede og tænker "VENTELISTE!" og skriver i ét væk og sender rykkere og nogle tror det er en bud-runde hvor Julie og Eva bare spiller kostbare :rolleyes: 
DET GØR VI IKKE - vi er billige som faaaan men pladserne er bare allerede afsat :D:P 

Så - jeg laver en ny tråd om lidt. 
ALT der handler om middagen og Open Afterparty kan vi så skrive om dér i stedet, så vi ikke forvirrer folk unødigt og så sekretæren kan holde bare LIDT fri :wub::blink: et par timer om dagen.

Kærligst, Eva <3
På vegne af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det tid til morgemand ;) 

Jeg og nogle af de andre mødes kl. 09 og spiser morgenmad som varer til kl. 11 iflg. receptionisten. 
Jeg forsøger at puste den ballon op som jeg fik i går så jeg kunne vågne op med een i hånden :D og den matcher de lyserøde hjertesolbriller jeg har i panden. 
Hvis folk skuler, tænker jeg at det sagtens kan ligne at jeg enten har tabt et væddemål eller det er "dagen derpå" efter en polterabend :P:wub:

Gramsekram og pustekys! 
Eva <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...