Hop til indhold
Nyde

Sugarbabe der blev gravid

Recommended Posts

Så kom der besked fra en sugarbabe, at hun er blevet gravid, trods kondom og sterilisation.

Af en eller anden grund skal hun have abort på et privathospital, så det skal der skaffes penge til. 

Er der andre der oplever den slags her op til jul, hvor det godt kan være svært at få økonomien til at hænge sammen?

Jeg vil rigtig gerne høre nærmere i PB. hvis der måske er et mønster?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I bet she says that to all the boys ... 

Hvis hun nu kan narre flere til at betale for en "abort" , er det jo en go' forretning ...

Redigeret af Vendelboen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ærlig hvis du har fået kappet løg posen forstår jeg ikke du et sekund vil tage hende seriøst. 
har du fortalt hende at du er steriliseret ? 
hvis hun stadigvæk mener det er dig. 
ville jeg kræve en graviditets test til at starte med. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyde skrev, for 21 minutter siden:

hun er blevet gravid, trods kondom og sterilisation.

:huh:

Nyde skrev, for 21 minutter siden:

abort på et privathospital,

;)

Nyde skrev, for 21 minutter siden:

skaffes penge til.

:D

F-jernet skrev, for 1 minut siden:

offentlige. Der foretager de den slags gratis.

:biggrin:

Nyde skrev, for 23 minutter siden:

privathospital

prøv at be om navnet på hospitalet - mon ikke du så får ,svaret, ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hopper slet ikke på historien, og der dukker også et par huller op i den, som hun ikke svarer på. 

Mon ikke det bare er en påmindelse om at man skal passe rigtig godt på hvad man laver med hvem i det her univers?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyde skrev, for 3 minutter siden:

Jeg hopper slet ikke på historien, og der dukker også et par huller op i den, som hun ikke svarer på. 

Mon ikke det bare er en påmindelse om at man skal passe rigtig godt på hvad man laver med hvem i det her univers?

Hun prøver selvfølgelig bare at vride nogle penge ud af sin “gæster” ..

Du bør ikke engang svare på hendes henvendelse …

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg set Paternity Court nok til at jeg ved at en sterilisation på ingen måder er sikker:ph34r:..


Men nu skriver du sterilisation så kan det jo være pigen der har fortalt dig hun er steril hvilket jeg da tænker er dumt at stole på.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Nu har jeg set Paternity Court nok til at jeg ved at en kastrering på ingen måder er sikker:ph34r:..


Men nu skriver du sterilisation så det må jo være pigen der har fortalt dig hun er steril hvilket jeg da tænker er dumt at stole på.. 

Øh nej - det er ham , der er steriliseret - ikke kastreret , som er noget HELT andet ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Nu har jeg set Paternity Court nok til at jeg ved at en kastrering på ingen måder er sikker:ph34r:..


Men nu skriver du sterilisation så det må jo være pigen der har fortalt dig hun er steril hvilket jeg da tænker er dumt at stole på.. 

Søde Jennifer, jeg magter ikke lige et laangt afsnit af en amerikansk serie lige nu.

Og det er mig der blev steriliseret (mener jeg det hedder)  for mange år siden. Hvis jeg var blevet "kastreret" mener jeg slet ikke at jeg havde behov for alt det her. I hvert fald kun som teoretiske studier:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

Nu har jeg set Paternity Court nok til at jeg ved at en kastrering på ingen måder er sikker:ph34r:..


Men nu skriver du sterilisation så det må jo være pigen der har fortalt dig hun er steril hvilket jeg da tænker er dumt at stole på.. 

Kun dyr kastrereret man. Og er kun noget man udføre på dyr. 
og er noget helt andet. 
som ingen frivilligt vil gå med til. 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyde skrev, for 5 minutter siden:

Søde Jennifer, jeg magter ikke lige et laangt afsnit af en amerikansk serie lige nu.

Og det er mig der blev steriliseret (mener jeg det hedder)  for mange år siden. Hvis jeg var blevet "kastreret" mener jeg slet ikke at jeg havde behov for alt det her. I hvert fald kun som teoretiske studier:)

Søde Nyde det var egentlig også bare som bevis for min påstand til dem der ikke føler sig lige så sikker som du gør i din sag..

Dog er hverken sterilisation eller kondom en sikkerhed imod graviditet og de færreste bruger kondom med deres sugarbabe så det er måske det der har forvirret hende.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fri fugl skrev, 1 time siden:

Når man skærer sig på en rundsav, så er det ikke nemt at sige hvad det var for en af tænderne der ramte.

just saying ;-)

Dét der var verdens fedeste kommentar! Den bliver husket :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 10 minutter siden:

Dét der var verdens fedeste kommentar! Den bliver husket :D

"Maybe we can use that in another afsnit" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 44 minutter siden:

Kun dyr kastrereret man. Og er kun noget man udføre på dyr. 
og er noget helt andet. 
som ingen frivilligt vil gå med til. 

I tidligere tider kastrerede man slaver - og hos nogle tog man det hele, så de f.eks. kunne være tjenere for fruen i huset. Nogle blev også kastreret for at de kunne blive kastratsangere - men mon ikke det foregik mere eller mindre frivilligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en scam, der er mere klassisk end man lige skulle tro. Ca. lige så gammel som prostitutions-erhvervet....

Bild en mand ind at han skal være far til et barn og primal-instinktet som beskytter for sit afkom slår til. Jeg er overbevist om - dog uden at kunne bevise det - at dét trick har været brugt af kvinder gennem alle tider for at sikre sig værdier (mad, husly i stenalder, penge og status senere i historien). Der er mange eksempler på børn i historien, hvor historikere mistænker at den adelige eller rige far, der 'officielt' er barnets far ikke er det og ikke har kunne være det af forskellige årsager.

Men i dag kan det kun lade sig gøre at lave den scam med "abort på privatklinik" fordi børn kan DNA-testes. En abort på en offentlig klinik er gratis og kan derfor ikke bruges til at scamme mænd med, og hvis barnet bliver født kan det ret hurtigt vise sig, at barnet ikke er netop denne mands afkom.

Det er forsøgt på mig hele 3 gange i livet; 2 gange her i Danmark, hvor Jeg begge gange tilbød at tage med på offentlig klinik og støtte hende på alle måder i 'denne svære tid', og 3. gang, hvor sagen blev droppet fordi Jeg var villig til at flyve hende fra Kenya (hvor abort er ulovligt, dna-tests er svære at få og mænd ikke har nogen videre rettigheder i forhold til børn) til Danmark så hun kunne få den svine-dyre abort helt gratis her i landet - så hørte Jeg ikke mere fra hende, overhovedet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyde skrev, for 2 timer siden:

Af en eller anden grund skal hun have abort på et privathospital

Doh :biggrin::D:biggrin:

Nyde skrev, for 2 timer siden:

grund

=

Nyde skrev, for 2 timer siden:

skaffes penge skal svindles

Som alt and et svindel og scam kan man blot counterattack-offer-control, der fratager al svindel-scam mulighed, fx ,jeg skal nok gå med dig, :D;)B):D:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyde skrev, for 5 timer siden:

jul, hvor det godt kan være svært at få økonomien til at hænge sammen?

Om det lige er pga julen, vides ikke, julen kommer hvert år. Har man ikke råd, er det dårlig økonomisk planlægning. 
 

Nå men til det vigtige, hvis hun vitterligt er gravid, er det jo ikke sikkert det er dit. Men som andre siger, tilbyd at tage med på det offentlige sygehus. Insisterer hun på privat hospital. Ville jeg stadig tilbyde at tage med, og gøre det meget klart at pengene i så fald betales direkte til klinikken. Så hun får stadig ikke en eneste øre direkte. Så stopper scammet nok ret hurtigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 5 minutter siden:

Om det lige er pga julen, vides ikke, julen kommer hvert år. Har man ikke råd, er det dårlig økonomisk planlægning. 
 

Nå men til det vigtige, hvis hun vitterligt er gravid, er det jo ikke sikkert det er dit. Men som andre siger, tilbyd at tage med på det offentlige sygehus. Insisterer hun på privat hospital. Ville jeg stadig tilbyde at tage med, og gøre det meget klart at pengene i så fald betales direkte til klinikken. Så hun får stadig ikke en eneste øre direkte. Så stopper scammet nok ret hurtigt. 

Hvis hun er gravid skal jeg også forsøge at støtte mest muligt for hun er ret ung, og bestemt ikke prof. Og helt rigtigt: Jeg har intet hørt siden jeg skrev at vi kunne mødes når hun skulle betale, så mon ikke hun har opgivet mig med det her? Nu kører jeg omkring hospitalet, som hun har oplyst, i morgen. Så hører jeg om de skulle være begyndt at tilbyde den "behandling" for ifølge deres hjemmeside gør de nemlig ikke det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...