Hop til indhold
Nyde

Sugarbabe der blev gravid

Recommended Posts

Gæst
Nyde skrev, for 3 timer siden:

Hvis hun er gravid skal jeg også forsøge at støtte mest muligt for hun er ret ung, og bestemt ikke prof.

Det er rigtig rart du tager ansvar, at du møder op. Når hun ikke er prof. Lægen siger selvfølgelig hun skal beholde det, for er et liv hun dræber. Problemet er om det er dit, det tror jeg ikke. Problemet (er nok) hun har en anden elsker, som ikke vil kendes ved hende. Eller hun ikke kender.. Du har været for sød, (måske en faderfigur) hun står med håret i postkassen. Hvis det er sandt hun siger, det er dit.

Hun beder om din hjælp, du gir din hjælp det pænt a dig. Tage til et anden hospital, få det klart.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for støtten alle sammen, jeg slipper vist for yderligere problemer, men jeg har været mere påvirket af det end jeg havde troet.

Der er jo som bekendt kun een præventionsform der er 100% sikker.

VaexYhd1gh27KW44Zw25w_PZ0RdBmCJpZyXp-nS1djg.jpg

Redigeret af Nyde
Sprog-spasseri

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, den 17.12.2023 at 11:36:

Kun dyr kastrereret man. Og er kun noget man udføre på dyr. 
og er noget helt andet. 
som ingen frivilligt vil gå med til. 

Det vidst ikke rigtigt. Man kastrerer visse voldtægtsforbrydere. I gamle dage skar man kuglerne af. I vore dage kastrerer man medicinsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyde skrev, den 17.12.2023 at 10:53:

Så kom der besked fra en sugarbabe, at hun er blevet gravid, trods kondom og sterilisation.

 

 

Hvis det virkeligt er sandt , kan hun vælge en medicinsk abort, helt frem til 9. uge. Der behøves der ikke indlæggelse for det, det kan ske hjemme. Stikpillerne er gratis og fåes ved henvendelse til egen læge.

Der er altid en risiko ved at knalde kvinder i den fødedygtige alder. 

Højest sandsynligt, er hun i pengenød og du er sikkert bare et nr i rækken, der har fået beskeden :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Nyde Uanset hvad der er op og ned - så kan et privathospital ikke behandle en patient der ikke lovligt kan behandles på et offentligt hospital. 
Privathospitaler i Danmark er ikke "Backwoods Barbie Babyblender Clinics" som jeg har hørt "private abortklinikker" omtalt i bibel bæltet i USA kaldt i mange år når jeg har været med til non-profit kampagner for Fri Abort i USA. 

Enten lyver hun eller også har hun ikke undersøgt noget som helst - er min vurdering helt uden at have mødt hende. Hvis hun har brug for hjælp og ikke bare penge, så kan det være at hendes "trick" dækker over noget der stikker dybere end julegavebudgettet... ved jeg af erfaring. 
Giv hende evt. mit arbejdsnummer - så skal jeg gerne tage hende under mine vinger og sørge for at hun kommer godt videre enten med min hjælp eller med mit netværk. Bare indtil krisen er overstået, hvis det skulle vise sig at hun er ude hvor hun ikke kan bunde. 
Free of charge :) 

Kærligst, Eva <3
 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, 1 time siden:

@Nyde Uanset hvad der er op og ned - så kan et privathospital ikke behandle en patient der ikke lovligt kan behandles på et offentligt hospital. 
Privathospitaler i Danmark er ikke "Backwoods Barbie Babyblender Clinics" som jeg har hørt "private abortklinikker" omtalt i bibel bæltet i USA kaldt i mange år når jeg har været med til non-profit kampagner for Fri Abort i USA. 

Enten lyver hun eller også har hun ikke undersøgt noget som helst - er min vurdering helt uden at have mødt hende. Hvis hun har brug for hjælp og ikke bare penge, så kan det være at hendes "trick" dækker over noget der stikker dybere end julegavebudgettet... ved jeg af erfaring. 
Giv hende evt. mit arbejdsnummer - så skal jeg gerne tage hende under mine vinger og sørge for at hun kommer godt videre enten med min hjælp eller med mit netværk. Bare indtil krisen er overstået, hvis det skulle vise sig at hun er ude hvor hun ikke kan bunde. 
Free of charge :) 

Kærligst, Eva <3
 

Tak for omsorgen for både mig, og hende.

@Eva Nadine Jeg har skrevet en længere smøre i Pb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyde skrev, den 17.12.2023 at 10:53:

Så kom der besked fra en sugarbabe, at hun er blevet gravid, trods kondom og sterilisation.

Af en eller anden grund skal hun have abort på et privathospital, så det skal der skaffes penge til. 

Er der andre der oplever den slags her op til jul, hvor det godt kan være svært at få økonomien til at hænge sammen?

Jeg vil rigtig gerne høre nærmere i PB. hvis der måske er et mønster?

 

hvem er det, det er jo ikke megen advarsel, når du ikke nævner hvem det er
har været årsag til en abort, gl spiral, men den fik hun jo bare , og så sås vi igen : Abort er gratis i danmark ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

@kun for sjov?

Graviditeten? At nogle kvinder bruger "graviditet" til at bede om flere penge? At TS beder om råd?

Langt størstedelen af de kvinder vi besøger kan blive gravide. En meget lille del af dem forsøger desværre desperat at hustle penge ved at sige at de er gravide. Så her er din advarsel. Pas på dem - de er af kød og blod, ligesom TS. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, den 17.12.2023 at 12:21:

"Maybe we can use that in another afsnit" ;)

- - another afsnit    =    :lol::lol::lol: :lol::lol::lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, den 20.12.2023 at 13:40:

@Nyde Uanset hvad der er op og ned - så kan et privathospital ikke behandle en patient der ikke lovligt kan behandles på et offentligt hospital. 
Privathospitaler i Danmark er ikke "Backwoods Barbie Babyblender Clinics" som jeg har hørt "private abortklinikker" omtalt i bibel bæltet i USA kaldt i mange år når jeg har været med til non-profit kampagner for Fri Abort i USA. 

Enten lyver hun eller også har hun ikke undersøgt noget som helst - er min vurdering helt uden at have mødt hende. Hvis hun har brug for hjælp og ikke bare penge, så kan det være at hendes "trick" dækker over noget der stikker dybere end julegavebudgettet... ved jeg af erfaring. 
Giv hende evt. mit arbejdsnummer - så skal jeg gerne tage hende under mine vinger og sørge for at hun kommer godt videre enten med min hjælp eller med mit netværk. Bare indtil krisen er overstået, hvis det skulle vise sig at hun er ude hvor hun ikke kan bunde. 
Free of charge :) 

Kærligst, Eva <3
 

Kære Eva Nadine:):)

Hvor er det STORT gjort af dig - - smuk tanke fra din side !!!  Giv hende evt. mit arbejdsnummer - så skal jeg gerne tage hende under mine vinger og sørge for at hun kommer godt videre enten med min hjælp eller med mit netværk. Bare indtil krisen er overstået, hvis det skulle vise sig at hun er ude hvor hun ikke kan bunde. 

Din empati - dit tilbud - forståelse for hendes situation, - - er helt uden sidestykke herinde.

Du må være gjort af noget helt specielt stof - - og det kan du være stolt af - - og andre være glade for

Mange kærlige hilsner<3 

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stenbukken4700 skrev, for 31 minutter siden:

Du må tage dit ansvar hvis du har gjort hende gravid ... du har være med til det

Da jeg er steriliseret og brugte kondom, var det ret usandsynligt at jeg kunne have gjort hende gravid. At hun så kunne være blevet gravid af andre veje, er så en anden ting. Så er der hele historien om privathospitalet. Hun sendte en kopi af en indkaldelse, men da jeg viste den ude på hospitalet sagde de at den var konstrueret, og at de ikke udførte aborter på den pågældende afdeling. Den sidste besked fra pigen var at jeg "desværre" ikke kunne komme med derud når hun skulle betale, fordi " hendes mor var med". Det var vist bare en forvirret pige, der gik efter en ekstra julegave. Jeg har ikke hørt mere fra hende, så jeg er ret sikker på at julefreden har sænket sig over alt det her.

Nu har hun lært at man kan klippe et får mange gange, men kun slagte det en gang. Det gælder også med en buk :)

Jeg har lært at tage det hele lidt ovenfra og ned, men der gik lige lidt kludder i julestemningen nogle dage før jul pga. det stunt :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyde skrev, for 39 minutter siden:

Da jeg er steriliseret og brugte kondom, var det ret usandsynligt at jeg kunne have gjort hende gravid. At hun så kunne være blevet gravid af andre veje, er så en anden ting. Så er der hele historien om privathospitalet. Hun sendte en kopi af en indkaldelse, men da jeg viste den ude på hospitalet sagde de at den var konstrueret, og at de ikke udførte aborter på den pågældende afdeling. Den sidste besked fra pigen var at jeg "desværre" ikke kunne komme med derud når hun skulle betale, fordi " hendes mor var med". Det var vist bare en forvirret pige, der gik efter en ekstra julegave. Jeg har ikke hørt mere fra hende, så jeg er ret sikker på at julefreden har sænket sig over alt det her.

Nu har hun lært at man kan klippe et får mange gange, men kun slagte det en gang. Det gælder også med en buk :)

Jeg har lært at tage det hele lidt ovenfra og ned, men der gik lige lidt kludder i julestemningen nogle dage før jul pga. det stunt :wacko:

fin historie, og fint du fortæller, men nu er det jo ikke alle kvinder som prøver at svindle, så hvem er hun, hvad er hendes profilnavn, så kan man jo let gå uden om hende. Hvilken by er hun fra osv
god jul 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 2 timer siden:

@kun for sjov?

Graviditeten? At nogle kvinder bruger "graviditet" til at bede om flere penge? At TS beder om råd?

Langt størstedelen af de kvinder vi besøger kan blive gravide. En meget lille del af dem forsøger desværre desperat at hustle penge ved at sige at de er gravide. Så her er din advarsel. Pas på dem - de er af kød og blod, ligesom TS. 

alle er jo ikke sådan, men hvem hun er , profilnavn og by ville være en stor hjælp for de som skal passe på
jeg har faktisk mødt en som sagde hun ikke kunne blive gravid, blev lidt stiv, ok forkert ord, da jeg så hørte hende fortælle om hendes datter ) og har forårsaget en abort, men hun ville have det fjernet , og det er jo hendes beslutning. Ellers må man jo snakke om det. Og sige man vil have en gentest når barnet er født da men ikke vil hænge i 18 år på en andens udgift
iøvrigt så er det en advarsel han sender han beder ikke om råd )

Redigeret af kun for sjov

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er som jeg tidligere har skrevet ikke professionel, og hun lukkede sin profil ret kort tid efter at vi begyndte at ses. Jeg har i hvert fald endnu ikke set at hun skulle være genoprettet, men jeg tænker ikke at det er noget for hende på længere sigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kun for sjov skrev, for 25 minutter siden:

iøvrigt så er det en advarsel han sender han beder ikke om råd )

Sådan læser jeg det nu. Jeg kan ikke se nogen advarsel - heller ikke i den del jeg ikke har citeret.

Nyde skrev, den 17.12.2023 at 10:53:

Er der andre der oplever den slags her op til jul, hvor det godt kan være svært at få økonomien til at hænge sammen?

Jeg vil rigtig gerne høre nærmere i PB. hvis der måske er et mønster?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...