Hop til indhold
Rejsenetværk

Eroguide Lotto?

Recommended Posts

Hvordan er juraen her?

Kunne Eroguide oprette et virtuelt amerikansk lotteri?

Vi kan så købe lodder af 25 kr, lige så mange det skal være.

Og for hvert lod har vi en vinder chance.

Hver gang der er købt lodder for 1200 kr, så trækker EG en vinder.
Gevinsten bruges så til et glædespige besøg, med forventning om en efterfølgende anmeldelse i forum på EG :)

Hver gang der er købt 48 lodder trækkes der en vinder.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jarhead skrev, for 6 minutter siden:

Klasse idé! 
Jeg er dog ret sikker på jura'en spænder ben, uden at kende de nøjagtige regler.

Fuldstændig enig - men lad os se hvad eventuelle jurister svarer i debatten :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvem kontrollerer om det går rigtigt til og det er fair lodtrækning?

Hmmm…. Fuck det jeg køber gerne et lod……. Hov lige et øjeblik….. man kan vel kun købe med mobilepay eller lignende som kan spores til end person…

…..arghhh… jeg er blevet en gammel “spiel verderber” 

men jeg kan rigtigt godt lide ideen. Vinderchancerne vil slå et hvilket som helst andet lotteri.

God aften derude og pas på kravlefisserne her i denne puletid

K

Redigeret af Kanon1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 54 minutter siden:

Admin er ugevis om at forny vores VIP profiler, men held og lykke med at få dem til at administrere indbetalinger og lodtrækninger..

Jeg er meget enig i, at admin vist har tabt sutten. Han eller er det en hun har så travl med, at give advarsler, det in satte billede er nok fordi, jeg har overtrådt en uskreven regel, har før fået en advarsel, og “ det er for livstid” skrev admin- men okay hvis alle bruger her på EG synes vi fortjener sådan en admin, kan jeg bare forsvinde - sorry to say

Jeg har været med siden 2013 og har haft det sjovt med jer alle, og har før fået en løftet pegefinger og fået en tråd låst - noget med dyresex dengang det var lovligt

knus til alle 

image.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden:

Hvordan er juraen her?

Gevinsten bruges så til et glædespige besøg, med forventning om en efterfølgende anmeldelse i forum på EG :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Kære Rejsenetværk

Du har været med i så mange, at du sikkert kan huske dengang vi kunne vinde en time med en GP’er, for den som hjalp andre EG-bruger og lavede mange anmeldelser, kan ikke huske hvem der, lagde krop til, men en Dansk GP’er, jeg gjorde hvad jeg kunne for et gratis knald

soo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 11 minutter siden:

Jeg er meget enig i, at admin vist har tabt sutten. Han eller er det en hun har så travl med, at give advarsler, det in satte billede er nok fordi, jeg har overtrådt en uskreven regel, har før fået en advarsel, og “ det er for livstid” skrev admin- men okay hvis alle bruger her på EG synes vi fortjener sådan en admin, kan jeg bare forsvinde - sorry to say

Jeg siger ikke at de har tabt sutten og har ikke indtryk af at de giver advarsler for at genere nogen, men fordi retningslinjer ikke bliver overholdt.

Så vidt jeg ved, er tovholderne på sitet her, frivillige og jeg oplever at de har så rigeligt at se til at TS ikke skal forvente at de kan afholde den slags lotteri oveni deres andre opgaver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 1 minut siden:

Jeg siger ikke at de har tabt sutten og har ikke indtryk af at de giver advarsler for at genere nogen, men fordi retningslinjer ikke bliver overholdt.

Så vidt jeg ved, er tovholderne på sitet her, frivillige og jeg oplever at de har så rigeligt at se til at TS ikke skal forvente at de kan afholde den slags lotteri oveni deres andre opgaver.

Ved du hvad reglerne er-jeg ved det ikke ?? Før i tiden kunne vi få et løftet pegefingre og med besked om, at holde os til tråden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 32 minutter siden:

Ved du hvad reglerne er-jeg ved det ikke ?? Før i tiden kunne vi få et løftet pegefingre og med besked om, at holde os til tråden

Yup du finder dem sådan her:

Screenshot_20231201_211835_Chrome~2.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den nye grydeske

Ja nu kan man se hvor meget @Frække Tanja jule lotteri  er savnet.

Det kunne være der var en af “pigerne” som skulle kopier hendes gode initiativ. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 6 timer siden:

Hvordan er juraen her?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Det behøver da ikke være Euroguide der skal oprette det - Du kunne jo sagtens selv starte det op, lave en tråd i et af de dertil passende forum sektioner, og være tovholder på projektet.

Det jo f.eks sådan at Fredagsbaren opstod - Eva kom på ideen, og startede det op. Hun bad ikke EG om at hyre lokaler, og arrangere det, men hun brugte EG til at fortælle om det.

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det letteste vil nok være, at en eller flere personer vælger at stå for det, og de der så vil være med kan så overføre hvad et eller flere lodder koster.
Personligt vil jeg dog kun være med hvis det er muligt at foretage en anonym indbetaling, som fx igennem krypto. Jeg er ikke meget for at sende en mobilepay eller bankoverførsel til diverse ukendte personer (better safe than sorry).

Alternativt kan en GP (eller en gruppe af GPer) stå for det, og vinderen kan så vinde en stund hos GP A den i uge 1, og hos GP B i uge 2., osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 4 timer siden:

det in satte billede er nok fordi, jeg har overtrådt en uskreven regel,

Nej det indsatte billede er fordi tråden er slettet. Så med mindre det var din egen tråd, har du ikke gjort noget forkert. Fejl meddelelsen kunne ved bedre formuleret. Men du har ikke adgang til den fordi den ikke eksisterer mere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Francois skrev, for 2 timer siden:

Det behøver da ikke være Euroguide der skal oprette det - Du kunne jo sagtens selv starte det op, lave en tråd i et af de dertil passende forum sektioner, og være tovholder på projektet.

Det jo f.eks sådan at Fredagsbaren opstod - Eva kom på ideen, og startede det op. Hun bad ikke EG om at hyre lokaler, og arrangere det, men hun brugte EG til at fortælle om det.

/Francois

Alle danske piger på EG er godt klar over at de kan lave sådan et koncept/arrangement/kalender ect så hvis det er det de vil prøve kræfter med  - så gør de det.

Hvis de vil lade andre om at arrangere og i stedet bakke op om de arrangementer - så gør de det.

Hvis de vil passe deres egen forretning med den model de allerede har - så gør de det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 9 timer siden:

Hvordan er juraen her?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Tjoov kunne være sjov -men hvad får man lii for 1.200bobs -hvis gp ikke giver yderligt rabat til den heldige vindere;-) ville mene givinsten skulle være minimum 2.500 kr. og så kunne man trække for hver 100 lodder. Så man rigtig følte, man havde været heldig og vundet i "Ero-Lotto"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 4 timer siden:

Tjoov kunne være sjov -men hvad får man lii for 1.200bobs -hvis gp ikke giver yderligt rabat til den heldige vindere;-) ville mene givinsten skulle være minimum 2.500 kr. og så kunne man trække for hver 100 lodder. Så man rigtig følte, man havde været heldig og vundet i "Ero-Lotto"

De fleste piger som jeg har i kikkerten ligger på 2000-2500 for en time.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den rejsende skrev, for 1 minut siden:

De fleste piger som jeg har i kikkerten ligger på 2000-2500 for en time.

-Og så fine steder kunne jeg aldrig drømme om at gå til -medmindre jeg altså vandt en gratis prøvetur;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...