Hop til indhold
Basse00

Nysgerrig: Hvad arbejder folk her i EG med

Recommended Posts

Møffe skrev, for 3 minutter siden:

(dem jeg taler om er ikke dem der tager 1 enkelt dobbelt vagt) Det er dem som har 2 fuldtidsstillinger...

Du bliver ikke så rig som vi her taler om som lønslave, uanset hvor meget du arbejder.

Og som lønslave der bestemmer du ikke selv.

Du bliver så rig hvis du viser initiativ, og har held med det som selvstændig.

Og du kan gå konkurs hvis du ikke får succes!

Hvis du arbejder 70 timer om ugen som selvstændig, har du den frihed at du er herre i eget hus.

Og er afkastet stort nok til det, så kan du anvende det til lige det du vil.

Personligt ville materiel velstand ikke interessere mig, hverken bil eller bolig.

Og jeg ville blive boende hvor jeg bor, hvis jeg blev stinkende rig i morgen.

Men skete det så ville jeg gå amok i købesex, og besøg på gode restauranter som et barn i en slikbutik.

Oplevelserne er ikke længere væk end nærmeste metro station, eller Københavns lufthavn :)

Rejsenetværk der et kort øjeblik drømte sig væk fra en mere kedelig virkelighed, som ja lønslave.

Men med midler om end begrænsede til at jeg kan købe sex.

Også uden ekstra vagter på jobbet :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 16 minutter siden:

-Kunne jeg aldrig drømme om -folk der altid taler om penge, og penge siger mig nada -kapitalisme usmagligt! Om jeg så havde nok så stort et rådighedsbeløb -ville jeg aldrig ændre på, hvordan jeg bruger penge til købesex -har masservis af gange fået det bedste "skrald" jeg ikke kunne havde drømt om, på en tynd madras på et gulv -for ingen penge (under 1.000kr.) og jeg har også prøvet, at give mere for så ringe sex -at man grimmes over det -og er gået midt i det hele... "Økonomisk frihed" -hvad er det værd, hvis man er væk 200dage om året. Og hvor fri er man lige... -hvis man knokler 70 timer om ugen? Kender godt den type har flere af den slags kollegaer -og de er griske/selviske/og vrede på deres omgivelser, hvis nogen minder dem om de faktisk er på arbejde -og det er en forventning om de laver noget (passer patienterne) -For de kan få mere materielt eller bruge 15-25.000kr. på gp om måned..........................jeg kan ikke finde din respekt for sådan typer beklager -og jeg har ikke ondt af dem, eller synes det er synd -for de har selv valgt det liv. Det er ikke populært, når de er trætte, og har ondt af dem selv efter 10-12timer og har 4 timer igen -det er kun få der ikke ændre sig, og forsat er den gode kollega alle stive 16timer (dem jeg taler om er ikke dem der tager 1 enkelt dobbelt vagt) Det er dem som har 2 fuldtidsstillinger...

Jeg har en mega fed bil -en Kia Ceed GT-line van diesel naturligvis;-) ggg

Derimod har jeg ikke noget til overs for "janteloven" Og ser aldrig som i aldrig nogensinde ned på folk -der er ikke noget der kunne lægge mig fjerner! 

Heldigvis "grimmes" jeg ikke over at give 2000 for en time + drikkepenge, og det ligger mig fjernt kun at betale 1000 kr. til pigen. Tror ikke det er godt for hende - eller for mig. Til gengæld elsker jeg at provokere janteloven. Jeg kører i mikro-bil, men går i håndsyede italienske sko og sorte læderhandsker fra samme land. Altså højrøvet. Åndeligt set.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøver at bringe tråden tilbage på sporet ;) 

 

Som offentligt ansat leder får jeg jeg ca 35000 efter skat. Men jeg har tidligere arbejdet (hårdt) i forskellige private/internationale virksomheder og har en ret solid opsparing derfra. Og der står normalt temmelig mange frie midler på kontoen. Men jeg kaster heller ikke om mig med dem; jeg bruger næppe mere end 1200/md på piger og min "nye" bil er en 6 år gammel BMW med 4-cylindre :(

Og jeg har ikke oplevet at konsekvent få bedre oplevelser hos de dyre piger, så jeg gør mig mest i 400-600 kr klassen.  

Redigeret af Blueberry

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 10 minutter siden:

Du bliver ikke så rig som vi her taler om som lønslave, uanset hvor meget du arbejder.

Og som lønslave der bestemmer du ikke selv.

Du bliver så rig hvis du viser initiativ, og har held med det som selvstændig.

Og du kan gå konkurs hvis du ikke får succes!

Hvis du arbejder 70 timer om ugen som selvstændig, har du den frihed at du er herre i eget hus.

Og er afkastet stort nok til det, så kan du anvende det til lige det du vil.

Personligt ville materiel velstand ikke interessere mig, hverken bil eller bolig.

Og jeg ville blive boende hvor jeg bor, hvis jeg blev stinkende rig i morgen.

Men skete det så ville jeg gå amok i købesex, og besøg på gode restauranter som et barn i en slikbutik.

Oplevelserne er ikke længere væk end nærmeste metro station, eller Københavns lufthavn :)

Rejsenetværk der et kort øjeblik drømte sig væk fra en mere kedelig virkelighed, som ja lønslave.

Men med midler om end begrænsede til at jeg kan købe sex.

Også uden ekstra vagter på jobbet :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg ved ikke hvor "rig vi taler om her" Almindelig lønslave 2x lønindkomst, de kan vel godt have 15-25.000kr. om mrd. de kan bruge til eks. gp/købesex.  men er ligegyldigt i mine øjne er det indstillingen.

Sådan noget sludder -det er da langt fra alle selvstændig, hvor det går særligt godt -og de må kæmpe for at "holde skindet på næsen" og de er selvstændige fordi det er det de kan lide... Og 70 timer rækker måske helle ikke -til at få det hele til at løbe rundt. "herre i eget hus" kan have flere betydninger. Det er jo mange der er i lommen på "Banken" "kreditore" osv... -de bestemmer måske hvordan de vil bruge deres tid -men der skal jo penge i kassen -ellers lukker det hele...

Men nu du siger "slikbutik" -det er nok der jeg er lige nu;-) Selv om jeg er en fattigrøv i forhold til, så mange andre der er her i thailand... -går nok lidt amok fortiden...;-) Men også fordi det er det helt rigtig "slik" for mig -og jeg kan bare gå ud på gaden... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 23 minutter siden:

Heldigvis "grimmes" jeg ikke over at give 2000 for en time + drikkepenge, og det ligger mig fjernt kun at betale 1000 kr. til pigen. Tror ikke det er godt for hende - eller for mig. Til gengæld elsker jeg at provokere janteloven. Jeg kører i mikro-bil, men går i håndsyede italienske sko og sorte læderhandsker fra samme land. Altså højrøvet. Åndeligt set.

Jeg har ikke fået nyt tøj i 10 år -men tilgengæld har jeg så meget -som jeg aldrig bruger... -det er jeg begyndt at finde frem, og går gerne i gummi træsko eller sandaler eller gummi støvler, og hansker er dem fra haraldskrald 10 for en 50er;-) det var ikke prisen jeg "grimmes" over -men den ringe oplevelse det var;-) Jeg har lige fået massage og et knald til 156,50 kr. og jeg fik vand, slik, og en banan med, da jeg gik -og måtte love at snart komme igen... >>>man kan ikke købe lykke heldigvis<<< 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da blevet en glimrende tråd. Tak for et godt oplæg som nu ganske naturligt drejer mere ind på penge, opsparing, arbejdsmængde, stress og rigdom. Hvilket får mig til at spørge:

Hvad er rigdom? Er det opsparingen og bilen og pensionen? Eller er det kunst, kvinder og kaviar. Og andre fristelser - oplevet i tide?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har ikke fået nyt tøj i 10 år -men tilgengæld har jeg så meget -som jeg aldrig bruger... -det er jeg begyndt at finde frem, og går gerne i gummi træsko eller sandaler eller gummi støvler, og hansker er dem fra haraldskrald 10 for en 50er;-) det var ikke prisen jeg "grimmes" over -men den ringe oplevelse det var;-) Jeg har lige fået massage og et knald til 156,50 kr. og jeg fik vand, slik, og en banan med, da jeg gik -og måtte love at snart komme igen... >>>man kan ikke købe lykke heldigvis<<< 

Ja, den kan jeg sgu ikke stikke. 156,50. Så er det lige før, at billetten til Thailand er betalt. I alt fald efter fire knald. Altså et par dages ophold for os liderlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjae jeg er pangsjonist :-) . Da jeg nærmede mig folkepensionsalderen der dengang var 65 tog jeg et pensionschek med min bankrådgiver. Hun konkludrede at jeg havde flere penge end jeg kunne bruge resten af mine dage. :-)

'1: hun kender jo ikke mit forbrug af købedamer, det står jo ikke i budgettet man afleverer når man skal have realkreditlån :-) Men jeg er efterhånden ved at tro på det hun sagde.

2: Jeg investerer selv mine midler i pensionsordningen. Jeg har haft et afkast på 2 gange det der er udbetalt i år (ratepension) så nu kan den række 11 år mere :-)

3: Jeg har uanset hvor meget jeg har været på røven, eller haft lav = ingen indkomst altid fundet penge til de skønne kvinder. Et spørgsmål om prioritering.

4: Sygdom er hver mands herre så de sidste 3 måneder har der været 0 GP besøg. Endda så lidt at min ynglings thai kvinde bekymret har ringet flere gange og hørt til mit helbred. Jeg er nu ovenpå igen og klar til at bruge penge, men desværre har hun valgt at tage på ferie hjemme i Thailand i 2 måneder. Det er velfortjent, hun har ikke været hjemme siden før corona, men det må være en dyr fornøjelse, jeg har før lavet regnestykket om hvor meget brutto en GP skal tjene om måneden for at have løn på 40 tkr før skat om måneden, det løber op i 80 til 100 kr. Der er her indregnet de obligatoriske 6 ugers ferie. Men her er hun jo af sted i næsten 10 uger.

Jeg har ikke tænkt mig at afsløre hvad beløbet er pr. måned, men da jeg forleden aftalte at lade ratepensionen løbe i 11 år mere var min bankrådgivers største bekymring at det valgte åremål ikke gav anledning til at jeg skulle betale topskat.

Mht. d'herrers forbrug af GP'er der finansieres af deres firmaer må jeg syge fy skam jer, og I skal være glad for jeg ikke er jeres revisor, for så gik den ikke. Det er så ualmindeligt nemt at finde den slag fusk så jeg forstår ikke i tør. :-) 

Meen jeg betaler da sort for at få gjort rent, så mere hellig er jeg ikke. :-) Og hun ser skidegodt ud, er 15 år yngre end jeg, og en meget tiltrækkende kvinde. Kunne jeg sno hende ind i min tilværelse gjorde jeg det gerne.

PS Hun er single så who knows.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Møffe den med tøjet du ikke har fået nyt af de sidste 10 år.

Som de ene elskerinde syrligt sagde til den anden: Ja den kjole er jo blevet moderne  stor pause   igen :-)

Redigeret af Moden slikken M

Del dette indlæg


Link til indlæg
henlan skrev, den 1.12.2023 at 00:48:

Under 160.000 om året. Førtidspens.

Kan se i min forskudsopgørelse, at jeg rent faktisk får 161.556 næste år. Stadigt ikke meget med den hobby, men jeg har levet af min opsparing det forløbne år. Er dog nødt til at tage en pause med købesex i en længere periode, desværre. For at komme mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger typisk 25-50.000 på købesex og massage på et år. Som privatperson hvor det er mig der betaler. Under nedlukningerne ifm. pandemien var det i den lave ende, og måske lidt under.
I år har det også været lidt mindre end 25.000 fordi jeg stort set kun har købt massage, idet jeg har fået en ny primær partner (altså en kæreste) og derfor har holdt mange mange mange flere fridage som har "kostet" mistet indtægt, så budgettet har været lavere og i måske endnu højere grad fordi jeg ganske enkelt ikke har haft samme lyst til at købe sex som jeg jeg plejer.
Jeg arbejder nu som terapeut og massør, men er pensioneret selvstændig projekt- og produktudvikler der har været god til at spare op til tidlig pension.  
Jeg kunne og ville rigtigt gerne bruge måske det dobbelte, men har svært ved at finde sælgere (af det jeg ønsker mig) hvor jeg synes at oplevelserne er deres priser værd. Men håbet er lysegrønt ;) 
Jeg er måske anderledes spændt for som sexkøber end gennemsnittet - og ikke kun af den allermest indlysende årsag - idet min efterspørgsel er væsentligt større end udbudet, hvilket vel nærmest er omvendt af de fleste sexkøberes situation i hvert fald her i Danmark.

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg Fleksjobber har ingen opsparing aktier eller andet i den dur. Mit budget er beskedent og for en et års tid siden var mine vaner at bruge højst 1500 kr. på en aftale om måneden. 

Jeg har fundet nogen GPer jeg har det ekstra sjovt sammen med og det har vendt op og ned på tingene i september måned brugte jeg 7000 kr cirka på fire aftaler  og i November måned brugte jeg samlet alt i alt 10.000+ kr på en aftale med en GP(Ny personlige rekord). 

Jeg fortryder intet jeg bruger, heller ikke selv om der her og der skal spares op for at få de oplevelser med mit budget, jeg hygger mig og nyder livet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er selvstændig med egen virksomhed, investeringskonsulent. Jeg sidder på den grønne gren økonomisk set, så der penge til underholdning også. Jeg forstår godt TSs spørgsmål - GPer var uden for økonomisk rækkevidde da jeg var i 20'erne og 30'erne trods lange arbejdsdag...men dengang gad jeg heller ikke betale for sex.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læste i en tråd at nogle var holdt op med at købe sex, ikke af økonomiske problemer men formentlig 'bare fordi'. :-( 

Den dag jeg mister interessen for købesex, eller sex i det hele taget( jeg sagde ikke evnen) så er det på tide at brænde resten af pengene af, lave en aftale med en bedemandsforretning om en pompøs fest for de skønne kvinder og så lægge mig i graven..

Evnen er noget andet, men kan i huske filmen de urørlige, hvordan var det lige han fik lir ? Der er ingen præmie for at svare rigtigt, men i glædespiger kunne lære noget der.

PS Jeg elsker at få mine brystvorter pirret blidt og dejligt( og nevet hårdt men kort, det giver en kort dyb vejrtrækning og går lige direkte op i hjernen ) og mine ører nusset.

Nå nu afslørede jeg vist lidt mere end godt er :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har arbejdet med projektledelse i 40 år, tjent godt og lagt til side til pension gennem alle år.

Så jeg er i dag pensionist for mine egen midler og om 5 år stiger min pension, da jeg der bliver folkepensionist ;)

Der er nogle der med Janteloven i hånd, ikke kan forstå, at jeg har råd til at bo i et stort hus, køre i stor bil osv. Siger bare det har været en priotering hele livet, at kunne gå på pension som 60 årige og leve livet godt.

Har samme indkomst som en godt lønnet håndværker, men få udgifter da hus og bil er betalt.

Og det kan godt være jeg i en måned har lyst til der skal ske noget eller jeg søger en special oplevelse godt kan rydde 20 kilo til GPer, mens i andre måneder bruger jeg ingenting.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Basse00 skrev, den 1.12.2023 at 12:18:

Jeg tjener jo ikke så meget at jeg kan besøge GP'er 3-4 gange månedligt - Derfor høre jeg ikke til den målgruppe spørgsmålet er henvendt til og derfor skal jeg naturligvis ikke give mit besyv med. 

Tillykke med at oprette en tråd, der har en helt misvisende overskrift. Det beviser din værdighed som bruger på Eroguide, men jeg tror du skal øve dig lidt for at opnå æresmedlemskab. Jeg har set indlæg med endnu mere vildledende overskrifter. Held og lykke!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, den 2.12.2023 at 13:55:

;) Jeg har et firma. En del af GP-udgifterne trækker jeg derfor fra som videreuddannelse, afskrivning på udstyr;), testomkostninger før anskaffelse af nye maskiner og råvarer, kørselsomkostninger, parkeringsudgifter og repræsentation. Altsammen relevante poster i forbindelse med oplevelsen. Når pengene i kassen klinger, Signor Cuoco ind i sengen springer!

Så med andre ord, så er det faktisk alle skatteborgere i Danmark der medvirker til at betale for dine GP udgifter. Flot!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 24 minutter siden:

Så med andre ord, så er det faktisk alle skatteborgere i Danmark der medvirker til at betale for dine GP udgifter. Flot!

Det var en drilletekst. Prøv at læse den igen. ;)

Jeg satte en stor sandorm på krogen, kastede snøren ud bag første revle og håbede at nogen bed på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, den 2.12.2023 at 15:39:

Jeg kører i mikro-bil, men går i håndsyede italienske sko og sorte læderhandsker fra samme land. Altså højrøvet. Åndeligt set.

Så er det forhåbentlig en Fiat 500....

Jeg er helt med på hvad du mener her. Jeg er gået voldsomt ned i udstyr, efter jeg har satset alt og gået fuldt ind på AI, istedet for en blanding af konsulent og produktion. Jeg bliver nok nødt til at spæde til med lidt konsulent igen..... Solgte Maseratien og leasede en betydelig mindre bil..... pantsatte lejlighed og sommerhus. Solgte 2 firmaer..... Men hvor jeg kan gå ned på udstyr, går jeg ikke ned på kvalitet. Biler er ALTID industrielle produkter (alene airbaggen gør at det aldrig er håndværk), og som en sucker for godt håndværk, vil jeg hellere undvære en fed bil end håndsyede sko og jakkesæt. Om de så er italienske eller ej (både biler og sko)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 2 timer siden:

Det var en drilletekst. Prøv at læse den igen. ;)

Jeg satte en stor sandorm på krogen, kastede snøren ud bag første revle og håbede at nogen bed på.

Den fangede jeg tydeligvis ikke ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allan37 skrev, den 1.12.2023 at 15:44:

Du er måske ikke så hurtig ;-)

Undskyld, jeg kunne ikke lade være.

 

Det kommer helt an på om kæresten har været på besøg i weekenden :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 3 timer siden:

 

Jeg er helt med på hvad du mener her. Jeg er gået voldsomt ned i udstyr, 

Øv altså tvr... :( Så den bliver mindre med årene?:P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...