Hop til indhold
Basse00

Nysgerrig: Hvad arbejder folk her i EG med

Recommended Posts

John41 skrev, for 33 minutter siden:

Øv altså tvr... :( Så den bliver mindre med årene?:P 

hahaha. Væsentligt mindre, min ven, væsentligt mindre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 2.12.2023 at 16:15:

Jeg har ikke fået nyt tøj i 10 år -men tilgengæld har jeg så meget -som jeg aldrig bruger... -det er jeg begyndt at finde frem, og går gerne i gummi træsko eller sandaler eller gummi støvler, og hansker er dem fra haraldskrald 10 for en 50er;-)

Samme her.
Jeg køber kun genbrugstøj og ejer kuns en gammel cykel.
Derfor kan jeg heller ikke nøjes med handsker fra Haraldskrald - varme handsker om vinteren er et must.

Undrer mig til stadighed over folk som @Signor Cuoco og @tvr 
Hvorfor dog bruge så mange penge på at gøre livet så besværligt ...

Møffe skrev, den 2.12.2023 at 16:00:

Jeg ved ikke hvor "rig vi taler om her" Almindelig lønslave 2x lønindkomst, de kan vel godt have 15-25.000kr.

Ja, det kan man.
Som lønmodtager kan man godt have noget over 15000 til rådighed efter skat og faste udgifter.

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 2 minutter siden:

Undrer mig til stadighed over folk som @Signor Cuoco og @tvr 
Hvorfor dog bruge så mange penge på at gøre livet så besværligt ...

Besværligt?? Overhovedet ikke. Glæden ved god kvalitet og godt håndværk er livskvalitet. Når man kan se folk gør sig umage, ikke går efter laveste fællesnævner, gerne vil, hvad de producerer, så vil jeg gerne eje, nyde og bære, det de laver. Jeg elsker god kvalitet. Og betaler gerne hvad det koster. 

Jeg er klar over det er udansk, at der er en del religion og tradition forbundet med det. Hvor det i protestantismen har været "forbudt" at nyde og have til overflod, har det i katolicismen og andre religioner været endog meget acceptabelt at nyde livet - ja selve formålet for de der kunne. Det er nok derfor jantelov, laveste fællesnævner og "jeg har aldrig fået noget forærende", falsk beskedenhed (men vil alligevel gerne køre Audi), top-top-skat osv tynger hele Danmark. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 2.12.2023 at 03:19:

Hmm... dit "budget" er ca. hvad jeg får om måned... er godtnok tankevækkende. Og kan så ikke lade være, at tænke på -om der er en slags "trøst" for dit afsavn -dels fordi du er så meget væk, og ikke har et samliv med konen i mange år... Virker desperat og ulykkeligt og kapitalisme i sin værste grad... trist.

Om det er en slags trøst, ja måske. Sådan har jeg nu ikke anskuet det før. Min SB står jo for den største enkelt post i de udgifter/det jeg bruger på at købe fornøjelser for. 

Den manglende samvær med min kone er vel mere eller mindre selvvalgt. Vi har begge stadig et aktivt sexliv, blot ikke med hinanden. Men kunne da ikke forestille mig feks, at blive skilt. Dertil holder jeg da altfor af hende. Desuden er hun min kompagnon i vores fælles virksomhed. 


Kan da godt se, at når du siger, at det er dit rådighedsbeløb for en måned, så lyder det af frygtelig mange penge. Men alt koster jo efterhånden dyrt. At gå på klub eller inviterer en på restaurant og efterfølgende et dobbeltværelse på et rimeligt hotel, så er man da meget hurtig 5000 fattigere, i hvert fald her i store dele af Vesteuropa. I Asien og nogle af de tidligere østlande lidt billigere.  

Jeg må også tilstå, at jeg har råd, så om jeg bruger pengene således, eller som andre gør på dyre ferier, dyre hobbys, eller som jeg kender flere der gør, går i byen hver torsdag, fredag og lørdag, hvor de da bruger mindst lige så meget på det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 2 timer siden:

Min SB står jo for den største enkelt post i de udgifter/det jeg bruger på at købe fornøjelser for. 

Det var dem som firmaet betalte ik å ?

Æ´Synderjyde skrev, for 2 timer siden:

Desuden er hun min kompagnon i vores fælles virksomhed. 

 

Godt gået :)

Men så lader hun vel også sine private udgifter til elskere/sugar boys betale af firmaet ? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 3 timer siden:

Om det er en slags trøst, ja måske. Sådan har jeg nu ikke anskuet det før. Min SB står jo for den største enkelt post i de udgifter/det jeg bruger på at købe fornøjelser for. 

Den manglende samvær med min kone er vel mere eller mindre selvvalgt. Vi har begge stadig et aktivt sexliv, blot ikke med hinanden. Men kunne da ikke forestille mig feks, at blive skilt. Dertil holder jeg da altfor af hende. Desuden er hun min kompagnon i vores fælles virksomhed. 


Kan da godt se, at når du siger, at det er dit rådighedsbeløb for en måned, så lyder det af frygtelig mange penge. Men alt koster jo efterhånden dyrt. At gå på klub eller inviterer en på restaurant og efterfølgende et dobbeltværelse på et rimeligt hotel, så er man da meget hurtig 5000 fattigere, i hvert fald her i store dele af Vesteuropa. I Asien og nogle af de tidligere østlande lidt billigere.  

Jeg må også tilstå, at jeg har råd, så om jeg bruger pengene således, eller som andre gør på dyre ferier, dyre hobbys, eller som jeg kender flere der gør, går i byen hver torsdag, fredag og lørdag, hvor de da bruger mindst lige så meget på det. 

Det er fint, at høre i kan få det til at fungere for jer -og så i så mange år;-) retfærdiggøre andres ødselhed med økonomi, din fordi du har råd -eller fordi andre gør sådan og sådan -så kan/vil jeg også... Jeg bor lige ved siden af Hilton hotel -på et billigt hotel (ca. 10x billiger) Jeg går forbi 1. Class og ned på cowboyrækken i flyet hver gang -jeg ser dem der sidder der bliver betjent før alle andre, de sidder godt -kommer de før frem, hvis flyet styrter ned er det, så en faldskærm under deres sæde, og skal de springe først... Gik en gang forbi et kæmpe luksus hotel der lå helt ned til vandet i Pattaya -i mens jeg gik der, så jeg folk gå ud og ind -der var bla. nogen kæmpe brød af amerikaner(sort) med guldkæder, og hawaieskjorte ret gangsteragtig at se på... De så ikke glade ud -de virkede ikke lykkelige -eller til at havde færre problemer end andre... Vi har alle "vores åge på skulderne" -mere eller mindre tungt af >samvittighed Vs. valg her i livet<...;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja udannet automekaniker, selvstændig da jeg blev udlært, senere aut.forhandler af X mærke, investerede i ejendomme, fik kone og børn, har konen endnu,  og er (også) kæreste med hendes (pige) kæreste, har “lov” til at gå til kropsterapeut” (thai o lign.) er nu selv finasierende selvvalgt pensioneret livsnyder, og laver frivilligt arbejde med børn og unge i krise. Skylder intet nogen steder betaler en masse i skat, ejendomsskatter, lejeværdi, ejendomsværdibekskatning, moms og punktafgiftter. Har løbemde imdkomst af ejendomme der er udlejet og sælges, eller genudlejes ved fraflytning alt efter konjunkturerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 8 timer siden:

Det var dem som firmaet betalte ik å ?

Godt gået :)

Men så lader hun vel også sine private udgifter til elskere/sugar boys betale af firmaet ? :D

Hvor ser du, at nogle af mine eller min kones fornøjelige udgifter bliver betalt af firmaet?

Men tyv tror jo som bekendt hver mand stjæler. Eller skyldtes dit gylp, at du er misundelig?

Og sidst, fik du det bedre, med det crap du lukker ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 7 timer siden:

Det er fint, at høre i kan få det til at fungere for jer -og så i så mange år;-) retfærdiggøre andres ødselhed med økonomi, din fordi du har råd -eller fordi andre gør sådan og sådan -så kan/vil jeg også... Jeg bor lige ved siden af Hilton hotel -på et billigt hotel (ca. 10x billiger) Jeg går forbi 1. Class og ned på cowboyrækken i flyet hver gang -jeg ser dem der sidder der bliver betjent før alle andre, de sidder godt -kommer de før frem, hvis flyet styrter ned er det, så en faldskærm under deres sæde, og skal de springe først... Gik en gang forbi et kæmpe luksus hotel der lå helt ned til vandet i Pattaya -i mens jeg gik der, så jeg folk gå ud og ind -der var bla. nogen kæmpe brød af amerikaner(sort) med guldkæder, og hawaieskjorte ret gangsteragtig at se på... De så ikke glade ud -de virkede ikke lykkelige -eller til at havde færre problemer end andre... Vi har alle "vores åge på skulderne" -mere eller mindre tungt af >samvittighed Vs. valg her i livet<...;-)

Du har da mange gode pointer, og nej, falder flyet ned, så dør formentlig alle. Dog lige omkring bemærkningen om, at flyve på alm, business eller første klasse. Så vil jeg godt nok have lov til, at have den holdning, at flyver jeg 8-10-14 timer, for derefter at skulle deltage i møder eller konferencer. Så er der bare forskel på, hvor frisk og motiveret man er ved endestationen. Skulle jeg på ferie, var snakken en hel anden. Dog er jeg jo så bare så priviligeret, at jeg opsparer ret mange point på forretningsrejser. Point som jeg ofte anvender i forretnings øjemed, men også ligesom alle andre, hvis jeg skal rejse privat. 
 

Men tilbage til dit skriv. Jeg føler ikke, at jeg går rundt med et tungt åg på mine skuldre. Jeg kan sagtens holde ud, at se mig selv i spejlet. Men forklar mig lige, hvorfor skal jeg efter din mening, have dårlig samvittighed, eller føle mig dårligere pga min livsførelse?

Jeg klandre ikke din, jeg mener som ret mange andre, at alle mennesker i Danmark, stort set har de samme muligheder. Men langt fra alle, vil ofre det som det koster, at skabe ting, at skulle arbejde langt langt mere end en alm lønmodtager. At skulle risikerer hele sit levebrød flere gange undervejs. Vi kan jo tage den globale coronakrise, den var også for mig en kæmpe stor nedgang i omsætning og indtjening. Tror hvis vi er heldige, så er vi tilbage til niveau fra før corona om måske 8-10 år. Du hæver din løn hver måned, uden at spekulerer på, at chefen måske ikke får, fordi han hellere går uden løn, end fyre dig. 
 

Der er bare så mange aspekter i livet, mange - ja vel de fleste, er og har vi selv stor indflydelse på. Men jeg kender stort set ikke andre steder i verden, hvor misundelse og jantelov trives som i vores lille smørhul. På trods af, at jeg jo selv har skabt det jeg har. Jeg har intet fået forærende, og som nævnt før, måttet give mange afsavn på rigtig mange punkter for, at nå hertil jeg er i dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 2 timer siden:

Du har da mange gode pointer, og nej, falder flyet ned, så dør formentlig alle. Dog lige omkring bemærkningen om, at flyve på alm, business eller første klasse. Så vil jeg godt nok have lov til, at have den holdning, at flyver jeg 8-10-14 timer, for derefter at skulle deltage i møder eller konferencer. Så er der bare forskel på, hvor frisk og motiveret man er ved endestationen. Skulle jeg på ferie, var snakken en hel anden. Dog er jeg jo så bare så priviligeret, at jeg opsparer ret mange point på forretningsrejser. Point som jeg ofte anvender i forretnings øjemed, men også ligesom alle andre, hvis jeg skal rejse privat. 
 

Men tilbage til dit skriv. Jeg føler ikke, at jeg går rundt med et tungt åg på mine skuldre. Jeg kan sagtens holde ud, at se mig selv i spejlet. Men forklar mig lige, hvorfor skal jeg efter din mening, have dårlig samvittighed, eller føle mig dårligere pga min livsførelse?

Jeg klandre ikke din, jeg mener som ret mange andre, at alle mennesker i Danmark, stort set har de samme muligheder. Men langt fra alle, vil ofre det som det koster, at skabe ting, at skulle arbejde langt langt mere end en alm lønmodtager. At skulle risikerer hele sit levebrød flere gange undervejs. Vi kan jo tage den globale coronakrise, den var også for mig en kæmpe stor nedgang i omsætning og indtjening. Tror hvis vi er heldige, så er vi tilbage til niveau fra før corona om måske 8-10 år. Du hæver din løn hver måned, uden at spekulerer på, at chefen måske ikke får, fordi han hellere går uden løn, end fyre dig. 
 

Der er bare så mange aspekter i livet, mange - ja vel de fleste, er og har vi selv stor indflydelse på. Men jeg kender stort set ikke andre steder i verden, hvor misundelse og jantelov trives som i vores lille smørhul. På trods af, at jeg jo selv har skabt det jeg har. Jeg har intet fået forærende, og som nævnt før, måttet give mange afsavn på rigtig mange punkter for, at nå hertil jeg er i dag. 

Jeg synes også du har mange gode pointer. Og ret i det du skriver, men nu prøvede jeg ikke at appeler til din samvittighed -med det "åge" der -mere en generel betragtning. I forhold til min chef under corona -fik hun det samme som altid -måske endda lidt mere -Da jeg arbejder offentligt og en af dem i front -når de smittet kom ind, og skulle isoleres osv... -Ja jeg hæver min løn værd måned -og ja det er jo trygt og rart, men igen er det sgu tit surt tjente penge, og man får sgu ikke meget anerkendelse, og skulderklap for det trods man tit "står i lo.. til halsen" på den ene eller anden måde. Jeg dunker dig ikke oven i hoved med Janteloven -da jeg selv ikke mener det gør noget godt for nogen el. noget -og jeg er helle ikke misundelig -fordi mit "valgt her i livet" er noget andet -og det er det der er det rigtige for mig. Det du har og har kæmpet for, og de penge du åbenlyst tjener på det -er ikke noget jeg ønsker eller tilstræber på nogen måde... Vi er alle forskellige -derfor behøver ingen vel at føle sig forkert, eller mindre værd, eller bedre end andre fordi de er bedre bemidlet(ikke at det var møntet på dig alene) (man kan altid trække "jantelovskortet")Jeg siger min mening og det er jeg ikke bange for;-) Med 200 rejsedage på 1 år er det vel forsat et afsavn;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, den 1.12.2023 at 09:14:

Men mit budget omkring købesex har de sidste mange år ligget på 15.000-25.000 omregnet pr måned. Dertil skal siges, at deri er indregnet en SB aftale, hvor jeg eller rettere, mit firma, betaler huslejen. 

Du er da vist lidt nærtagende i dag kære Æ'Synderjyde. Dette citat fra dit eget indlæg viser jo tydeligt at du lader firmaet betale i hvert fald dele af regningen :)

Og nej jeg er ikke misundelig, såfremt det er dit eget firma helt og holdent snyder du jo ikke nogen, bortset fra os alle sammen gennem mindre skattebetaling. :angry:

Og nej jeg har desværre ikke muligheden for at gøre som dig. Havde jeg den ville jeg ikke gøre det alligevel, for som jeg skriver er det så let som ingenting for en revisor og skatterevisor at afsløre det.

Om jeg fik det bedre næ, men måske lige påpeget hykleriet i dit skriv. Og dit sprogbrug tyder på en, skal vi sige, vis  mangel på raffinement i din omgang med sproget. ;)

Håber ikke du lader tilsvarende grovheder regne ned over de kvinder du køber dig til.

Have a nice day anyhow as they say over there. :)

Redigeret af Moden slikken M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, 1 time siden:

Point som jeg ofte anvender i forretnings øjemed, men også ligesom alle andre, hvis jeg skal rejse privat. 

Fandt lige denne her, her snyder du jo også os alle sammen igen. I min ansættelse i et meeget stort firma var point optjent på tjenesterejser jo firmaets . :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 33 minutter siden:

I min ansættelse i et meeget stort firma var point optjent på tjenesterejser jo firmaets

Så skulle firmaet fortælle dig at du og dit pas ikke kunne registreres i flyselskabets frequent traveller program privat??..... Det tror jeg ikke de må, for det har du jo ret til til privatrejser. Hver gang dit pas så registreres til en rejse med KLM (for eksempel), skal der skelnes mellem firmaet og dig?? Det ville et stort firma aldrig indlede sig på at checke og holde styr på. Hvis det er ledet godt og forsvarligt. Hvis det er mismanaged og nidkært, måske - men det er de færreste meeeget store firmaer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Firmaets rejseafdeling ved jo nøje hvilke point der er optjent på tjenesterejser og vil jo kunne benytte dem til den/de næste tjenesterrejser. Mangler der nogen pga. privat brug uden godkendelse er det jo minimum en advarsel til medarbejderen ultimativt en opsigelse. 

Nogle store firmaer er faktisk nøjeregnende med omkostningerne :D

Og var det mit firma ville jeg gøre ligeså. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, den 5.12.2023 at 17:09:

Firmaets rejseafdeling ved jo nøje hvilke point der er optjent på tjenesterejser og vil jo kunne benytte dem til den/de næste tjenesterrejser. Mangler der nogen pga. privat brug uden godkendelse er det jo minimum en advarsel til medarbejderen ultimativt en opsigelse. 

Nogle store firmaer er faktisk nøjeregnende med omkostningerne :D

Og var det mit firma ville jeg gøre ligeså. :P

Det er de færeste firmaer, der holder regnskab med point fra rejseselskaber, hotelkæder og restauranter, der udsteder point til deres firmagæster. 

Jeg kender ret mange, der rejser meget og hver og en, disponerer helt selv over optjente point. Jeg skal ikke udtale mig om det offentlige, kender ingen derfra, der rejser meget. 

Kald det en del af lønnen, et frynsegode eller noget helt tredie. Mange af mine point bliver så ofte anvendt til opgradering på en billet og dermed indgår de i firmaet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, den 5.12.2023 at 16:05:

Du er da vist lidt nærtagende i dag kære Æ'Synderjyde. Dette citat fra dit eget indlæg viser jo tydeligt at du lader firmaet betale i hvert fald dele af regningen :)

Og nej jeg er ikke misundelig, såfremt det er dit eget firma helt og holdent snyder du jo ikke nogen, bortset fra os alle sammen gennem mindre skattebetaling. :angry:

Og nej jeg har desværre ikke muligheden for at gøre som dig. Havde jeg den ville jeg ikke gøre det alligevel, for som jeg skriver er det så let som ingenting for en revisor og skatterevisor at afsløre det.

Om jeg fik det bedre næ, men måske lige påpeget hykleriet i dit skriv. Og dit sprogbrug tyder på en, skal vi sige, vis  mangel på raffinement i din omgang med sproget. ;)

Håber ikke du lader tilsvarende grovheder regne ned over de kvinder du køber dig til.

Have a nice day anyhow as they say over there. :)

Nu arbejder min SB også i et studiejob, så det er jo en del af huslejen. Men resten, ja det betaler jeg via firmaet. Og dermed bliver bundlinjen jo mindre, så ja, det er mig der betaler. Om jeg så har beskattet de midler der bliver betalt med, nej det er de ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 5.12.2023 at 14:46:

Jeg synes også du har mange gode pointer. Og ret i det du skriver, men nu prøvede jeg ikke at appeler til din samvittighed -med det "åge" der -mere en generel betragtning. I forhold til min chef under corona -fik hun det samme som altid -måske endda lidt mere -Da jeg arbejder offentligt og en af dem i front -når de smittet kom ind, og skulle isoleres osv... -Ja jeg hæver min løn værd måned -og ja det er jo trygt og rart, men igen er det sgu tit surt tjente penge, og man får sgu ikke meget anerkendelse, og skulderklap for det trods man tit "står i lo.. til halsen" på den ene eller anden måde. Jeg dunker dig ikke oven i hoved med Janteloven -da jeg selv ikke mener det gør noget godt for nogen el. noget -og jeg er helle ikke misundelig -fordi mit "valgt her i livet" er noget andet -og det er det der er det rigtige for mig. Det du har og har kæmpet for, og de penge du åbenlyst tjener på det -er ikke noget jeg ønsker eller tilstræber på nogen måde... Vi er alle forskellige -derfor behøver ingen vel at føle sig forkert, eller mindre værd, eller bedre end andre fordi de er bedre bemidlet(ikke at det var møntet på dig alene) (man kan altid trække "jantelovskortet")Jeg siger min mening og det er jeg ikke bange for;-) Med 200 rejsedage på 1 år er det vel forsat et afsavn;-) 

Okay, kan næsten forstå du er i sundhedsvæsenet. Ja hatten af for Jer, under coronakrisen. 
 

Omkring afsavn skriver du, med over 200 rejsedage om året. Nej slet ikke, selvfølgelig er der ting jeg går glip af. Havde vi børn eksempelvis, ville der sikkert være afsavn. Men så tror jeg nok heller ikke, at jeg rejste så meget. Men tværtimod, jeg elsker at komme ud til vores ansatte eller agenter vi har rundt omkring i verden. Når der skal præsenteres nye produkter, ja så glæder jeg mig vildt til, at vise dem frem og fortælle hvori det nye består. 
Jeg betragter en stor del af vores ansatte som nære venner. Det samme mht flere beslutningstagere i store firmaer. Jeg trives rigtig godt med det. I starten hvor vi opstartede virksomheden, rejste jeg næsten aldrig. Stod istedet for drift og udvikling. Men efterhånden hvor udviklingen mest af alt beror på ekstremt dygtige og meget dedikerede medarbejdere, så begyndte jeg at besøge vores afdelinger. Store aftaler var også naturligt, at jeg deltog i og var med til st lukke. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Optjente point mm. i forbindelse med tjenesterejser ved jeg jo i en vis udstrækning bliver overladt til medarbejderne.

Min pointe er at såfremt man er så stort et firma at man har en rejseafdeling har man også en politik for hvorledes eventuelle 'rabatter' som point mm jo rettelig er.

Om disse rabatter registreres hos leverandøren på navn eller hvorledes de registreres er egentlig ligegyldigt. Rejseafdelingen ved nøjagtig hvad der tildeles af rabatter og og kan udnytte dem i firmaets øjemed og ikke den enkelte persons. 

Og de selvsamme firmaer har ikke nødigt at benytte den slags som incitament med elastik i, nemlig afhængig af hvor meget den enkelte rejser. De har en ordentlig struktur for medarbejderens vederlag og tilbyder som regel jobs med udfordringer, spænding, udvikling og intellektuelle udfordringer. Og medarbejdere der går op i om de kan score nogle 'billige point' til private formål er nok ikke de rette i min virksomhed. Og var det heller ikke i den jeg var ansat i. Men den var vel også ret asketisk dengang jeg startede, det er så bere blevet mere udbredt med tiden, Me too osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tjener omkring 1,5 mil om året, og har i 2023 en net worth på omkring 7 mio.

Er ikke fyldt 50 endnu, så har tid til at gøre det endnu bedre. Kommer ud af en LO familie, startede på nul og har intet fået foræret.

Jeg køber ikke længere sex. Kaster blot min indkomst ind for at trolle de der typer som åbenlyst har et problem med folk der tjener penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lønslave og far. Det er far-delen der giver bedst selvom det ikke rigtig hjælper når der skal betales for besøg hos GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så Gentleman du er gået over til Golddiggers i stedet for ? Så bliver overskuddet det større når der ikke skal betales til GP'er :D

Eller har jeg mis forstået noget, er vedligeholdsomkostninger til gold diggers større end hvad der ellers ville blive brugt på GP'er. :P

Kunne ikke lade være :)

PS husk der ikke er lommer i det sidste sæt tøj :(

Så jeg bruger alle mine penge, har sagt til arvingerne at hvis der er noget tilbage når jeg forlader denne jord har jeg regnet forkert. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 10 timer siden:

Så jeg bruger alle mine penge, har sagt til arvingerne at hvis der er noget tilbage når jeg forlader denne jord har jeg regnet forkert. :rolleyes:

Det var helt ordret det min gamle far sagde et par år før han døde. Og regne kunne han sgu bemærkelsesværdigt godt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gentleman and a Scholar skrev, den 7.12.2023 at 23:12:

Jeg tjener omkring 1,5 mil om året, og har i 2023 en net worth på omkring 7 mio.

Er ikke fyldt 50 endnu, så har tid til at gøre det endnu bedre. Kommer ud af en LO familie, startede på nul og har intet fået foræret.

Jeg køber ikke længere sex. Kaster blot min indkomst ind for at trolle de der typer som åbenlyst har et problem med folk der tjener penge. 

intet problem i at folk tjener penge, problemet er at det er trættende når folk har behov for at fortælle andre hvor meget de tjener og hvor dygtige de selv syntes de er .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...