Hop til indhold

Jenny i Nr Åby

Featured Replies

Skrevet
kadd skrev, for 2 timer siden:

Hvis man vil sende hende en sms  . Hvad fortrækker hun. Dansk eller engelsk 

-Det er ikke Jenny du skriver med;-) Men mutter og hun forstår udmærket dansk.

• Svar 117
  • Visninger 75.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• De 300 extra var for græsk, og selvom hun var lidt nervøs for størrelsen, så lykkedes det alligevel med lidt klynken i starten, men da først lukkemusklen var passeret, var det en lækker følelse, også

• Var forbi Jenny / Anna i fredags Som altid - en giga fest. Jeg er stadig helt høj idag tirsdag. Hun tager imod mig med et kæmpe smil på læberne og et lyserødt playboy "bunny" kostume på, og

• Den_glade_amatør
    Den_glade_amatør

Da jeg forleden skulle en tur over Fyn mod det jyske og i den forbindelse havde en plan om at lægge turen ind omkring en thaipige, valgte jeg at søge et godt råd her via EG. Der blev blandt andet pege

Skrevet
Møffe skrev, for 3 timer siden:

-Det er ikke Jenny du skriver med;-) Men mutter og hun forstår udmærket dansk.

Det må du da ikke sige :ph34r:meningen er at vi skal tro at alle de søde Emoji<3 kommer fra Jenny :D

Skrevet
SeriøsXXX skrev, for 23 minutter siden:

Det må du da ikke sige :ph34r:meningen er at vi skal tro at alle de søde Emoji<3 kommer fra Jenny :D

-I know but!!! hvor naiv behøver man at være på trods af man er mand/kunde -ligesom de sætter billeder i en annonce som ikke er af dem man møder... (dog ej i Jenny's tilfælde pt.) Jeg har sagt til mutter -hun skal lade være, at sige "vi ses skat" og at jeg gerne ville have hende til, at give massage mm... -men det mener hun ikke... (hun er for lækker, og hun ved det!) hun er en hard cor business kvinde... -ligesom den gamle mutter der var der (hun er nu i Vissenbjerg) -bortset fra hun giver massage -og jeg har fået halvfed på hos hende -som hun dog godt kan lide -men jeg har aldrig fået hende til, at gå videre...

Redigeret af Møffe

Skrevet
Ullus skrev, for 43 minutter siden:

Nogen der ved om hun kommer igen til fyn

Foreløbig er hun her jo 21 dage endnu

Skrevet

Hun talte om at det måske blev Holland næste gang da hendes søster bor der. Øv hvis det bliver det, men vi har jo lov at håbe på at turen går tilbage til Vejle efter ferien.

• 3 weeks later...
Skrevet

Skal til Fyn på torsdag men kan ikke se Jenny er nævnt i den linkede annonce er hun rejst? Er blevet helt hooked på at hun skal besøges.

Skrevet
Macd skrev, for 13 minutter siden:

Skal til Fyn på torsdag men kan ikke se Jenny er nævnt i den linkede annonce er hun rejst? Er blevet helt hooked på at hun skal besøges.

Hun er taget hjem til Thailand 

• 1 year later...
Skrevet
kadd skrev, den 23.4.2024 at 14:22:

Hvis man vil sende hende en sms  . Hvad fortrækker hun. Dansk eller engelsk 

Det er ikke hende der svarer, så Dansk er ok

• 2 months later...
Skrevet

Nogen der ved om Jenny (Anna) er stoppet, eller evt. om hun er flyttet til en anden by........Jeg savner hende helt vildt :-)

Skrevet
Kælepotten skrev, for 2 timer siden:

Nogen der ved om Jenny (Anna) er stoppet, eller evt. om hun er flyttet til en anden by........Jeg savner hende helt vildt :-)

Hun er taget hjem og måske kommer hun ikke tilbage :wacko:

• 1 month later...
Skrevet
Kælepotten skrev, for 9 timer siden:

Er der nogen som ved mere - altså om hun evt. er kommet retur til DK ?

Spurgte forleden og fik svaret at hun stadig er i Thailand

Skrevet

Jenny kommer desværre ikke til DK foreløbigt - og her taler vi ikke om måneder men år.

Hendes liv er nu i eget hus i Thailand 

Jenny kan man kun savne !!!

Skrevet
Route66 skrev, den 7.2.2026 at 13:47:

Jenny kommer desværre ikke til DK foreløbigt - og her taler vi ikke om måneder men år.

Hendes liv er nu i eget hus i Thailand 

Jenny kan man kun savne !!!

Dejligt for hende. Vi er vist mange som har været med til at betale hendes hus ;-)

• 1 month later...
Skrevet

Når Jenny har "forladt" hendes fans i Danmark, og ikke ser ud til foreløbigt at komme tilbage, så må man jo søge efter en "ny" Jenny. Hvem vil alle I der har haft Jenny som jeres favorit anbefale på Fyn/trekantsområdet som kommer tættest på at kunne levere den samme oplevelse som Jenny?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.