Hop til indhold
Guest Claesen

Forelskede piger

Recommended Posts

Gæst

Hvis lysten var tilstede, kunne hun vel flytte karrieren til Århus. Jeg har da hørt at der også skal dækkes nogle behov der. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne hun helt sikkert godt, men det var det civile job der ikke kunne flyttes...

 

 

Ratata - Måske ikke den hurtigste hund på havnen

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg ville så aldrig kunne leve med en mand der havde en mening om hvad jeg skulle eller ikke skulle lave... det kan jeg helt fint styre selv :) 

 

jeg ville heller aldrig bede ham lade være med at base-jumpe eller være soldat i afghanistan eller whatever hvis det nu var det han brændte for selv om det er med livet som indsats.. 

 

 

man elsker den man er sammen med og stoler på at de elsker en retur lige meget hvad de laver og hvem de er sammen med....  uanset om pigen er glædespige eller manden er gigolo :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jasmin

 

 

Det var også min holdning før jeg prøvede det, men jeg fik nok formuleret mig lidt hårdt ang. det med at jeg ville "kræve" at hun stoppede, det jeg egentlig mente var, at jeg ikke ville tillade Ratata (den liderlige buk) at forelske sig i en glædespige igen.

 

Bin there done that.

 

 

 

Ratata - Måske ikke den hurtigste hund på havnen

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg ville så aldrig kunne leve med en mand der havde en mening om hvad jeg skulle eller ikke skulle lave... det kan jeg helt fint styre selv :)

Hvad så hvis han gik til massagepige? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad så hvis han gik til massagepige? :wink:

det har jeg absolut intet problem med... for jeg har aldrig troet på kærlighed som en forudsætning for sex... hvorfor jeg aldrig ville føle mig truet af en der kun modtager ham fordi han har penge med..

det har ikke noget at gøre med mig - det har noget at gøre med hvad han har lyst til... og jeg skal ikke diktere hvad min mand skal have lyst til lige så lidt som han skal diktere hvad jeg skal

det kaldes ejerskab... ikke ægteskab :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

det har jeg absolut intet problem med... for jeg har aldrig troet på kærlighed som en forudsætning for sex... hvorfor jeg aldrig ville føle mig truet af en der kun modtager ham fordi han har penge med..

det har ikke noget at gøre med mig - det har noget at gøre med hvad han har lyst til... og jeg skal ikke diktere hvad min mand skal have lyst til lige så lidt som han skal diktere hvad jeg skal

det kaldes ejerskab... ikke ægteskab :)

 

super godt svar og du har jo også ret i det langt hen af vejen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

At være i et sådant forhold, kræver at man er meget afklaret og meget diskret.

Det er du ikke- diskret og da slet ikke afklaret.

Hvorfor skal man være "meget diskret", hvordan kan du se han ikke er afklaret.

Det forekommer mig du her fremfører nogle personlige synspunkter som om de var almene lovmæssigheder og dertil gætter helt vildt uden noget informations grundlag om en anden persons sindstilstand.

Du har skrevet du står ved det, det ville så være klædeligt at begrunde lidt bedre, medmindre du vil have denne karakteristik til at hænge ved.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

det har jeg absolut intet problem med... for jeg har aldrig troet på kærlighed som en forudsætning for sex... hvorfor jeg aldrig ville føle mig truet af en der kun modtager ham fordi han har penge med..

det har ikke noget at gøre med mig - det har noget at gøre med hvad han har lyst til... og jeg skal ikke diktere hvad min mand skal have lyst til lige så lidt som han skal diktere hvad jeg skal

det kaldes ejerskab... ikke ægteskab :)

Jeg må erkende at jeg holder mig 100% til min kæreste på trods af hendes arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det r ganske let.

Det er med æ, når der er tale om en bevægelse

Det er med i, når der er tale om en stilstand.

Det er o.k. tommelfingerregler, men når du nu tager skolemesterkasketten på skal du vide, at det ikke er rigtigt.

Det handler ikke om bevægelse, men om tilstandsskift og objekt. Det afgørende er om sætningens subjekt forårsager et tilstandsskift for et objekt (der kan være identisk med subjekt). Så bruges den transitive form: sætte, lægge, hængte, sprænge. Er der ikke et objekt der skifter tilstand bruges den intransitive form: sidde, ligge, hang, springe. Før var der flere, fx røge/ryge, men de er uddøde (bortset fra faste udtryk, fx røgeost).

Et eksempel på transitiv uden bevægelse er: "Dine sko sætter mærker på gulvet" (kan diskuteres, men mærkerne bevæger sig ikke, de skifter fra ikke-væren til væren) eller omvendt intransitiv med bevægelse: "Jeg springer over hækken".

Dialekter har andre regler, og så er det ikke let at påstå at noget er forkert. Der er dog ikke klare regler for dialektal ortografi, på samme måde som for Rigsdansk, så hvis man ikke vil misforstås er det smartest på skrift at holde sig til Rigsdansk.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må erkende at jeg holder mig 100% til min kæreste på trods af hendes arbejde.

Af nysgerrighed: hvad laver du så egentlig her? Tjekker op på omtale af kæresten?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Af nysgerrighed: hvad laver du så egentlig her? Tjekker op på omtale a:-Df kæresten?

Fik af vide af hende at hun ikke syntes jeg skulle læse det der stod om hende her, så det ku jeg selvfølgelig ikke lade være med :-D

Jeg ved (fra hendes mund) at meget af det der står her er usandt, men kan da se hun er populær.....

Jeg tjekker ikke op på hende mere men deltager i debatter som denne og har også selv startet en debat om respekt....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

men deltager i debatter som denne og har også selv startet en debat om respekt....

 

Arghh, at skrive at du deltager i debatter er nok at stramme den (endnu), har du deltaget i mere end en? :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arghh, at skrive at du deltager i debatter er nok at stramme den (endnu), har du deltaget i mere end en? :???:

Har ikke været her så længe men har selv startet en og deltaget i denne, så en to mange......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke været her så længe men har selv startet en og deltaget i denne, så en to mange......

Men altså kun debatter der interessere mig, ikke om kønsorganer og nedladende indstillinger....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

4 tråde har du da deltaget i: http://www.eroguide.dk/forum/index.php?app=core&module=search&do=user_activity&mid=14320

 

Det er noget mere end de fleste  :wink:

 

Det har du ret i, men det er altså ikke det samme at ha' skrevet på 4 tråde og at ha' deltaget i debatter.

 

Never mind, selvfølgelig er behave da velkommen til at skrive, det han har lyst til, og jeg kan i øvrigt godt følge ham i den med ikke at ha' lyst til deltage i skriverier om kønsorganer., men det jo også let at undgå

 

Mht  til ikke at ha' lyst til at skrive om  nedladende indstillinger  synes jeg egentlig, at det er det, at han gør om i den tråd, han starter respekt, men sådan er der så meget.

 

Mvh

En landsbytosse, der måske bor i samme landsby som Big Dick og ligesindede og som ikke har behov for at være på internettet 24/7/365 :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Hvad med at jer drenge der er vant til at debattere, gav en ny som Behave en chance?...

 

Cherie...Hex af Guds Nåde!!!

 

yepper...det vil klæde en hel del herinde at slå op i den Danske ordbog under ordet "RESPEKT" det findes under flere former bla definationen "gensidig"... :geek:

 

....kunne jo være det vil motivere besøgende til at anmelde deres oplevelser, og dele den med os andre, det går desværre den forkerte vej.

 

 

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Behave må hjertens gerne deltage på plan med andre og smide/oprette indlæg. Det kunne jo være han havde et fornuftigt syn på hvordan det ser ud bag facaden hos hans kæreste.

Og det er da også i orden at han kan bevidne at hvis et indlæg om hans kæreste, er usandt. Hvis han bare tænker det og ikke nedfælder det på skrift herinde.

Velkommen til behave

Del dette indlæg


Link til indlæg

yepper...det vil klæde en hel del herinde at slå op i den Danske ordbog under ordet "RESPEKT" det findes under flere former bla definationen "gensidig"... :geek:

 

....kunne jo være det vil motivere besøgende til at anmelde deres oplevelser, og dele den med os andre, det går desværre den forkerte vej.

 

Ja og hvorfor gør det så det, joh, det er sådan set ganske enkelt at forstå.

Når en beretning som har taget lang tid at skrive, ikke bliver værdsat i den ånd den er skrevet i /med så mister man lysten

til at fortsætte med at skrive/berette.

 

Venligst -landsbytossen.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja og hvorfor gør det så det, joh, det er sådan set ganske enkelt at forstå.

Når en beretning som har taget lang tid at skrive, ikke bliver værdsat i den ånd den er skrevet i /med så mister man lysten

til at fortsætte med at skrive/berette.

 

Venligst -landsbytossen.

 

En anden landsbytosse ved et andet gadekær giver dig et "tyrk"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Behave må hjertens gerne deltage på plan med andre og smide/oprette indlæg. Det kunne jo være han havde et fornuftigt syn på hvordan det ser ud bag facaden hos hans kæreste.

Og det er da også i orden at han kan bevidne at hvis et indlæg om hans kæreste, er usandt. Hvis han bare tænker det og ikke nedfælder det på skrift herinde.

Velkommen til behave

Jeg kender ikke så meget til hendes facade, fik kun massage af hende på klinikken og hun åbnede sig hurtigt op for mig og i lang tid kendte jeg ikke engang hendes "kunstner navn" jeg kender hende kun som den dejlige kvinde hun er, sød og kærlig og jeg elsker alt ved hende......det jeg mener er at "bag facaden" eret helt almindeligt menneske, dog i dette tilfælde et meget unikt menneske ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Netop,

 

og hvis vi lige skal gøre den færdig, så gælder regler også for

 

At sætte

og

At sidde

 

Jeg sætter mig og så sidder jeg der. :)

Nu har vi vist haft nok sjov med grammatikken.

Det er vigtigt at man kan skrive uden at blive irettesat pga. slå og stavefejl, bare meningen er tydelig.

Længe leve de ordblinde og dem med laletejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...