Hop til indhold
Guest Claesen

Forelskede piger

Recommended Posts

Guest Claesen

Nu har tråden om mænd der har været eller er eller er bange for at blive forelsket i en af de piger som de besøger, jo været oppe nogle gange og en masse gode og mindre gode råd er blevet givet i den forbindelse. Så nu tænker jeg det er pigernes tur, har i nogen sinde forelsket jer i en kunde ? hvad gjorde i ? hvad førte det til osv ? kom frisk, herrerne er velkommen, til at bidrage eks hvis en pige har kastet sin kærlighed på jer, men lad nu pigerne komme til også :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant tråd Claesen :)

 

Jeg kender en som er gift med en glædespige, så kærligheden kan opstå, manden har også røven fuld af penge, så om det er manden eller bolden pigen går efter vil tiden vise :D

 

Jeg tror når pigerne har "arbejdstøjet" på så blokerer de for dybere følelser til gæsten (det er nødvendig i arbejdsøjemed) for det er hårdt og risikable at forelske sig i flere,(polyamourøse).

 

Det sker da af og til at der kommer nære følelser ind i spillet, det er jo kun menneskeligt at forelske sig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja spændene tråd. ved ikk om pigerne kan/vil forelske sig.

men ved mange besøg ved den samme pige, er det da ikke utopisk, at tro der kan opstå noget.

 

Men da spændene hvis nogle af pigerne herinde kom med deres besyv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nævnt det i en anden debat, massagepigerne er rent faktisk mennesker, med følelser som du og jeg så selvfølgelig kan de også forelske sig.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Interessant tråd Claesen :)

 

Jeg kender en som er gift med en glædespige, så kærligheden kan opstå, manden har også røven fuld af penge, så om det er manden eller bolden pigen går efter vil tiden vise :D

 

Jeg tror når pigerne har "arbejdstøjet" på så blokerer de for dybere følelser til gæsten (det er nødvendig i arbejdsøjemed) for det er hårdt og risikable at forelske sig i flere,(polyamourøse).

 

Det sker da af og til at der kommer nære følelser ind i spillet, det er jo kun menneskeligt at forelske sig :D

 

 

Nille  præcis det jeg tænkte at det ville være spændene at vide lidt, de par gange en fyr har stået frem og sagt hey jeg har sgu fået lidt følelser for den har glædespige er staklen jo på det nærmeste blevet savet ned og hånet, holder klart på at man skal tænke sig om og vide at det 99% af tiden er prof og at pigen bare er super go til at performe, men sæt, at præcis denne fyr rent faktisk er den ene ud af de 100 eller 1000 som pigen rent faktisk har fået følelser for ? og så dropper han a forsøge blot fordi han herinde får at vide han er tosset :)

 

tja om det manden eller bolden hu er gået efter må tiden jo vise som du selv siger :)

og du har nok ret i at pigerne når de har arbejdstøjet på ( eller måske retter af ) har en facade eller distance det de sgu nød til de kan jo ikk brænde varm på os alle :)  og du har ret det vil være hårdt og risky at falde for en kunde.

 

men netop derfor jeg håber pigerne giver deres b7 med herinde lad os da vide om det er sket for en af jer piger, vil i give hele historien vil det være fedt men ellers bare et par ord.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kan ikke tale for andre... men fordi jeg dyrker sex med en fyr en gang - det er det for mit vedkommende totalt risikofrit hvad angår følelser.. 

 

men hvis det er et knald hvor verden forsvinder og hvor jeg kigger på uret og ser at der er gået 5 timer... og jeg tilmed ligger i hans arme og har snakket og grinet i pauserne... og det sker flere gange.. 

 

jo tak - så er det en reel risiko... 

 

men det scenario er ikke voldsomt sandsynligt når gæsterne kun har købt 30 min og teledamen banker på efter 25 min :) 

 

jeg vil mene at det handler om tid.... hvis der er tiden til at føle noget - så kan det også sagtens ske for mig...  :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

men hvis det er et knald hvor verden forsvinder og hvor jeg kigger på uret og ser at der er gået 5 timer... og jeg tilmed ligger i hans arme og har snakket og grinet i pauserne...

 

jeg vil mene at det handler om tid.... hvis der er tiden til at føle noget - så kan det også sagtens ske for mig...   :)

 

Jasmin, nu provokerer jeg lidt  :D

det lyder til at man kan købe sig ind til dit hjerte, bare man køber meget tid og har nok penge hehe :D

 

sagt med et glimt i øjet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin, nu provokerer jeg lidt  :D

det lyder til at man kan købe sig ind til dit hjerte, bare man køber meget tid og har nok penge hehe :D

 

sagt med et glimt i øjet :D

 

hahaha - sweet... 

 

den forkerte mand kunne købe 50 timer og han ville stadig ikke få andet end smilet på vej ud af døren.. 

 

den rette kunne købe 5 og jeg var hans.... men køber han kun en time finder jeg jo aldrig ud af at han er den rette... for tiden var for kort til at opdage det :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

hahaha - sweet... 

 

den forkerte mand kunne købe 50 timer og han ville stadig ikke få andet end smilet på vej ud af døren.. 

 

den rette kunne købe 5 og jeg var hans.... men køber han kun en time finder jeg jo aldrig ud af at han er den rette... for tiden var for kort til at opdage det :D :D

 

 

Hvad nu hvis manden køber 10 gange 30 min det giver også 5 timer, er du også hans :D :D

 

Jasmin, den "rette" mand vil aldrig købe sex, han møder dig i byen eller til en fest :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Emnet har ganske rigtigt været oppe før.

Også, så vidt jeg husker, fra pigernes synspunkt:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg har aldrig forelsket mig i en kunde. Det tror jeg ikke at jeg ville tillade mig selv fuldt ud. Men jeg har begæret kunder så voldsomt at jeg har mistet tiden fuldstændig og følt en sult efter ham og tænkt i en anden tid - et andet sted - under andre omstændigheder.

Det handler ikke om at jeg ringeagter de mænd som besøger mig. Det handler om at jeg ikke ønsker at indlede et forhold som sisse.

sisse er de bedste kvaliteter en kvinde et sted i det danske land indeholder. Al liderligheden. Al charmen. Al glæden. Al sorgløsheden. Komprimeret sammen til en illusion og fyret af i løbet af få timer.

At indlede et forhold under disse omstændigheder mener jeg hverken er fair overfor mig eller ham.

Men det betyder jo ikke at jeg ikke holder af. Og glædes. Eller bekymres. Det betyder blot at jeg ikke elsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Generelt nej, men som beskrevet, så er vi jo mennesker med følelser og er man blevet tændt og synes kemien er perfekt, ja så mener jeg at man skal følge sit hjerte... Det er under andre omstændigheder ja og sikkert også kompliceret ( og dog ikke mere end man gør det til...) men er man tro mod sig selv og har sig selv med hele vejen, ja så er den forelskelse vel ikke anderledes end andre... Hvorfor lade sig begrænse og sige nej til kærlighed hvis det føles dejligt og rigtigt? Jeg har svært ved at blive forelsket, så når det sker, så vil jeg bare nyde og lade mig rive med... Men som jeg har beskrevet før, så er det klogeste nok ikke at finde en i branchen/ gæst, og fornuftigt kan det nok ikke altid være, omvendt det kræver også meget at fortælle din date udefra hvad du laver og her mener jeg jo det har de krav på at vide, selv om det er møgsvært... Så tit tror jeg det vil være et bobbelt liv i starten og så kommer frygten vel for om han acceptere jobbet... Det er vel et dilemma for mange af os... Tænker bare, at vi er her jo nu og kærlighed, tosomhed osv har vi jo alle brug for ikk... Smil. Karma kys og slip hestene løs derude.. Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

jeg kan ikke tale for andre... men fordi jeg dyrker sex med en fyr en gang - det er det for mit vedkommende totalt risikofrit hvad angår følelser.. 

 

men hvis det er et knald hvor verden forsvinder og hvor jeg kigger på uret og ser at der er gået 5 timer... og jeg tilmed ligger i hans arme og har snakket og grinet i pauserne... og det sker flere gange.. 

 

jo tak - så er det en reel risiko... 

 

men det scenario er ikke voldsomt sandsynligt når gæsterne kun har købt 30 min og teledamen banker på efter 25 min :)

 

jeg vil mene at det handler om tid.... hvis der er tiden til at føle noget - så kan det også sagtens ske for mig...   :)

 

Hej Jasmin,

først velkommen herinde blandt os lider, sludder ridderlige mænd :P

dernæst tak for dit syns punkt, er super fedt at der en pige der snakker med, og det lyder jo helt fornuftigt det du siger med at man jo kan blive revet omkuld :)

 

kram Claesen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Jeg har aldrig forelsket mig i en kunde. Det tror jeg ikke at jeg ville tillade mig selv fuldt ud. Men jeg har begæret kunder så voldsomt at jeg har mistet tiden fuldstændig og følt en sult efter ham og tænkt i en anden tid - et andet sted - under andre omstændigheder.

Det handler ikke om at jeg ringeagter de mænd som besøger mig. Det handler om at jeg ikke ønsker at indlede et forhold som sisse.

sisse er de bedste kvaliteter en kvinde et sted i det danske land indeholder. Al liderligheden. Al charmen. Al glæden. Al sorgløsheden. Komprimeret sammen til en illusion og fyret af i løbet af få timer.

At indlede et forhold under disse omstændigheder mener jeg hverken er fair overfor mig eller ham.

Men det betyder jo ikke at jeg ikke holder af. Og glædes. Eller bekymres. Det betyder blot at jeg ikke elsker.

 

 

hmm Sisse selvom du som du selv skriver er en person ( har en form for facade ) når du på job, så gemmer den "rigtige" dig sig vel altid inden under ? så mon ikke det hende der bliver forelsket hvis det endelig skulle ske, der vil jo så nok være lidt arbejde i det med at forklare stodderen at du altså ikke altid render rundt i frækt under tøj og er liderlig :)

 

men når så det er sagt så kan jeg sagtens følge det du skriver og det lyder skam meget rigtigt, måske det mest er mændene der taber hjertet :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Generelt nej, men som beskrevet, så er vi jo mennesker med følelser og er man blevet tændt og synes kemien er perfekt, ja så mener jeg at man skal følge sit hjerte... Det er under andre omstændigheder ja og sikkert også kompliceret ( og dog ikke mere end man gør det til...) men er man tro mod sig selv og har sig selv med hele vejen, ja så er den forelskelse vel ikke anderledes end andre... Hvorfor lade sig begrænse og sige nej til kærlighed hvis det føles dejligt og rigtigt? Jeg har svært ved at blive forelsket, så når det sker, så vil jeg bare nyde og lade mig rive med... Men som jeg har beskrevet før, så er det klogeste nok ikke at finde en i branchen/ gæst, og fornuftigt kan det nok ikke altid være, omvendt det kræver også meget at fortælle din date udefra hvad du laver og her mener jeg jo det har de krav på at vide, selv om det er møgsvært... Så tit tror jeg det vil være et bobbelt liv i starten og så kommer frygten vel for om han acceptere jobbet... Det er vel et dilemma for mange af os... Tænker bare, at vi er her jo nu og kærlighed, tosomhed osv har vi jo alle brug for ikk... Smil. Karma kys og slip hestene løs derude.. Line

 

 

Line ja vi mennesker er nogle sjove støbninger, kan godt lide din holdning med at man skal følge sit, hjerte men man skal jo nok stadig passe lidt på.

mht om fyren acceptere jobbet ja hvis ike det en der kender til branchen kan der jo nok være lidt problemer, men er det en du har mødt i branchen kan han sgu ikke tillade sig at skabe sig over din fortid men måske appellere til at han for fremtiden gerne vil ha dig for sig selv :)

 

havde dog en kammerat der engang sagde jeg citere man kan godt ha en kæreste der er prostitueret, men man kan ikke prostituere sin kæreste, oversat vi, at man som fyr godt kan opdrages til at indse det bare er sex, og så dog men det kender du jo nok ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Tak for de mange bidrag til debatten so fare, håber der kommer flere :)

 

Borende X som den ældste og mest erfarne og belæste af os to hvertfald herinde, :) så håber jeg du tilgiver mig hvis denne tråd evt skulle ha fundet sted en gang :o

måske der er nye deltagere så den får en ny vinkel :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de mange bidrag til debatten so fare, håber der kommer flere :)

 

Borende X som den ældste og mest erfarne og belæste af os to hvertfald herinde, :) så håber jeg du tilgiver mig hvis denne tråd evt skulle ha fundet sted en gang :o

måske der er nye deltagere så den får en ny vinkel :D

 

Jo, selvfølgelig.

Den refererede streng var på mandlige præmisser med kvindelige indspark. Så vidt jeg husker. Her er det jo omvendt på kvindeligt grundlag med mandlige indspark.

Jeg ville bare "genlufte" strengen for evt. interesserede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Forelskelse er ikke en følelse kommer på kommando hvis man synes det er belejligt. Omvendt er man ej heller sikkert imod at blive ramt af forelskelse i sit hjerte, blot fordi man siger "Det ville ikke være særligt heldigt".

 

Der findes selvfølgelig undtagelser (dysfunktionelle) så, ja Tanja Rahm og beslægtede kvinder kan nok ikke blive forelsket i normal forstand, men mon ikke at resten af pigerne, de almindelig velfungerende, kan blive forelsket.

 

Hvad man så stiller op med disse følelser er en helt anden sag. Men at bilde sig ind, at man selv er herre over om man bliver forelsket, hvornår og i hvem osv, er nok mere et signal om "man ønsker en vis kontrol, snarere end at man måske selv tror på, at man kan kontrollere den slags følelser"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Jo, selvfølgelig.

Den refererede streng var på mandlige præmisser med kvindelige indspark. Så vidt jeg husker. Her er det jo omvendt på kvindeligt grundlag med mandlige indspark.

Jeg ville bare "genlufte" strengen for evt. interesserede.

Det også bare i orden håber du ku se det sjove i mit opslag til dig, for det var absolut venskabeligt ment :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag det dog som en oplevelse, drenge.

Alle de piger, jeg betalingsmæssigt er og har været sammen med, er squ da håbløst forelskede i mig!

Men som sagt, tager jeg det roligt, det går jo over igen.

I reglen i forbindelse med at betalingen er afsluttet. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Hvis en fyr skulle gå hen og blive forelsket i en glædespige, så skal hun øjeblikkelig stoppe med at være sammen med andre.

At hun har lagt med utrolige mange er okai, men så snart et forhold starter imellem dem, så skal hun ligge legen på hylden. Sandt eller falsk ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis en fyr skulle gå hen og blive forelsket i en glædespige, så skal hun øjeblikkelig stoppe med at være sammen med andre.

At hun har lagt med utrolige mange er okai, men så snart et forhold starter imellem dem, så skal hun ligge legen på hylden. Sandt eller falsk ?

 

Tja... svaret er ikke entydig... hvem siger hun er forelsket i fyren :lol:

 

der skal minimum to til en tango :lol:

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis en fyr skulle gå hen og blive forelsket i en glædespige, så skal hun øjeblikkelig stoppe med at være sammen med andre.

At hun har lagt med utrolige mange er okai, men så snart et forhold starter imellem dem, så skal hun ligge legen på hylden. Sandt eller falsk ?

 

For det første er det vel ikke nok, at manden bliver forelsket. ;) Dernæst er mennesker meget forskellige, nogen ville sikkert sagtens kunne have et forhold, hvor pigen foresætter, andre ikke. Og nogen igen kan efter at forelskelsen er ovre slet ikke håndtere pigens fortid.

 

Det eneste generelle man med sikkerhed kan sige er, man roligt kan forvente fordømmelse og lign, når eller hvis ens omgivelser bliver bekendt med pigens fortid - Sørgeligt men fakta.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag det dog som en oplevelse, drenge.

Alle de piger, jeg betalingsmæssigt er og har været sammen med, er squ da håbløst forelskede i mig!

Men som sagt, tager jeg det roligt, det går jo over igen.

I reglen i forbindelse med at betalingen er afsluttet. :)

 

Tja kommer man ind med den indstilling, kommer der aldrig mere ud af det (forelskelsen) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan ikke gå på værtshus og møde en pige og så bagefter blive foræret over hun drikker!!!!!

Jeg er selv i forhold med en meget populær massage pige og tro mig, jeg ville ønske hun lavede noget andet, men det gør hun ikke og jeg kommer aldrig til at be hende om at stoppe. Jeg respektere hende 100% for den hun er og det hun laver og hvis mine omgivelser har det svært med det er de velkommen til at holde sig væk, jeg elsker hende som hun er og jeg er sikker på at hun stopper den dag hun føler er det rette tidspunkt og ind til da vil jeg være der for hende og bakke hende 100% op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...