Hop til indhold
Guest Claesen

Forelskede piger

Recommended Posts

Gæst

Du kan ikke gå på værtshus og møde en pige og så bagefter blive foræret over hun drikker!!!!!

Jeg er selv i forhold med en meget populær massage pige og tro mig, jeg ville ønske hun lavede noget andet, men det gør hun ikke og jeg kommer aldrig til at be hende om at stoppe. Jeg respektere hende 100% for den hun er og det hun laver og hvis mine omgivelser har det svært med det er de velkommen til at holde sig væk, jeg elsker hende som hun er og jeg er sikker på at hun stopper den dag hun føler er det rette tidspunkt og ind til da vil jeg være der for hende og bakke hende 100% op.

skide god stil, respekt og det er vist det man kalder kærlighed. Fedt du også deler det her på forummet, det tror jeg ikke der er mange der har mod på... Så stort karma kys herfra. Held og masser af lykke til jer begge, må i forblive i kærlighed. Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan ikke gå på værtshus og møde en pige og så bagefter blive foræret over hun drikker!!!!!

Jeg er selv i forhold med en meget populær massage pige og tro mig, jeg ville ønske hun lavede noget andet, men det gør hun ikke og jeg kommer aldrig til at be hende om at stoppe. Jeg respektere hende 100% for den hun er og det hun laver og hvis mine omgivelser har det svært med det er de velkommen til at holde sig væk, jeg elsker hende som hun er og jeg er sikker på at hun stopper den dag hun føler er det rette tidspunkt og ind til da vil jeg være der for hende og bakke hende 100% op.

 

 

RESPEKT!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis en fyr skulle gå hen og blive forelsket i en glædespige, så skal hun øjeblikkelig stoppe med at være sammen med andre.

At hun har lagt med utrolige mange er okai, men så snart et forhold starter imellem dem, så skal hun ligge legen på hylden. Sandt eller falsk ?

Øh, hvad er det, hun har lagt, et æg eller hvad?

Og hvor har hun i givet fald lagt det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ærligt Behave. Den hopper jeg sgu ikke på.

Du starter en tråd om piger der bliver forelskede i kunder. Den kører derudaf.

Lige pludselig åbner du op og fortæller at du er i forhold med en populær glædespige???

Hvis, hvis du var det, så ville du aldrig have starten tråden. At være i et sådant forhold, kræver at man er meget afklaret og meget diskret.

Det er du ikke- diskret og da slet ikke afklaret.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis en fyr skulle gå hen og blive forelsket i en glædespige, så skal hun øjeblikkelig stoppe med at være sammen med andre.

At hun har lagt med utrolige mange er okai, men så snart et forhold starter imellem dem, så skal hun ligge legen på hylden. Sandt eller falsk ?

 

Så hårdt kan man ikke stille det op. Jeg kunne lige så godt sige både og.

Imellem disse begrebspar er der utrolig mange nuancer.

 

Dit synspunkt ville imidlertid også medføre, at manden øjeblikkelig skulle indstille sine besøg i glædeshusene - her forudsætter jeg, at parterne har mødt hinanden på et glædeshus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Helt ærligt Behave. Den hopper jeg sgu ikke på.

Du starter en tråd om piger der bliver forelskede i kunder. Den kører derudaf.

Lige pludselig åbner du op og fortæller at du er i forhold med en populær glædespige???

Hvis, hvis du var det, så ville du aldrig have starten tråden. At være i et sådant forhold, kræver at man er meget afklaret og meget diskret.

Det er du ikke- diskret og da slet ikke afklaret.

 

Nu var det vist ikke lige Behave der oprettede tråden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Helt ærligt Behave. Den hopper jeg sgu ikke på.

Du starter en tråd om piger der bliver forelskede i kunder. Den kører derudaf.

Lige pludselig åbner du op og fortæller at du er i forhold med en populær glædespige???

Hvis, hvis du var det, så ville du aldrig have starten tråden. At være i et sådant forhold, kræver at man er meget afklaret og meget diskret.

Det er du ikke- diskret og da slet ikke afklaret.

enig med dig B, men diskret er han da, han har da ikke fortalt/ udleveret pigen... At han starter en tråd om emnet, kunne jo skyldes, at han og pigen evt var intersseret i at høre om andre også havde prøvet det.. Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Behave

 

Da det ikke er dig der har startet tråden, så syntes jeg det er et meget fint indlæg du der har lavet og nogle gode beslutninger I har taget i Jeres forhold, hvor du viser at du ikke er over han aben der bestemmer over hende men du respektere hende for Hendes valg af job, hvor hun garenteret har fortalt dig om de grænser hun tager i forhold til sine gæster og hvad hun sælger og hvad hun har kun sammen med dig.

 

Tusinde tak for dit skriv. Respekt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var det vist ikke lige Behave der oprettede tråden :)

 

Nej men det er jo så nemt at beskylde andre for noget de ikke har gjort, ikke.

 

Venligst - en landsbytosse ifølge LF´s opfattelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej men det er jo så nemt at beskylde andre for noget de ikke har gjort, ikke.

Venligst - en landsbytosse ifølge LF´s opfattelse.

Ja det er det jo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ærligt Behave. Den hopper jeg sgu ikke på.

Du starter en tråd om piger der bliver forelskede i kunder. Den kører derudaf.

Lige pludselig åbner du op og fortæller at du er i forhold med en populær glædespige???

Hvis, hvis du var det, så ville du aldrig have starten tråden. At være i et sådant forhold, kræver at man er meget afklaret og meget diskret.

Det er du ikke- diskret og da slet ikke afklaret.

Jeg har ikke startet tråden.....bare givet mit besyv.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej men det er jo så nemt at beskylde andre for noget de ikke har gjort, ikke.

 

Venligst - en landsbytosse ifølge LF´s opfattelse.

 

Det ses jo indimellem :grin:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det r ganske let.

 

Det er med æ, når der er tale om en bevægelse

Det er med i, når der er tale om en stilstand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det r ganske let.

 

Det er med æ, når der er tale om en bevægelse

Det er med i, når der er tale om en stilstand.

 

Jep.

Hønen ligger og lægger æg.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Netop,

 

og hvis vi lige skal gøre den færdig, så gælder regler også for

 

At sætte

og

At sidde

 

Jeg sætter mig og så sidder jeg der. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hejsa :-)

Jeg har været kæreste med en gæst.... For lææææænge siden.

Det var på sin vis en lettelse ikke at skulle forklare så meget.... Og meget besværligt fordi at han blev usikker på om mine føleser nu var ægte.

Jeg har mødt Mænd igennem tiden ( på jobbet ) som jeg afgjort har haft lyst til at møde privat - simpelthen fordi at den der ubestemmelige kemi/tiltrækning har været der.

Men de er ofte gift - og jeg har ikke lyst til at indlede en affære med en gift mand - og dermed investere en masse føleser i en man aldrig kan få.

Og det sidder i en.... Hvis jeg kan stjæle en anden kvindes mand - så kan en anden også stjæle ham fra mig.

Så hellere skille tingene ad...nyde hans selskab når han bestiller en tid og pengene imellem os gør at det ikke bliver til mere.

Men jeg har mange gæster som jeg helt afgjort sat kæmpe stor pris på !

Og som har en plads i mit hjerte - heldigvis.

Jeg har ikke en proff personlighed og en privat.

Jeg havde engang en ide om at det var smart at have- men hvis man behandler Trine skidt, så smider jeg det jo ikke af mig når jeg lukker døren og tager hjem.

Jeg ville blive skør hvis jeg ikke kan være som jeg er.....hele vejen....altid !

Kh Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa :smile:

Jeg har været kæreste med en gæst.... For lææææænge siden.

Det var på sin vis en lettelse ikke at skulle forklare så meget.... Og meget besværligt fordi at han blev usikker på om mine føleser nu var ægte.

Jeg har mødt Mænd igennem tiden ( på jobbet ) som jeg afgjort har haft lyst til at møde privat - simpelthen fordi at den der ubestemmelige kemi/tiltrækning har været der.

Men de er ofte gift - og jeg har ikke lyst til at indlede en affære med en gift mand - og dermed investere en masse føleser i en man aldrig kan få.

Og det sidder i en.... Hvis jeg kan stjæle en anden kvindes mand - så kan en anden også stjæle ham fra mig.

Så hellere skille tingene ad...nyde hans selskab når han bestiller en tid og pengene imellem os gør at det ikke bliver til mere.

Men jeg har mange gæster som jeg helt afgjort sat kæmpe stor pris på !

Og som har en plads i mit hjerte - heldigvis.

Jeg har ikke en proff personlighed og en privat.

Jeg havde engang en ide om at det var smart at have- men hvis man behandler Trine skidt, så smider jeg det jo ikke af mig når jeg lukker døren og tager hjem.

Jeg ville blive skør hvis jeg ikke kan være som jeg er.....hele vejen....altid !

Kh Trine

 

Du er bestemt altid i mit hjerte Trine .. det ved du også knus kh. Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Hejsa :smile:

Jeg har været kæreste med en gæst.... For lææææænge siden.

Det var på sin vis en lettelse ikke at skulle forklare så meget.... Og meget besværligt fordi at han blev usikker på om mine føleser nu var ægte.

Jeg har mødt Mænd igennem tiden ( på jobbet ) som jeg afgjort har haft lyst til at møde privat - simpelthen fordi at den der ubestemmelige kemi/tiltrækning har været der.

Men de er ofte gift - og jeg har ikke lyst til at indlede en affære med en gift mand - og dermed investere en masse føleser i en man aldrig kan få.

Og det sidder i en.... Hvis jeg kan stjæle en anden kvindes mand - så kan en anden også stjæle ham fra mig.

Så hellere skille tingene ad...nyde hans selskab når han bestiller en tid og pengene imellem os gør at det ikke bliver til mere.

Men jeg har mange gæster som jeg helt afgjort sat kæmpe stor pris på !

Og som har en plads i mit hjerte - heldigvis.

Jeg har ikke en proff personlighed og en privat.

Jeg havde engang en ide om at det var smart at have- men hvis man behandler Trine skidt, så smider jeg det jo ikke af mig når jeg lukker døren og tager hjem.

Jeg ville blive skør hvis jeg ikke kan være som jeg er.....hele vejen....altid !

Kh Trine

 

der vist mange der glade for du er den du er :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Du kan ikke gå på værtshus og møde en pige og så bagefter blive foræret over hun drikker!!!!!

Jeg er selv i forhold med en meget populær massage pige og tro mig, jeg ville ønske hun lavede noget andet, men det gør hun ikke og jeg kommer aldrig til at be hende om at stoppe. Jeg respektere hende 100% for den hun er og det hun laver og hvis mine omgivelser har det svært med det er de velkommen til at holde sig væk, jeg elsker hende som hun er og jeg er sikker på at hun stopper den dag hun føler er det rette tidspunkt og ind til da vil jeg være der for hende og bakke hende 100% op.

 

Tak fordi du deler din oplevelse / dit forhold med os andre, som et par stykker siger må jeg tage hatten af og sige respekt for den måde du håntere og acceptere hendes arbejde på :) man kan høre du er i stand til at se kvinden bag uniformen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Lidt en skam at der trods en generel positiv tone alligevel er en enkelt der mener at skulle hænge en af de andre ud, hold nu den positive tone, det skam ok at være tvivlende men i en go tone :), og så vil jeg da opfordre til man læser tråden fra start så men er sikker på hvad man udtaler sig om  

 

venligst C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv prøvet at være kæreste med en ”glædespige”, for ca. 8 år siden.

 

Jeg havde besøgt en pige to gange i Kbh., anden gang gav hun mig sin private e-mail adresse og vi chattede på MSN i lang tig (måske næsten et år) og da vi så kom til nytår, var der ingen af os der havde planer og jeg tog til Djævleøen, for at holde nytår med hende, det blev en hed og stormfuld forelskelse og vi holdt sammen i et halvt år.

 

Efter det halve år blev vi enige om, at det ikke ville holde, hun havde sin civile karriere i Kbh., ved siden af timerne på lagnerne og jeg min i Århus. Det var utrolig hårdt, at skilles, men eneste løsning. I dag ville jeg aldrig begå samme dumhed, at forelske mig i en arbejdende pige.  Skulle det ske, ville jeg kræve at hun stoppede øjeblikkeligt, ellers ”goodbye Ruth”… :-|

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv prøvet at være kæreste med en ”glædespige”, for ca. 8 år siden.

 

Jeg havde besøgt en pige to gange i Kbh., anden gang gav hun mig sin private e-mail adresse og vi chattede på MSN i lang tig (måske næsten et år) og da vi så kom til nytår, var der ingen af os der havde planer og jeg tog til Djævleøen, for at holde nytår med hende, det blev en hed og stormfuld forelskelse og vi holdt sammen i et halvt år.

 

Efter det halve år blev vi enige om, at det ikke ville holde, hun havde sin civile karriere i Kbh., ved siden af timerne på lagnerne og jeg min i Århus. Det var utrolig hårdt, at skilles, men eneste løsning. I dag ville jeg aldrig begå samme dumhed, at forelske mig i en arbejdende pige.  Skulle det ske, ville jeg kræve at hun stoppede øjeblikkeligt, ellers ”goodbye Ruth”… :-|

 

Nå, jeg troede lige at du med at begå en dumhed, mente at skilles fra pigen - I havde det vel hyggeligt, det halve år det stod på, den oplevelse havde du vel nødigt været foruden, medmindre der stod et andet lækkert skår i kø, som du evt. kunne have stiftet familie med  :wink:

Hvad, hvis hun havde sagt, du skulle stoppe din karriere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var mere geografi end karriere der skilte os. Vi havde det fantastisk i det halve år og det var en fantastisk tid, som jeg ikke ville være foruden. At vi "skiltes" var mere et spørgsmål om, at ingen af os på det tidspunkt ville opgive karrieren og flytte.

 

 

Ratata - Måske ikke den hurtigste hund på havnen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...