Hop til indhold
Lady Cherie

Et anmeldelseboard for Danske piger?

Recommended Posts

Hej!

 

Jag är i princip positiv. Jag kan lide piger av alla slag, vilket land de än kommer ifrån. Men det är en viss skillnad på "typisk dansk" pige och andra. Och ibland föler man för danskt.

 

Men jag själv upplever inga stora svårigheter att se vilka anmeldelser som är av danske piger och andra. Så frågan är om det rent praktiskt är nödvändigt med ett särskilt board?

 

Och skall man i så fall gå efter en etnisk härkomst eller "kulturell" tillhörighet? Några piger från andra länder och med annan hudfärg beter sig som danska och snakker dansk. De må vara adopterade eller ha bott länge i Danmark.

 

 

Redigeret af Spice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skal vi da også ha' et for skeløjede afganere med en svag læsben & et træben  :mrgreen:

 

Nej pjat..  Fra brugersynspunktet, syntes jeg også et DK subforum ville være godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo den forskel at tit tilbyder Thai - pigerne slet ikke sex, ....

 

Selv er jeg rigtig glad for at møde piger fra mange forskellige lande. Min far var sømand og gjorde det samme ved at rejse ud. Jeg er hygger mig over at de idag vælger at komme og arbejde her :cool:

 

Jeg har bestemt ikke spor svært ved at finde frem til de Danske piger i mylderet af udenlandske, men hvis vores lokale piger føler sig presset og overset så lad dem endelig få et forum. 

 

Vi må jo også huske at mens de udenlandske kun er flygtige trækfugle, så er vores dejlige Danske piger standfugle der dagligt har brug for at finde føden herhjemme. Kan Eroguide hjælpe til dette er det da kun en god ting for os alle :grin:

 

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et rigtigt godt forslag :!:
 
Baggrunden for at sætte forslaget i værk er faktuel, og dermed er behovet også reelt.
 
Giv både kunderne muligheden for i det mindste at blive inspireret til at overveje at foretage et aktivt valg, og danske piger en mulighed for at blive eksponeret for sig uden at forsvinde i mængden.
 
Noget andet er så om pigerne vil søge at udnytte et sådant board, til aktivt at forsøge at påvirke kundens endelige købsbeslutning i egne annoncer på annonceboardet, eller om de vil forholde sig passivt afventende :?:
 
Uanset - herfra skal lyde opfordringen "Prøv".
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et rigtigt godt forslag :!:

 

Baggrunden for at sætte forslaget i værk er faktuel, og dermed er behovet også reelt.

 

Giv både kunderne muligheden for i det mindste at blive inspireret til at overveje at foretage et aktivt valg, og danske piger en mulighed for at blive eksponeret for sig uden at forsvinde i mængden.

 

Noget andet er så om pigerne vil søge at udnytte et sådant board, til aktivt at forsøge at påvirke kundens endelige købsbeslutning i egne annoncer på annonceboardet, eller om de vil forholde sig passivt afventende :???::

 

Uanset - herfra skal lyde opfordringen "Prøv".

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Hvis pigerne forsvinder i mængden så må det jo være fordi de ikke forstår at eksponere/markedsføre sig på en måde som mændene finder interessant, ikke.

 

Nytænkning kunne være en god ting, og ikke som jeg kan se nogle piger gør, kører med/har kørt med den samme annoncetekst i flere år.

 

Men selvfølgelig hvis de ikke er interesseret i at forny sig, så dem om det.

 

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det vel spørgsmålet om de udenlandske piger udgør nogen fornyelse, andet end på pris og fransk uden/med eller uden slug?

Alligevel udgør de udenlandske piger et kæmpe problem for de danske piger.

Jo nogle udenlandske piger gør nok på evnen til at tage hånd om egen virksomhed og holde egne udgifter nede, mens andre igen vel betaler samme relativt betragtet åger udgifter som en del danske piger, men de er bare billigere, i en del tilfælde samtidig med en vis udvidet palet af omstridte, men efterspurgte ydelser.

Interessant er det i hvert fald at Sweet har besøgt en udenlandsk pige, der samtidig med at hun sælger sex til 1300 kr for en time, kan holde udgiften til egne vagter på 600 kr.

Interessant er det også at en privat diskret pige har omtalt egen husleje som 4500 kr om måneden - selvsagt ønsker hun såvidt muligt som solo pige at omsætte egen besparelse til om muligt øget profit på egne priser identiske med niveauet i markedet.

Men nogle af de danske piger på klinikvagter, der ser omsætningen vandre til udenlandske piger der tager 1300 kr for 1 time, kunne måske spørge sig selv om mon ikke også de selv kunne gå sammen om at afvikle egne vagter til omkostninger konkurrencedygtig med 600 kr?

Vel er det et aktiv at have et stærkt "klinik brand" i ryggen, men i det øjeblik at gæsterne herinde kan koble et særskilt board med danske piger sammen med et annonceboard her på sitet, hvor de kan finde nogle af de samme piger de tidligere fandt på klinik hjemmesider, men nu 2 - 3 piger på vagt af gangen andet sted til 1300 kr for 1 time mod tidligere 2000/2200 kr, ja så tror jeg hurtigt der er gæster der finder vej til dem, både fra de etablerede klinikker med danske piger og stederne med udenlandske piger.

Uanset hvordan vi vender og drejer rufferilovgivningen, så udgør det et faktum at bordeller findes og derfor består samtidig muligheden for at pigerne selv kan søge at etablere egen tilstræbt konkunkurrencedygtige model, på egen hånd eller sammen med gode kolleger.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan heller ikke se, at der skulle være noget i vejen for et forum for danske piger.

Hvordan man så end nærmere definerer det.

Der er jo, som flere rigtigt gør opmærksom på, et forum for thaier, Tysklandsfarere, og for oplevelser med andre udenlandske piger en bloc, men der er ikke et forum for danske piger.

Den er jo næsten til Ligestillingsrådet :grin:.

 

Men spøg til side: Er der noget, der taler imod et forum for danske piger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan heller ikke se, at der skulle være noget i vejen for et forum for danske piger.

Hvordan man så end nærmere definerer det.

Der er jo, som flere rigtigt gør opmærksom på, et forum for thaier, Tysklandsfarere, og for oplevelser med andre udenlandske piger en bloc, men der er ikke et forum for danske piger.

Den er jo næsten til Ligestillingsrådet :grin:.

 

Men spøg til side: Er der noget, der taler imod et forum for danske piger?

 

Jeg synes at nu har vi endelig fået en fornuftig geografisk opdeling, som evt. kunne udbygges yderligere - f.eks inddele Jylland i 3 og kbh./Sjælland i 2 - og så til gengæld nedlægge det specielle thaiforum - på den måde vil alle være lige ihvertfald mht. etnicitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant er det i hvert fald at Sweet har besøgt en udenlandsk pige, der samtidig med at hun sælger sex til 1300 kr for en time, kan holde udgiften til egne vagter på 600 kr.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Rejse bare du dog vidste, hvad du taler om :sad:

 

Alene en kort annonce i Ekstrabladet koster 300 kr pr. dag. :roll:

 

Tror du og andre, at pigen kan nøjes med, at betale 300 kr i husleje pr. dag, så er I da alle grænseløst naive. :roll:

 

Men jeg anerkender, at en rumænsk pige, med sine priser godt kan få et overskud på 9000 kr pr. måned. Hvilket er 3 gange så meget, som hun kan tjene hjemme. Og hvis hun er heldig, at have bare 5 kunder pr. dag til en time, hvor tror du og I så, at de sidste ca.170.000 kr blev af? :roll:

 

Men det er en god ide, at have et forum for danske piger. :)

 

De danske piger drukner i indlæg, fra dem som kun tænker på at kneppe et billigt stykke kød. :oops:

 

Med venlig hilsen

:geek:

Redigeret af Benjamin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernsvin, jeg tror faktisk at det danske piger har behov for er at ikke alle stilles lige, at de ikke blandes med resten ad udbuddet i markedet, men i det mindste får mulighed for at fremstå samlet synligt for sig.

Om de så selv vil ændre noget som helst beror på dem selv, men en adskillelse af danske piger for sig fra resten af markedet i forum, vil i det mindste da udgøre en mulighed for at se om det kommer til at gøre nogen forskel for dem eller ikke.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernsvin, jeg tror faktisk at det danske piger har behov for er at ikke alle stilles lige, at de ikke blandes med resten ad udbuddet i markedet, men i det mindste får mulighed for at fremstå samlet synligt for sig.

Om de så selv vil ændre noget som helst beror på dem selv, men en adskillelse af danske piger for sig fra resten af markedet i forum, vil i det mindste da udgøre en mulighed for at se om det kommer til at gøre nogen forskel for dem eller ikke.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Man kunne også vælge at give dem forskellige farver, rød, grøn, gul, blå, brun, sort mv., men de fleste piger herinde, hvoraf de fleste er danske, er i forvejen lyserøde - og så må det være nok med det  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernsvin nu er bolden i hvert fald givet op - resten er op til Admin.

Nu kunne det jo Benjamin udgøre et interessant eksperiment om mon ikke både Ekstrabladet og så meget andet kunne undværes, hvis 3 - 5 klinik modeller brød ud og gik solo for alene at satse på Eroguide.dk og andre gratis eller næsten gratis platforme.

Det kunne jo være at de andres højere sammenlignelige priser udgør den bedste gratis reklame for egne markant lavere priser, hvis de samtidig driver en basal sammenskuds klinik, der ikke er større end at de kan overskue den og enes indbyrdes.

Spørgsmålet er måske om det ikke er mutter mere end pigerne der har brug for Ekstrabladet for at der kan komme kunder nok til at huset kan holdes i gang med lige så mange piger som hidtil?

Alt er relativt, hvis der skal langt færre kunder til et hus bare med deres egne vagter, kan flere penge måske tjenes på blot tilstrækkeligt med gæster til egne vagter.

Og hvis man så skiller sig lidt ud med variation og events kan en lidt proaktiv tilgang måske skubbe på, sammen med anmeldelser og beretninger i forum på EG fra gæsternes hånd.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kunne det jo Benjamin udgøre et interessant eksperiment om mon ikke både Ekstrabladet og så meget andet kunne undværes, hvis 3 - 5 klinik modeller brød ud og gik solo for alene at satse på Eroguide.dk og andre gratis eller næsten gratis platforme.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Rejse du overvurderer, med al respekt for Eroguide, antal læsere hos Eroguide og deres betydning for klinikkerne.

Eroguide er et godt forum, for dem som kender det. Men har minimal betydning for klinikkerne.

Pigerne og klinikkerne er ikke så dumme, at de vil betale dyre penge hos Ekstrabladet, hvis det ikke kunne betale sig.

 

Ca. 250.000 danske mænd mellem 18-65 år har købt, eller køber sex.

Ekstrabladet har et dagligt oplag på ca. 50.000, og her læser hovedparten af sexkøberne.

 

Men dine kæpheste er en afsporing af emnet i denne tråd, og nu har jeg selv bidraget til det. :cry:

 

Tråden hedder: Et anmeldelseboard for Danske piger?

 

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tror nu at uanset hvordan siden bliver sat op er der altid nogen der er utilfredse jeg syntes nu det fungere godt som det er nu og de danske piger har jo også næsten annoncering for dem selv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må Admin bare se bort fra udviklingen i/afsporingen af tråden alt efter synsvinkel.

Selv vil jeg gerne understrege at jeg helt uanset egne sidebemærkninger i øvrigt, anser det for et potentielt aktiv for alle danske piger og mutre at få et særskilt board på Eroguide.dk alene om danske piger.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv vil jeg gerne understrege at jeg helt uanset egne sidebemærkninger i øvrigt, anser det for et potentielt aktiv for alle danske piger og mutre at få et særskilt board på Eroguide.dk alene om danske piger.

 

De har jo deres annonceringsboard, hvor der såvidt, jeg er orienteret kun må annonceres på dansk - så det er hovedsageligt kun danske piger, der bruger det og så nogle få herboende udenlandske, som forstår at begå sig nogenlunde på det danske språk  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Jernsvin, men her bør det bemærkes at det er fra sælger siden forslaget kommer, selvom de har annonceboardet tæt på for dem selv, de danske piger.

Det må i mine øjne betyde at udbudssiden af danske piger finder at det har værdi for dem, des mere samlet for sig anmeldelser af danske piger kan læses i forum.

Heri tror jeg at pigerne har ganske ret, og jeg finder at det vil være også i Admins interesse at imødekomme forslaget.

For hvad bidrager de udenlandske piger med på dette site, andet end i andet geled i kraft af de anmeldelser deres gæster vælger at skrive af deres besøg hos dem.

Ret beset udgør de udenlandske pigers værdi ikke andet end at deres priser i markedet fører til afledt aktivitet i forum, mens vi har en kerne af gæve aktive danske piger, der bruger tid på at skrive aktivt, såvel i forum som i chatten - sidstnævntes succes har de afgjort deres andel i.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev på et tidspunkt en rose mail til en producent af et spiseligt produkt, med et udtrykt ønske om at der kom et større udvalg, og at udvalget kunne købes mere samlet i flere dagligvare butikker.

En del af det venlige svar bestod af at de trods pæn succes for deres produkt var nærmest chanceløse i kampen om de mest fremtrædende og mest fremhævede placeringer i daglighandlen, hvor de helt store spillere i kraft af de ressourcer de brugte på at få dagligvare butikkerne til at fremhæve deres varer, også blev eksponeret maksimalt overfor kunderne, i blandt butikkernes samlede varesortiment.

Så jo der er ræson i hvis danske piger kunne ønske sig et forum for anmeldelser alene af danske piger.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Rejse, gode ven

Der kommer en udmelding fra Admin, når der er taget stilling til spørgsmålet.

I mellemtiden tag det nu roligt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Et forslag til ledelsen :-)

 

Hvis i vælger der er behov for det.......

 

Nuværende har vi en region/område opdeling der hedder Jylland, Fyn, Tyskland, øvrige udland og Sjælland.

 

Under Tyskland er der et underforum der hedder FKK klubber. Under Jylland, Fyn og Sjælland kunne man ligeledes lave et underforum der hedder Danske piger :-) Fordelen er, forsiden ikke bliver større end den i forvejen er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Trådstarter foreslår et nyt board til anmeldelse af Danske piger...går ud fra at der menes et nyt forum på EG ????

 

Mener med de få nye anmeldelser der kommer hver dag..er der ingen grund til at lave om på det :)

 

De Danske piger har dette forum: Annoncering for piger, klinikker og bureauer   hvor de kan promovere sig.

 

Har oplevet message Board's drukne i forum's, hvor det hele kommer til at ligne en god gang øllebrød

fejlpalceringer, misforståelser og lign... :)    

Del dette indlæg


Link til indlæg

helt enig med Grækeren og andre - lad nu vær med at drukne det her fine sted i underfora (opdelingen af efterlysninger er også et KLART fejlskud) - så vanskeligt er det altså heller ikke....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes også den nuværende opdeling er udemærket.

Geografi giver god mening, det kan vi vist alle være enige om. Thai-massage synes jeg også fungerer godt som selvstændig del, da der her er primær fokus på massage og sekundær på sex.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes også den nuværende opdeling er udemærket.

Geografi giver god mening, det kan vi vist alle være enige om. Thai-massage synes jeg også fungerer godt som selvstændig del, da der her er primær fokus på massage og sekundær på sex.

 

 

Det er da meget sjældent at der er en anmeldelse hvor det KUN var massage. Ihvertfald lige dem jeg har læst.

 

Jeg kan ikke helt vurdere om en dansk afd. er savnet. Man kan jo de fleste gange se ud af navnet om det er en dansk kvinde, eller udenlandsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...