Hop til indhold
Lady Cherie

Et anmeldelseboard for Danske piger?

Recommended Posts

Guest Organizer

Forstå ikke alt den diskussion frem og tilbage... Det er et ønske om, at vi bare har "vores" side herinde

 

Længere er den ikke.

Søde ven,

 

det har I jo allerede, nemlig annonceboardet. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Får at ligesom at bringe tråden tilbage på plads, har jeg nærstuderet Thaimassage...og er r forskeeligei forhold til danke bordeller at man starter med noget massage..og så hedder det noget Xtrag det gør til at man herinde kan optager ret meget plads, trods ydelsen er den samme...og som jeg så en som købte thai massage det lyder jo som et simpbelt  bordel, hvor skriveren ber os tage hensyn til pigens børn osv........

 

Altså er thaimassage ikke så ulovligt...kun lidt, altså hvis man massere lidt på kundes ryg først og siden hen giver Xtra....så er det ikke et bordel..så ved vi det....altså efter en gæsts udsagn ikke et siplte bordel

 

 

Det vil sige at hvis alle danske piger giver massage først...så kan de få deres get anmeldelses forum...for de er jo ikke på simple bordelle og kan ikke betagnesm L..xxxxxer...

 

Så kan jeg spørg admin gruppen om, når nu vi har konstanteret at Xtra osv er det samme som fransk/dansk osv som  normalt tilbydes hos danske piger

 

Hvorfor skal så thaipiger deres eget Board?

 

Hvorfor så ikke danske?

 

Ydelserne er jo det samme....trods at thaipiger ikke vil være ved at de tilbyder sex, på lige fod med os andre...de mener øjensynlig, ved at de har deres eget board, at de er bedre en os andre er og er mindre glædespige end os andre (brug o0rdet (lxxxxx du vil...)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan hænger det historisk set ikke sammen Cherie.

 

Som bruger nr. 31 har jeg været med helt fra begyndelsen. Ret tidligt i foråret 2012 opstod der blandt brugerne et ønske om et specielt thaiforum, fordi der var mange, der – i hvert fald på det tidspunkt – efterspurgte thaimassage. Hvad det så end indebar.

 

Admin spurgte så blandt brugerne, om vi ville have et sådant forum. Selv så jeg ingen grund til det, men mange ville gerne kunne gå direkte til deres præferance uden at skulle blandt en bunke danske piger først.

 

Så faktisk er der tale om – forhåbentligt uden at jeg her bliver misforstået – at man har "renset" og tydeliggjort de danske pigers forum.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX har styr på historien.

 

Cherie, var du nu en mand , så ville du vide at der er meget stor forskel på at besøge en thaipige og en dansk pige.

Der er kæmpe forskel på det koncept i tilbyder - dig holdt ude fra, idet du jo er niche arbejder :cool: Du og dine medhexe udgør jeres egen gruppe.

Der er et board for danske piger. I deler det godt nok med udenlandske - bare ikke thaipigerne.

Du og de andre hexe har oven i købet jeres helt eget board, hvor der iøvrigt er meget begrænset aktivitet.

 

 

de mener øjensynlig, ved at de har deres eget board, at de er bedre en os andre er og er mindre glædespige end os andre

Jeg tror ikke de mener de er bedre end "jer andre". Faktisk kender de fleste af dem slet ikke det her forum. I al fald ikke de thaipiger jeg taler med, og det er dog en del hen over året.

Hvor får du dog den påstand fra?

Mig bekendt er der ikke en eneste thaipige der har ytret ønske om det særlige thaiboard. De fleste er vist helst fri.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Borende X

Nu er der så den forskel på hvilket udviklingstrin sitet var på i foråret 2012, og hvor sitet står nu i sin udvikling.

Sitet er jo stormet frem og har udviklet sig med modsat fortegn af det behov brugerne gav udtryk for i foråret 2012, hvor det åbenbart var thaipigerne der skyggede for de danske piger i forum.

Det er der åbenbart ikke den store utilfredshede med hos flertallet de mandlige brugere, men jeg kan godt forstå at der er danske piger der gerne ser sitet vise samme vilje til at oprette et forum for danske piger, som Admin udviste da situationen var den stik modsatte i den tidligste fase af Eroguide.dk på nettet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX har styr på historien.

 

Cherie, var du nu en mand , så ville du vide at der er meget stor forskel på at besøge en thaipige og en dansk pige.

Der er kæmpe forskel på det koncept i tilbyder - dig holdt ude fra, idet du jo er niche arbejder :cool: Du og dine medhexe udgør jeres egen gruppe.

Der er et board for danske piger. I deler det godt nok med udenlandske - bare ikke thaipigerne.

Du og de andre hexe har oven i købet jeres helt eget board, hvor der iøvrigt er meget begrænset aktivitet.

 

Jeg tror ikke de mener de er bedre end "jer andre". Faktisk kender de fleste af dem slet ikke det her forum. I al fald ikke de thaipiger jeg taler med, og det er dog en del hen over året.

Hvor får du dog den påstand fra?

Mig bekendt er der ikke en eneste thaipige der har ytret ønske om det særlige thaiboard. De fleste er vist helst fri.

 Jamen når jeg sidder og læser div anmeldelser af div thaipiger...så er der kort fortalt noget massage og noget xtra..

 

Noget der ikket tales om, noget der ikke ønskes omtale om....men som ved guds hånd...sker

 

Og som rigtig mange anmeldelser, omtalelseser..trods thaipigerne ikke vil have det omtales, (nu begynder det at blive svært...host...her vil jeg have en livline eller to...hjælp ønskes  af en fra fædre landet)

 

Men det omtaels, dog må de steder  der får mest omtale ikke omtaelse, få for meget omtale, om Xtra,  (for det giver pigerne ihvertilfælde ikke, det er jo ikke et simplet bordel)  men alligevel gør de det. dermed  deres succe, dog er dettte kun en for deres ikke faste herre, for deres faste herre, er der ikke noget Xtra eller Bordel (se så er det for jeg selv skal følge med at jeg beder om utallige livliner for at følge med)....

 

For mig at se er vi ude i den der....jeg giver massage...jeg er fra Thailand...jeg giver lidt Xtra....nu kunne jeg så gentage den igen med....jeg er lidt prostituert....men kun lidt....eller som "bamse" skriver i et af Hans indlæg "simplelt" bordel"...Eller vi kan gradbøje den helt ud....jeg er lidt gravid, men kun lidt....

 

Alt efter hvilke briller man har på?

 

Nu har jeg siden je g har startet det her indlæg prøvet at forklare mig frem til hvorfor jeg skriver nu som jeg gør....med alskens svingeærinder....så okay here we go

 

Når nu der kan være et helt forum opdelt sted for thaipiger hvor thaimassage er indbegrebet af lidt fedten rundt på ryggen med lidt olie...det der Xtra...er noget man efter bedste evne opnår på bedste krejler metode med forhandling undervejs (ret sexet)....

 

Nu skal man jo ikke underkende de bedste former for købs og salgsteknikker/....dem om det...kald det hvad du vil...men at thaipiger ser ned på os andre i vores land....der forages jeg, at deres gæster skriver "sipelt Bordel"....hvor han mener at hans thaipige ikke hører ind under, så er jeg sku forarvet...du kan kalde det hvad som helst...men "xtra" er det samme som vi andre tilbyder!

 

Så kan jeg så spørge Eroguides styrelse om når nu at Thaipiger tilbyder præsis det samme som os andre, hvorfort så der skal tages specielt hensyn til thaipiger?

 

Nu er vi i Danmark og jeg kunne forstå hvis der var et anmeldses board for danske piger, men her er der et anmeldesesboard for Thaipiger, hvorfor har de en særstilling i vores samfund, når de tilbyder det samme som os andre? trods bortforklaringer om andet?

 

Hvorfor er der forskel? er de kun lidt prosttueret?...burde der så ikke stå ved  deres   board kun "lidt prostiueret?",

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke nogen der kun er prostituerede - det ved du. Lidt eller meget.

Der tages ikke specielt hensyn til thaipigerne. Der tages hensyn til deres kunder :-P

Det var det jeg startede med at skrive. Man skal være mand for at forstå at der er så stor forskel.

Som overhiverist med ret til at føre pisk, paddle og koldtvandsbruser ved du at mænd opfatter ting meget forskelligt. Men vi opfatter stort set alle, de ydelser vi får på en thaiklinik, meget anderledes end den vi får på en dansk klinik med danske piger. Det er en totalt anderledes oplevelse. OK, der er enkelte rene thaibordeller, men de er nu få - i hvert fald her over i Åååååårhus og omegn.

 

Hvis du vil argumentere - fortsat - for et board for danske piger, så skal du nok ikke bruge thaipigerne som løftestang. Det dutter ikke fru Hex.

 

Kan du forresten forklare mig hvad det nuværende anmeldelses board så skal bruges til, hvar,hvar? Advarsler om dårlig service fra udenlandske korttids arbejdere? Det bliver hurtigt kedeligt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke nogen der kun er prostituerede - det ved du. Lidt eller meget.

Der tages ikke specielt hensyn til thaipigerne. Der tages hensyn til deres kunder :-P

Det var det jeg startede med at skrive. Man skal være mand for at forstå at der er så stor forskel.

Som overhiverist med ret til at føre pisk, paddle og koldtvandsbruser ved du at mænd opfatter ting meget forskelligt. Men vi opfatter stort set alle, de ydelser vi får på en thaiklinik, meget anderledes end den vi får på en dansk klinik med danske piger. Det er en totalt anderledes oplevelse. OK, der er enkelte rene thaibordeller, men de er nu få - i hvert fald her over i Åååååårhus og omegn.

 

Hvis du vil argumentere - fortsat - for et board for danske piger, så skal du nok ikke bruge thaipigerne som løftestang. Det dutter ikke fru Hex.

 

Kan du forresten forklare mig hvad det nuværende anmeldelses board så skal bruges til, hvar,hvar? Advarsler om dårlig service fra udenlandske korttids arbejdere? Det bliver hurtigt kedeligt.

Jamen jeg kommer jo ikke uden om jeg blev lidt meget "pikeret" da der var en pige, der efterlyste 21 cm....jeg kan ikke huske hendes navn

 

men jeg kan huske det var en gæst der fremførte efterlysningen...og at der både var trusler og andet ombord ombord i den efterlysning, dog kom sætningen at når der var nogen der skrev at de fik de vante ydelser som man fik på danske klinikker, så skulle man ikke sammenligne stedet med et siplet bordel og man skulle tænke på pigen og hendes børn

 

 

Den lader vi så lige stå.....

 

Altså er der meget forskel på det der tilbydes på en thaiklinik i forhold til på en danskklinik...hvor det på den ene hedder: Xtra og på den anden der ikke er for meget pjat det nok hedder:...inkl"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen jeg kommer jo ikke uden om jeg blev lidt meget "pikeret" da der var en pige, der efterlyste 21 cm....jeg kan ikke huske hendes navn

men jeg kan huske det var en gæst der fremførte efterlysningen...og at der både var trusler og andet ombord ombord i den efterlysning, dog kom sætningen at når der var nogen der skrev at de fik de vante ydelser som man fik på danske klinikker, så skulle man ikke sammenligne stedet med et siplet bordel og man skulle tænke på pigen og hendes børn

Den lader vi så lige stå.....

Altså er der meget forskel på det der tilbydes på en thaiklinik i forhold til på en danskklinik...hvor det på den ene hedder: Xtra og på den anden der ikke er for meget pjat det nok hedder:...inkl"

Jeg tror sørme ikke jeg har hjerne nok til at følge dig rundt i manegen. Pokkers pinligt. Men jeg synes du blander tingene sammen. Det gør du sikkert ikke. Det er bare min drenge hjerne der har for få hestekræfter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror sørme ikke jeg har hjerne nok til at følge dig rundt i manegen. Pokkers pinligt. Men jeg synes du blander tingene sammen. Det gør du sikkert ikke. Det er bare min drenge hjerne der har for få hestekræfter.

 

 Øv og satans osse...syntes det jeg skrev var virkeligt forståeligt og dybt velovervejet og ved nærmere eftertanke meget gennemtænkt, som jeg abselut bør dele med alle

 

så kloge ord, sammen sat at alle bør læse dem.

 

Nu er det jo sådan når jeg smider om mig med min guldkorn....så forventer jeg alle som en at de bliver opsamlet med kyshånd...og ikke at en eller anden sidder og sover undervejs VEL????

 

(Det der Vel var sådan ment som en lille opstramning af situationen.......) vi gentager VEL?

 

Over and right.10-4

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Øv og satans osse...syntes det jeg skrev var virkeligt forståeligt og dybt velovervejet og ved nærmere eftertanke meget gennemtænkt, som jeg abselut bør dele med alle

 

så kloge ord, sammen sat at alle bør læse dem.

 

Nu er det jo sådan når jeg smider om mig med min guldkorn....så forventer jeg alle som en at de bliver opsamlet med kyshånd...og ikke at en eller anden sidder og sover undervejs VEL????

 

(Det der Vel var sådan ment som en lille opstramning af situationen.......) vi gentager VEL?

 

Over and right.10-4

 

Jeg tror også jeg elsker dig - hvis jeg da må?

Godnat

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som værende kunde begge steder kan jeg kun sige at der er forskel.

 

Danske piger tilbyder jo meget rigtig meget, som man kun kan få hos danske - her tænker jeg det avancerede.

De danske klinikker ligger inde med alt legetøjet og pigerne er meget frisindede og nemme at forstå.

Her får man god sex og god opdragelse ellers kan man jo komme en tur i buret :-) få pisk eller hvad man nu måtte tigge om.

Danske klinikker levere også massage, men her har jeg altid oplevet at den blev leveret i et efterspil.

 

 

Thai pigerne tilbyder kan enten tilbyde massage/sex eller begge dele (pigen vil dog sjældent være god til begge).

Den sex de tilbyder er slet ikke på niveau med hvad de danske klinikker kan tilbyde - her er altså kun det "simple" på menuen.

Hvis man skal have en god massage, så findes der thai klinikker der kan levere dette uden sex.: Tantra Templet, Chaing Rai og Nina's wellness i Hellerup og et par andre (de er sjældne, men massagen er i top og ingen extra ydelser kan leveres.

Desuden skal det nævnes at de flest thai klinikker har et par massører der aldrig ikke levere fuld pakke.

 

 

Øst pigerne levere noget en discount version af den de danske piger. Husene er markant dårligere udstyret med legetøj og pigerne tilbyder bare ikke det samme frisind og væremåden er mere kold.

 

 

Afropigerne på istedgade er no-go i mine øjne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går ikke ind for mere inddeling. I bund og grund er formålet vel anmeldelser af pigebesøg, og hvis disse deles for meget op, bliver forummet fragmenteret og jeg tror interessen blandt brugerne vil falme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja vel er formålet anmeldelser af pigebesøg, men jeg synes at ejeren bør se et udtrykt ønske hos piger for et board for danske piger, som en anerkendelse af at synlighed i forum er vigtigt for dem.

Hvis ikke gad de næppe hverken være aktive her, eller kæmpe for deres eget board.

Derfor tror jeg ikke at des mere synlig danske piger bliver, des mere vil interessen blandt brugerne falme.

Tværtimod tror jeg at jo mere synlig danske piger får lov til at blive for sig i forum på Eroguide.dk, des mere kommerciel værdi får sitet langsigtet for danske piger.

Hvilket også kan få større kommerciel værdi for Eroguide, som et stadigt mere økonomisk og mere virkningsfuldt alternativ/supplement for danske piger til etablerede konkurrenter til EG.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer

Kære Cherie,

 

Undskyld, men jeg synes, at din argumentation bliver mere og mere skinger, og at du skyder thaipigerne motiver i skoene, som er helt hen i vejret, gør det ikke bedre.

 

Disse piger har aldrig ønsket noget særligt forum, simpelthen fordi de ikke kender til sitets eksistens.

 

Og kender du andre, som fra tid til anden skriver herinde, end Suisi i Brylle, sydvest for Odense, jeg kan ikke komme i tanker om nogen.

 

At Bamse, som tilsyneladende er stamkunde hos Daw i Tørring, så optræder som knight in shining armour, kan hun vist ikke gøre for, er det i øvrigt ikke dig, der altid har argumenteret for, at disse typer slet ikke fandtes, når det er blevet foreholdt dig, at dine anmeldelser er skrevet af dig selv eller dit heppekor?

 

Men hvad er det, du vil med det forum? Du har selv været moderator og ved, hvor megen tid der går med det, og er dine intentioner at skaffe ledelsen mere arbejde med at flytte indlæg, fordi Barbara, som efterlyses, viser sig at være fra Norge og ikke Danmark?

 

Men ro på, vi diskuterer det i bunkeren, og når holdningen er klar, så skal vi nok melde ud.

 

Sov godt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå men for at lukke diskussionen så vil der ikke komme et underfora udelukkende for danske piger. Ganske enkelt fordi vi ikke mener det er nødvendigt på nuværende tidspunkt, det kan være det bliver aktuelt når Eroguide.dk er 10-20 gange større end i dag.  

Redigeret af Administrator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...