Hop til indhold
katja

Udbud og efterspørgsel

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

hej...

 

det nok fordi de tysk piger har erkendt hvis de vil arbejde må det være på samme vilkår...

 

prøvemanden

Den kan vi nemmere blive enig om :-) I Tyskland har pigerne i hvert fald ret ens priser uanset om det er Etniske Tyskere eller ej .

 

Men pigerne skal jo tage den pris de kan få!  Hvis hun har en acceptabel forretning med den pris hun tager, skal hun da ikke sætte prisen ned for din og min skyld :-) Hvis forretningen går skidt, så kunne hun evt kigge på prisen ligesom Jasmin havde succes med.... og evt kombinere det med at reducere sine udgifter, så timelønnen stadig er attraktiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis vi kigger på færdselsloven - så har vi det vi kalder objektivt ansvar...

det vil i praksis sige at fuldstændig lige meget hvem der er skyld i ulykken der har skadet en svagere trafikant - så er det billisten der får skylden....

vi kunne jo sige at man som prostitueret har dette objektive ansvar.... og dermed anvende straffeloven til fastsættelse af strafferammen

for oralsex er det en mild omgang for man kan ikke smitte nogen med en livstruende sygdom - kun herpes der ikke kan helbredes samt de fleste af de STDer den kan fixes igen... så en bøde på 50.000 eller noget i den stil for at udsætte kunden for en sygdom (uanset om pigen er syg endnu eller ej - det var den sidste kunde måske)

hvis man tilbyder bareback - alm og analsex uden kondom - så er det faktisk at sidestille med uagtsomt manddrab eller "uagtsomt drabsforsøg" (det er der ikke noget der hedder men for eksemplets skyld) fordi der er en risiko (uanset hvor lille) for overførsel af HIV...

det var ikke med vilje at man kom til at smitte kunden med HIV - men da man reelt ikke vidste om man kunne komme til det - så falder hammeren... 18 md i spjældet eller 250.000 kr i bøde hvis kunden ikke er blevet smittet...

hvis man er HIV smittet idag er det straffelovens §252 stk 2 (den der populært kaldes HIV loven) der træder i kraft og sender den smittede 8 år i fængsel alene for den sexuelle omgang

så var det game over for den usikre sex og så kunne vi være helt sikre på at der blev ryddet ud i de udenlandske piger, for der ville komme en strøm af anmeldelser der ville sende dem retur lige på stedet

Fordi hårdere straffe har altid ført til mindre kriminalitet?

He he...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Arh, Jasmin. Det synes jeg er at skride lige vel drastisk til værks. Straffeloven bør man i mine øjne kun tage i brug når der er et offer. Man kan sige meget om de mænd der køber usikker sex, men jeg antager at de alle er klar over de riscisi de tager... Og pigerne ligeså. Derudover frygter jeg vejen til et totalt forbud mod købesex vil være meget kort når først man begynder at graduere de individuelle ydelser.

Jeg har faktisk et ydmygt forslag som opfølgning på mit spørgsmål... Hvad med en form for garantiordning - lignende den håndværkerne har - som man som glædespige eller klinik kunne blive en del af. Der skulle opstille nogen nøje udvalgte krav for medlemskab. Et af disse kunne f.eks være at man ikke måtte sælge usikker sex.

Medlemmer har lov til at nævne ordningen i deres annoncer; de skal dog indsætte et link til en hjemmeside for verifikation af at de rent faktisk tilhører den. Overtræder man retningslinjerne kan man værfes ud af ordningen. Der er selvfølgelig masser af problemer i det her foreslag: Hvem skal være bussemanden der smider folk ud? Hvordan skal retningslinjerne udarbejdes? Kan man evt. ansætte folk til at administrere det uden at komme i karamboulage med loven? etc...

Det er ikke et columbusæg på nogen måde, men det er vel det tætteste man kommer på en autorisation eller bestalling indtil branchen bliver lovliggjort. Jeg synes faktisk af mange årsager det er en bedre løsning fordi den er helt frivillig :)

Muligvis har det været oppe, måske endda forsøgt før, og vist sig at være verdens dårligste idé. I så fald fik I da i det mindste et godt grin ud af at læse mit indlæg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi hårdere straffe har altid ført til mindre kriminalitet?

He he...

 

hårdere straffe nej... men fra ingen straf til reel straf - der er en markant forskel... 

 

og ansvaret er nød til at ligge ET sted og kun ET sted... hos pigerne... for det nytter ikke noget med delt ansvar i den her sammenhæng... 

 

for - no offence - det er fyrene der er skyld i at udbuddet findes fordi de har oparbejdet en efterspørgsel....  derfor skal det på ingen måde være mændenes ansvar at den sikre sex er obligatorisk.. 

 

købesex skal selvfølgelig være lovlig... alt andet er idiotisk - MEN - det er i alle samfund ulovligt at tage livet af hinanden (med eller uden hensigt) eller gøre skade og vold på hinanden - HERUNDER at smitte hinanden med sygdomme... 

 

 

Problemet er i realiteten, at lige nu, så straffes det ikke at smitte hinanden med sygdomme - i princippet et BRILLIANT terrorvåben hvis man kigger på det globalt.. hvorfor vi med stor succes kunne sætte en stopper for rigtig meget af det (ikke alt - det er utopisk) hvis vi sørgede for at det OGSÅ var strafbart at smitte hinanden på lagnerne... 

 

problemet er jo at vi ikke sidestiller pigen der smitter fyren med HIV på lagnet med at hun utilsigtet har slået ham ihjel med et baseball bat... han er dødsdømt i begge scenarier - men det er kun det ene vi straffer... og det er jo absurd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har siddet og læst nogle af svarene i tråden her. Jeg synes det er skræmmende, at prostituerede tvinges ind i et prisleje som virkeligt giver branchen et grimt skær. De allerfleste danske kvinder på klinikkerne holder et fornuftigt prisleje og kan sige stop. Modsætningen er pigerne på gaden, som skal tjene til en bagmænd, førend de selv får en krone overhovedet. Disse kvinder er i mine øjne nogle stakler som sandsynligvis er handlet eller på anden måde underlagt en tvang.

Personligt ville jeg aldrig købe en af pigerne på gaden på Vesterbro, og har egentligt heller ikke ret meget til overs for de som gør, og endnu mindre respekt for de som køber og presser priserne så langt ned, at kvinderne bliver endnu mere ødelagte end de egentligt er.

 

Som der står længere oppe i tråden blandt andet ved Lady Cherie, kan jeg kun opfordre til at købe dansk, eller i hvert tilfælde så vidt muligt undgår at købe sex hos handlede kvinder.

Jeg så hellere at man som dansker hjalp disse kvinder ud af suppedasen, selv om det er svært at se, hvad man reelt kan gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

udfra en markedsorienteret tankegang kan du måske nok mene det er "fedt" - men ud fra en samfundsøkonomisk tankegang er det en katastrofe... 

 

lad os sige at der er en HIV smittet trunte der tilbyder bareback til .. 300 kr...  hun gør det i 3 år, 5 dag om ugen og har i snit 5 kunder på en dag

 

3 år gange 40 uger (hun har vel lidt ferie) * 5 dage * 5 kunder

 

det bliver 3376 kunder på 3 år.... hvis bare 20% af disse bliver smittet - så har du 675 nye HIV tilfælde som SAMFUNDET skal tage sig af... som vi skal betale medicinudgifter og pleje til

 

er det særlig "fedt" er det fedt at disse mænd går hjem og smitter koner og kærester og dermed bidrager til udgiften for ikke at tale om når den går viral fordi en af dem får smittet en anden bareback pige... 

 

Herhjemme i DK har i vi snart 5 generationer arbejdet for forbedring af arbejdsvilkårene for ALLE arbejdere... vi har et arbejdsmarkedstilsyn der kommer ud og tjekker siddestillinger, hviletider ect... men INGEN der tjekker at piger der laver et lovligt arbejde ikke gå i døden for en luseløn.. 

 

Game - det her er ikke et eldorado - det er en katastrofe fra så mange vinkler... 

 

De frie markedskræfter i den her branche fører sygdom og død med sig hvis vi ikke bruger hovedet og nøjes med at juble over de gode ting for det eneste skjold vi har mod sygdommene er pigernes fornuft og drengenes selvjustits.. 

 

vi er helt enige hvad angår priserne.... men i denne branche er der lighedstegn med ytringsfrihden - det skal være frihed under ansvar... og pt forvaltes det ansvar ringere og ringere

 

Ja du har jo ganske ret! *SS* Bareback er en farlig udvikling! Jeg har ikke sagt at jeg er tilhænger af dette. De purunge piger som tilbyder dette gør det antageligt ud fra en eller anden form for desperation eller endnu værre ud fra baglandets tvang. Mange mænd tænder dog voldsomt på tanken om bareback. Jeg husker en udl. prostitueret som sagde: If a man fucks without condom he does not last very long - Det er instinktivt at sprede sin sperm, men det hører naturligvist ikke hjemme i massage verdenen. Jeg nævnte som sagt bare bareback for med dette eksempel at nedtone det ekstreme i super og mega fransk, som jeg mener bør være et must for enhver god massagepige. Det kræver naturligvist en ren diller uden klamydia. For mange inkl. mig selv er det nok et problem, at man hele tiden søger nye grænser navnligt udi det seksuelle univers. Tanken om bareback kan også komme når man gennem mange år har oplevet et par kondomuheld, hvor man troede at man var færdig. Senere slap man med skrækken og kunne så lege med tanken om bareback. Det der holder de fleste tilbage er selvfølgelig også konen derhjemme som absolut ikke må smittes og selvfølgelig alles skræk nemlig HIV. Super/Mega er kommet for at blive og ydes disse former ikke forringes konkurenceevnen væsentligt efter min mening. Alt det pjat med gummi på toppen er jo et desperat forsøg på at efterkomme superfransk uden at gøre det ordentligt. Ciao fra Game

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

tager klart afstand fra dit menneskesyn og holdning til det at passe på sig selv og andre... Du vil typisk være en af de gæster jeg til en hver tid ville afvise med forklaring om INGEN kemi overhovedet... Ja beklager min ligefremhed, sådan er jeg nemlig også lige som du, så du kan tage det... Pas på dig... Line

 

Såså såså Line måske er jeg en af dine stamkunder allerede. Jeg opfører mig altid ordentligt, er dannet og kultiveret osv. Så klap lige hesten du aner ikke en skid om mig, men baserer din vurdering på visse af mine indlæg her på sitet. Og det er jo også meget forståeligt. Hvis du læser mellem linierne kan du se, at jeg ikke er tilhænger af bareback. Det er bare den maskuline natur at tænde på det - genetisk baseret. Skulle vi følge din tankegang var der slet ingen kunder til dig. Mange kvinder vil jo sige det samme om alle os bare det at vi går på bordel er jo nok til at få dit stempel plantet i nakken. Sikke nogle usympatiske og vamle mænd som går til luder puha!! Borende X fx tror bare han er lidt finere i kanten fordi han ikke tør så meget som visse andre. Han er ligesom alle andre bordelkunde og udnytter derfor de stakkels piger - super eller ej - ifølge mange kvinders tankegang. For konerne derhjemme repræsenterer massagepigerne en trussel - de ønsker da ikke at dele deres mænd med andre. Jeg stemmer for super/mega og repræsenterer dermed en trussel for de piger som ikke tør tilbyde dette og så kan man da heller ikke lide mig. Det er helt ok, men jeg er bare ikke det dumme svin som du måske tror. Jeg skriver blot for at sætte lidt fut i det hele. Op med humøret! :mrgreen: Ciao fra Game

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Jeg nævnte som sagt bare bareback for med dette eksempel at nedtone det ekstreme i super og mega fransk, som jeg mener bør være et must for enhver god massagepige. Det kræver naturligvist en ren diller uden klamydia. 

 

Uden klamydia ja :)  det er den mindste af farerne... 

 

Den skal også være uden herpes - har man ikke oral herpes giver fyrens genitale herpes pigen oral herpes... forkølelsessår resten af livet

Den skal også være uden gonorre - den er styg for den ligner halsbetændelse.. og chancen for at manden bliver smittet er absolut til stede... 

Den skal helst også være uden syfilis selv om den er mere sjælden idag... 

 

fair nok - alle disse kan let behandles og er ikke farlige som sådan... ikke livstruende på nogen måde, men herpes er en pest for den kan ikke behandles, kun symptomerne... den sygdom slipper man aldrig af med

 

og så er der renligheden... selvfølgelig skal diller som du skriver være ren.. men.. og der er jo et stort men.. 

 

på de 3 vagter jeg havde, der var der 1 ud af de kunder jeg nåede at få besøg af der var ren... ingen af de andre var særlige rene og et par af dem var daggammelt snavsede

 

I sådanne tilfælde vil jeg som pige være rædselsslagen for at kondomet springer alene pga mængden af bakterier og efterfølgende svampeinfektion hos mig... 

 

Igen - svamp kan behandles ret let, men det er besværligt, det gør ondt og det er helt unødigt. 

 

 

jeg har læst med herinde i omkring 6 md mens jeg gjorde mig klar til at springe ud som glædespige...   jeg har læst talløse anmeldelser hvor fyrene klager over at den mega/super de betalte for ikke blev en realitet. det betyder en dårlig anmeldelse af pigen og så er hendes forretning i seriøs fare.. 

 

Nu ville jeg aldrig selv tilbyde det, men HVIS jeg gjorde - så nyttede det jo ikke at jeg gjorde forskel på gæsterne med risiko for at få min forretning ødelagt af en anmeldelse fra en sur kunde..... dvs jeg som leverandør skulle leve med grænseløst uhygiejniske pikke i munden for ikke at tale om lugten af en diller der ikke har været vasket i et par dage... 

 

At du synes at mega/super skal være hos alle gode piger .... det var det nok også hvis alle mænd var renlige og alle mænd var raske....  så ville jeg selv synes det var rigtig fedt at tilbyde. 

 

Men alle mænd er IKKE raske og endnu flere er ret ligeglade med hygiejnen hvis mine vagter er nogen indikation... 

 

Så det handler ikke om hvorvidt massagepigen er god... det handler om at man skal kunne udføre sit arbejde med glæde - og det kan man jo ikke hvis 7 ud af 10 kunder ikke har prioriteret at oplevelsen skal være god for begge parter. 

 

og ja - man kan sende dem i bad hvis de vælger super/megafransk - men at tørre den af med et stykke toiletpapir er jo ikke at vaske den... og så er oplevelsen endegyldigt ødelagt for begge parter... 

 

 

Hvad angår super/mega - så kan du ikke entydigt sige at det kun er gode piger der har det....  for det er de piger der gerne vil give ALLE kunderne en god oplevelse uden at gøre vold på hverken helbred, smagsløg eller lugtesans der IKKE tilbyder det.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

tror næppe at straffe hjælper...

hvem skulle føre beviserne... og hvordan

 

og nej hvis det bliver fuldt lovligt at være luder, så skal du da se hvordan uden gummi kommer frem...

så kan en hver opstarte en bordel, så der kommer virkelige gang i rejsende piger østfra...

 

men hvis du skal stoppe brugen uden gummi, så skal prisen med gummi være billiger end uden...

 

og ja selvfølgelige giver vi kunder anmeldelse om super franske er dårligt...

 

man tager selv risikoen hvis man vælger noget.

 

risikoen for at få hiv uden gummi, selv om du dyrker sex med en som er HIV positiv er meget meget lille. særligt for manden...

ikke at det er et argument for at "glemme" gummi..

de andre kønssygdomme er som ved indtrængning i kvinden/manden

risikoen ved oral sex, er lille, hvis du som kvinde ved hvad du skal kigge efter....

der er ting man kan gøre som kvinde for at se om manden er smitte med noget...

 

 

prøvemanden

 

Redigeret af prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

og ja selvfølgelige giver vi kunder anmeldelse om super franske er dårligt...

 

ja hvilket også er ok... men kun hvis manden er HELT ren og nyvasket for så skal service fra pigens side naturligvis være i top hvis hun har super/mega på menuen..  der er vi enige

 

ellers er vi ikke... for superfransk betyder ikke "lev med min pik som den er uanset lugten/smagen"  

 

 

alle de gange jeg herinde har læst noget i retning af "det varede kun 2 min - så tog hun over med hånden" .. "jeg kom slet ikke i munden på hende"  eller noget i den stil.... der skal man som læser tage højde for at det er den mest naturlige reaktion når man får en grim lugt i næsen og en dårlig smag i munden er at man flytter sig meget hurtigt... 

 

alting har en årsag... og det skal efter min mening ikke lægges pigen til last at hun flytter sig hvis hun kan lugte og/eller smage daggammel snavs... 

 

 

ingen mænd har jo lyst til at lugte til en mis der har været 3 dage i samme trusser og jeans uden et bad... den gælder begge veje :) 

 

så det ville være mest retvisende om mændene skrev om deres hygiejne når de lavede anmeldelser af netop denne service - for i det tilfælde er det da min overbevisning at begge har et ansvar for at oplevelsen bliver en succes :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej...

 

nu kender jeg ikke dine kunde, men lyder som om du tiltrækker en uren gruppe...

jeg kommer altid nyvaske... håber jeg da de fleste vil gøre hvis de tænker at de skal have super fransk

og jeg vil så anbefale du beder kunder om at nyvaske sig inden du gider super fransk....

 

og jo pigen skal ligges til last hvis hun ikke leveret hvad hun sagde, det jo pigen ansvar at hun siger vaske dig, hvis jeg skal tage den i munden... ellers fortjener hun dårlige anmeldelse...

for manglende service..

 

prøvemandne

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

nu kender jeg ikke dine kunde, men lyder som om du tiltrækker en uren gruppe...

 

nu har jeg kun haft 3 vagter på en klinik, så hvad jeg har "tiltrukket" har vist ikke noget at gøre med mig *gg*  jeg har blot valgt at tage det som et helhedsbillede.. 

 

 

jeg kommer altid nyvaske... håber jeg da de fleste vil gøre hvis de tænker at de skal have super fransk

og jeg vil så anbefale du beder kunder om at nyvaske sig inden du gider super fransk....

 

 

ja det HÅBER du... men hvis mine 3 vagter er nogen indikation... så er det ikke tilfældet.. 

 

og nu tilbyder jeg som sagt ikke hverken super eller mega fordi jeg hellere vil være rask end rig - men jeg kan se at du ikke er med på implikationen

 

Når man er nødt til at bede manden om at vaske sig - så tager det tid, han bliver irriteret ect ect ect... og så er skaden allerede sket...  for når han er tilstrækkelig ligeglad til at han dukker snavset op uden selv at spørge om et bad - så er kæden jo i mange tilfælde allerede hoppet af

 

 

 

og jo pigen skal ligges til last hvis hun ikke leveret hvad hun sagde, det jo pigen ansvar at hun siger vaske dig, hvis jeg skal tage den i munden... ellers fortjener hun dårlige anmeldelse...

for manglende service..

 

prøvemandne

 

og så er der alle de tilfælde hvor pigen siger "vask dig" - og så går han ud, drypper lidt vand på og tørrer af med toiletpapir... og tror at det er godt nok... og hvis halvdelen af tiden er gået med at hun har sendt ham ud og vaske sig 2-3 gange... så er hun sikret en dårlig anmeldelse.. 

 

og det er det jeg mener ikke er fair overfor pigen - for hun ville sandsynligvis have givet en god service hvis han havde taget besøget seriøst :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Lige angående HIV...... så er det ikke en livstruende sygdom længere :-) HIV loven består endnu, men det kan langt fra sammenlignes med uagtsom manddrab. HIV kan smitte igennem blowjob.

 

http://www.hivzonen.dk/index.asp?DokID=79

 

Meget værre er Syfilis, som både kan smitte igennem blowjob og sex.... Der er Syfilis bakterier idag, der er resistente overfor antibiotika behandling. For et par år siden var det kun i Japan/Østen, men det er også kommet til Europa nu. Ved Syfilis kan man snakke om uagtsom manddrab, for det kan du faktisk risikere at dø af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Citat, Jasmin:" på de 3 vagter jeg havde, der var der 1 ud af de kunder jeg nåede at få besøg af der var ren... ingen af de andre var særlige rene og et par af dem var daggammelt snavsede" - det synes jeg lyder chokerende og stemmer ikke helt overens med det indtryk jeg ellers får af mine 'pillowtalks' med dine kolleger, de støder på uvaskede kunder men ikke SÅ tit. Kan man forestille sig det måske kan have noget at gøre med det image den enkelte klinik kan have og dermed hvilket klientel den apellerer til ?

 

Jeg har besøgt en domina en enkelt gang hvor et bad simpelthen er obligatorisk, kunne klinikkerne indføre et bad som en forudsætning for et besøg hos pigerne ?

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man er nødt til at bede manden om at vaske sig - så tager det tid, han bliver irriteret ect ect ect... og så er skaden allerede sket...  for når han er tilstrækkelig ligeglad til at han dukker snavset op uden selv at spørge om et bad - så er kæden jo i mange tilfælde allerede hoppet af

Nu er det efterhånden et stykke tid siden jeg har besøgt piger der tilbyder super/mega (typisk de udenlandske), men min erfaring er, at der hvor pigen tilbyder super/mega, der er det fast praksis, at ALLE gæster skal have et bad inden man går i gang med "behandlingen".

Og det er ligegyldigt, at man fremfører, at man nybadet e.lign.

Hvis det er fast praksis, at ALLE gæster skal i bad inden, så tror jeg ikke, at det vil være et irritationsmoment hos gæsten, og/eller en kilde til dårlige anmeldelser.

Ïøvrigt så har jeg faktisk i flere tilfælde afbrudt en igangværende "behandling", hvis jeg konstaterer, at pigen ikke selv er nyvasket forneden.

Nakkeost, skridtsved, udflåd, indtørret glidecreme, duft af kondom, fisk eller andre mystiske ting, er bare ikke noget der hører hjemme i den "seriøse" del af massagebranchen.

Mht. de lave priseksempler fremført af artiklen i EB, så skal man passe på med at gøre problemet størrer end det er. Jf. min egen observationer, så er prisen hos den "seriøse" del af branchen, på ca. 1.000-1.200 for en time hos de "udenlandske", og ca. 1.800-2.000 hos de danske.

Den "seriøse" del af branchen, er vel at mærke hos dem som arbejder enten på bordel, privat/diskret eller escort.

Prisen hos dem der sælger på gaden, kan ikke bruges til noget som helst, da køb/salg af sex på gaden - i mine øje - er komplet useriøst.

Det er iøvrigt fuldkommmen det samme man ser i andre brancher. De fleste østarbejdere kommer til DK, arbejder under ordenede forhold. (de seriøse)

Men et lille mindretal af østarbejderne kommer hertil, og arbejder for 20-25 dkr. i timen (sort), og med en arbejdstid fra kl. 06 til 23 alle ugens dage, og uden normale sikkerhedsudstyr osv. (de useriøse)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Såså såså Line måske er jeg en af dine stamkunder allerede. Jeg opfører mig altid ordentligt, er dannet og kultiveret osv. Så klap lige hesten du aner ikke en skid om mig, men baserer din vurdering på visse af mine indlæg her på sitet. Og det er jo også meget forståeligt. Hvis du læser mellem linierne kan du se, at jeg ikke er tilhænger af bareback. Det er bare den maskuline natur at tænde på det - genetisk baseret. Skulle vi følge din tankegang var der slet ingen kunder til dig. Mange kvinder vil jo sige det samme om alle os bare det at vi går på bordel er jo nok til at få dit stempel plantet i nakken. Sikke nogle usympatiske og vamle mænd som går til luder puha!! Borende X fx tror bare han er lidt finere i kanten fordi han ikke tør så meget som visse andre. Han er ligesom alle andre bordelkunde og udnytter derfor de stakkels piger - super eller ej - ifølge mange kvinders tankegang. For konerne derhjemme repræsenterer massagepigerne en trussel - de ønsker da ikke at dele deres mænd med andre. Jeg stemmer for super/mega og repræsenterer dermed en trussel for de piger som ikke tør tilbyde dette og så kan man da heller ikke lide mig. Det er helt ok, men jeg er bare ikke det dumme svin som du måske tror. Jeg skriver blot for at sætte lidt fut i det hele. Op med humøret! :mrgreen: Ciao fra Game

sæt du bare alt det fut i det du lyster kære, men min gæst er du ikke, for jeg yder ikke usikker sex og vil under ingen omstændigheder have det her i huset, så det ud!!! Så de der spørger, de får pænt at vide, at hvis de får det andre steder, så er jeg ikke interseret i at have dem som min gæst, da jeg ikke ville kunne slappe af, af frygt for kondomet ville springe osv... Beklager, men det går fint for min foretning uden... Jeg forstår godt lysten, behovet og det biologiske i det, men med alle de udefra kommende piger der tilbyder det og det at vi jo alle deler jer skønne mænd, ja så er der i min verden, mere grund til at passe på sig selv og andre.. Jeg har et ansvar for både mig, mine gæster ( 95 % er gifte, så de har også et ansvar) og mine kære hjemme,så jeg ville aldrig tænke så hovedeløst for penge... Ved godt du ønsker at prikke til os/ mig og jeg lader dig, da jeg godt kan lide din humor, men jeg er IKKE enig med dig i, at mænd er så forfærdelige a la Tanjas opfattelse smiler... Rigtig god weekend og jeg mener sgu når jeg siger, at du skal passe på dig selv. Knus og kram fra Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man er nødt til at bede manden om at vaske sig - så tager det tid, han bliver irriteret ect ect ect... og så er skaden allerede sket...  for når han er tilstrækkelig ligeglad til at han dukker snavset op uden selv at spørge om et bad - så er kæden jo i mange tilfælde allerede hoppet af

 

og så er der alle de tilfælde hvor pigen siger "vask dig" - og så går han ud, drypper lidt vand på og tørrer af med toiletpapir... og tror at det er godt nok... og hvis halvdelen af tiden er gået med at hun har sendt ham ud og vaske sig 2-3 gange... så er hun sikret en dårlig anmeldelse.. 

 

I Tyskland kan man komme ud for at pigen går med ud på toilettet og vasker kalorius i håndvasken eller under bruseren -

og det synes jeg er helt OK og naturligt og synes bare det er service :D  -

og i den sidste ende koster det ikke pigen ekstra tid -

snarere tværtimod :wink:  -

jeg ville heller ikke selv tage en pik i munden,

jeg ikke selv havde vasket først  :mrgreen:

 

Mht. toiletpapir, så bruger vi her i huset en hel del vaskeklude til både det ene og det andet,

idet vi har indrettet badeværelset, således at Damixa termostatbruseren nemt kan nås fra toilettet

og vi sparer således en del toiletpapir,

som jeg bla. ofte får hæmorider af at bruge alene -

så er det altså dejligt at få røven skyllet ordentligt  :D  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

 

Nu ville jeg aldrig selv tilbyde det, men HVIS jeg gjorde - så nyttede det jo ikke at jeg gjorde forskel på gæsterne med risiko for at få min forretning ødelagt af en anmeldelse fra en sur kunde..... dvs jeg som leverandør skulle leve med grænseløst uhygiejniske pikke i munden for ikke at tale om lugten af en diller der ikke har været vasket i et par dage... 

 

 

 

I udgangspunktet klinger det måske ikke særligt at godt at sige "Der gøres forskel på kunderne". Men fakta er jo, at ganske mange steder er diverse ydelser  betinget af hygiejne, kemi og hvor godt man i øvrigt kender hinanden.

 

Der er jo heller ikke tale om standart oplevelser, som sprøjtes ud på en maskine, men derimod individuelle oplevelser tilpasset begge parter indenfor pigens og kundens grænser.

 

Jeg ved såmænd godt, at nogle piger skriver at de tilbyder fransk uden, at de giver dybe kys osv.  Ved disse formuleringer beder de jo selvom problemer. Som du allerede selv har bemærket er der stor forskel på hygiejne, ånde, duft osv osv. Derfor giver det meget mere mening, at lade nogle ydelser være betinget, at de forhold der har indflydelse på, om man eksempelvis ønsker at give tungekys, fransk uden o.lign.

 

Jeg synes det giver fin mening at behandle sine kunder individuelt, herunder også at stille betingelser for at visse ydelser kan komme på tale. Og......det vigtigste, at kunne sige nej til de mænd man på ingen måde har lyst til at servicere. Det sidste er jo også at gøre forskel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Jeg tager til Tyskland når jeg skal klippes 8€, jeg tager til Tyskland når jeg skal handle stort ind, jeg tager i det hele taget til Tyskland for at få så mange ting så billigt så muligt, men jeg kunne aldrig få mig til at købe mig til sex sådan et sted. Det er min stolthed for stor til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En rigtig dejlig start på en hyrdetime er et fælles bad.

Pigen får vasket banditten som hun ønsker, og jeg får saneret den søde mis jeg skal ind og kysse på senere. Vi er begge ret tændte, for hænder, sæbe, vand og frække øjne er en rigtig god start.

Problemet, som Jasmin omtaler, er nok, at utroligt mange mænd køber så kort tid, at der knap er tid til at få bukserne af og på.

Uanset hvor godt man har vasket og badet,før man forlod hjemmet, så vil et mandeskridt efter en halv times tid dufte lidt af - mand. Det er så op til pige at vurdere om der er duft af for meget mand :)

En person med tæt bevoksning vil også lugte, selv lige efter badet, såfremt dusken ikke har været sæbet godt og grundigt ind, flere gange. At dusken dufter, er ikke ensbetydende med at man er usioigneret, men det kan være det. Det gælder både piger og mænd. Jo da, der er sørme piger med dusk derude ;)

Men det her har vel ikke så meget med udbud og efterspørgsel at gøre ?

 

God weekend. ( Prøv lige at læse den på engelsk!)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager til Tyskland når jeg skal klippes 8€, jeg tager til Tyskland når jeg skal handle stort ind, jeg tager i det hele taget til Tyskland for at få så mange ting så billigt så muligt, men jeg kunne aldrig få mig til at købe mig til sex sådan et sted. Det er min stolthed for stor til.

 

Nej, det er vist også kun i Kina, man hos frisøren kan få en tur på lagenet i baglokalet  :D

 

Men hvis du aldrig har prøvet at besøge P-club i Jarplund har du noget til gode - du behøver jo ikke at købe sex der, men kan nøjes med et bad og en tur i sauna + en drink i baren eller bare en kop kaffe  :roll: - koster kun € 20,- . De har også udendørs spabad - men det er vist mest om sommeren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det er vist også kun i Kina, man hos frisøren kan få en tur på lagenet i baglokalet :D

Men hvis du aldrig har prøvet at besøge P-club i Jarplund har du noget til gode - du behøver jo ikke at købe sex der, men kan nøjes med et bad og en tur i sauna + en drink i baren eller bare en kop kaffe :roll: - koster kun € 20,- . De har også udendørs spabad - men det er vist mest om sommeren.

Næ Jern. Det kunne man også i en salon i det indre Århus i maaange år. Måske kan man stadig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

sæt du bare alt det fut i det du lyster kære, men min gæst er du ikke, for jeg yder ikke usikker sex og vil under ingen omstændigheder have det her i huset, så det ud!!! Så de der spørger, de får pænt at vide, at hvis de får det andre steder, så er jeg ikke interseret i at have dem som min gæst, da jeg ikke ville kunne slappe af, af frygt for kondomet ville springe osv... Beklager, men det går fint for min foretning uden... Jeg forstår godt lysten, behovet og det biologiske i det, men med alle de udefra kommende piger der tilbyder det og det at vi jo alle deler jer skønne mænd, ja så er der i min verden, mere grund til at passe på sig selv og andre.. Jeg har et ansvar for både mig, mine gæster ( 95 % er gifte, så de har også et ansvar) og mine kære hjemme,så jeg ville aldrig tænke så hovedeløst for penge... Ved godt du ønsker at prikke til os/ mig og jeg lader dig, da jeg godt kan lide din humor, men jeg er IKKE enig med dig i, at mænd er så forfærdelige a la Tanjas opfattelse smiler... Rigtig god weekend og jeg mener sgu når jeg siger, at du skal passe på dig selv. Knus og kram fra Line

 

Tak og ilm, men du har ikke læst mine indlæg ordentligt my darling. Jeg dyrker ikke sex uden i massagemiljøet hvornår skulle jeg have skrevet det?? Super/Mega hidrører ikke i den farlige kategori mig bekendt. Super/Mega er ikke hovedløst eller mener du da det? God weekend til dig herfra!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Jeg tager til Tyskland når jeg skal klippes 8€, jeg tager til Tyskland når jeg skal handle stort ind, jeg tager i det hele taget til Tyskland for at få så mange ting så billigt så muligt, men jeg kunne aldrig få mig til at købe mig til sex sådan et sted. Det er min stolthed for stor til.

 

Hvad taler du om?? Fatter ikke dit budskab. Tyskland har nogle af de bedste ludere i verden. Tyske hobbyhuren er noget af det mest liderlige man kan opleve. Har selv ufatteligt mange gode oplevelser derfra og læs fx om herreværelset i Berlin jf. bla Montezeis beretninger. Du går glip af en del. Hvordan kobler du stolthed og tysklandsbesøg på bordel eller privat/diskret eller FKK fx sammen??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...