Hop til indhold
katja

Udbud og efterspørgsel

Recommended Posts

 

 Ja og danske piger bliver en sjældenhed....kan være man skal til at skrive Dansk pige i annoncen...

 

 Herinde er der et forum for Thaipiger, der har været efterlyst et for mørke piger...kan vi ikke få et for den sjædne race der så sjædent bliver anmeldt som danske piger?

 

 Jeg kan se fra det link billede Katja har lagt ind at (behøver jo ikke være rigtigt) at det er jo rigtige dejlige forhold der tilbydes der til et par hundrede kroner, hvem har da ikke lyst til at have en dejlig tur på et par ølkasser?.....men der er garenteret rigtige billeder på hjemmesiden...hyggebelysning, rene lagner og bad før og efter med rene håndklæder og pigen bliver læge tjekket hver 3 mån for div....

 

Yes yes...(her driver ironien ned af væggen, itilfælde af dem der ikke kan læse det ud af teksten) men læser man anmeldelserne herinde, så er % for en god oplevelse hos udenlandske piger ret lille...hvorfor fanden køber jer drenge ikke dansk?

 

Insæt selv div smileys der hvor de savnes...kan sku blive lidt harm over der er nogen der køber sex under de forhold pigerne bliver tvunget ud i.

 

Øvelsen er meget nem.....køber I drenge ikke sex af de udenlandske piger behøver de udenlanske bagmænd ikke indpotere dem herop...for der er intet at komme efter!

 

Spar mig for svar med at jeg er misundelig på deres indtjening, eller på at ligge på en ølkasse....nej sørme ikke

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det er sgu for vildt.....

 

kan det virkelig passe at der er så stort et marked for blot at få kørt svinet af i et stykke rigtig kød, frem for at give lidt mere for kvalitetsoplevelser. jeg er sgu lidt rystet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Der er lavet en tråd " hun hytter da sit eget...." Tidligere idag. Hvor der er sat spørgsmålstegn ved om man kan få det til 200 kr, eller om det bare er noget hende fra Reden skriver. Indtil videre er der ikke nogen der har meldt ud, ja du kan få det til den pris der og der :-) så måske det mest er propaganda trods alt

Del dette indlæg


Link til indlæg

tror ikke på det med 100kr. hvis der så alligevel fandtes et knald for 100kr må det være en handlet pige og kummerlige forhold, hvor man sikker får mere med i pakken end det aftalte, nej tak herfra.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Længere nede i bt, opfordre df til at købe danske kvinder frem for de udlandske, de skriver at hver 7 mand køber gerne udlandske, det da skræmmende synes jeg... Jeg stopper hellere end at sælge et put til den pris, så må det blive en 12 timers ekstravagt på mit job, hvilket vil svare til ca 20 mænd i prisen der er beskrevet der, så nej tak!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Citat:

Her hænger det blandt andet sammen med, at der er kommet mange udenlandske prostituerede til. På Vesterbro er prisen for et samleje nede i 100-200 kroner,« siger Dorit Otzen, der er projektleder for Svanegrupperne under Reden International og KFUKs Sociale Arbejde.

 

Tom Nørskov er ikke i tvivl om, at kvinderne er under et kraftigt pres. Ikke mindst fordi de stadig skal betale en høj husleje på i størrelsesordenen 1.000 kroner for en vagt.

 

 

Minder mest om historien hvor de blinde skal beskrive en elefant.  At rode gadeprostitution sammen med klinik giver vist ikke meget mening. Og ja, det skal såmænd nok passe at man kan samle en narkoman, et socialt belastet menneske op på gaden til de priser.  Den del af markedet er lidt hårdt sagt fuldstændigt uinteressant, i relation til det frivillige marked.  Det marked der beskrives er på ingen måde drevet af lyst og frivillighed, men af tvang, nød, sociale problemer og desperation.  Og man kan så undre sig over at der ikke allerede tages effektive social tiltag for at hjælpe disse mennesker og give dem bare en smule værdighed i deres liv.

 

Og da jeg nu alligevel er i gang med den store le, så kunne jeg fristes til at mene at Tanja Rahm beskrivelse af mænd, passer fint på den gruppe mænd, der køber under sådanne forhold.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Minder mest om historien hvor de blinde skal beskrive en elefant. At rode gadeprostitution sammen med klinik giver vist ikke meget mening. Og ja, det skal såmænd nok passe at man kan samle en narkoman, et socialt belastet menneske op på gaden til de priser. Den del af markedet er lidt hårdt sagt fuldstændigt uinteressant, i relation til det frivillige marked. Det marked der beskrives er på ingen måde drevet af lyst og frivillighed, men af tvang, nød, sociale problemer og desperation. Og man kan så undre sig over at der ikke allerede tages effektive social tiltag for at hjælpe disse mennesker og give dem bare en smule værdighed i deres liv.

Og da jeg nu alligevel er i gang med den store le, så kunne jeg fristes til at mene at Tanja Rahm beskrivelse af mænd, passer fint på den gruppe mænd, der køber under sådanne forhold.

faktisk lige netop det sidste jeg tænkte... Det er ikke blandet sammen for os her i branchen eller her på forummet, men for mange læsere af bt vil det sikkert ( igen) være opfattelsen af købesex og ja de kære løbere på borgen, aner jo stadigvæk ikke så meget trods de mange undersøgelser osv på området.. Ja ja måske det snart var tiden vi piger gik videre med vores erfaringer og viden, både om os selv men også om vores skønne gæster.. Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Nu kunne det så være interessant at høre om nogen virkelig har fået det tilbudt til kr. 100,- og hvad de i så tilfælde fik?

 

Min erfaring fra gadeluderne omkring Herbertstrasse i Hamborg og div. Laufhäusern på Reeperbahn er ihvertfald at de billige tilbud kun holder, indtil man er kommet op på værelset og man ender med enten at blive flået på pengepungen eller pikken - oftest begge dele  :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Megafransk max 10 min. kan fås flere steder af ungarnske piger til kr 300.

Ganske ok privat/diskret kollektiver i pæne lejligheder.

Og mange flotte slanke piger, der giver en glimrende service.

Mine mere end 20 år som kunde (100vis af besøg) har endnu ikke overbevist mig om, at service og pris eller nationalitet og service hænger samme.

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Megafransk max 10 min. kan fås flere steder af ungarnske piger til kr 300.

Ganske ok privat/diskret kollektiver i pæne lejligheder.

Og mange flotte slanke piger, der giver en glimrende service.

Mine mere end 20 år som kunde (100vis af besøg) har endnu ikke overbevist mig om, at service og pris eller nationalitet og service hænger samme.

Når jeg er på ACAPULCO får jeg 30 min sex for 300 kr. Det er inklusiv kys, superfransk, massage og sex. Pigerne er typisk Rumænere, Ungarer eller Bulgarere. Og er nogle ganske nydelige piger :-)

 

Men det kan en Dansk pige jo ikke have en anstændig indtægt af!!! 300 kr skal der betales moms af, så er der kun 240 kr til hende. Og dette er vel og mærket en fakuraløn (inklusiv sociale omkostninger, pension, sygepenge, søgnehelligdagsbetaling, feriepenge) Derudover skal hun betale husleje, vand/varme forbrug, vask, rengøring, annoncering, indretning etc.

 

En Ungarnsk pige der tjener 3000 kr i måneden derhjemme, er det selvfølgelig en meget god indtægt for. Men i Danmark tjener almindelige arbejdere 25.000-30.000 kr i måneden, og det er jo det hendes indtægt skal holdes op imod (og meget gerne give en højere løn) Der er jo helt sikkert en Inder, Kineser eller Rumæner der kan udføre dit arbejde langt billigere.

 

Selvom jeg synes 1100 kr for 30 min er i overkanten, skal vi slet ikke ned på 300 kr. Man skulle gerne kunne se pigen i øjnene, når man går ud af døren :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

tror ikke på det med 100kr. hvis der så alligevel fandtes et knald for 100kr må det være en handlet pige og kummerlige forhold, hvor man sikker får mere med i pakken end det aftalte, nej tak herfra.

 

Jeg har også svært ved at tro på den pris.

For 100 kr. kan man ikke engang - uden at jeg dog har undersøgt markedet - få en plasticbolledukke.

 

Det er vist noget typisk dansk, at man et meget langt stykke hen ad vejen er villig til at slå af på kvaliteten, bare prisen er lav.

Det er jo det samme fænomen - uden nogen sammenligning i øvrigt - med lørdagskyllingen i gamle dage: Fem kyllinger for 100 kr. Det kan næppe være en overskudsforretning, hvis kvaliteten skal bare være nogenlunde, så forklaringen på, at den stadig eksisterer, må være, at danskerne gerne æder pap, hvis prisen bare er lav nok.

 

De fleste danskere har nok en fornemmelse af, at kvalitet koster, men de er ikke villige til at betale prisen. Derfor trives udenlandske piger også "godt" heroppe.

 

Selv køber jeg både dansk og kvalitet. Også inden for sex.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

De 100 kr. er jo ren galmantias og er utvivlsomt en undtagelse. Når det så er sagt så jubler jeg over alle disse dejlige latinoer og ungarer som vælger at besøge vores land og mange yder en fremragende service som kun et fåtal af danske piger kan konkurrere med. Priserne falder og det er godt! Så kan vi få mange af de piger sorteret fra som ikke nyder deres job og som kun er interesseret i at score kassen. Markedsøkonomi er en velsignelse! Og lad nu være med at snakke om moms, skat mv. Langt hovedparten af indtægterne også dem fra de danske piger bogføres ikke i skatteregnskabet. Se blot hvilke øser mange af dem kører rundt i!! Indenfor økonomi opererer man med et begreb som heder value/price og her er mange af de udenlandske piger helt i top. Fedt at der nu er kommet andre boller på suppen - der suttes lystigt pik uden kondom og mega er også i fremmarch. Det er et eldorado. Selvfølgelig er der brådne kar, men studier her på sitet kan vel sortere de værste fra!! Vi får med andre ord sorteret fårene fra bukkene - de gode danske ludere skal nok overleve - de må blot nedskrue deres ekstreme priser lidt. Hvorfor skal man betale 1100 kr. for en halv times serviceydelse som ikke kræver noget særligt andet at være liderlig og mandeglad? Der skal bare arbejdes lidt ekstra på lagenerne får at opretholde omsætningen *SS* At så ekstrabladet er ublu er en helt anden sag. Forhåbentligt bliver de gradvist udkonkurreret af nettet! Udviklingen er endnu voldsommere i UK - tjek bare adultworks.com og se hvor mange også anglo ludere som tilbyderer bareback services (red; knep uden kondom) Vildt nok og måske ikke lige det sundeste men mega liderligt at tænke over!! Det er nu også ved at dukke op i København. Jeg er dog ikke tilhænger af bareback da risikoen for at pådrage sig en vd er for stor. Men fedt nok at det alligevel er en valgmulighed ud fra en markedsorienteret tankegang! Ciao fra Game

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gameboy, jeg synes, at du har begået et meget usympatisk indlæg.

 

Disse "dejlige latinoer", som du roser prismæssigt, og som sikkert også omfatter polske- samt andre østeuropæiske piger, har jo alene i købekraftsforskel en stor fordel ved at komme herop.

Selv ved at udbyde til lave priser heroppe tjener de godt i forhold til hjemlandets økonomiske muligheder.

 

Men det er jo så godt, så godt at få disse fremmede piger herop, for så kan vi i følge dig "få mange af de piger sorteret fra som ikke nyder deres job og som kun er interesseret i at score kassen". Jeg forstår her, at du taler om de danske piger.

 

Men undskyld mig:

Kommer de fremmede piger herop af filantropiske årsager? Kommer de kun herop for alene at glæde savlende og liderlige danske mænd? Kommer de da slet ikke herop for at score kassen? Hvorfor vender mange tilbage til hjemlandet efter kort tid heroppe? Og hvorfor, som det ofte ses, viser flere af dem sig heroppe igen efter nogen tid? På grund af vore årstider?

 

Det kan også gerne være, at din påstand om, at "langt hovedparten af indtægterne også dem fra de danske piger bogføres ikke i skatteregnskabet" er rigtig et pænt stykke hen ad vejen, men ærlig talt: Hvorfor skulle en dansk pige være bedre end en dansk VVS'er eller elektrikker?

 

Mens nogle/flere/mange af de danske piger afregner til det offentlige, vil jeg vove den påstand, at ingen af de udenlandske piger overhovedet afregner noget som helst til det offentlige herhjemme. Hertil er alene sproget og bureaukratiet for indviklet for en "latino".

Det er nemmere og stort set risikofrit at undlade uden permanent adresse i Danmark, og er der en bagmand, tager han/hun jo nok sit..

 

Læser vi videre, betror du os: "Der suttes lystigt pik uden kondom og mega er også i fremmarch. Det er et eldorado".

 

Ja, det er sjovt, som folk kan vende op og ned på alting.

Det er bestemt ikke noget "Eldorado", at der som aldrig før suttes, slikkes og sprøjtes uden kondom. Kun kønssygdommene sidder og gnækker og fryder sig over denne skødesløse tilgang – men bevares, de frie markedsmekanismer skal selvfølgelig have lov til at virke uhæmmet, så dem må vi jo alle ydmygt bøje os for.

 

Øh undskyld, at jeg vover at genere de frie markedsmekanismer, men jeg kan altså ikke lade være med at tænke på, om det nu også er dem, der sørger for, at behandlingen af kønssygdomme er gratis?

 

Så læser vi undrende videre, at "de gode danske ludere skal nok overleve".

 

Her er jeg altså stået af.

Jeg kan for det første ikke snuppe betegnelsen "luder", og for det andet indser jeg her lidt mere end halvvejs nede i indlægget, at jeg ikke kan kæmpe mod studiditet.

 

Så jeg må nøjes med at konstatere, at det er et meget usympatisk indlæg, du har begået.

 

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX, igen vil jeg gerne påpege, at det er materien, og kun den, vi er uenige i.

Gameboy skriver sit indlæg ud fra sine forudsætninger, og hvad så?

Om han i dine øjne er stupid eller ej, er vel dybest set ligegyldigt.

Husk nu vores gamle konsensus om, at man nogle gange godt kunne have valgt en anden formulering. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Hej borende! Det glæder mig overordentligt meget at du føler dig indigneret! *SS* Det var måske også hensigten :mrgreen:

 

Det glæder mig hvis jeg har forfattet en tekst som sparker lidt - hvem siger at det nødvendigvist behøves at være kedeligt her på sitet. Hvor våver du i øvrigt at ophøje dig selv til at omtale mig som værende stupid - bare fordi jeg har en anden anskuelse af det hele end dig. Så kunne jeg jo passende kalde dig en racist eller lignende ikke!! Så er niveauet lagt. Der er ikke overenskomst på området så lad markedet råde hvad kan man ellers gøre??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gameboy skriver sit indlæg ud fra sine forudsætninger ...

 

Jow, gamle dreng, som du plejer at kalde mig :grin:. Citatet ovenfor er lige præcis det, der her bekymrer mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vildt nok og måske ikke lige det sundeste men mega liderligt at tænke over!! Det er nu også ved at dukke op i København. Jeg er dog ikke tilhænger af bareback da risikoen for at pådrage sig en vd er for stor. Men fedt nok at det alligevel er en valgmulighed ud fra en markedsorienteret tankegang! Ciao fra Game

 

udfra en markedsorienteret tankegang kan du måske nok mene det er "fedt" - men ud fra en samfundsøkonomisk tankegang er det en katastrofe... 

 

lad os sige at der er en HIV smittet trunte der tilbyder bareback til .. 300 kr...  hun gør det i 3 år, 5 dag om ugen og har i snit 5 kunder på en dag

 

3 år gange 40 uger (hun har vel lidt ferie) * 5 dage * 5 kunder

 

det bliver 3376 kunder på 3 år.... hvis bare 20% af disse bliver smittet - så har du 675 nye HIV tilfælde som SAMFUNDET skal tage sig af... som vi skal betale medicinudgifter og pleje til

 

er det særlig "fedt" er det fedt at disse mænd går hjem og smitter koner og kærester og dermed bidrager til udgiften for ikke at tale om når den går viral fordi en af dem får smittet en anden bareback pige... 

 

Herhjemme i DK har i vi snart 5 generationer arbejdet for forbedring af arbejdsvilkårene for ALLE arbejdere... vi har et arbejdsmarkedstilsyn der kommer ud og tjekker siddestillinger, hviletider ect... men INGEN der tjekker at piger der laver et lovligt arbejde ikke gå i døden for en luseløn.. 

 

Game - det her er ikke et eldorado - det er en katastrofe fra så mange vinkler... 

 

De frie markedskræfter i den her branche fører sygdom og død med sig hvis vi ikke bruger hovedet og nøjes med at juble over de gode ting for det eneste skjold vi har mod sygdommene er pigernes fornuft og drengenes selvjustits.. 

 

vi er helt enige hvad angår priserne.... men i denne branche er der lighedstegn med ytringsfrihden - det skal være frihed under ansvar... og pt forvaltes det ansvar ringere og ringere

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej borende! Det glæder mig overordentligt meget at du føler dig indigneret! *SS* Det var måske også hensigten :mrgreen:

 

Det glæder mig hvis jeg har forfattet en tekst som sparker lidt - hvem siger at det nødvendigvist behøves at være kedeligt her på sitet. Hvor våver du i øvrigt at ophøje dig selv til at omtale mig som værende stupid - bare fordi jeg har en anden anskuelse af det hele end dig. Så kunne jeg jo passende kalde dig en racist eller lignende ikke!! Så er niveauet lagt. Der er ikke overenskomst på området så lad markedet råde hvad kan man ellers gøre??

 

Nej, jeg skulle måske nok i fordragelighedens navn have tøjlet min indignation og i stedet brugt begrebet "ubefangen".

Tør jeg gætte på, at du er en yngre årgang, der har lyttet til Anders Foghs påstande om, at nationaløkonomibøgerne skulle skrives om?

Om dette eller ej, så synes jeg stadig, at dit indlæg er usympatisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Det er bestemt ikke noget "Eldorado", at der som aldrig før suttes, slikkes og sprøjtes uden kondom. Kun kønssygdommene sidder og gnækker og fryder sig over denne skødesløse tilgang – men bevares, de frie markedsmekanismer skal selvfølgelig have lov til at virke uhæmmet, så dem må vi jo alle ydmygt bøje os for.

 

 

Jeg vil lige understrege at jeg tager markant afstand gameguys trolleindlæg - og det er ikke det jeg ønsker at fortsætte. Jeg er dog lidt nysgerrig på den sætning jeg har citeret ovenfor.

Hvordan skal det forhindres at der sælges superfransk, megafransk samt sex uden på prostitutionsmarkedet? Hvad skal straffen være for at sælge disse ting?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Jeg vil lige understrege at jeg tager markant afstand gameguys trolleindlæg - og det er ikke det jeg ønsker at fortsætte. Jeg er dog lidt nysgerrig på den sætning jeg har citeret ovenfor.

Hvordan skal det forhindres at der sælges superfransk, megafransk samt sex uden på prostitutionsmarkedet? Hvad skal straffen være for at sælge disse ting?

 

hvis vi kigger på færdselsloven - så har vi det vi kalder objektivt ansvar... 

 

det vil i praksis sige at fuldstændig lige meget hvem der er skyld i ulykken  der har skadet en svagere trafikant - så er det billisten der får skylden.... 

 

vi kunne jo sige at man som prostitueret har dette objektive ansvar.... og dermed anvende straffeloven til fastsættelse af strafferammen

 

for oralsex er det en mild omgang for man kan ikke smitte nogen med en livstruende sygdom - kun herpes der ikke kan helbredes samt de fleste af de STDer den kan fixes igen...  så en bøde på 50.000 eller noget i den stil for at udsætte kunden for en sygdom (uanset om pigen er syg endnu eller ej - det var den sidste kunde måske)

 

hvis man tilbyder bareback - alm og analsex uden kondom - så er det faktisk at sidestille med uagtsomt manddrab eller "uagtsomt drabsforsøg" (det er der ikke noget der hedder men for eksemplets skyld)  fordi der er en risiko (uanset hvor lille) for overførsel af HIV... 

 

det var ikke med vilje at man kom til at smitte kunden med HIV - men da man reelt ikke vidste om man kunne komme til det - så falder hammeren... 18 md i spjældet eller 250.000 kr i bøde hvis kunden ikke er blevet smittet... 

 

hvis man er HIV smittet idag er det straffelovens §252 stk 2 (den der populært kaldes HIV loven) der træder i kraft og sender den smittede 8 år i fængsel alene for den sexuelle omgang

 

 

så var det game over for den usikre sex og så kunne vi være helt sikre på at der blev ryddet ud i de udenlandske piger, for der ville komme en strøm af anmeldelser der ville sende dem retur lige på stedet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Jeg vil lige understrege at jeg tager markant afstand gameguys trolleindlæg - og det er ikke det jeg ønsker at fortsætte. Jeg er dog lidt nysgerrig på den sætning jeg har citeret ovenfor.

Hvordan skal det forhindres at der sælges superfransk, megafransk samt sex uden på prostitutionsmarkedet? Hvad skal straffen være for at sælge disse ting?

 

Hej Tywin.

 

Der er selvfølgelig ingen, der kan forhindre, at disse ting sker ude på det åbne marked. Ej heller bag lukkede døre.

 

Det, jeg i denne sammenhæng reagerede på, var bl.a. den tilsyneladende uhæmmede glæde ved det frie marked: Det tillader, at piger kommer herop og sælger til lavere priser end danske piger.

 

Det er helt i overensstemmelse med Adam Smiths tanker om det frie marked, men når man så som næste skridt i den fri konkurrence om kunderne smider gummiet, så står jeg altså af.

 

Det er i mine øjne et unfair konkurrenceparameter, for så er det nemlig ikke længere en kamp på økonomi, men på sundhed.

 

På dette parameter er det nemlig min indtryk, at de danske piger kommer til kort, for de er mindre villige til at gå på kompromis på sundheden end de udenlandske.

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De 100 kr. er jo ren galmantias og er utvivlsomt en undtagelse. Når det så er sagt så jubler jeg over alle disse dejlige latinoer og ungarer som vælger at besøge vores land og mange yder en fremragende service som kun et fåtal af danske piger kan konkurrere med. Priserne falder og det er godt! Så kan vi få mange af de piger sorteret fra som ikke nyder deres job og som kun er interesseret i at score kassen. Markedsøkonomi er en velsignelse! Og lad nu være med at snakke om moms, skat mv. Langt hovedparten af indtægterne også dem fra de danske piger bogføres ikke i skatteregnskabet. Se blot hvilke øser mange af dem kører rundt i!! Indenfor økonomi opererer man med et begreb som heder value/price og her er mange af de udenlandske piger helt i top. Fedt at der nu er kommet andre boller på suppen - der suttes lystigt pik uden kondom og mega er også i fremmarch. Det er et eldorado. Selvfølgelig er der brådne kar, men studier her på sitet kan vel sortere de værste fra!! Vi får med andre ord sorteret fårene fra bukkene - de gode danske ludere skal nok overleve - de må blot nedskrue deres ekstreme priser lidt. Hvorfor skal man betale 1100 kr. for en halv times serviceydelse som ikke kræver noget særligt andet at være liderlig og mandeglad? Der skal bare arbejdes lidt ekstra på lagenerne får at opretholde omsætningen *SS* At så ekstrabladet er ublu er en helt anden sag. Forhåbentligt bliver de gradvist udkonkurreret af nettet! Udviklingen er endnu voldsommere i UK - tjek bare adultworks.com og se hvor mange også anglo ludere som tilbyderer bareback services (red; knep uden kondom) Vildt nok og måske ikke lige det sundeste men mega liderligt at tænke over!! Det er nu også ved at dukke op i København. Jeg er dog ikke tilhænger af bareback da risikoen for at pådrage sig en vd er for stor. Men fedt nok at det alligevel er en valgmulighed ud fra en markedsorienteret tankegang! Ciao fra Game

tager klart afstand fra dit menneskesyn og holdning til det at passe på sig selv og andre... Du vil typisk være en af de gæster jeg til en hver tid ville afvise med forklaring om INGEN kemi overhovedet... Ja beklager min ligefremhed, sådan er jeg nemlig også lige som du, så du kan tage det... Pas på dig... Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej,

tja hvis i virkelige ville gøre det svære og modarbejde det her, så er det de danske piger som skal sætte prisen ned og øget service...

 

det er jer som har skylde for det er så attraktiv at udenlandske piger kommer her og arbejde...

 

 

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

hej,

tja hvis i virkelige ville gøre det svære og modarbejde det her, så er det de danske piger som skal sætte prisen ned og øget service...

 

det er jer som har skylde for det er så attraktiv at udenlandske piger kommer her og arbejde...

 

 

prøvemanden

Det er så langt fra rigtig prøvemand!!!!!

 

Tyskland er bombaderet med østpiger! slet ikke at sammenligne med herhjemme, hvor der selvfølgelig er en del, men ikke noget der kan sammenlignes. Heller ikke selvom vi tager forskellende i Landenes størrelse med i betragtningen.

 

Hvis din teori skulle holde stik, skulle Tyske piger tage kassen for sex.... men ved du hvad, der arbejder faktisk en del TYSKE piger i Flatrateklubberne dernede. Både Love toxic, totalclub osnabruck og Pauschalclub Munster har Tyske piger og formentlig mange flere. 

 

På Flatrate betaler du ca 10 euro gennemsnitlig for et knald, det er ikke ligefrem at tage kassen for det :-) Ellers tager de samme pris som østpigerne på klinikkerne/FKKérne ca 50 euro for 30 min.... (heller ikke en bondegård)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...