Hop til indhold

Når man finder ud af noget negativt om en fast gp

Featured Replies

Skrevet

Jeg er glad for faste piger og har haft nogle stykker efterhånden, men nogle gange finder jeg også ud af noget hos nogle af dem som jeg helst havde været foruden, feks en som  er nødt til at drikke pga sit arbejde som gp. Og så der en anden gp hvor jeg fandt ud af hun har en personlighedsforstyrrelse efter min vurdering, hun blandt andet lyver meget ofte.

Har i fundet ud af noget som var negativt hos en fast gp ?

Og piger, hvad med jer ? I må også ha oplevet at finde ud af noget negativt om en fast kunde.

Jeg ikke specielt glad for at finde ud af noget negativt, men det vel bare sådan det er nogle gange, når man besøger en gp ofte, og derved oplever mere end bare den sociale performance/skuespil/maske, som de jo alle sammen giver til nye kunder i mere eller mindre grad. Selvfølgelig er der også alt det positive, og det opvejer for det meste det negative. Bla er det positivt for mig at opleve en gp når hun er mere ægte/naturlig/sig selv.

• Svar 95
  • Visninger 9.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg har opdaget noget negativt hos de fleste mennesker jeg kender godt. In fact alle, hvis jeg skal være ærlig. Og jeg tror jeg ved hvad problemet er: De er mennesker, ikke guder. Jeg har tilmed

• Det kunne da være rart, hvis mine faste kunder kunne dvæle i illusionen om, hvor perfekt jeg er hele vejen igennem, men sandheden er, at ingen af os er det. Facaden krakelerer, når man tilbringer mere

• Woah! Ingen penge involveret? Har du været gift? Har du børn? Har du nogensinde haft en ven som stod uden arbejde? Eller en søster som blev forladt af sin klaphat til kæreste? Selvf. er en relati

Skrevet
sexes skrev, for 8 minutter siden:

Jeg ikke specielt glad for at finde ud af noget negativt, men det vel bare sådan det er nogle gange, når man besøger en gp ofte, og derved oplever mere end bare den sociale performance/skuespil/maske, som de jo alle sammen giver til nye kunder i mere eller mindre grad. Selvfølgelig er der også alt det positive, og det opvejer for det meste det negative. Bla er det positivt for mig at opleve en gp når hun er mere ægte/naturlig/sig selv.

Jeg har opdaget noget negativt hos de fleste mennesker jeg kender godt. In fact alle, hvis jeg skal være ærlig. Og jeg tror jeg ved hvad problemet er: De er mennesker, ikke guder.

Jeg har tilmed opdaget negative ting hos mig selv.

Skrevet
sexes skrev, for 15 minutter siden:

Jeg er glad for faste piger og har haft nogle stykker efterhånden, men nogle gange finder jeg også ud af noget hos nogle af dem som jeg helst havde været foruden, feks en som  er nødt til at drikke pga sit arbejde som gp. Og så der en anden gp hvor jeg fandt ud af hun har en personlighedsforstyrrelse efter min vurdering, hun blandt andet lyver meget ofte.

Har i fundet ud af noget som var negativt hos en fast gp ?

Og piger, hvad med jer ? I må også ha oplevet at finde ud af noget negativt om en fast kunde.

Det perfekte findes ikke.

Skrevet
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Jeg har opdaget noget negativt hos de fleste mennesker jeg kender godt. In fact alle, hvis jeg skal være ærlig. Og jeg tror jeg ved hvad problemet er: De er mennesker, ikke guder.

Jeg har tilmed opdaget negative ting hos mig selv.

Hos rigtige bekendtskaber er der ingen penge involveret. En relation til en gp, er en noget underlig relation, og noget helt andet bla pga pengene.

Skrevet
sexes skrev, for 9 minutter siden:

Hos rigtige bekendtskaber er der ingen penge involveret. En relation til en gp, er en noget underlig relation, og noget helt andet bla pga pengene.

Woah! Ingen penge involveret? Har du været gift? Har du børn? Har du nogensinde haft en ven som stod uden arbejde? Eller en søster som blev forladt af sin klaphat til kæreste?

Selvf. er en relation til en GP en speciel relation, men det gør hende hverken mindre til menneske eller mere til en gudinde. Hvis det ikke er det man gerne vil bilde sig ind, vil sige.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 20 minutter siden:

Det perfekte findes ikke.

Nej, og ? Måske blot en gp som ikke er alkoholiker, eller en som lyver næsten konstant kun være at foretrække. Der ingen der snakker om at nogen skal være perfekt, kun dig.

Skrevet
sexes skrev, for 2 minutter siden:

Nej, og ? Måske blot en gp som ikke er alkoholiker, eller en som lyver næsten konstant kun være at foretrække. Der ingen der snakker om at nogen skal være perfekt, kun dig.

Ordvrideri. 

Lad os stoppe her.

Skrevet
Bananas skrev, for 4 minutter siden:

Woah! Ingen penge involveret? Har du været gift? Har du børn? Har du nogensinde haft en ven som stod uden arbejde? Eller en søster som blev forladt af sin klaphat til kæreste?

Prøv nu venligst at forholde dig til en kunde gp relation og ikke bland hele familien ind i det hele, som du selv siger det en speciel relation til en gp.

Skrevet

Det kunne da være rart, hvis mine faste kunder kunne dvæle i illusionen om, hvor perfekt jeg er hele vejen igennem, men sandheden er, at ingen af os er det. Facaden krakelerer, når man tilbringer mere tid med et andet menneske, og heldigvis for det. Det viser blot at både relationen og mennesket er ægte - og lige som med meget andet, er det lige gyldigt, hvor mange penge der er i mellem parterne. 

Man kan vælge at acceptere, at den pågældende person har sine ting at kæmpe med i livet, og enten hjælpe til og støtte så godt man kan eller ignorere det der måtte opstå og fortsætte uanfægtet. Eller man kan vende sig og gå, for aldrig at se sig tilbage… 

Udfra et empatisk og kærligt menneskesyn - er det i hvert fald dét jeg vil opfordre til. At udskamme, nedgøre, håne eller på anden vis føre endnu mere smerte til den pågældende (det være sig kunde, glædespige, en god ven eller en tilfældig i køen i Netto), håber jeg ingen vil synke så dybt og gøre. Velvidende at verden ikke er så smuk og ren i dens intentioner, som man (læs: jeg) måske ville ønske, håbe og drømme om… 

Jeg nyder når mine kunder åbner op om de ting der rør sig hos dem, og når de lukker mig ind i det der er sværeste, mest skamfuldt eller det der gør allermest ondt. Lige som jeg også nyder at kunne åbne op omkring de samme ting, hos nogle af mine tætteste, kæreste kunder! Det gør relationen lidt dybere og samhørigheden lidt tættere - lige meget om jeg kører en fasttime pris, og at vores date ikke har en udløbsdato, men et udløbstidspunkt. 

Redigeret af SweetKisses

Skrevet
sexes skrev, for 9 minutter siden:

Prøv nu venligst at forholde dig til en kunde gp relation og ikke bland hele familien ind i det hele, som du selv siger det en speciel relation til en gp.

Hvorfor? Alle relationer er specielle. Man kan ikke afhumanisere nogen for at hun er GP, eller tandlæge eller noget andet. Hvar det ikke dig som for en lille uge siden deklarerede at du ikke ville være slave under sex? Ville kunne klare dig uden. Er dette dit ønske at diskutere negative ting hos GP'er en måde at klare dig uden måske? Eller hvor vil du med denne tråd?

Skrevet
SweetKisses skrev, for 6 minutter siden:

Lige som jeg også nyder at kunne åbne op omkring de samme ting, hos nogle af mine tætteste, kæreste kunder! Det gør relationen lidt dybere og samhørigheden lidt tættere

Tror du nogle gp kunne finde på at gøre det, for nemmere at fastholde en kunde, og derved tjene flere penge ? Har tænkt på når jeg oplever dette om det måske bare er et salgstrix.

Skrevet
sexes skrev, for 4 minutter siden:

Tror du nogle gp kunne finde på at gøre det, for nemmere at fastholde en kunde, og derved tjene flere penge ? Har tænkt på når jeg oplever dette om det måske bare er et salgstrix.

Måske - og nogle kunder kunne finde på det for et billigere eller gratis knald. 

det fantastiske ved relationer er, at vi ikke er tankelæsere og vi kan derfor kun gisne om andres intentioner. Forhåbentlig har vi så godt et billede af personen at vi kan stole på og gennemskue deres handlemønstre. Det er ens eget ansvar om man vælger at falde i med begge ben eller trække sig. 

Redigeret af SweetKisses

Skrevet
sexes skrev, 1 time siden:

Det eneste negativ ting af kunder jeg oplevede var efter han kneppede mig færdig, havde han ingen penge, men det er sjældent sket. Og nej, det gør ikke noget hvis en kunde lyver for mig, fordi han ikke er min kæreste, mand eller min far og ikke nogle af dem i min familie. 

Skrevet

negative. Bla er det

Bla er det positivt for mig at opleve en gp når hun er mere ægte/naturlig/sig selv.

Hvis du vil opleve en ægte GP, skal du først naturligvis opføre dig som en ægte mand. 

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 39 minutter siden:

Ordvrideri. 

Lad os stoppe her.

Kloge ord igen fra din hånd, og igen opnår tråd starter at blive taget for, hvad han absolut ikke er "Seriøs"!

For sådan en person som tråd starter er det et formål i sig selv at forstille sig, uden nogen virkelig interesse for det emne han foregiver at ville i dialog om.

Jeg vælger med vilje at byde ind, og det absolut ikke hverken af respekt eller interesse for tråd starters ringe person.

Men jeg vil gerne fastslå at jeg er et uperfekt menneske, og da jeg i den grad derfor selv bor i et glashus skal jeg være, og derfor er jeg den sidste til at kaste med sten.

Dem der har fulgt mine personlige erkendelser i forum, ved at min uperfekthed beror på et forhold til alkohol som jeg var alt for længe om at finde udvej  fra.

Men som jeg i dag kan håndtere!

Jeg kan leve med ægte svaghed, det være sig misbrug, et sårbart sind, og ufornuft i pengesager som man betaler prisen for etc etc!

Men jeg kan ikke acceptere det beregnende overlagte svigt af andre mennesker, det være sig økonomisk bedrag af andre, svigt af andres tillid og aftaler med andre med forsæt.

For det er det menneske der gør det, sig bevidst om og personen har af samme grund muligheden for, at det undlade!

Ok hvad er det så alle gifte mænd og mænd i forhold gør her i forum på EG!

Dem dømmer jeg ikke, for jeg har den holdning at ens seksualitet er en privat sag!

Der kun vedkommer personen selv og den partner vedkommende er gift med, eller i forhold til.

Jeg har derfor ingen holdning til om det de gør er rigtigt eller forkert, for jeg og alle andre i tredje person kan det aldrig komme ved at de gør det!

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
sexes skrev, for 30 minutter siden:

Jøsses hvor er du kynisk. Kunne det tænkes de føler sig trygge nok ved at fortælle dig det. At det er nemmere at snakke med en om det som måske ikke engang kender ens rigtige identitet. 
Jeg snakker med mine gæster om alt mellem himmel og jord. Nogen gange tager er emne bare den drejning, andre gange spørger de direkte fordi de gerne vil kende mennesket bag. 
Er der tid til det og gæsten selv viser interesse i at snakke. Så er det da hyggeligt at lære hinanden bedre at kende. 

Mht til de to tilfælde du beretter om, så er der ikke andet at gøre end du må vælge om du vil stoppe med at besøge dem. 

Skrevet
Mook skrev, for 14 minutter siden:

Det eneste negativ ting af kunder jeg oplevede var efter han kneppede mig færdig, havde han ingen penge, men det er sjældent sket. Og nej, det gør ikke noget hvis en kunde lyver for mig, fordi han ikke er min kæreste, mand eller min far og ikke nogle af dem i min familie. 

Mook det har vist ikke været faste kunder som kneppet dig uden at betale eller?

Jeg forventer selvfølgelig også at en gp lyver lidt her og lidt der, men hende jeg snakker om var der noget helt galt med hende.

Mook skrev, for 14 minutter siden:

Hvis du vil opleve en ægte GP, skal du først naturligvis opføre dig som en ægte mand. 

Ja det klart, men der forskel på hendes måde at være på, på det første besøg, og så efter mange besøg, og her finder man nogle gange ud af noget som ikke er så godt. Men når man først er blevet glad for pigen er det svært at blive væk.

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 3 minutter siden:

Kloge ord igen fra din hånd, og igen opnår tråd starter at blive taget for, hvad han absolut ikke er "Seriøs"!

For sådan en person som tråd starter er det et formål i sig selv at forstille sig, uden nogen virkelig interesse for det emne han foregiver at ville i dialog om.

Jeg vælger med vilje at byde ind, og det absolut ikke hverken af respekt eller interesse for tråd starters ringe person.

Men jeg vil gerne fastslå at jeg er et uperfekt menneske, og da jeg i den grad derfor selv bor i et glashus skal jeg være, og derfor er jeg den sidste til at kaste med sten.

Dem der har fulgt mine personlige erkendelser i forum, ved at min uperfekthed beror på et forhold til alkohol som jeg var alt for længe om at finde udvej  fra.

Jeg kan leve med ægte svaghed, det være sig misbrug, et sårbart sind, og ufornuft i pengesager som man betaler prisen for etc etc!

Men jeg kan ikke acceptere det beregnende overlagte svigt af andre mennesker, det være sig økonomisk bedrag af andre, svigt af andres tillid og aftaler med andre med forsæt.

For det er det menneske der gør det, sig bevidst om og personen har af samme grund muligheden for, at det undlade!

Ok hvad er det så alle gifte mænd og mænd i forhold gør her i forum på EG!

Dem dømmer jeg ikke, for jeg har den holdning at ens seksualitet er en privat sag!

Der kun vedkommer personen selv og den partner vedkommende er gift med, eller i forhold til.

Jeg har derfor ingen holdning til om det de gør er rigtigt eller forkert, for jeg og alle andre i tredje person kan det aldrig komme ved at de gør det!

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hvis der var flere ærlige som dig, kære Rejsenetværk, ville dette forum være meget mere spændende. Lad os dog tale lige ud, også om vores egne svagheder, og for den sags skyld svigt. Livet er jo sådan. Man kan altid blive klogere. End man tror.

Mange hilsener fra,

Signor

Skrevet
SweettieDK skrev, for 2 minutter siden:

Jøsses hvor er du kynisk. Kunne det tænkes de føler sig trygge nok ved at fortælle dig det. At det er nemmere at snakke med en om det som måske ikke engang kender ens rigtige identitet. 

Ja absolut, men glem nu ikke de udlandske pigers interesse i penge, en vis portion skeptisk er sund fornuft.

SweettieDK skrev, for 4 minutter siden:

Mht til de to tilfælde du beretter om, så er der ikke andet at gøre end du må vælge om du vil stoppe med at besøge dem. 

Og det præcis det som kan være svært, når man efter mange besøg er blevet glad for dem, hende som drikker vil jeg dog blive ved med at besøge, den anden holder jeg lige noget pause fra.

Skrevet
Mook skrev, for 30 minutter siden:

Hold da kæft et dumt svin du lige mødte der, og så findes der mænd som har ondt af dem selv fordi de skal se sig selv over skulderen af frygt for konsekvensen af at de opfører sig som et dumt svin.

Den her er næsten på niveau med når glædespiger beskriver at de oplever mænd, der forsøger at snige kondomet af når først de ligger der i en doggy position :-x

Hvor dybt kan mennesker i grunden synke?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 12 minutter siden:

Man kan altid blive klogere. End man tror.

Mange hilsener fra,

Signor

Man er klogere end man tror. Man vil bare ikke helt acceptere eller forstå det.

Skrevet
Bananas skrev, Lige nu:

Man er klogere end man tror. Man vil bare ikke helt acceptere eller forstå det.

Fin pointe. Og undskyld at jeg tilføjer - desværre.

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 57 minutter siden:

Nu vil jo trådstarter ikke diskutere andres negative sider end GP'ernes. Men det er alligevel interessant hvordan mennesker identificerer sig selve, hvad for en persona man gerne deler med sig af.

Du Rejse gentager gerne dine svagheder herinde. Og jeg mistror dig ikke; de er sikkert en del af dig og dit liv. Andre herinde præsenterer gerne sine gode sider.Jeg er en af dem, Signore the true born gentleman, er en anden. Og jeg mistror heller ikke os. Vi er charmerende gamle mænd som i hvert fald får en eller anden kvinde våd i trusserne.

Men.... det er jo ikke hele sandheden. Du Rejse har uden tvivl gode og positive sider selv om du ikke gerne snakker om dem, og jeg og Signore har uden tvivl sider der ikke er helt så charmerende. Og egentlig er det jo først når den positive facade krackelerer som man bliver lidt skuffet; når den negative viser sig være mere nuanceret bliver man ikke skuffet men positivt overrasket. 

Det er dog de færreste som går rundt uden nogen som helst forklædning i livet. Måske er det hvad man længes aller mest efter; at møde et menneske med hvem man kan lade forklædningen falde helt og aldeles? Måske er det noget som mange mænd søger i sine møden med GP'er - en mulighed at vise sig uden forklædning? I et samfund hvor man altid skal vise frem nogen form for brugbart talent for at due, er det måske en stor befrielse at i en time eller to bare være helt nøgen?

Det kan jeg godt forstå. Men at på samme gang begære at hun jeg viser mig nøgen frem for, også viser frem hele sit sande jeg for mig - det er måske at ønske lidt for meget. 

Skrevet

Inden jeg begyndte at gå til glædespiger opfattede jeg dem som perfekte og uopnåelige og turde ikke kontakte dem.

Nu da jeg har mødt dem, set de er uperfekte og fejlfyldte ligesom jeg selv, har jeg fået et mere naturligt og afslappet forhold til dem og kvinder generelt. Jeg oplever kvinder som mennesker nu og ikke gudinder oppe på en piedestal og kan derfor bedre nyde samværet med dem.

Redigeret af henlan

Skrevet

Rejsenetværk er blevet anmeldt, så må tiden vise hvad der sker.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.