Hop til indhold

Når man finder ud af noget negativt om en fast gp

Featured Replies

Skrevet
sexes skrev, Lige nu:

Det mig ligegyldigt. Og påvirke dem til hvad?

Så hvorfor starte tråden, hvis det er ligegyldigt? 

Jeg spurgte tidligere i tråden hvad du egentlig vil med denne tråd. Du svarede ikke.

Måske fordi du synes det er ligegyldigt?

• Svar 95
  • Visninger 9.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg har opdaget noget negativt hos de fleste mennesker jeg kender godt. In fact alle, hvis jeg skal være ærlig. Og jeg tror jeg ved hvad problemet er: De er mennesker, ikke guder. Jeg har tilmed

• Det kunne da være rart, hvis mine faste kunder kunne dvæle i illusionen om, hvor perfekt jeg er hele vejen igennem, men sandheden er, at ingen af os er det. Facaden krakelerer, når man tilbringer mere

• Woah! Ingen penge involveret? Har du været gift? Har du børn? Har du nogensinde haft en ven som stod uden arbejde? Eller en søster som blev forladt af sin klaphat til kæreste? Selvf. er en relati

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

For sådan en person som tråd starter er det et formål i sig selv at forstille sig, uden nogen virkelig interesse for det emne han foregiver at ville i dialog om.

Jeg vælger med vilje at byde ind, og det absolut ikke hverken af respekt eller interesse for tråd starters ringe person.

Derfor.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 3 minutter siden:

Kan godt være jeg er lidt natte blind, men hvad er baggrunden for Rejse er anmeldt. Synes jeg har læst alt skrevet igennem og finder ingen brud på EG regler. 

Mit gæt: Han kaldte trådstarter "en ringe person".

Og det blev lidt for meget for TS. Som stadig ikke har formået forklare hensigten med sin tråd.

Skrevet
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Så hvorfor starte tråden, hvis det er ligegyldigt? 

Jeg spurgte tidligere i tråden hvad du egentlig vil med denne tråd. Du svarede ikke.

Måske fordi du synes det er ligegyldigt?

Synes godt tråde kan være interessant uden at skulle påvirke nogen.

Hvis du stadig ikke ved hvad tråden handler om, jamen , ja ved ikke hvad jeg skal sige.

Skrevet
sexes skrev, for 2 minutter siden:

Derfor.

Men helt ærligt; det virker jo ikke som at du har nogen virkelig interesse for det emne du foregiver dig at ville i dialog om. Så indtil du viser det interesse lidt tydeligere, så har jo Rejse ret.

Skrevet
sexes skrev, for 1 minut siden:

Hvis du stadig ikke ved hvad tråden handler om, jamen , ja ved ikke hvad jeg skal sige.

Prøv gerne igen. Måske på en anden måde. Hvad handler tråden egentlig om?

Jeg skal gerne prøve at lytte igen, hvis du prøver at forklare.

Skrevet
sexes skrev, for 9 minutter siden:

Ja det en underlig situation, derfor synes jeg det kunne være en god tråd. Efter mere tid vil jeg vide mere om pigen, jeg vælger for at tro på hende, Jeg gjorde opmærksom på i mit skriv at når det penge imellem, så være lidt mere opmærksom. Måske det stammer fra hende der lyver.

Altså hvad skulle det dog hjælpe at jeg blev væk fra hende der drikker? 

Har du læst hvad jeg skrev? Efter min vurdering har hun en personlighedsforstyrrelse, så ikke alt jeg har skrevet om, med vilje.

Hjælper måske ikke hende og så dog. Jo flere som finder ud af det og bliver væk. Jo mindre bliver hun fastholdt i noget som er skidt for hende. Hvis alle tænker som dig, at de ene mand intet ændrer. Fortsætter situationen. 

Men jeg tænkte nu mere overordnet. Moralsk, etisk osv. hvordan du kan se dig selv i øjnene efter de næste besøg nu hvor du ved hun drikker for at håndtere situationen. 

Hvis du er psykolog bør du nok hjælpe hende du mener er lidt .”forvirret” og ellers skal du nok lade de faglærte om ar uddele diagnoser. 

Skrevet

Jeg er helt klar over hvor TS vil hen med sit indlæg. 
synes faktisk det kunne være en spændene tråd hvis ikke samtlige lyserøde straks føler at de skal forsvare sig selv og medsøstre.  
og dem som vælger at kommenter den faktisk ikke forstår hvad det egentlig drejer sig om.  
men med sin frembrusende måde afskrækker andre for evt. at bidrage til tråden. 

til @sexes ja jeg kan følge dig har selv været ude for det. 

Skrevet
Larschristian skrev, for 4 timer siden:

Jeg er helt klar over hvor TS vil hen med sit indlæg. 
synes faktisk det kunne være en spændene tråd hvis ikke samtlige lyserøde straks føler at de skal forsvare sig selv og medsøstre.  
og dem som vælger at kommenter den faktisk ikke forstår hvad det egentlig drejer sig om.  
men med sin frembrusende måde afskrækker andre for evt. at bidrage til tråden. 

Forsvare og frembrusende? Ah, jeg synes egentlig jeg giver et temmelig sagligt svar, på et emne, hvor vi faktisk også bliver opfordret til at give vores besyv med. 

det kunne absolut være et spændende emne, mennesker i mellem. Og vi kender alle til, at ændre syn på et menneske, hvis vi får noget negativt at vide om personen. 
Men spørger man efter andres meninger, burde man måske overveje at være nysgerrig og lydhør, når der faktisk bydes ind med andres meninger. 

jeg kan sagtens se hvad TS vil med sit indlæg, men at bebrejde en pige for at være menneskelig og have fejl, fordi den service han køber ind på i hans øjne mister værdi, bliver jeg ligedele forarget over og ked af, især på pigernes vegne. Medfølelse og empati er for nogle glædespiger en vigtig del af deres arbejde, så selvfølgelig tager vi også det ind i en diskussion som dette. 

jeg er ærgerlig over, at du @Larschristian og så kun læser den negative tone, og ikke forstår essensen af hvad der faktisk bliver skrevet. For ja, det kunne være en rigtig spændende diskussion, hvis der ikke blev peget fingre….. 

Redigeret af SweetKisses

Skrevet
SweetKisses skrev, for 11 minutter siden:

jeg er ærgerlig over, at du @Larschristian og så kun læser den negative tone, og ikke forstår essensen af hvad der faktisk bliver skrevet. For ja, det kunne være en rigtig spændende diskussion, hvis der ikke blev peget fingre….. 

Det er præcis det igår pege finger. 
Ser bare en tendens til at uha må ikke sige noget negativ om nogen piger. 
eller de måske ikke falder ind i den kasse i meget få aktive her inde repræsenterer. 
Tror os mænd her inde møder flere GP end i taler med. 

så den lille gruppe af jer seriøse ansvarsfulde og hyperseksuelle lidenskabelige moralske korrekte piger, som i er kun et meget lille del af det. 

Men lovede egentlig mig selv og @Cruise ikke at deltage i sådan debatter. 
så ønsker dig en god vind og god dag. :wub:

Skrevet
Larschristian skrev, for 3 timer siden:

Ser bare en tendens til at uha må ikke sige noget negativ om nogen piger. 

Hvis det er berettiget så jo. 
Og der er også forskel på hvordan tingene skrives. Havde han nu lavet helt almindelig anmeldelser, hvor han frarådet besøg pga. …, så var det i mine øjne en anden sag. Det ville faktisk vise bekymring for både pigernes situation og at i gæster ikke få en dårlig oplevelse. 
Men sådan som han har sat det op i denne tråd, udpeger han dem netop som dårlige mennesker. Og der er nok derfor en del mænd som kvinder har reageret voldsomt på indlægget. 
Og dermed bliver det også lidt grinagtigt at han anmelder rejse for at omtale han på en kun lidt negativ måde. Og synes egentlig hans egen personlighed skinner kraftigt igennem jo flere svar han giver. 

Skrevet
sexes skrev, for 17 timer siden:

Mook det har vist ikke været faste kunder som kneppet dig uden at betale eller?

Jeg forventer selvfølgelig også at en gp lyver lidt her og lidt der, men hende jeg snakker om var der noget helt galt med hende.

Ja det klart, men der forskel på hendes måde at være på, på det første besøg, og så efter mange besøg, og her finder man nogle gange ud af noget som ikke er så godt. Men når man først er blevet glad for pigen er det svært at blive væk.

Det kan jeg godt forstå dig. 

Jeg tror mange af os, som går rundt med en negativ stemme i hovedet. En stemme der formentlig har kørt længe nok bare af de små fejle af andre folk.(Jeg tæller for mig selv) Den eneste løsning jeg kan gøre ved, er at øve mig i at stoppe den slags tankestrømme, før den er kommet så langt og overtaget mit hoved - og tænke “ alle kan begå fejl” 

Ifht dig og din situation ved jeg ikke lige, om hvad jeg skulle rådgive, men hvis du ikke kunne mærke en gensidig respekt fra pigens side fra start/dag 1 så synes jeg du skulle stoppe, for .. menneskelige relationer(tætte) kræves ærlighed.. 

Redigeret af Mook

Skrevet
sexes skrev, for 21 timer siden:

(…)

men nogle gange finder jeg også ud af noget hos nogle af dem som jeg helst havde været foruden, feks en som  er nødt til at drikke pga sit arbejde som gp. Og så der en anden gp hvor jeg fandt ud af hun har en personlighedsforstyrrelse efter min vurdering, hun blandt andet lyver meget ofte.

Har i fundet ud af noget som var negativt hos en fast gp ?

Og piger, hvad med jer ? I må også ha oplevet at finde ud af noget negativt om en fast kunde.

(…)

Tak for dit indlæg. Jeg tænker som udgangspunkt, som andre medlemmer måske også lidt er inde på, at man sikkert kan finde noget “negativt” eller knap så godt om de fleste personer GP eller ej.

Nu nævner du to eksempler. Dels noget med en GP der drikker – måske pga. jobbet – og en GP der måske har en personlighedsforstyrrelse. Det vil jeg som udgangspunkt ikke gå ind i. Jeg er faktisk lidt i tvivl om hvad der må deles på det her område også selvom det som her er anonymt. Det eneste jeg kan sige er, at det som udgangspunkt vil kræve en professionel at stille en psykiatrisk diagnose som f.eks. “personlighedsforstyrret” (f.eks. dyssocial, dvs. psykopat, borderline etc.) eller noget helt andet, deprimeret etc. – det er svært for den almindelige person – og at man godt kunne forestille sig en person der både drak og også havde en psykiatrisk lidelse. Det ene udelukker ikke det andet, men behøver så sandelig heller ikke at hænge sammen. Desuden er de ting du nævner netop heller ikke nødvendigvis kønsspecifikke dvs. netop både mænd og piger kan gøre/have disse forskellige forhold i deres liv, men køn kan selvfølgelig være en faktor der spiller ind for nogle ting.

Dit spørgsmål minder måske lidt om en anden tråd for nylig, der handlede om hvorvidt man skulle have ondt af GP’er. Hvad gør man netop, hvis man oplever et problematisk forhold om en GP – hun drikker, har det skidt, har måske en bagmand/pimp (forhåbentlig er det sjældent) etc.? Jeg ved det desværre ikke, jeg tror mange har stillet spørgsmålet og jeg tror det for mange klienter og folk i det hele taget kan være svært at forholde sig til. Uanset hvad er der formentlig netop noget negativt i de fleste menneskers liv, som det også lidt kom frem i den anden tråd :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet
TheLion skrev, for 27 minutter siden:

Nu nævner du to eksempler. Dels noget med en GP der drikker og en GP der måske har en personlighedsforstyrrelse. Det vil jeg som udgangspunkt ikke gå ind i. Jeg er faktisk lidt i tvivl om hvad der må deles på det område også selvom det som her er anonymt.

Kan ikke se når man kommer med så lidt info, og det er helt anonymt at det skulle være et problem, tilgengæld hvis jeg oprettede en anmeldelse som hun anbefaler jeg skulle ha gjort så de ikke vil være anonyme, ja så havde det været fuldstændig forkert.

Desuden er de ting du nævner netop heller ikke nødvendigvis kønsspecifikke

Nej, det har jeg heller ikke sagt.

Uanset hvad er der netop noget negativt i de fleste menneskers liv :)

Absolut, men nogle gange kan det negative med tiden overskygge det positive hos en fast gp, og er man først blivet meget glad for en fast gp, kan det godt være lidt svært at beslutte om man skal blive eller gå videre.

Skrevet
sexes skrev, for 23 timer siden:

feks en som  er nødt til at drikke pga sit arbejde som gp

Jeg kender en læge med samme problem.... drikker som følge af sit job. Er det at "finde ud af noget negativt"?? Næh, det er sådan nogle mennesker dealer med livet, når det bliver lidt svært. Og de der ikke ved hvad det betyder, er forkælede.....

sexes skrev, for 23 timer siden:

Og så der en anden gp hvor jeg fandt ud af hun har en personlighedsforstyrrelse efter min vurdering,

Efter din vurdering?? Er det noget du er kvalificeret til at udtale dig om? Eller noget du griber ud af luften?? Eller noget hjemmelavet??

Skrevet
sexes skrev, den 24.10.2023 at 21:28:

Har i fundet ud af noget som var negativt hos en fast gp

(uden at have læst hele strengen)

Ja - jeg ved godt, at du selv har anført nogle eksempler: drikfældighed og løgnagtighed, som du vurderer, skyldes en personlighedsforstyrrelse. Men ellers er "noget negativt" et i høj grad noget flydende og vagt begreb.

Hvad er "noget negativt"?

Med mindre det drejer sig om sygdom eller kriminalitet - skal vi så overhovedet blande os i mere eller mindre negative sider hos pigerne endsige diskutere dem her inde? Eller sortere dem fra, hvis vi synes, de har "for" negative sider?

Skal vi vurdere dem moralsk?

Skal vi sortere dem fra, hvis de ikke kan lide spegepølse, hvis de er har begået butistyveri, eller hvis de går i for små sko?

Et eller andet sted synes jeg, vi bidrager til stigmatiseringen ved at diskutere, om vi har oplevet noget "negativ" hos pigerne.

Og dog... én af de værste ting, jeg har oplevet hos et par af pigerne var, at deres politiske anskuelse lå endog meget langt fra mine.

Dér havde jeg nær fravalgt én - og det er ikke en gang løgn.

Skrevet
Spider skrev, for 14 minutter siden:

Et eller andet sted synes jeg, vi bidrager til stigmatiseringen ved at diskutere, om vi har oplevet noget "negativ" hos pigerne.

Ja, et eller andet sted er det nok faktiskt sådan. Det er så nemt at sidde herinde og ævle løs om pigerne og gætte om deres indtjening, deres helbred, deres privatliv etc etc, uden at fundere over hvad det egentlig er vi deltager i.

Tænk tanken at det fandtes et forum som dette om læger eller frisører eller landmænd eller .... det ville blive anmeldt og lukket inden nogen nåede at skrive "personlighedsforstyrrelse".

Skrevet
Spider skrev, for 2 timer siden:

Men ellers er "noget negativt" et i høj grad noget flydende og vagt begreb.

Hvad er "noget negativt"?

Ja det har du ret i, det kun jeg godt ha skrevet bedre. Noget negativt der betyder at i har stoppet med at besøge en fast gp, eller overvejer det.

Skal vi vurdere dem moralsk?

Skal vi sortere dem fra, hvis de ikke kan lide spegepølse, hvis de er har begået butistyveri, eller hvis de går i for små sko?

Det synes jeg du selv skal du bestemme, det jo dig der skal besøge den faste gp.

Jeg ikke enig, det vil være underligt og unaturligt, hvis vi kun skrev om hvor fantastiske de er. Det er et forum som omhandler gp, så der burde være plads til både det negative og det positive. Men vil give dig ret, hvis alt på eg var negativt. Prøv at tænk hvis alt vi skrev skulle være positivt, det ville give et urealistisk billede. Jeg tilhænger af begge dele.

Og dog... én af de værste ting, jeg har oplevet hos et par af pigerne var, at deres politiske anskuelse lå endog meget langt fra mine.

Dér havde jeg nær fravalgt én - og det er ikke en gang løgn

Se det jo en god ting at være obs på. Hvis jeg fandt en ny gp som havde extreme politiske holdninger og vil snakke om dem.  så havde jeg fundet mig en anden som kunne blive min faste gp, men begyndte hun først efter mange besøg at nævne hendes extreme holdninger, så er det straks mere svært, fordi det nemt at blive væk fra en helt ny gp, men svært når det en fast gp.

De må ha været gode til noget andet,,, og heldigvis er det positive de fleste gange det som fylder mest, og det jo meget godt med alle de penge vi bruger på dem.

Skrevet
Spider skrev, for 7 timer siden:

Jeg har et par gange haft en Brøndby-fan under kærlig behandling:ph34r:.. Den ene med en tatovering på brystet jeg måtte holde hånden hen over hele tiden:P:lol:.. Det krævede ellers også sin kvinde.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg har et par gange haft en Brøndby-fan under kærlig behandling:ph34r:.. Den ene med en tatovering på brystet jeg måtte holde hånden hen over hele tiden:P:lol:.. Det krævede ellers også sin kvinde.. 

Sådan en (eller nogle) burde nok have være sorteret fra tidligere. Det ved du også godt.

Skrevet

Selvfølgelig har jeg oplevet negative ting / sider hos de mennesker jeg møder på min vej. Det være sig gæster, familiemedlemmer, venner , kolleger  bekendte og naboer. 

Især har jeg oplevet negative sider hos mig selv - nok fordi jeg kender mig selv så godt. 

Men jeg kan jo ikke rigtig vælge mig selv fra. Så jeg må leve med mine negative sider. Men prøve at være mindre dømmende overfor andre mennesker der også lider af at have " negative " sider 

Nogle af de brugere der skriver herinde har jo også negative sider som skinner igennem i deres skriv. Som tydeligvis har en skjult agenda  der handler om at miskreditere hele branchen på alle mulige  måder og som opretter den ene tråd efter den anden i et meget højt tempo under forskellige aliaser for at enten fremstille GP eller/og sex kunder som nogle uærlige, løgnagtige, drikfældige, sygdomsramte, småkriminelle, moralsk anstødelige stakkels mennesker. 

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 41 minutter siden:

Nogle af de brugere der skriver herinde har jo også negative sider som skinner igennem i deres skriv. Som tydeligvis har en skjult agenda  der handler om at miskreditere hele branchen på alle mulige  måder og som opretter den ene tråd efter den anden i et meget højt tempo under forskellige aliaser for at enten fremstille GP eller/og sex kunder som nogle uærlige, løgnagtige, drikfældige, sygdomsramte, småkriminelle, moralsk anstødelige stakkels mennesker. 

Præcis. Og hvis pigerne ikke drikker INDEN den hetz, skal de da være ualmindelig robuste hvis de heller ikke gør efter hetzen......

Redigeret af tvr

Skrevet
tvr skrev, for 22 minutter siden:

Præcis. Og hvis pigerne ikke drikker INDEN den hetz, skal de da være ualmindelig robuste hvis de heller ikke gør efter hetzen......

Den skåler jeg på i morgen til fyraften! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.